B.B. Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 (editat) Deci: set placute Nissin pentru fata (la modelul 97 - , cu 2 discuri) 2P 225 - nesinterizate 2180kc = 353,814 lei Filtru de aer K&N reutilizabil pt XL650: 1856kc = 301,2288 lei kit de curatat si uns - 430kc = 69,7 lei Editat Martie 18, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi001 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Deci: set placute Nissin pentru fata (la modelul 97 - , cu 2 discuri) 2P 225 - nesinterizate 2180kc = 353,814 lei Filtru de aer K&N reutilizabil pt XL650: 1856kc = 301,2288 lei kit de curatat si uns - 430kc = 69,7 lei inseamna ca eu am facut o superafacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diablo_666 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 caut si eu o carte HAYNES SERVICE MANUAL pentru TA din 2003 model RD11... cine ma poate ajuta ? kclaudiut@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiM Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 salut,aici ai acces la informatiile de care ai nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 inseamna ca eu am facut o superafacere. Da, intr-adevar. Spune-le si baietilor de unde ai luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si in special lui Bogdan care a batut magazinele prin Cehia, sa ne aduca informatia corecta. Partea buna e ca avem motorteam in Bucuresti si putem lua de la ei la un pret, spun eu, corect. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diablo_666 Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 salut,aici ai acces la informatiile de care ai nevoie mersi mult de info...nu stiam ca am de unde lua informatii utile ...dar din pacate acolo este doar cartea cu TA 650 pana in 2002- RD10, pe asta o am. Eu am nevoie de carte pentru RD11 din 2003. dau o bere oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 mersi mult de info...nu stiam ca am de unde lua informatii utile ...dar din pacate acolo este doar cartea cu TA 650 pana in 2002- RD10, pe asta o am. Eu am nevoie de carte pentru RD11 din 2003. dau o bere oricum Salut, Io stiu ca sunt la fel ... rd10 cu rd11 ... alea de dupa 2000 pana la TA700. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diablo_666 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Salut,Io stiu ca sunt la fel ... rd10 cu rd11 ... alea de dupa 2000 pana la TA700. Stima, Paul atunci e super mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlazE_R27 Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 salutare am si eu un Transalp din 88.......cumparat de vreo 2 ani Anul trecut in Junie s-a dus motorul pe apa sambetei....adica semicuzinetii de la biela.....praf Eu si un vecin ne-am apucat de desfacut la el....toate bune si frumoase In Targu Mures am rectificat arborele la Forish Company(lucra clasa 1)....si un nene prea priceput a confectionat semicuzineti dupa dimensiunea care aveam nevoie..... Din motive bugetare doar in aceasta luna am apucat sa montez masinaria la loc......toate bune si frumoase ...puse la loc..pus motoru pe cadru........dat cheie.....si surpriza!!!!!!!!!!!!!!la a treia rotatie de motor a luat-o( ..nu va pot explica ce bucurie la viatza mea...am pus suflet in reparatia acestui utilaj............................................... Una mica problema aparuta.....motorul porneste ceas....doar ca la un moment dat merge innecat....nu trage...de fapt pistonul din spate nu merge....nu are scanteie....ma urc pe el dau a 1-a plec .....trage slab doar ca dupa un timp....dupa cateva zdruncinaturi porneste ....adica i-si revine...merge TOTUL OK....opresc ....il las o ora==doua...dau cheie si .....................simptoma revine...adica numai un piston(ala din fata)...de fapt tzeava de la esapament care vine de la cilindru` din spate...E RECE FRATE ....CE POATE SA FIE CAUZA???????????????????????????????daca ar fi bobinele de la cilindru din spate...as zice ...dar cate o data merge /cate o data nu daca crede careva din voi....ca ma poate ajuta.......cei care au mai trecut prin asemenea chestiii....va rog din suflet.....HELP MEE!Chestia la mine e ca ....orice problema de mecanica....ma descurc....dar electronica ma nenoroceste..deci????????????? PS: motorul mai facea si inainte chestia asta(inainte ca sa-l desfac)....deci nu am gresit nimic....practic firele care le-am pus inapoi erau cu mufe unicat....sau culoare la culoare......nu aveam cum sa le gresesc. Din pacate nu prea am timp sa stau pe forum....intru foarte rar....va rog daca avetzi o ideee ce ma poate ajuta....un mail...sau un tel. e bine venit........si binenteles cu orice orice intrebare la care pot raspunde....va stau la dispozitie mail: szanto_i@yahoo.com tel. 0751 341 811 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Una mica problema aparuta.....motorul porneste ceas....doar ca la un moment dat merge innecat....nu trage...de fapt pistonul din spate nu merge....nu are scanteie....ma urc pe el dau a 1-a plec .....trage slab doar ca dupa un timp....dupa cateva zdruncinaturi porneste ....adica i-si revine...merge TOTUL OK....opresc ....il las o ora==doua...dau cheie si .....................simptoma revine...adica numai un piston(ala din fata)...de fapt tzeava de la esapament care vine de la cilindru` din spate...E RECE FRATE Ce sa fie? clasicul CDI Adica una din cutiutele alea mici, dreptunghiulare si negre de sub sa (de sub scaun) Daca ai fi mai aproape ti l-as rezolva rapid, trebuie luat jos cu grija siliconul din spatele mufelor si refacute lipiturile Mai multe informatii la http://www.transalp.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlazE_R27 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 Ce sa fie? clasicul CDIAdica una din cutiutele alea mici, dreptunghiulare si negre de sub sa (de sub scaun) Daca ai fi mai aproape ti l-as rezolva rapid, trebuie luat jos cu grija siliconul din spatele mufelor si refacute lipiturile Mai multe informatii la http://www.transalp.ro/forum/ wooowww.....chiar la asta nu mam gandit....Dumnezeu sa-ti dea sanatate....chiar acu` ma si duc sa le dau jos....cu grija....tin cont de sfaturile tale:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 wooowww.....chiar la asta nu mam gandit....Dumnezeu sa-ti dea sanatate....chiar acu` ma si duc sa le dau jos....cu grija....tin cont de sfaturile tale:) schimba-le intre ele, si vezi daca tot la fel face. Daca da, at e sigur el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlazE_R27 Postat Aprilie 4, 2009 Share Postat Aprilie 4, 2009 prietene..... Te rog mult.....deci daca se poate sa-mi spui si mie in ce consta sa desfac eu CDI-ul ala......daca poti sa-mi explici pasii care tre sa-i urmez.....de la A la Z.... Astazi am dezbatut problema cu un alt prieten in timp ce desfaceam un motor de NINJA....(e prajit).......si a spus si el ca ar trebui sa cer sfatul celor care au mai facut asa ceva.....ca nu cumva sa fac o prostie este vorba(dupa cum am descoperit)de cel din STG.....mai exact la mufa cea mica....cand misc mufa ....isi revine....trag de ea ...tuseste....o misc in dr. se opreste ..... Deci pritene......da-mi te rog un HELP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 prietene.....Te rog mult.....deci daca se poate sa-mi spui si mie in ce consta sa desfac eu CDI-ul ala......daca poti sa-mi explici pasii care tre sa-i urmez.....de la A la Z.... Astazi am dezbatut problema cu un alt prieten in timp ce desfaceam un motor de NINJA....(e prajit).......si a spus si el ca ar trebui sa cer sfatul celor care au mai facut asa ceva.....ca nu cumva sa fac o prostie este vorba(dupa cum am descoperit)de cel din STG.....mai exact la mufa cea mica....cand misc mufa ....isi revine....trag de ea ...tuseste....o misc in dr. se opreste ..... Deci pritene......da-mi te rog un HELP Nicu ti-a recomandat sa "rasfoiesti" forumul pe care s-a scris pe tema CDI-urilor de la Transalp. Ca incurajare ptr. a-i urma sfatul daca vrei informatiile de care ai nevoie ptr. a-ti "depana" CDI-u' cu care ai probleme iti pun eu cateva link-uri aici: LINK 1 LINK 2 LINK 3 LINK 4 Succesuri nebanuite si lectura placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 5, 2009 Share Postat Aprilie 5, 2009 Deci pritene......da-mi te rog un HELP Voi fotografia CDI-ul operat si voi pune pozele Ai si un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Asa arata CDI desfacute: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) O mică hoinareală de weekend Poze făcute de Vintze Âşi de Florad http://picasaweb.google.com/vintzeanu/Poli...mieMurguOrsova# http://picasaweb.google.com/florin29radule...uPortileDeFier# Vizionare plăcută Editat Aprilie 7, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlazE_R27 Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 inca nu mi sa activat contu` pe WWW.transalp.ro dupa toate verificarile posibile....problema e cu CDI-ul din stanga.....am sa-l desfac....refac lipiturile.....si cand il pun la loc......CE ADEZIV SE FOLOSESTE LA REFACERE.....si inca ceva.....cxeva sfaturi....legate de o mai buna pastrare a CDI_ului.... Multzam fain de poze....ma ajuta tare mult....pe al meu scrie SHINDENGEN....si carcasa in care e placa nu e din doua parti ca si cea pe care ai postat-o tu in poza.....e numai dintr-o bucata....oare cum reusesc sa scot placa din el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 O mică hoinareală de weekendPoze făcute de Vintze Âşi de Florad http://picasaweb.google.com/vintzeanu/Poli...mieMurguOrsova# http://picasaweb.google.com/florin29radule...uPortileDeFier# Vizionare plăcută nu, nu sa nu fie confuzie.. pozele de pe contul meu sunt facute si de uzunu si de edisone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 (editat) Am schimbat uleiul si am uitat de filtru,ce ziceti mere si asa.Il am de 6000 km. Editat Aprilie 7, 2009 de jakalu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Am schimbat uleiul si am uitat de filtru,ce ziceti mere si asa.Il am de 6000 km. Salut, Cartea zice un ulei si un filtru la 12.000. Personal nu as avea o problema sa merg cu un filtru doua schimburi la 6000. Din experienta unii mecanici recomanda sa mergi cu acelasi filtru de ulei daca il schimbi la 6000. Stima, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Salut,Cartea zice un ulei si un filtru la 12.000. Personal nu as avea o problema sa merg cu un filtru doua schimburi la 6000. Din experienta unii mecanici recomanda sa mergi cu acelasi filtru de ulei daca il schimbi la 6000. Stima, Paul La cat costa un filtru nu cred ca merita economia. Mai degraba schimbi filtrul si lasi uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 ) io inteleg ce zici ... ma pun in locul omului care si-a bagat uleiul nou si a uitat sa schimbe filtrul ... ie adevarat ca n-as dormi vre-o doua nopti insa l-as lasa asa ... nu mi-as pune capul sa scot uleiul nou din motor is sa il bag la loc dupa schimbarea filtrului ... cred ca de comoditate. hmmmm ... zici tu ceva cu filtrul la sase mii si uleiul la 12... Stima, Paul La cat costa un filtru nu cred ca merita economia. Mai degraba schimbi filtrul si lasi uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freemoto Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) Salutare ,salutare...sunt mociclist de ceva vreme si o sa intru in randul Transalpistilor sper eu zilele viitoare. Intrebarea este (ca sa nu mai caut tot site-ul) stiti ceva de intalnirea Transalpistilor pe Transalpina? ( ce frumos suna...). sau poate de 1 Mai ceva o Vama Veche etc. Va multumesc anticipat. Editat Aprilie 10, 2009 de freemoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.