Lutzifer Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Daca ii cineva interesat de o "plimbare" prin mijlocul lui Iunie , vreo 4 zile , 1000-1200 km . Obiective: Transfagarasan , Cheile Oltetului , Lacul Galbenu , Lacul Petrimanu, TransALPina ( o bucata ) , Valea Cernei , Clisura Dunarii , etc ... mai multe detalii AICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2009 Share Postat Mai 15, 2009 Intr-o ordine mai serioasa de idei: are cineva in bucuresti o cheie dinamometrica? Trebuie schimbat eternul melc, mecanicul e super aglomerat, iar eu vreau sa imi murdaresc mainile putin. Dar as vrea sa o fac ca la carte. Deci ma poate ajuta cineva? Vin cu berea! Sa-ti schimbi si simeringul acela (dust sealer) altfel nu ai rezolvat mare lucru Se gaseste dar trebuie sa polizezi un milimetru din grosime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irattila Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Salutare tovarasi! Am facut si eu 2 boxe din aluminiu, m-a costat circa 60 de iuro . 23x43x37 cm. SALUTARE Boxele care lam facut in iarna sunt de vanzare, o sa vin cu poze mai noi. Pret: 280 ron/2buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 Am cumparat CDI de la ignitech. Asa arata: Cele vechi nu am reusit sa le mai repar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solitarul bv Postat Mai 16, 2009 Share Postat Mai 16, 2009 SALUTARE Boxele care lam facut in iarna sunt de vanzare, o sa vin cu poze mai noi. Pret: 280 ron/2buc. Salutare, o intrebare vinzi si prinderile sau doar cutiile? tel 0733 988276. Marian , Brasov, Sacele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Am cumparat CDI de la ignitech. Cele vechi nu am reusit sa le mai repar. Bravo Cu cele vechi sa faci ce ai zis ca faci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Nu-i de pierdut. http://www.sethrc.ro/seth-on-fire una dintre cele mai frumoase intalniri din tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 Salutare, Sunt din Targoviste si ma aflu in situatia urmatoare: - n-am condus decat la scoala si la examen (acum un an)... deci sunt praf. - la verificat nivel ulei , etanseitate garnituri si alte prostii de genul asta poate n-ar fi chiar atat de greu de verificat: te uiti si constati . Dar de vazut cum merge motorul si cum se comporta motocicleta la drum trebuie experienta, pe care eu n-o am. Mie cel mai frica mi-e de motoare cu bube ascunse si cadre strambe. - dupa lungi dezbateri m-am hotarat ca vara asta sa-mi iau o honda transalp. Am facut deja comanda la baietii din Bistrita de pe www.motocicleteleasing.ro . Pe 21 pleaca in Germania si se intorc pe undeva pe sapt viitoare. - dupa ce o aduc mai ramane sa astept sa termine ei cu R.A.R. . Mi-e sila sa alerg cu ea pe plotforme si sa astept pe la cozi la RAR la noi , plus ca nu mai percep comisioane in plus pentru clientii care si-au luat motociclete prin ei. - apoi, urmatorul pas ar fi sa ma duc cu un mecanic , sau macar un bun cunoscator de motoare (preferabil 2 cilindri in V ) - de adus din Bistrita pana in Tgv mi-o aduc ei cu busu lor sau mi-o trimit prin curier . Si imi convine...ca daca ma duc eu cu vre-un prieten cu platforma ma costa tot 2-3 mil drumul dus intors pana la Bistrita. - si intr-un final , cand ma vad cu ea in curte si cu actele in mana, dau o fuga la politie si-am inscris-o. In concluzie, cine ma ajuta si pe mine sa verific si eu o Honda Transalp (model de dupa 2002 pe la 20000 km) in Bistrita , pe cat posibil de minutios ? Contra cost bineinteles... Daca cunoasteti vre-un mecanic sau pe cineva care macar se pricepe la transalpuri si care ar fi disponibil sa vina cu mine in Bistrita, va rog frumos sa ma anuntati si pe mine. As putea sa merg pe incredere cu cei de la motocicleteleasing si sa o iau direct fara sa ma mai duc cu mecanic ? Multumesc frumos si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) BravoCu cele vechi sa faci ce ai zis ca faci Chiar asa, am si uitat... cat de curand. Am si tranzistori exact de care trebuie 2sc334, nec, ii bag si pe aia in cutiuta. Cel mai sigur le trimit prin Vlad si Marius, probabil ei se vor intoarce prin Arad. Editat Mai 19, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Salutare Am si eu o problema cu bateria la Transalpul meu XL 650 din 2000 . Mi s-a descarcat , am incarcat ..tine o zi si dupa aia gata. Ma gandesc ca e vechi si "esta muerto" ! Intrebarea ar fi ce fel de acumulator sa iau .. de cati amperi . M-am uitat putin pe louis.de dar un acumulator fix pt. transalp 650 costa 110 euro (mise pare putin cam scump , mai ales ca la viroaga mea una Varta costa 120 lei ) . Am fost la un magazin cu piese moto si acolo am gasit putin mai ieftin dar tot cam scump pt. mine : 350 lei ( era 12V , 11 amper ) Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) In concluzie, cine ma ajuta si pe mine sa verific si eu o Honda Transalp (model de dupa 2002 pe la 20000 km) in Bistrita , pe cat posibil de minutios ? Daca e adus din Germania nu ar trebui sa-ti faci prea multe griji Si nu-mi spune ca nu e nimeni in Targoviste cu Transalp ca tot ma tai... Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ? 12 Ah Eu am pus Varta de 14 Ah si sunt super incantat Editat Mai 19, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sisoie Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ? Baterie 12V - 12AH. Vezi specificatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) ...Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ? Codul bateriei originale de pe Transalpul de 650 e FTZ12S. Cautand pe net dupa ea am gasit ca are 12V si 9A. La fel gasesti si la Varta pe site (IACA) In manualul Haynes, la cap. 9 gasesti ca bateria e de 12V si 12A. Incearca sa masori si parametrii la care iti functioneaza sistemul electric (releul de incarcare si alternatorul) cand iti schimbi bateria... te scuteste de viitoare probleme. Editat Mai 19, 2009 de A n d y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 LE: La cautari mai amanuntite am gasit ca bateria originala e FURUKAWA FTZ12S, coduri corespondente YTZ12S sau 509 901 020. Are 12V si 11Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Uite cum puteam sa-l fac submarin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Mersi baieti pt. rapunsuri , cred ca optez pt. una cu 12 Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 eu am tot varta de 14Ah si merge perfect de cand am motocicleta, adica de 2,5 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Am o mica problema cu Transalpul meu (PD06-5705831 - Transalp - XL600VR - 1994) La peste 70km/h daca dau drumul la ghidon imi intra in voblaj. Cum pun mana pe ghidon dispare. Rulmentii de la roata par in regula (roata nu are joc si se si roteste fara "denivelari"). La jug in schimb sunt probleme. Cand rotesc de ghidon simt o denivelare fix pe centru. Poate fi asta motivul pentru voblaj? De unde cumpar rulmentii? Ii pot gasi la noi in Ro? Sau trebuie sa fac comanda de afara (la asta ma descurc, Motoadventure aduce setul aftermarket cu 41 euro)? Manualul Haynes nu mentioneaza rulmentii de la jug ca posibila cauza a voblajului ci doar pe cei de la roti. Ca si cauze posibile am inteles ca ar mai fi geometria rotii (Am citit ca lumea il recomanda pe Rabinul), echilibrarea rotii, sau chiar si cauciucul (Metzeler Tourance). Aveti vreun sfat pentru izolarea cauzei? Dragos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Am o mica problema cu Transalpul meu (PD06-5705831 - Transalp - XL600VR - 1994)La peste 70km/h daca dau drumul la ghidon imi intra in voblaj. Cum pun mana pe ghidon dispare. Rulmentii de la roata par in regula (roata nu are joc si se si roteste fara "denivelari"). La jug in schimb sunt probleme. Cand rotesc de ghidon simt o denivelare fix pe centru. Poate fi asta motivul pentru voblaj? De unde cumpar rulmentii? Ii pot gasi la noi in Ro? Sau trebuie sa fac comanda de afara (la asta ma descurc, Motoadventure aduce setul aftermarket cu 41 euro)? Manualul Haynes nu mentioneaza rulmentii de la jug ca posibila cauza a voblajului ci doar pe cei de la roti. Ca si cauze posibile am inteles ca ar mai fi geometria rotii (Am citit ca lumea il recomanda pe Rabinul), echilibrarea rotii, sau chiar si cauciucul (Metzeler Tourance). Aveti vreun sfat pentru izolarea cauzei? Dragos Problema de care zici tu o am si eu , dar eu nu o vad ca o problema neaparat ! Nu prea ce sa mergi fara maini Cu rulmentul de la jug pot zice acelas lucru ... si la mine se simte aia chiar pe centru ! Si eu trebuie sa imi comand acel rulment ! Am intreat anu trecut de el , asa informativ si am inteles ca este pe la 40 de euro ! Sigur poti comanda de la orice magazin moto care duce la comanda ! Spui motoru pe care il ai , se uita in catalog si gata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Sa-ti schimbi si simeringul acela (dust sealer) altfel nu ai rezolvat mare lucruSe gaseste dar trebuie sa polizezi un milimetru din grosime unde se gaseste? care semering? e pe roata sau pe melc? am schimbat tot angrenajul melcului nu doar rotita de palstic. mai are rost sa imi bat capul cu dust sealer in acest caz? Dragos Problema de care zici tu o am si eu , dar eu nu o vad ca o problema neaparat ! Nu prea ce sa mergi fara maini Cu rulmentul de la jug pot zice acelas lucru ... si la mine se simte aia chiar pe centru ! Si eu trebuie sa imi comand acel rulment ! Am intreat anu trecut de el , asa informativ si am inteles ca este pe la 40 de euro ! Sigur poti comanda de la orice magazin moto care duce la comanda ! Spui motoru pe care il ai , se uita in catalog si gata ! dar nu e normala "denivelarea" de pe centru, nu? adica ar trebui sa se miste lin si uniform fara "hopuri", nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 unde se gaseste? care semering? e pe roata sau pe melc? am schimbat tot angrenajul melcului nu doar rotita de palstic. mai are rost sa imi bat capul cu dust sealer in acest caz? simeringul e pe roata se gaseste pe la magazine de specialitate dar nu e normala "denivelarea" de pe centru, nu? adica ar trebui sa se miste lin si uniform fara "hopuri", nu-i asa? Nu e de loc normala denivelarea Daca ai cine sa ti-l aduca, 41 euro e un pret corect La noi nu-l gasesti pentru ca e atipic, exista un cod de rulmenti conici standard care se gaseste, dar au interiorul de 25 mm, pecand la TA trebuie de 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Nu e de loc normala denivelareaDaca ai cine sa ti-l aduca, 41 euro e un pret corect La noi nu-l gasesti pentru ca e atipic, exista un cod de rulmenti conici standard care se gaseste, dar au interiorul de 25 mm, pecand la TA trebuie de 26 Mda , stiu ca nu-i normal ! Si bate putin ! Dar pana vor fi fonduri , asta e ... merge ! Am zis ca in jur la 40 euro trebuie sa fie ! Nu am gresit mult , 1 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daseth Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) eh 40 euro nu e problema (chiar mai putin la dl Dilodily(Dan)-140ron). Problema e montajul care la un service banuiesc ca o sa fie inca pe atat. http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=25357qqq25618 Editat Mai 20, 2009 de daseth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 eh 40 euro nu e problema (chiar mai putin la dl Dilodily(Dan)-140ron). Problema e montajul care la un service banuiesc ca o sa fie inca pe atat. Ai grija la cine te duci, ca nu e de joaca, trebuie sa stie ce face, sa aiba cheie dinamometrica, altfel risti sa ramai cu rulmentul nestrans sau prea strans Vezi Aici si Aici Si fa-te membru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 (editat) Caraie in sensul ca bendix-ul nu angajeaza?sau releul care se misca?Daca-i releul strange bornele la baterie(curata-le) si masa.In mod sigur e un contact imperfect.Sanatate Gata, nu mai vrea sa porneasca. Caraie la pornire undeva sub sa, in partea dreapta cam pe unde e bateria. Editat Mai 22, 2009 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.