Sari la conținut

Postări Recomandate

Daca ii cineva interesat de o "plimbare" prin mijlocul lui Iunie , vreo 4 zile , 1000-1200 km . Obiective: Transfagarasan , Cheile Oltetului , Lacul Galbenu , Lacul Petrimanu, TransALPina ( o bucata ) , Valea Cernei , Clisura Dunarii , etc ... mai multe detalii AICI!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o ordine mai serioasa de idei: are cineva in bucuresti o cheie dinamometrica? Trebuie schimbat eternul melc, mecanicul e super aglomerat, iar eu vreau sa imi murdaresc mainile putin. Dar as vrea sa o fac ca la carte. Deci ma poate ajuta cineva? Vin cu berea!

Sa-ti schimbi si simeringul acela (dust sealer) altfel nu ai rezolvat mare lucru

Se gaseste dar trebuie sa polizezi un milimetru din grosime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tovarasi!

 

Am facut si eu 2 boxe din aluminiu, m-a costat circa 60 de iuro :laugh: . 23x43x37 cm. :P

 

 

SALUTARE

 

Boxele care lam facut in iarna sunt de vanzare, o sa vin cu poze mai noi. Pret: 280 ron/2buc.

post-35895-1242458082_thumb.jpg

post-35895-1242458224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE

 

Boxele care lam facut in iarna sunt de vanzare, o sa vin cu poze mai noi. Pret: 280 ron/2buc.

 

 

Salutare, o intrebare vinzi si prinderile sau doar cutiile? tel 0733 988276. Marian , Brasov, Sacele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Sunt din Targoviste si ma aflu in situatia urmatoare:

 

- n-am condus decat la scoala si la examen (acum un an)... deci sunt praf.

 

- la verificat nivel ulei , etanseitate garnituri si alte prostii de genul asta poate n-ar fi chiar atat de greu de verificat: te uiti si constati . Dar de vazut cum merge motorul si cum se comporta motocicleta la drum trebuie experienta, pe care eu n-o am. Mie cel mai frica mi-e de motoare cu bube ascunse si cadre strambe.

 

- dupa lungi dezbateri m-am hotarat ca vara asta sa-mi iau o honda transalp. Am facut deja comanda la baietii din Bistrita de pe www.motocicleteleasing.ro . Pe 21 pleaca in Germania si se intorc pe undeva pe sapt viitoare.

 

- dupa ce o aduc mai ramane sa astept sa termine ei cu R.A.R. . Mi-e sila sa alerg cu ea pe plotforme si sa astept pe la cozi la RAR la noi , plus ca nu mai percep comisioane in plus pentru clientii care si-au luat motociclete prin ei.

 

- apoi, urmatorul pas ar fi sa ma duc cu un mecanic , sau macar un bun cunoscator de motoare (preferabil 2 cilindri in V :D )

 

- de adus din Bistrita pana in Tgv mi-o aduc ei cu busu lor sau mi-o trimit prin curier . Si imi convine...ca daca ma duc eu cu vre-un prieten cu platforma ma costa tot 2-3 mil drumul dus intors pana la Bistrita.

 

- si intr-un final , cand ma vad cu ea in curte si cu actele in mana, dau o fuga la politie si-am inscris-o.

 

In concluzie, cine ma ajuta si pe mine sa verific si eu o Honda Transalp (model de dupa 2002 pe la 20000 km) in Bistrita , pe cat posibil de minutios ?

Contra cost bineinteles...

 

Daca cunoasteti vre-un mecanic sau pe cineva care macar se pricepe la transalpuri si care ar fi disponibil sa vina cu mine in Bistrita, va rog frumos sa ma anuntati si pe mine.

 

As putea sa merg pe incredere cu cei de la motocicleteleasing si sa o iau direct fara sa ma mai duc cu mecanic ?

 

Multumesc frumos si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo

Cu cele vechi sa faci ce ai zis ca faci :D

Chiar asa, am si uitat... cat de curand. Am si tranzistori exact de care trebuie 2sc334, nec, ii bag si pe aia in cutiuta. Cel mai sigur le trimit prin Vlad si Marius, probabil ei se vor intoarce prin Arad.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am si eu o problema cu bateria la Transalpul meu XL 650 din 2000 . Mi s-a descarcat , am incarcat ..tine o zi si dupa aia gata. Ma gandesc ca e vechi si "esta muerto" !

Intrebarea ar fi ce fel de acumulator sa iau .. de cati amperi . M-am uitat putin pe louis.de dar un acumulator fix pt. transalp 650 costa 110 euro (mise pare putin cam scump , mai ales ca la viroaga mea una Varta costa 120 lei ) .

Am fost la un magazin cu piese moto si acolo am gasit putin mai ieftin dar tot cam scump pt. mine : 350 lei ( era 12V , 11 amper )

Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, cine ma ajuta si pe mine sa verific si eu o Honda Transalp (model de dupa 2002 pe la 20000 km) in Bistrita , pe cat posibil de minutios ?

Daca e adus din Germania nu ar trebui sa-ti faci prea multe griji

Si nu-mi spune ca nu e nimeni in Targoviste cu Transalp ca tot ma tai... :D

 

Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ?

12 Ah

Eu am pus Varta de 14 Ah si sunt super incantat

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ?

 

Baterie 12V - 12AH. Vezi specificatii.

post-670-1242738658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Am gasit la preturi bune acumulatoare de 10amperi si si la 12 amperi . ce ziceti o sa am probleme iau una de 10 sau de 12 ? eventual care-i mai potrivit ?

 

Codul bateriei originale de pe Transalpul de 650 e FTZ12S. Cautand pe net dupa ea am gasit ca are 12V si 9A. La fel gasesti si la Varta pe site (IACA) In manualul Haynes, la cap. 9 gasesti ca bateria e de 12V si 12A.

 

Incearca sa masori si parametrii la care iti functioneaza sistemul electric (releul de incarcare si alternatorul) cand iti schimbi bateria... te scuteste de viitoare probleme.

Editat de A n d y
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu Transalpul meu (PD06-5705831 - Transalp - XL600VR - 1994)

La peste 70km/h daca dau drumul la ghidon imi intra in voblaj. Cum pun mana pe ghidon dispare.

 

Rulmentii de la roata par in regula (roata nu are joc si se si roteste fara "denivelari"). La jug in schimb sunt probleme. Cand rotesc de ghidon simt o denivelare fix pe centru. Poate fi asta motivul pentru voblaj? De unde cumpar rulmentii? Ii pot gasi la noi in Ro? Sau trebuie sa fac comanda de afara (la asta ma descurc, Motoadventure aduce setul aftermarket cu 41 euro)? Manualul Haynes nu mentioneaza rulmentii de la jug ca posibila cauza a voblajului ci doar pe cei de la roti.

 

Ca si cauze posibile am inteles ca ar mai fi geometria rotii (Am citit ca lumea il recomanda pe Rabinul), echilibrarea rotii, sau chiar si cauciucul (Metzeler Tourance). Aveti vreun sfat pentru izolarea cauzei?

 

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mica problema cu Transalpul meu (PD06-5705831 - Transalp - XL600VR - 1994)

La peste 70km/h daca dau drumul la ghidon imi intra in voblaj. Cum pun mana pe ghidon dispare.

 

Rulmentii de la roata par in regula (roata nu are joc si se si roteste fara "denivelari"). La jug in schimb sunt probleme. Cand rotesc de ghidon simt o denivelare fix pe centru. Poate fi asta motivul pentru voblaj? De unde cumpar rulmentii? Ii pot gasi la noi in Ro? Sau trebuie sa fac comanda de afara (la asta ma descurc, Motoadventure aduce setul aftermarket cu 41 euro)? Manualul Haynes nu mentioneaza rulmentii de la jug ca posibila cauza a voblajului ci doar pe cei de la roti.

 

Ca si cauze posibile am inteles ca ar mai fi geometria rotii (Am citit ca lumea il recomanda pe Rabinul), echilibrarea rotii, sau chiar si cauciucul (Metzeler Tourance). Aveti vreun sfat pentru izolarea cauzei?

 

Dragos

Problema de care zici tu o am si eu , dar eu nu o vad ca o problema neaparat ! Nu prea ce sa mergi fara maini :D

Cu rulmentul de la jug pot zice acelas lucru ... si la mine se simte aia chiar pe centru ! Si eu trebuie sa imi comand acel rulment ! Am intreat anu trecut de el , asa informativ si am inteles ca este pe la 40 de euro ! Sigur poti comanda de la orice magazin moto care duce la comanda ! Spui motoru pe care il ai , se uita in catalog si gata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-ti schimbi si simeringul acela (dust sealer) altfel nu ai rezolvat mare lucru

Se gaseste dar trebuie sa polizezi un milimetru din grosime

 

unde se gaseste? care semering? e pe roata sau pe melc? am schimbat tot angrenajul melcului nu doar rotita de palstic. mai are rost sa imi bat capul cu dust sealer in acest caz?

 

Dragos

 

Problema de care zici tu o am si eu , dar eu nu o vad ca o problema neaparat ! Nu prea ce sa mergi fara maini :D

Cu rulmentul de la jug pot zice acelas lucru ... si la mine se simte aia chiar pe centru ! Si eu trebuie sa imi comand acel rulment ! Am intreat anu trecut de el , asa informativ si am inteles ca este pe la 40 de euro ! Sigur poti comanda de la orice magazin moto care duce la comanda ! Spui motoru pe care il ai , se uita in catalog si gata !

 

dar nu e normala "denivelarea" de pe centru, nu? adica ar trebui sa se miste lin si uniform fara "hopuri", nu-i asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde se gaseste? care semering? e pe roata sau pe melc? am schimbat tot angrenajul melcului nu doar rotita de palstic. mai are rost sa imi bat capul cu dust sealer in acest caz?

simeringul e pe roata

se gaseste pe la magazine de specialitate

dar nu e normala "denivelarea" de pe centru, nu? adica ar trebui sa se miste lin si uniform fara "hopuri", nu-i asa?

Nu e de loc normala denivelarea

Daca ai cine sa ti-l aduca, 41 euro e un pret corect

La noi nu-l gasesti pentru ca e atipic, exista un cod de rulmenti conici standard care se gaseste, dar au interiorul de 25 mm, pecand la TA trebuie de 26

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de loc normala denivelarea

Daca ai cine sa ti-l aduca, 41 euro e un pret corect

La noi nu-l gasesti pentru ca e atipic, exista un cod de rulmenti conici standard care se gaseste, dar au interiorul de 25 mm, pecand la TA trebuie de 26

Mda , stiu ca nu-i normal ! Si bate putin !

Dar pana vor fi fonduri , asta e ... merge ! Am zis ca in jur la 40 euro trebuie sa fie ! Nu am gresit mult , 1 Euro :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh 40 euro nu e problema (chiar mai putin la dl Dilodily(Dan)-140ron). Problema e montajul care la un service banuiesc ca o sa fie inca pe atat.

Ai grija la cine te duci, ca nu e de joaca, trebuie sa stie ce face, sa aiba cheie dinamometrica, altfel risti sa ramai cu rulmentul nestrans sau prea strans

Vezi Aici si Aici

Si fa-te membru :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Caraie in sensul ca bendix-ul nu angajeaza?sau releul care se misca?Daca-i releul strange bornele la baterie(curata-le) si masa.In mod sigur e un contact imperfect.

Sanatate

:unsure:

Gata, nu mai vrea sa porneasca. Caraie la pornire undeva sub sa, in partea dreapta cam pe unde e bateria.

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...