B.B. Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu are nimic la roata spate decat rulmenti pe un ax si o frana cu disc si un pinion cu lant. In rest nimic. Nu stiu ce ar putea face urat, eu unu nu am pomenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 va salut, transalpistilor, ce melic are motoreta la roata spate.......a vazut cineva una frumoasa merge foarte bine motorul [engine] dar face urat in mers , ceva de la roata spate, am citit pe undeva ca nu stiu ce anume se duce pe acolo.........multumesc anticipat, se poate face, costa mult? Lanțul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Lanțul n-aud, ca-mi bate lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Salutare, Am pierdut un capacel de plastic (piesa 13 - CAP, PIVOT din poza de mai jos) ce acopera shurubul ce tine swingarm-ul. In afara de www.bike-parts.fr mai stie cineva pe unde pot sa gasesc un astfel de capac ? Sau cu ce pot sa-l inlocuiesc ? Cunoasteti pe cineva pe la dezmembrari sau care are unul in plus ? Cine a mai pierdut piesa asta cum s-a descurcat ? Presupun ca pot sa o las si asa , fara . Dar mi-e frica sa nu se umple de mizerie si sa se corodeze shurubul. Este cineva care vrea sa faca comanda pe www.bike-parts.fr in curand ? Vreau sa ma combin si eu pt capacul asta. Nu are rost sa fac comanda doar pt un rahat de plastic de 10 eur pt care costa mai mult transportul. Merci mult si Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marele blond Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 stie cineva unde as putea gasi membrane ptr.carburatoare,noi sau second (necoapte) si eventual un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Salutare, Am pierdut un capacel de plastic (piesa 13 - CAP, PIVOT din poza de mai jos) ce acopera shurubul ce tine swingarm-ul. In afara de www.bike-parts.fr mai stie cineva pe unde pot sa gasesc un astfel de capac ? Sau cu ce pot sa-l inlocuiesc ? Cunoasteti pe cineva pe la dezmembrari sau care are unul in plus ? Cine a mai pierdut piesa asta cum s-a descurcat ? Presupun ca pot sa o las si asa , fara . Dar mi-e frica sa nu se umple de mizerie si sa se corodeze shurubul. Este cineva care vrea sa faca comanda pe www.bike-parts.fr in curand ? Vreau sa ma combin si eu pt capacul asta. Nu are rost sa fac comanda doar pt un rahat de plastic de 10 eur pt care costa mai mult transportul. Merci mult si Bafta. Vezi pe Transalp.ro, era un baiat care dezmembra un Transalp. Poate le mai are: Parerea mea e ca fara el sau ce el e acelasi lucru, e vorba doar de estetica. Pune ce vrei. Alte suruburi - de ex. de la axul rotii sau link-age-ul amortizorului - nu au nici un capacel si nu au nici pe dracu. Nu se corodeaza nimic. Oricum capacul ala nu etanseaza, e pus de frumusete. vezi aici http://www.transalp.ro/forum/vand-transalp-avariat-t242.html - pana la urma a facut-o bucati. stie cineva unde as putea gasi membrane ptr.carburatoare,noi sau second (necoapte) si eventual un pret? http://www.transalp.ro/forum/membrane-carb...anite-t521.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Eu am avut ceva vreme anuntul invers si intre timp m-am razgandit... oricum e prea scumpa pt moto a mea si bugetul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salut , Ajutor cu Trasalp xl600, am nevoie de CDI de transalp 600 imprumut cateva zile. Azi sambata 4iulie, am ajuns la Sibiu, stau la un prieten, merg spre TM. Si ma lasat un CDI aici, ii refacusem lipiturile acum ceva vreme si a mers ok pana aici. daca aveti unul de imprumutat pana sa ajung la TM (am programare RAR luni la 8...) va rog ajutati-ma. Dani 0724 222539 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 am ajuns in tm. daca aveti careva de-aici pls sunati-ma la 0724222539 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 am ajuns in tm. daca aveti careva de-aici pls sunati-ma la 0724222539 http://www.transalp.ro/forum/de-vanzare-2-...inima-t554.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Are cineva pe acasa o oglinda stg pt 600 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 un pic de offroad in jurul blocului... Am filmat si din fata cu aparatul fixat pe ghidon, dar a tremurat asa tare ca e greu de vizionat. Trebuie sa ma gandesc la un amortizor de aparat sau de o camera mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Am filmat si din fata cu aparatul fixat pe ghidon, dar a tremurat asa tare ca e greu de vizionat. Trebuie sa ma gandesc la un amortizor de aparat sau de o camera mai mica. Pai nu stiu ce aparat ai, dar filmeaza bine, are sunet stereo, basii sunt la locul lor... Deci nu schimba aparatul In schimb ai putea sa te gandesti la un dispozitiv de prins pe casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Pai nu stiu ce aparat ai, dar filmeaza bine, are sunet stereo, basii sunt la locul lor...Deci nu schimba aparatul In schimb ai putea sa te gandesti la un dispozitiv de prins pe casca gâtul este un amortizor excelent la vibrații Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) Domnul meu, la 1,70 nu ai ce probleme sa-ti faci, poti sa-l manevrezi fara probleme. Sa vezi o doamna ghid in Germania, avea cam 1,60 pe varfuri si mergea cu Transalp bine de tot, de vreo 10 ani..Asa e cu orice capra, cu talpile amandoua jos nu ai cum sa stai, o sa te obisnuiesti, o sa vezi. Daca vrei sa umbli la amortizor, cel mai usor e sa scoti roata spate cu motocicleta pusa in cric central sau stander. Piulitele le desfaci ori cu surubelnita babana si ciocanul, ori cu o cheie speciala, care habar nu am unde se gaseste. Daca vrei din fata, desfaci cele 8 piulite care sustin telescoapele in jug, si le ridici putin mai sus, cat iti permite ghidonul. Confirm, la 1,70 nu ar trebui sa ai probleme. Mai umblati un pic si va imprieteniti. In acelasi spirit ca Belbody, tipa de la care am luat eu motorul (tot un 650 dar din 2003) avea cam 1,60m. L-a scapat o data pe o parte la semafor mai pe la inceputuri, dar asta e cam tot ce a patit in 20.ooo de km. le: ma scuzati, sunt un pic in urma cu topicul dar il prind eu din urma Editat Iulie 8, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) DA, referitor la reglat inaltimea, eu de curand am lasat telescoapele furcii 4-5mm in sus (adica le-am impins in sus in jug) si acum ajung cu toata talpa. desfacut toate suruburile, batut cu un ciocan de cauciuc si cu un lemn in jug pana au coborat, strans la loc si gata. E alta viatza! Pot sa dau cu spatele acum in orice parcare calare pe ea. Editat Iulie 8, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salut poate este cineva interesat . Vand Transalp XL650V an 2005 !!! /index.php?showtopic=356890 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakalu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 un pic de offroad in jurul blocului... Am filmat si din fata cu aparatul fixat pe ghidon, dar a tremurat asa tare ca e greu de vizionat. Trebuie sa ma gandesc la un amortizor de aparat sau de o camera mai mica. Filmarea ca si filmarea dar am observat un dispozitiv foarte periculos prins pe ghidon.Protectia o ai dar in caz de impact frontal risti o gaura in ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 le: ma scuzati, sunt un pic in urma cu topicul dar il prind eu din urma Important e ca te straduiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Salut poate este cineva interesat .Vand Transalp XL650V an 2005 !!! /index.php?showtopic=356890 totzi suntem interesatzi da n-avem bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Filmarea ca si filmarea dar am observat un dispozitiv foarte periculos prins pe ghidon.Protectia o ai dar in caz de impact frontal risti o gaura in ochi. Da, chestia aia e pentru fixat aparatul si e demontabila... nu stiu cat de tare m-as lovi de ea, la greutatea mea la impact frontal zbor peste... ca sa ma lovesc de chestia aia ar trebui sa dau intai cu capul in parbriz, ceea ce e putin probabil, sunt destul de inalt. Oricum, in mod normal chestia arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 totzi suntem interesatzi da n-avem bani interesați am observat un dispozitiv foarte periculos prins pe ghidon.Protectia o ai dar in caz de impact frontal risti o gaura in ochi. La impact frontal viteazul zboara in față, nu dă cu capul de ghidon Bara aceea e pusă din două motive: 1. să rigidizeze ghidonul ( fiind mare, vibrează) 2. în caz că sari cu motorul, la aterizare există posibilitatea ca viteazul să dea cu gura de ghidon Belbody nu e viteaz, deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salutare, Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ? Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) Salutare, Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ? Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ? Multumesc frumos. iti trebuie 5 min , sau max 10 min libere si o cheie de 10 ! Spor ! Editat Iulie 10, 2009 de Lutzifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Salutare, Azi tre sa-mi schimb maneta de frana. Imi puteti spune si mie ce chei mi-ar trebui ? M-as putea descurca doar cu cele din trusa motocicletei ? Sau de ce altceva as mai avea nevoie ? Este o operatiune usoara sau o sa intampin greutati ? Sa ma duc la un mecanic sa mi-o schimbe mai bine ? Multumesc frumos. io zic ca trebe o surubelnita si o cheie de 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.