ovidiua Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 scuze pt posturi succesive, dar a trecut perioada de gratie...@Belbody: stii ceva despre oamenii astia de la http://www.grave.cz ? pe site-ul lor apare ca fac numai pentru modelul XL650. Salut, si la Givi gasesti crashbar pentru XL600V - cod: TN363, pret 90-95 de euro depinde cine ti-l aduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_bgdn Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Asa ar fi, daca nu s-ar fi hotarat sa il scoata (nu stiu pentru cat timp) din lista de produse exact pe cel care ma interesa: pentru TA din 94. Am verificat la United Motors. Una peste alta, daca nu l-or scoate si ei de pe lista, o sa il iau pe cel de la Kappa. Care Kappa e in CO general pana la 1 sept, deci livrarea va fi undeva in a 2-a jum. a lui septembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Capra mea vomita din cand in cand fara sa o tin de frunte. La cateva zile dupa ce am cumparat-o, din senin mi-a vomitat lichid de racire. De atunci nu a mai repetat figura. Nu aveam prea mult lichid pentru ca ma uitasem la nivel si era cu 1cm. sub Full. Asta se intampla pe la inceputul lunii iunie. Tocmai ma intorceam de la Obarsia Lotrului si ma opresc la intersectia de la Autogara Militari, venind de pe A1. Un pieton simpatic se uita la mine zambind in timp ce traversa si-mi zice "vezi ca-ti curge uleiul". M-am aplecat sa ma uit, insa nu am vazut mare lucru pentru ca eram precum cavalerul in armura pe cal si nu prea aveam mobilitate. Am ajuns repede acasa, m-am holbat pe la motor, prin scut, pe scut, sub scut....nici urma de ulei curs. Desfac busonul de la ulei sa vad nivelul. MT! Adica empty! Dau fuga repede si cumpar 1 litru sa completez. Dupa ce am turnat tot bidonul, abia s-a dus nivelul la minim. Dau fuga repede si cumpar 1 litru sa completez. Dupa ce am turnat inca 700ml. s-a dus nivelul la maxim. De atunci am mai facut vreo 400km. din care aproape 100 in afara orasului unde i-am dat ceva forja. Am verificat nivelul ca la carte si inainte si dupa. Nivelul identic, nici o pierdere. Intrebarea mea este: WTF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Salut baieti, cu parere de rau mi-am dat vaca care m-a slujit 2 ani in cap. Am promis omului caruia i-am incredintat-o ca il ajut cu melcul de la kilometraj care a murit acum vreo 2 luni. Avea un baiat un TA de dezmembrat dar melcul nu il mai are. Care stie pe unde pot gasi unul, nou sau SH numai sa functioneze. Va multumesc, Horia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Avea un baiat un TA de dezmembrat dar melcul nu il mai are. Care stie pe unde pot gasi unul, nou sau SH numai sa functioneze. Uite unul SH aici si functional din cate se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 Uite unul SH aici si functional din cate se pare. Funny man, you made my day! Desi azi am vandut vaca eram un pic trist... Intr-adevar, mai imi trebe o salata acum, sa prinda putere sa ridice acu la kilometraj pana spre 130-140!!! Totusi mai astept ajutor pentru un "melc" adevarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 problema, problema.... in seara asta cand am bagat motoru in garaj l-am scapat pe jos.... nu s-a spart/zgariat nimic dar mi-a curs benzina pe la buson. presupun ca nu e normal asa ceva, deci cum rezlov? garnitura de la buson pare ok, sa o schimb totusi? tocmai ii facusem plinul daca are vreo importanta... mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 tocmai ii facusem plinul daca are vreo importanta... mersi! Poate s-a scurs pe gaurica unde are aerisirea pentru gazele acumulate. Mai ales daca zici ca i-ai facut plinu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Stai linistit, mai ales cu plinul facut daca o dai pe jos iti curge benzina pe la buson. Am patit-o si eu, si prieteni de-ai mei si prietenii prietenilor mei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 problema, problema....in seara asta cand am bagat motoru in garaj l-am scapat pe jos.... nu s-a spart/zgariat nimic dar mi-a curs benzina pe la buson. presupun ca nu e normal asa ceva, deci cum rezlov? garnitura de la buson pare ok, sa o schimb totusi? tocmai ii facusem plinul daca are vreo importanta... mersi! Am facut si eu o data plinul ochi, ochi, si am lasat-o numai pe cric, am platit si cand m-am intors curgea ca un firicel din rezervor. Nu cred ca e o problema, numai data viitoare sa nu ne lacomim sa umplem TOT rezervorul pana sus la buson. Toate bune! Ceva melci pentru mine a gasit cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asilindean Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Am facut si eu o data plinul ochi, ochi, si am lasat-o numai pe cric, am platit si cand m-am intors curgea ca un firicel din rezervor. Nu cred ca e o problema, numai data viitoare sa nu ne lacomim sa umplem TOT rezervorul pana sus la buson. Toate bune! Ceva melci pentru mine a gasit cineva? Salut, melc se gaseste la Honda Motor Show, langa gara de nord, pe Bld. Duca. SAu poti sa suni la Ramirez, de pe www.transalp.ro, are service si face rost si de piese in timp util si la preturi ok. Nr. lui de tel este: 0729550642. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 multumesc ca m-ati linistit. ce e drept am cam umplut rezervorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 data viitoare sa nu ne lacomim sa umplem TOT rezervorul pana sus la buson. Eu de fiecare data cand il umplu plin , ii bag pana iese aproape afara ! Ca aici gresesc multi care isi fac consumu. Tu cand vezi ca rezervoru ii plin , mai bagi inca 1L si ceva inghesuit ... numa asa incet, incet pana se umple si " cocoasa " rezervorului. Asa isi scot multi consum de numa te miri , 3,5 L / 100 km .. si aberatii dinastea ! Odata il umple pana la refuz si cand il umple iara vede ca ii plin si numai inghesuie , + ca ii consuma normal un 4-5 L ... si iaca asa ! Apropo, eu nu am patit niciodata sa imi curga la bushon , cu toate ca il umplu pana la refuz ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Apropo, eu nu am patit niciodata sa imi curga la bushon , cu toate ca il umplu pana la refuz ! Ia fa plinul si culca mobra dupa care sa ne spui daca-ti curge sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Ia fa plinul si culca mobra dupa care sa ne spui daca-ti curge sau nu. Pentru ce sa o culc? Doara nu-s nebun Posibil sa curga si la mine , nu cred sa fie mai cu motz ! Eu spuneam ca fapt divers , ca mie nu mi-a curs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LeoBadBoy Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 Hai, bine v-am gasit ! Misha, yo si Adi , adica posesorii a 3 cai frumosi de '600, promotii '93, '94 si respectiv '97, va saluta ! Pentru hartoape vizitate de noi ... BAGA OCHIU ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 daca faci rezervorul cu varf , curge sigur.......cine spune ca nu a patito' ori este prea...............ori prea............ Mesaj completat Daca auziti pe cineva doritor de o vacuta din'97 sa dea un semn, sunt fortat sa ma despart de domnita mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lutzifer Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Daca auziti pe cineva doritor de o vacuta din'97 sa dea un semn, sunt fortat sa ma despart de domnita mea ! Ai putea sa lasi niste date despre motor , pret , cateva poze ... eu zic ca ar fi mai bine si ai avea sanse mai mari sa gasesti pe cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strigoi10 Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 buna ziua ma primitzi intre voi ? sant level 2 am luat un transalp si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_c Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) daca faci rezervorul cu varf , curge sigur.......cine spune ca nu a patito' ori este prea...............ori prea............ Atatea discutii pentru nimic. Ca doar nu mergi cu el culcat. Eu de cate ori l-am scapat, am sarit sa-l opresc si sa-l ridic, nu sa ma uit daca curge. Iar daca m-am uitat la ceva a fost sa vad daca nu s-a zgaraiat pe undeva. De fiecare data cand l-am scapat a fost pe loc , ca n-am numa 70 kg. Later edit: Sa stiti ca toti cei care vor urca pe Vf Moldoveanu vor stii de intrunirea Transalpistilor de anul acesta. Am considerat ca un stick-er cu intrnirea este cel mai potrivit lucru care-l aveam la noi sa-l lasam sa vada lumea ca am trecut pe acolo. Doar am urcat pana la baza cu Transalp-ul. Editat August 18, 2009 de andrei_c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Astazi mi-am montat si eu cricul central cumparat de la Louis cu o tona de bani. Toate bune si frumoase, numai ca nu pot sa ridic mobra pe cric de unul singur ceea ce ma nemultumeste. Acel pinten are doar vreo 4cm. (nu inteleg de ce nu l-au facut mai mare) si nu ma ajuta prea tare cand ma las pe el. Ma gandesc sa prelungesc acel pinten intr-un fel. Ma poate ajuta cineva in acest sens? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Astazi mi-am montat si eu cricul central cumparat de la Louis cu o tona de bani. Toate bune si frumoase, numai ca nu pot sa ridic mobra pe cric de unul singur ceea ce ma nemultumeste. Acel pinten are doar vreo 4cm. (nu inteleg de ce nu l-au facut mai mare) si nu ma ajuta prea tare cand ma las pe el. Ma gandesc sa prelungesc acel pinten intr-un fel. Ma poate ajuta cineva in acest sens? pintenul ala nu e pus ca sa te lasi pe el, e doar ca sa ai cum sa-l agati sa-l tragi in jos... mai departe pui talpa jos pe pamant sa nu alunece cricul in spate si sa se infiga in pamant si tragi de motocicleta in spate cat poti. Asta e smecheria. Nu o sa reusesti in veci sa ridici o motocicleta de 200kg cu o parghie de 4cm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 Din ce am vazut eu pe youtube referitor la tehnicile de ridicat mobra pe cricul central, pintenul ala este facut tocmai ca sa te urci pe el. De aici si dimensiunea lui mare cand ai un motor mai greu, ca sa beneficiezi de o parghie mai mare. Intr-adevar, cu 4 cm. nu poti sa faci nici sex, daramite sa ridici 200 de kile. Uite ca sa-ti faci o idee, doua modele de cric, ala cu pinten mare este de la Honda si celalalt este ce (teapa) am luat eu de la sw-motec. Mesaj completat YAHOOOOOOO !! Gata, am intrat in clubul celor care isi ridica singuri transalpul pe cricul central ! Iata si tehnica pe care o folosesc: se pune -evident- piciorul drept pe pinten, cricul sa atinga solul cu ambele picioare, mana stanga trage de ghidonul bracat stanga maxim, si CU MANA DREAPTA SE APUCA DE LOCASUL SCARITEI PASAGERULUI (vezi foto) DE UNDE SE TRAGE IN SUS CU PUTERE. Mesaj completat Belbody ai avut dreptate pana la urma, se poate ridica mobra pe cric si faca pintenul acela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulise-gold Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 /index.php?showtopic=409631 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobobarosanu Postat August 19, 2009 Share Postat August 19, 2009 /index.php?showtopic=412557 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.