manu25ro Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Am sa va rog sa postati cauzele accidentelor grave,de orice natura ar fi ele de ex: -liniile de tranvai-pericol public -vopseaua de la marcajele rutiere-alunecoasa -asfaltare in trepte -lipsa castii -lipsa echipamentului de protectie -asa zisa spalare a asfaltului de catre primarii -soferii needucati si neatenti -lipsa unei campanii serioase de prevenire a accidentelor moto -motociclete cu sistem de franare defect -LIPSA DE EXPERIENTA a conducatorului moto(nu oricine are motocicleta poate sa o si conduca) ........... Sunt o multitudine de cauze,asa ca am sa va rog sa postati scurt si cat mai la obiect si poate impartasind cu totii din experienta noastra,poate vom invata ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 (editat) adesea incepatorii conduc motociclete mult prea puternice Editat Iunie 1, 2007 de maryus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 vezi ca mai jos cateva randuri este un thread ce are exact titlul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 VITEZA in mai bine de 90% din cazuri! Titlul topicului era "de ce se moare"...ma indoiesc ca daca mergi cu 40-50 pe o linie de tramvai si pici,ai sa mori...e sansa prea mica ,prea infima ca sa o iei in calcul ,dar viteza ,da viteza...asta ucide si apoi venim si cu sentimentul de turma "ca domne' astia ne omoara"....nu!!!...in mai bine de 90% viteza ucide! Ps:eu imi asum riscul si nu ma bat cu pumnii in piept penibil ca sa arat ce "mare biker" sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razie Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 (editat) VITEZA in mai bine de 90% din cazuri! ... nu chiar. Concluzia 16 a raportului HURT este: 16. The median pre-crash speed was 29.8 mph, and the median crash speed was 21.5 mph, and the one-in-a-thousand crash speed is approximately 86 mph 30mph=48 kmh - e drept ca asta e media la toate accidentele studiate, nu numai la cele fatale. Asta nu inseamna ca daca mergi repede nu ti-o cauti cu luminarea, dar...e o concluzie interesanta. dat fiind ca majoritatea accidentelor sint din lipsa acordarii de prioritate in diverse moduri, nu prea ai ce draq sa faci - cu ce viteza sa mergi, cind unul poate sa-ti sara in fata in orice moment... eu as zice mai degraba lipsa de atentie e cea mai mare cauza de accidente - daca e posibil sa-ti sara in fata careva, stai cu ochii pe el ca pe butelie, acoperi frina si incepi sa deccelerezi motorul un pic - ideal, of course Editat Iunie 4, 2007 de Razie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
itc Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 inconstienta si prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihalceai Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Din punctul meu de vedere: - incepatorii se urca pe motoare mult prea puternice pentru experienta lor; - viteza prea mare in localitate si afara; din punctul meu de vedere daca mergi cu 50-60km/h in oras si nu iti apare vreun idiot din lateral care sa nu-ti dea prioritate poti evita aproape orice. Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b34cez Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Principala cauza a accidentelor moto este lipsa echipamentului de protectie de sub casca. Foarte adevarat ca masinile nu te vad in trafic, strazile se spala si pe deasupra mai au si linii de tramvai, ca sa nu mai vorbim de marcaje, uragane, cutremure, etc., dar stiai toate astea cand te-ai urcat pe moto. Experienta te ajuta in prevenirea unor accidente, dar tot experienta poate actiona si impotriva ta, atunci cand incepi sa consideri ca numarul de km. adunati pe moto este suficient sa te fereasca de accidente. Ideea este ca atat incepatorii, cat si prea-experimentatii au accidente. Cand? In ziua in care isi uita acasa echipamentul de protectie de sub casca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 ... nu chiar. Concluzia 16 a raportului HURT este: HURT a fost facut acum 20 de ani, daca nu ma insel. Nu cred ca mai este actual, mai ales ca e vorba de USA. De exemplu, in HURT, aproape jumatate din accidentele de motor soldate cu decese se produc din cauza alcoolului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 dat fiind ca majoritatea accidentelor sint din lipsa acordarii de prioritate in diverse moduri, nu prea ai ce draq sa faci - cu ce viteza sa mergi, cind unul poate sa-ti sara in fata in orice moment... Ma indoiesc ca cineva sa mearga cu 40-50 in oras si unul sa nu-i acorde prioritate ,iar el sa moara...pur si simplu ,nu pot crede asa ceva ,sa mori la 40-50...poate doar daca se urca o masina peste tine ,intentionat ,caci la 50km/h prea mare ghinion sa ai ca sa mori. Deci ,tot viteza ramane cauza nr 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnakeBite Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) Viteza+inconstienta+teribilismul+prostia+caii putere(prea multi)+neatentia = Toate cele enumerate mai sus sunt ingredientele ideale pentru o calatorie in infern. Editat Iunie 5, 2007 de SnakeBite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 In primul rind viteza ... motociclistilor. Parerea mea. Si pe acelasi loc in clasament , cretinii de soferi. Deci cam la egalitate. Jur ca daca nu aveam un jeg de motoras de la firma de rahat , stiti voi care , acu' eram mort de mult. M-a tinut in viata mersul cu 60 la ora si atentia sporita , plus ca nu obisnuiesc sa fac slalom printre masini in mers , ci doar la semafor ,cind e pe rosu si eu ma strecor mai in fata , cit mai in fata. Poate unii rid cind ma vad cu viteza redusa , daca dau jos limitatorul ajung lejer la 120-130 , da' unde fratilor , in Bucuresti ? Pai inseamna sa fiu nebun , nu am timp , bani si chef sa o ard prin spitale , cu tije in mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.