Sari la conținut

Honda Vtr1000 Vs. Kawa Zx9r


danz
 Share

Postări Recomandate

Salut. Vreau sa cumpar si eu o motocicleta si m-am gandit la astea 2. Ce parere aveti? Amandoua sunt cam la acelasi pret. Ma intereseaza fiabilitatea si piesele de schimb (daca se gasesc pt ele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc piese.

Fiabilitatea e cum ti-o faci.

VTR trage de jos de la 3-4 mii iar zx9r trage de la 4-5 mii.

NINJA are viteza maxima mai mare iar VTR are demaraj mai bun.

Acum alege tu ce vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VTR-u fiind un V2 la 90 grade are un cuplu f mare inca d la turatie mica,si un sunet mult mai gros, f frumos.Cred ca te ajuta mai mult sa ai cuplu mare si d la turatie mica decat vreo 20 cai in plus, care ii folosesti pt viteza maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi ideal sa te dai cu fiecare in parte si sa vezi care ti se potriveste mai bine.

Referitor al piese de schimb, se gasesc ambele fara probleme zic eu. Cat despre fiabilitate.. e f. important cum s-a avut grija de motor inaintea ta. Un VTR teoretic, ne fiind motor de turatii inalte, ar trebui sa iti faca mai putine griji in sensul de forja..

 

Sunt amandoua greoaie, dar ramane sa iti alegi TU ce simti mai bine. Sunt 2 concepte total diferite de riding. V2 Vs. L4 - eterna poveste pros i contra hi hi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt amandoua greoaie, dar ramane sa iti alegi TU ce simti mai bine. Sunt 2 concepte total diferite de riding. V2 Vs. L4 - eterna poveste pros i contra hi hi [/font][/color]

 

greoaie ?! :scratch: , pai bai omule, vtr a fost campioana mondiala la superbike, cum sa fie greoaie. Nici dupa standardele de azi nu e greoaie. Poate in comparatie cu una de 125cmc, atunci da.

 

Lasand datele scrie la o parte, VTR-ul e muuuult mai FUN decat ZX9, eu VTR-ul l-as alege, fara nici o retinere. Nu merita caii pe care ii are in plus XZ9 cand e vorba de comparatie cu VTR. Eu cel putin sunt asa pasionat de V2 pe motoare de viteza incat mai fac schimb din cand in cand cu pretenul meu cu TLR. Si merita din plin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din ce am citit despre cele doua modele rezulta ca VTR-ul consuma mult la mers in forja, in oras foarte mult si chiar in afara poa sa ajunga la peste 10l la suta.

Nu stiu daca e chiar adevarat,poate ne spune un proprieter de VTR.

 

ZX-ul consuma ok, 7 afara si 8,5 in oras maxim, cel putin al meu asa ia.

 

Acum cu bagat mana in gaz si trasul de la turatii joase e o discutie mai lunga. Tu tre sa te gandesti ce o sa-ti convina, cu ZX-ul poti sa mergi in regim de motoreta pana cand ajunge la turatii mai inalte, nu stiu daca mi-ar placea sa traga chiar asa de jos, s-ar putea sa fie un pic obositor sa fii mereu in alerta ca sa nu te sui pe masina din fata.

 

N-am condus niciodata un VTR, deci nu pot compara, dar stiu cu ce se mananca ZX-ul cat de cat.

 

SI alt aspect, Honda e mai micuta ca gabarit,pare mai supla in toate aspectele. Eu sunt mare si inalt si ZX-ul cred ca mi se potriveste mai bine, daca esti un tip inalt cred ca ti-e mai bun ZX-ul.

 

Bafta! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija la vtr, un prieten de al meu a cazut ieri din cauza cuplului prea mare, a dat inferioara/frana de motor si l-a intors invers si nu e chiar incepator.. eu ti-as recomanda ninja, alegerea e a ta, multa bafta iti doresc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa cumpar si eu o motocicleta si m-am gandit la astea 2. Ce parere aveti? Amandoua sunt cam la acelasi pret. Ma intereseaza fiabilitatea si piesele de schimb (daca se gasesc pt ele).

Avand in vedere ca s-au eliminat taxele vamale ,eu zic sa te mai gandesti la ofertele de mana a nspea :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghost ridere nu compara Sp1 sau SP2 (care oricum cele puse in vanzare nu erau chair variantele de track) cu VTR Firestorm. e.. diferentza crasa. Am avut nororcul sa calaresc UN Sp1 si un VTR.

Deci hai sa nu intram in polemici despre ce stim din reviste si competitii.

 

Repet. Nu te poate ajuta nimeni in alegerea ta. Vezi cum iti place mai mult. V2 sau 4L. Pt mine un V2 este precum zaharul turcesc. bun dar trece repede. Pentru altii e pe dos. Suntem diferiti si fiecare apreciem in felul nostru.. "THE FUN"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghost ridere nu compara Sp1 sau SP2 (care oricum cele puse in vanzare nu erau chair variantele de track) cu VTR Firestorm. e.. diferentza crasa. Am avut notorcul sa calaresc UN Sp1 si un VTR.

Deci hai sa nu intram in polemici despre ce stim din reviste si competitii.

 

Repet. Nu te poate ajuta nimeni in alegerea ta. Vezi cum iti place mai mult. V2 sau 4L. Pt mine un V2 este precum zaharul turcesc. bun dar trece repede. Pentru altii e pe dos. Suntem diferiti si fiecare apreciem in felul nostru.. "THE FUN"

Subscriu :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te intereseaza top-speed peste 270 km/h, alege VTR. Mi se pare mult mai fun decat orice 4L la 900-1000 cc. Este oarecum mai agila si mai supla prin oras si in portiunile virajate, dar daca vrei sa te dai tare pe viraje trebuie sa-i ridici scaritele si sa-i modifici suspensia fata. Nici una dintre ele nu este o motocicleta comoda, iar daca esti incepator, categoric nu recomand nici una dintre ele. Apropos de consum, cand vine vorba de motovivlete sport, nu cred ca mai are o importanta chiar atat de mare. Nu poti cere si performanta si 5% consum! Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghost ridere nu compara Sp1 sau SP2 (care oricum cele puse in vanzare nu erau chair variantele de track) cu VTR Firestorm. e.. diferentza crasa. Am avut notorcul sa calaresc UN Sp1 si un VTR.

Deci hai sa nu intram in polemici despre ce stim din reviste si competitii.

 

Repet. Nu te poate ajuta nimeni in alegerea ta. Vezi cum iti place mai mult. V2 sau 4L. Pt mine un V2 este precum zaharul turcesc. bun dar trece repede. Pentru altii e pe dos. Suntem diferiti si fiecare apreciem in felul nostru.. "THE FUN"

 

omul mai mult ca sigur ca se refera la VTR SP nu la firestrom, ca dak nu o compara cu ZZR600 nu cu ZX9. Nu stiu ce vrei sa spui cu zaharul turcesc dar io ti-as zice-o pe aia cu strugurii....

 

ai grija la vtr, un prieten de al meu a cazut ieri din cauza cuplului prea mare, a dat inferioara/frana de motor si l-a intors invers si nu e chiar incepator..

 

ai dreptate, e o BESTIE, de aia imi plac asa mult :scratch: pe mine TLR nu m-a surprins decat in mod placut, e o motocicleta cu personalitate (la TLR cuplul e chiar un pic mai mare decat la VTR si la jos cu 500 rpm)

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te intereseaza top-speed peste 270 km/h, alege VTR. Mi se pare mult mai fun decat orice 4L la 900-1000 cc. Este oarecum mai agila si mai supla prin oras si in portiunile virajate, dar daca vrei sa te dai tare pe viraje trebuie sa-i ridici scaritele si sa-i modifici suspensia fata. Nici una dintre ele nu este o motocicleta comoda, iar daca esti incepator, categoric nu recomand nici una dintre ele. Apropos de consum, cand vine vorba de motovivlete sport, nu cred ca mai are o importanta chiar atat de mare. Nu poti cere si performanta si 5% consum! Parerea mea.

[/quot

 

total de acord.In ceea ce ma priveste eu vreau sa trec pe L4, dc?Dupa un drum de 200-300 de km iti bazaie partea dorsala doua saptamani, la deceleratie, daca nu ai fost la sala in prealabil, te rupe la incheieturi.

Asfalt uscat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ontop: cred k orice comentariu in plus e de prisos, parerile fiecaruia in functie de cum se merge cu fiecare in ele sunt subiective pt. k motoarele respective sunt ale lor. Ce a fost de spus s-a spus. tre sa le probeze clar sa vada ce si cum. Plus ca tipul nu a mai postat, deci.. interesul.. tinde catre zero.

 

offtop: la cat de "DESE" sunt SP1 si SP2 la vanzare SH ma indoiesc grav ca ar fi fost vorba de unul din ele. Cat despre strugurii tai ghost, nu cred k am eu vreo legatura. Daca sugerezi cum ca nu as putea sa imi permit unul din modele.. nu fii copil man. Ambele ajung pe la maxim 5ooo de euroi, iar motorul pe care am optat eu sa il cumpar acum face vro 5 5oo. deci noroc bun si sa inchida cineva topicul ca e useless..

 

numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dintre zx9r si vtr, aleg cbr 900rr :scratch:

 

Ce putea sa spuna si unul din miile de oameni cu spalaturi la cap ca honda e cea mai tare.

 

SergiuKawa - fratzicule, tu ori esti motorist ori nu...ZX9 trage bine de la 7.000 RPM nicidecum la 4-5000, m-am dat pe unul si acolo incepe sa traga...ia mai vezi tu cu ZX7ele ala al tau, ca ieri am vazut o hayabusa turbo care vrea sa se dea cu tine sa vada daca te face cu "avionul" tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce putea sa spuna si unul din miile de oameni cu spalaturi la cap ca honda e cea mai tare.

 

SergiuKawa - fratzicule, tu ori esti motorist ori nu...ZX9 trage bine de la 7.000 RPM nicidecum la 4-5000, m-am dat pe unul si acolo incepe sa traga...ia mai vezi tu cu ZX7ele ala al tau, ca ieri am vazut o hayabusa turbo care vrea sa se dea cu tine sa vada daca te face cu "avionul" tau.

Da ai dreptate si de la 8mii trage si mai tare .... sa vezi de la 9mii ce trage...de la 10 mii nu mai vorbim la 11 rupe lantul iar la 12mii esti in masina cu sirena..... :scratch: hahahhaha

Cat despre ala cu Hayabusa zii sa vina il astept ar fi prima data cand un zx7 face o Hayabusa.... :)

Ironii ieftine si obosite

 

TRULLY POWER OF DREAMS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima motocicleta adevarata cu care m-am dat in viata mea a fost VTR FireStorm deci oarecum mi-a ramas in suflet :)

daca s-ar mai fabrica si in zilele noastre, cu siguranta mi-as lua una :)

 

este o motocicleta fun, dar cu ZX9 nu m-am dat niciodata. In schimb am mers cu o busa vro 2 zile in oras si nu mi s-a parut FOARTE incomoda sau obositoare (cred ca nu este foarte departe busa de ZX9 referitor la greutate)

 

VTR FireStorm :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu zx9r, dar depinde din ce an. Dupa 2000 sunt ft ft reusite.

VTR, SP1 SI SP2 sunt doua motociclete ft ft frumoase, V2 ft reusit.

Esti inalt, mergi mult, esti fan L4, iti place sunetul de zx9, ia-ti kawa.

Nu esti asa inalt, i-ti place Honda, adori V2-ul, sunetul lui? Ia-ti VTR..... :scratch:

Intelegi ce vreau sa spun? A matter of taste....

Editat de dopeman1979
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am mers cu zx9r, dar depinde din ce an. Dupa 2000 sunt ft ft reusite.

VTR, SP1 SI SP2 sunt doua motociclete ft ft frumoase, V2 ft reusit.

Esti inalt, mergi mult, esti fan L4, iti place sunetul de zx9, ia-ti kawa.

Nu esti asa inalt, i-ti place Honda, adori V2-ul, sunetul lui? Ia-ti VTR..... :D

Intelegi ce vreau sa spun? A matter of taste....

 

subscriu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am condus un VTR de curand, e adevarat doar cativa km prin oras ca sa-mi fac o impresie pentru ca se gandea un prieten daca sa-si cumpere modelul asta.

 

Primele impresii fata de ZX9R:

 

Honda VTR

- trage bine in ture joase dar pe la 7000 parca se cam termina, asta a fost impresia mea

- e mai mica si mai manevrabila pe curbe decat ZX-ul, iesirea din curba la ture joase cu gazul jos este mai spectaculoasa

- frana de motor foarte puternica, chiar m-a surprins la inceput

- am avut senzatia ca se conduce mai greu si iarta mai putine greseli,mai ales ca nu sunt deloc obisnuit cu V-ul

- nu are senzatia aceea de precizie si confort a unei Honda 4Linie, parca mergi pe o chestie mai naravasa si mai nesigura

- pozitie buna,destul de relaxanta, dar cadrul frige rau si pentru cei care au picioare mai scurte si strang exact cadrul intre genunchi aproape ca e deranjant, pentru mine nu a fost o problema asta ca eu avand picioarele lungi strang rezervorul mai sus;

- pozitia pasagerului declarata mai nasoala (opinia lui)

 

ZX9R

 

- trage fulminant fata de VTR- nu sunt in aceeasi categorie!

- fizic mai mare,eu ma simt mai bine pe ea

- si pasagerul a preferat saua si pozitia de pe ZX9

- e mai mult de munca pe curbe si nu tine trasa asa de bine ca Honda

- frana de motor mult mai domoala (comparativ cu VTR, nu credeam ca e o diferenta asa de mare)

- se simte mai precisa si totusi, nu credeam sa zic asta despre ZX dar comparativ asa e, mai iertatoare!

 

Concluzia mea finala, bineinteles subiectiva, este ca nu-mi voi lua nicodata VTR si ZX-ul este pentru mine o motocicleta superioara cam din toate punctele de vedere.

Mie imi plac toate motoarele in general dar intre cele doua as alege oricand:ZX9R,model 2000-2003.

 

P.S.Probabil ar fi fun VTR-ul la o plimbare pe un drum virajat unde sa iesi pe gaz din curbe inca din ture joase,acolo cred ca este fun-ul acestei motociclete!

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...