Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

@dany-oldmoto@, mai esti?

 

Mai este, am vorbit cu el la telefon în seara asta.

 

Nu mai este topic pe forumul asta in care sa nu fie o disputa ...chiar daca sunt numai doua postari, doua personaje , cel putin unul e mai inteligent decat celalalt...

 

Cum aÂş fi eu spre exemplu, nu?

Stai liniÂştit, disputele stau la baza progresului.

 

Am găsit Âşuruburi noi cu baza pătrată, pentru cutiile laterale,

 

Âşuruburi cu cap inbus la baia de ulei,

 

am protejat cadrul cu niÂşte cârpe ordinare,

 

Âşi am montat motorul.

 

Cutia nu a vrut să intre cu cuplajul elastic montat Âşi ca să-l desfac a trebuit să improvizez o surubelniță de forță,

 

apoi am montat Âşi cutia.

 

 

Am improvizat de asemenea o cheie de 36 ca să strâng jugul,

 

am tăiat la strung niÂşte suruburi M5 cu cap inbus pentru grup, plus Âşurubul M5 cu vârf conic care blochează axul saboților,

 

Âşi l-am montat,

 

apoi am băut o țuică Âşi m-am culcat.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dacă în exploatarea viitoare voi avea grijă ca motorul să aibă ulei în baie cu care se va unge rulmentul cel nou, eu cred că va ține.

Salve!Chiar daca e ulei in baie rulmentul se va unge suficient doar daca boltul ambielajului are celebra gaurica din capatul trunchiului de con.N-o are,sanatate!Numai bine,dom Profesor!

Editat de simson simson
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au sosit cilindrul și chiulasa de la sablat. Arată bestial aluminiul mat al cilindrului și chiulasei, comparativ cu blocul motor și cutia care sunt lucioase.

 

 

 

aveti strung d-le petcu,poate ar fi trebuit incercat o randelinare.imi dau seama insa,ca ar fi fost greu de prins intre fusuri.pana la alt ambielaj nou,cred ca si kĂśrnerit,cu putina pasta de la locttite,va tine mult si bine.

 

Strungulețul meu nu-mi permite să învârtesc diametre așa de mari, doar mici rahaturi care este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

aaa!aveti grija,sablatorul care este,v-a intors chiulosul pe dos :crack:

 

 

Pe la cursuri mai fac greșeli intenționate evidente pe care le și argumentez, ca să testez "vigilența" studenților.

Așa și în cazul de față.

 

Surse din S.G.I. (Serviciul German de Informații) care doresc să-și păstreze anonimatul declară că, savanții germani au proiectat chiulasele de Simson în așa fel încât, atunci când trebuie să schimbi bujia să nu stai pe partea carosabilă a drumului, ci pe acostament.

Așadar, motoarele care au bujia pe dreapta au fost proiectate pentru țările unde se circulă pe dreapta și când schimbi bujia, ori stai pe acostament, ori o schimbă pasagerul din ataș, în mers.

Motoarele cu bujia pe stânga au fost făcute pentru export în Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, și în alte țări ale Commonwealth-ului unde se circulă pe stânga și au atașele pe stânga.

Ăsta e motorul meu și e mai bun ca ale voastre pentru că are carburatorul în față și când merg cu viteză, motorul e supraalimentat. Evacuarea fiind în spate e un fel de turbo rudimentar, pentru că tot datorită vitezei, în spatele cilindrului se formează un vacuum, ceea ce va conduce la o evacuare forțată a gazelor arse și nearse, fapt care conduce la obținerea unui ciclu Carnot cu o arie mai mare și implicit, un randament mai bun.

 

Specialiștii de la MZ au pus bujia pe mijloc așa încât, motocicliștii care merg pe stânga și vor să schimbe bujia, trebuie mai întâi să dea pompa jos de sub rezervor.

La fel ca și la Simson, bujiile se pot schimba în mers, de către pasagerul din ataș, care este.

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc

 

 

 

userul cisu68 a facut unele modificari la roata spate de la motocicleta Simson pe care a vindut-o la userul bach, asa ca adreseazate direct lui cisu68

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am cateva intrebari pentru cunoscatorii de Simson: Se potriveste roata pe 19 de Simson AWO T pe grupul spate de Simson AWO S? Sau daca nu, Simsonul AWO S este echipat si cu roata pe 19?...Multumesc

sal.. an principiu ar merge dar sistemul de franare nu ,ca saboti de frana de sport sant mai lati cu 4-5 mm fata de turen eu am adaptat la butucul de turen o frana disc de scuter foarte eficienta si am pus geanta de mz pe 16 pentru un cauciuc mai gros.

post-54357-0-11050900-1321780537_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK....

 

Din punctul acesta de vedere nu cred că ai putea avea probleme la RAR cu roata de 19 în față și 18 pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu nu vreau sa fac modoficari de genul asta. Problema la mine este ca Simsonul meu are motor, grup spate si roata de Sport pe 18 (pe spate), iar pe fata am pe 19 de Touring. In cartea tehnica are roti de 19 si pe fata si pe spate (fata 3,50x19, spate 3,75x19, certificatul de inmatriculare fiind model vechi. Acuma, eu vreau sa o inmatriculez pe numele meu si nu stiu ce o sa zica astia de la RAR. Daca as putea sa-i fac omologare cu roata de 18 pe spate ar fi OK....

 

pui o roata pe 19 cind mergi la r.a.r nui problema,iti dau eu niste saboti de awo si ai scapat de probleme..

daca nu ai roata pe 19 am eu 2 seturi impecabile de awo,cind ai drum la frateleo se rezolva...sau bagi moto in masina si ii pun roata pe 19 fara probeleme pe spate ;) mai stam la o cafea cu ocazia asta sau un vin fiert ca tot a dat frigul..

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la cursuri mai fac greșeli intenționate evidente pe care le și argumentez, ca să testez "vigilența" studenților.

Așa și în cazul de față.

 

Surse din S.G.I. (Serviciul German de Informații) care doresc să-și păstreze anonimatul declară că, savanții germani au proiectat chiulasele de Simson în așa fel încât, atunci când trebuie să schimbi bujia să nu stai pe partea carosabilă a drumului, ci pe acostament.

Așadar, motoarele care au bujia pe dreapta au fost proiectate pentru țările unde se circulă pe dreapta și când schimbi bujia, ori stai pe acostament, ori o schimbă pasagerul din ataș, în mers.

Motoarele cu bujia pe stânga au fost făcute pentru export în Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord, și în alte țări ale Commonwealth-ului unde se circulă pe stânga și au atașele pe stânga.

Ăsta e motorul meu și e mai bun ca ale voastre pentru că are carburatorul în față și când merg cu viteză, motorul e supraalimentat. Evacuarea fiind în spate e un fel de turbo rudimentar, pentru că tot datorită vitezei, în spatele cilindrului se formează un vacuum, ceea ce va conduce la o evacuare forțată a gazelor arse și nearse, fapt care conduce la obținerea unui ciclu Carnot cu o arie mai mare și implicit, un randament mai bun.

 

Specialiștii de la MZ au pus bujia pe mijloc așa încât, motocicliștii care merg pe stânga și vor să schimbe bujia, trebuie mai întâi să dea pompa jos de sub rezervor.

La fel ca și la Simson, bujiile se pot schimba în mers, de către pasagerul din ataș, care este.

 

 

Specialistii de la MZ s-au gandit ca nu-i greu sa intorci o motocicleta. La Simson schimbi bujia in mers? banuiesc ca pe panta in jos ca fara bujie fiind un monocilindric banuiesc ca se opreste.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Simson schimbi bujia in mers?

 

 

Era o glumă.

 

 

Azi m-am dus la școală să beau o cafea și tot în glumă, m-am apucat să fac un cablu de ambreiaj.

Aveam 4 pachete virgine (20 m) de manta gri, din Germania și ceva cabluri noi, rămase de pe la MZ-uri.

Pastilele de la capetele mantalei le-am presat în universalul strungulețului.

 

 

 

Pastila din capătul cablului era prea mică în diametru și prea scurtă. I-am făcut o chestie,

 

 

 

iar la celălalt capăt niște mici piese.

 

 

 

 

 

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superbe filmarile cu "Simsonasele".......Pacat ca majoritatea dintre noi nu avem puterea financiara sa l-e aducem la starea lor cat mai originala.....In legatura cu problema mea, se pare ca dracul nu e asa de negru precum pare....Ca de obicei se pare ca gasesc orice rezolvare la prietenul Danny....o sa ne auzim cat de curand la telefon.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am demontat motoreta, am găsit în cutia centrală o bobină de inducție și o fișă lungă.

Adică să funcționeze mai bine cu scânteia de la platina și bobina alimentate de la baterie ca la MZ, sau cu scânteia de la magnetoul original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică să funcționeze mai bine cu scânteia de la platina și bobina alimentate de la baterie ca la MZ, sau cu scânteia de la magnetoul original?

 

Daca ticalosul nu-si face bine treaba, mai bine merge cu bobina ca la MZ. Dupa 2 ani de blestemat zilele am renuntat la magnetou (am pus aprindere electronica)si parca e alt motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ticalosul nu-si face bine treaba, mai bine merge cu bobina ca la MZ. Dupa 2 ani de blestemat zilele am renuntat la magnetou (am pus aprindere electronica)si parca e alt motor.

 

Mă bate un gând. Așa am să fack!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeam ca-i inventie olteneasca, dar vad ca si in Moldova se poarta! :ok:

ei na...si la noi tot asa se face.... Ardealul . mai ieftin (si la indemana ) nu se poate !

Pe alte sectiuni de forum citisem de unu care a dat 100 lei ( noi !) pt. un cablu si manopera aferenta inlocuirii unui cablu de ambreiaj. Cati bani as face cu astia ! Da' ei nu au avut "comuniste" la care sa surubareasca. Suzuki din "fratia motoarelor" din dotare are acelasi "tip" de pastila ....si a trecut anul de cand e in exploatare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...