Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Daca ticalosul nu-si face bine treaba, mai bine merge cu bobina ca la MZ. Dupa 2 ani de blestemat zilele am renuntat la magnetou (am pus aprindere electronica)si parca e alt motor.

 

Ai pastrat avansul centrifugal?Poti detalia te rog ce fel de aprindere ai pus?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai pastrat avansul centrifugal?Poti detalia te rog ce fel de aprindere ai pus?

Multumesc.

 

lesi tot acolo,pui o bobina de inductie separat si ai scapat de toate problemele.

centrifugalul si platina o lesi acolo.renunti doar la bobina aia care orcum nu da scinteie suficienta pt.o ardere buna.

 

:cheers: spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au ramas toate la locul lor. Bobina si aprinderea (gotronic)le-am pus in filtrul de aer.

Pornirea ,mersul motorului,si chiar consumul s-au schimbat radical.

 

 

 

Aprinderea asta este cea prezentata aici pe site (cea cu cititor) sau va referiti la intaritorul ala de scanteie, ca nu-mi dau seama cum mai merge centrifugalul ala cu aprindere cu cititor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei na...si la noi tot asa se face.... Ardealul . mai ieftin (si la indemana ) nu se poate !

 

Dar la voi în Ardeal, Oltenia sau Moldova cum se face furca asta ruptă?

 

 

 

Âşi ce rol are gaura asta filetată cu M6?

 

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as reaface aceasta furca cap-coada din metal (O.eL.-ce-o fi, sau poate nitel mai otelit!), procedind in prima faza prin strunjire si apoi frezare-gaurire-filetare (cred ca are filet in partea rotunda)-slefuire. Daca forta care a rupt aceasta furca nu-i asa mare, cred ca merge si o sudura facuta de un meserias si apoi rectificare. Acum depinde unde vine montata si ce importanta prezinta pentru siguranta motociclistului si a utilajului condus.

Pentru piesa din fotografia urmatoare nu ma pot pronunta, fiindca nu stiu ce piesa este si unde vine montata. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la voi în Ardeal, Oltenia sau Moldova cum se face furca asta ruptă?

 

 

 

Âşi ce rol are gaura asta filetată cu M6?

 

 

Asta este pedala de frina daca nu ma insel si acea gaura ar putea fi de la vreun surub de reglare a cursei pedalei :scratch: sau vre-o adaptare a unui contact de frina nu-mi dau seama exact am sa ma uit la al meu sa vad daca are asemenea gaura .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as reaface aceasta furca cap-coada din metal (O.eL.-ce-o fi, sau poate nitel mai otelit!), procedind in prima faza prin strunjire si apoi frezare-gaurire-filetare (cred ca are filet in partea rotunda)-slefuire. Daca forta care a rupt aceasta furca nu-i asa mare, cred ca merge si o sudura facuta de un meserias si apoi rectificare. Acum depinde unde vine montata si ce importanta prezinta pentru siguranta motociclistului si a utilajului condus.

Pentru piesa din fotografia urmatoare nu ma pot pronunta, fiindca nu stiu ce piesa este si unde vine montata. :cheers:

 

Furca aceea este la capătul tijei de la frâna spate Âşi se prinde în pârghia pedalei, cu un Âşurub M6 care a fost strâns aÂşa de tare încât a strâmbat-o rău. Când am dat s-o îndrept, s-a rupt. Am refăcut-o pentru un Âşurub M8, pentru că gaura de 6 din pedală era foarte ovalizată Âşi am majorat-o la 8 mm.

Iată la ce e bun strungulețul meu, în ordine cronologică.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca matale o sa-i gasesti leacu'! Te invidiez pentru strunguletul ala! Ai ales calea cea mai viabila, dar materialul cred ca se va uza in timp, dar sigur nu va ceda in timpul frinarii. Filetul de la pedala cred ca este pentru contactul stopului de frina (se poate adapta unul de Dacia, cred ca se potriveste la fix!). :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram sigur ca matale o sa-i gasesti leacu'! Te invidiez pentru strunguletul ala! Ai ales calea cea mai viabila, dar materialul cred ca se va uza in timp, dar sigur nu va ceda in timpul frinarii. Filetul de la pedala cred ca este pentru contactul stopului de frina (se poate adapta unul de Dacia, cred ca se potriveste la fix!). :bigstar:

 

În timp se uzează piesele care au jocuri mari și zbârnîie. Datorită vibrațiilor, jocurile se fac și mai mari, cum se fac la scărițele pasagerului dacă guma aceea nu presează ca lumea pe blocator (vezi topicul MZ că am pus ceva acolo).

Eu am refăcut toată treaba, nu mai am jocuri și o să țină cât o să țină, pe urmă voi vedea.

Microcontactul de frână e în cutia releului și printr-o sârmă care iese din cutie printr-o gaură se leagă la pedală. Prin microcontactul acela se dă + becului de frână din lampa spate.

Am să renunț la microcontact care e defect și fac instalația ca la MZ: becul are + permanent și o să-i dau minus de la pedală când pun frâna pe spate, sau de la maneta de pe ghidon când pun frâna pe față.

 

Ceva de genul acesta o să fac și pentru pedală:

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă-mi spui și de ce, poate că am să te cred. Până atunci însă, merg pe mâna mea.

Impresii la prima vedere: Pare a fi o sarma care atarna acolo, care face contact pe suprafata de maneta ca sa inchide circuitul. Sarma poate sa se indoaie ca sa nu sa mai afla in locul ala (din cauza solicitarile repetate de frana sau lovirea din greseala cu mana sau alceva). Apoi poate sa intample si ceva cu suprafete de contact pentru ca sunt expuse (murdarie, oxidare) si nu mai face contact cum trebuie (bec poate o sa palpaia). Mi se pare o solutie care cere ingrijire permanenta, nu ceva care pun acolo, uit de el, si functioneaza bine.

 

Dar si eu m-am gandit la problema. La frana spate o sa folosesc contactul original, care, suspectez, a avut un arc si nu o tija pentru actionare. La frana fata, inca nu am gasit ceva sa-mi place. Ma tot gandesc la motoreta mea veche Honda care avea un contact integrat in exteriorul de cablu de frana. La actionare de frana sa comprima un pic si facea un contact. Insa asa ceva nu gasesc.

 

Imi cer scuze pentru scrisul agramat, de obicei evit texte lungi, pentru ca nu ma descurc prea bine cu fraze mai complicate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi o sarma care atarna acolo, care face contact pe suprafata de maneta ca sa inchide circuitul.

 

Sârma aceea este din oțel de arc, care la capăt are o boabă de cositor. Cositorul nu oxidează și nici aluminiul manetei.

Eu merg de 4800 km cu așa ceva la MZ-ul meu și n-am avut nici o problemă.

Sunt adeptul lucrurilor simple și fiabile.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca spuneti ca functioneaza.. am ramas fara argumente. Dar tot nu o sa folosesc asa ceva la al meu :)

 

Documentatie tehnica despre chiulasa se gaseste undeva? Am fost la o strungarie unde au cerut ce dimensiuni au supape etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

falkenberg ce cauti tu pentru frana fata gasesti la lampi dalea de bicicleta care au si semnalizare, au in fata claxon cu lanterna si in spate o lampa cu semnalizare si pozitie si stop pe frana, si pe stop pe frana are exact ceea ce cauti tu, un burduf mic care se comprima in timpul franarii si aprinde becul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aluminiul nu oxideaza? Stiam ca s-au completat de curind cateva spatii libere in Mendeleev dar nici chiar asa.

 

Hai fii serios! Aici nu facem medicină Âşi nici farmacie. Prin mediile prin care umblăm noi cu motocicletele, aliajul de aluminiu al manetei nu oxidează într-atât încât să nu facă un amărât de contact electric.

 

Aluminiul este un element chimic, notat cu simbolul Al. Numărul atomic al aluminiului are valoarea 13, iar masa atomică este 26.97. Este un element chimic comun, ocupând poziția a treia, după oxigen și siliciu, ca răspândire terestră, existând în procent de 7.4%.[1] Compușii aluminiului constituie 8.13% din scoarța terestră,[2] fiind întâlniți în substanțele minerale, precum și în lumea vegetală și animală.[3]

 

În stare naturală este întâlnit sub forma mineralelor, dintre care amintim silicații,[4] silicoaluminații (feldspat, mică, argile), criolitul (fluoaluminat de sodiu), bauxita, corindonul.

 

După fier, acesta a devenit metalul cu cea mai largă întrebuințare.[5] Aluminiul a fost remarcat pentru faptul că este un metal ușor, cu o densitate de 2.7 g-cm3. Aceasta calitate îl face să fie utilizat în cantități mari în industria navală și aeronautică. Capacitatea mare de reflexie este folosită în construirea oglinzilor metalice.

 

Este un bun conducător electric și termic, fiind folosit în industria electrochimică sub formă de sârmă, înlocuind conductoarele electrice din cupru, care sunt mai scumpe.

 

Este un metal ductil și maleabil, fiind posibilă obținerea unei foițe subțiri de 0.005 mm grosime. Totodată, această proprietate este utilizată în industria alimentară, aluminiul fiind folosit la ambalarea produselor alimentare sau în industria farmaceutică.

 

O altă proprietate importantă a acestui metal este rezistența la coroziune, care se datorează formării unui strat protector de oxid. Rezistă la acțiunea chimică a acidului azotic diluat sau concentrat, iar acest lucru se reflectă în fabricarea canistrelor transportoare de acid azotic din aluminiu.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Perfect! Dar tot nu este folosit in industia producerii de microcontacte/contacte.

Situatia de fata,pe care o exemplificati este ideala prin simplitate si obiectivism.Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar oxid de aluminiu este un foarte bun izolator electric, folosit pentru proprietatea asta in condensatoare electrolicite.

Dar daca in practica merge, paote teorie nu prea are relevanta.

 

Mersi, shumydan. Sunt sanse sa gasesc asta la un magazin de biciclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa ceva trebuie sa arate la final "scula" domnului DAN bigstar.gif

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=swrD_fHk6uU

 

 

- atentie la detalii (sa, cilindru, vopsea).

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Cine imi poate oferi doua fotografii la rezolutie buna a unui ghidon de MZ, cu manetele si mecanismul de accelerare si a unui carburator de Simson Sport (originale)? Multumesc.

Editat de Lonerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...