Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Ma cam jignesti prietene.

Daca intre timp nu am stat ci am invatat, experimentat si trait intamplari asta nu ma face un prost sau un fost prost.

 

Tu nu ai fost in stare sa explici in ce sens iti modifica parametrii. Nu ai fost in stare sa explici in ce fel iti omoara bujia. Cand sparg un borcan, nu ii modific parametrii, ii distrug. Tu ai expus un efect atunci, cautai o explicatie, ti-am spus atunci ca e de investigat aspectul pulverizarii, ca ma intrebai de ce ti se intampla doar pe Simson dar tu te-ai uitat ciudat si i-ai dat inainte cu "le distruge" etc. Acum te dai intelept. Daca erai, iti rezolvai problema demult, fara sa astepti sa ucizi bujie dupa bujie pana in ziua de azi, sa astepti altii sa experimenteze carburi.

 

Cred ca am vorbit pe topic on-topic destul de respectuos, incercand sa explic un fenomen, sa dau metode de masurare, am testat bujii "ancrasate" care nu s-au dovedit inca cu ceramica fisurata, am expus istoria mea cu bujiile, cifre concrete, concluzii si remedieri - asta in speranta ca @Nikuchopper sa-si rezolve o problema, si sunt catalogat de tine ca unul care pana acum nu gandea, dar acum si-a revenit. Iti face cinste, ce sa zic.

 

Iti doresc sa ai aplecarea sa si faci experimentezi pe care le amintesti, sa-ti verifici carbul la diverse unghiuri sa vezi daca doar la 15 grade apar stropii, poate merge mai bine pe o roata.

Ca incurajare iti spun ca exista in Brasov un Simson rosu care are carbul original si merge si la relanti si la 100 si cum vrei tu, si nu omoara bujii, e cu instalatia originala de 6V si porneste la prima pedala, si nu e bibelou, ci motor folosit.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma cam jignesti prietene.

Daca intre timp nu am stat ci am invatat, experimentat si trait intamplari asta nu ma face un prost sau un fost prost.

 

Tu nu ai fost in stare sa explici in ce sens iti modifica parametrii. Nu ai fost in stare sa explici in ce fel iti omoara bujia. Cand sparg un borcan, nu ii modific parametrii, ii distrug. Tu ai expus un efect atunci, cautai o explicatie, ti-am spus atunci ca e de investigat aspectul pulverizarii, ca ma intrebai de ce ti se intampla doar pe Simson dar tu te-ai uitat ciudat si i-ai dat inainte cu "le distruge" etc. Acum te dai intelept. Daca erai, iti rezolvai problema demult, fara sa astepti sa ucizi bujie dupa bujie pana in ziua de azi, sa astepti altii sa experimenteze carburi.

 

Cred ca am vorbit pe topic on-topic destul de respectuos, incercand sa explic un fenomen, sa dau metode de masurare, am testat bujii "ancrasate" care nu s-au dovedit inca cu ceramica fisurata, am expus istoria mea cu bujiile, cifre concrete, concluzii si remedieri - asta in speranta ca @Nikuchopper sa-si rezolve o problema, si sunt catalogat de tine ca unul care pana acum nu gandea, dar acum si-a revenit. Iti face cinste, ce sa zic.

 

Iti doresc sa ai aplecarea sa si faci experimentezi pe care le amintesti, sa-ti verifici carbul la diverse unghiuri sa vezi daca doar la 15 grade apar stropii, poate merge mai bine pe o roata.

Ca incurajare iti spun ca exista in Brasov un Simson rosu care are carbul original si merge si la relanti si la 100 si cum vrei tu, si nu omoara bujii, e cu instalatia originala de 6V si porneste la prima pedala, si nu e bibelou, ci motor folosit.

 

bafta

Iti voi arata ca la Brasov nu exista niciun Simson care prinde 100 la ora( e foarte greu de atins aceasta viteza, mai alers cu un grasan) si care nu omoara bujii. Asta e o vrajeala neverificata de-a ta, chiar nu dau 2 bani pe treaba asta. Pacat ca nu mai tii minte ce raspuns ai dat atunci, dar nu are nicio legatura cu ce pretinzi acum. Dupa cum observi eu i-am zis omului primul ca se distrug parametrii bujiilor, nu matale. Nu ma dau destept, dar in fiecare zi lucrez la motociclete Simson si, crede-ma, stiu multe despre ele. Pariez de pe acum ca motorul ce-l stii la Brasov nu prinde nici 80 la ora, iar cu tine calare nu prinde nici 65. La 65 la ora nu ai cum sa distrugi bujii, e ca si cum ai calari un bostan. Iti promit ca intr-o luna mergem amandoi cu motoarele pana la Brasov, sa-ti arat ca am dreptate si ca bati campii(suport eu tot deranjul). Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra, dar vreau sa va arat un Simson care arata si merge traznet! Pot pune chiar pariu ca sare de 100km/h, cu mine la "volan" (si nu-s asa mic, cred ca am ~100kg)...are instalatia electrica originala, doar ca i-am adaptat un carburator de CZ Sport, iar consumul a scazut in jurul a 4litri la 100km...viteza de top fiind undeva putin peste 100km/h...dar pe care si-o mentine fara probleme atit cit tine drumul drept sau curbele nu-s asa de strinse incit sa nu le mai poti lua la astfel de viteza! :bike-037: Sper sa pot pune link-ul cu pozele!



/index.php?/topic/82469-coltul-iubitorilor-de-retro/?p=1985070

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra, dar vreau sa va arat un Simson care arata si merge traznet! Pot pune chiar pariu ca sare de 100km/h, cu mine la "volan" (si nu-s asa mic, cred ca am ~100kg)...are instalatia electrica originala, doar ca i-am adaptat un carburator de CZ Sport, iar consumul a scazut in jurul a 4litri la 100km...viteza de top fiind undeva putin peste 100km/h...dar pe care si-o mentine fara probleme atit cit tine drumul drept sau curbele nu-s asa de strinse incit sa nu le mai poti lua la astfel de viteza! :bike-037: Sper sa pot pune link-ul cu pozele!

 

/index.php?/topic/82469-coltul-iubitorilor-de-retro/?p=1985070

dar cat naiba consuma un Simson de zici ca a scazut consumul la 4/100 ? ca doar n-are motor de la 600 in sus !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un carburator original ajungea sa consume 6litri/100km, nu stiu daca din cauza ca nu era bine reglat, era uzat sau nu-i placea sa se plimbe cu Simsonu'! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra, dar vreau sa va arat un Simson care arata si merge traznet! Pot pune chiar pariu ca sare de 100km/h, cu mine la "volan" (si nu-s asa mic, cred ca am ~100kg)...are instalatia electrica originala, doar ca i-am adaptat un carburator de CZ Sport, iar consumul a scazut in jurul a 4litri la 100km...viteza de top fiind undeva putin peste 100km/h...dar pe care si-o mentine fara probleme atit cit tine drumul drept sau curbele nu-s asa de strinse incit sa nu le mai poti lua la astfel de viteza! :bike-037: Sper sa pot pune link-ul cu pozele!

 

/index.php?/topic/82469-coltul-iubitorilor-de-retro/?p=1985070

 

 

Salve! Una din smecherii e sa fii filmat de cineva care merge in spatele tau cu un utilaj modern, cu kilometraj precis. Eu am facut treba asta si pe kilometrajul omului se vede cum depasesc chiar si 110 km la ora. Am prins aceasta viteza ( buna pt Simson, ridicola pt o japoneza) in ambele sensuri ale drumului drept( lung de 20 de kilometri), asa e corect. Pe kilometrajul meu trecusem de 120 la ora, deci ma fenteaza. Cel mai misto poti vedea daca ai un Sport bun atunci cand se mentine in a-4-a cu vant puternic din fata. Dupa parerea mea nu poti trece cu Simsonul peste suta fara sa consumi vreo 6 litri . Eu imi umplu rezervorul ochi si plec la drum. Asa imi fac consumul, merg cam o ora tare si completez benzina consumata. E o metoda precisa, afli exact cat consuma Simsonul tau. Mai apare o smecherie cand fortezi Simsonul. Din diverse motive , la drum lung, apare o scadere de putere, de vreo 2-3 cai, dupa care iar se normalizeaza treaba. Chiar si cu scaderea de putere eu tot merg contra vantului puternic din fata cu a-4-a. Asa se poate verifica un Simson Sport, daca nu face treaba asta inseamna ca ai gresit undeva( nu vorbim de grup,roti,aliniere). Revenind la Jikov-ul de CZ175 am anumite rezerve. Difuzorul de aer e mai mic ca al unuia de Simson, deja avem o problema. Am testat personal si am vazut diferentele dintre carburatoare. Cu carb. original Simsonul meu se accelereaza instantaneu, cu Jikov-ul are nevoie de secunde sa se tureze la fel. Personal ma indoiesc ca Simsonul cu carb. Jikov poate obtine vreo performanta. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti voi arata ca la Brasov nu exista niciun Simson care prinde 100 la ora( e foarte greu de atins aceasta viteza, mai alers cu un grasan) si care nu omoara bujii. Asta e o vrajeala neverificata de-a ta, chiar nu dau 2 bani pe treaba asta. Pacat ca nu mai tii minte ce raspuns ai dat atunci, dar nu are nicio legatura cu ce pretinzi acum. Dupa cum observi eu i-am zis omului primul ca se distrug parametrii bujiilor, nu matale. Nu ma dau destept, dar in fiecare zi lucrez la motociclete Simson si, crede-ma, stiu multe despre ele. Pariez de pe acum ca motorul ce-l stii la Brasov nu prinde nici 80 la ora, iar cu tine calare nu prinde nici 65. La 65 la ora nu ai cum sa distrugi bujii, e ca si cum ai calari un bostan. Iti promit ca intr-o luna mergem amandoi cu motoarele pana la Brasov, sa-ti arat ca am dreptate si ca bati campii(suport eu tot deranjul). Numai bine!

 

Eu am spus ca exista. Daca vrei sa il vezi, vii in septembrie la intrunirea Kronstadt Bikers, atunci o sa poti vedea motocicleta aia, si daca proprietarul consimte, puteti face chiar si liniute, gasim usor si pe cineva cu o actuala sa va urmeze. De unde pana unde crezi ca am de gand sa colaborez cu tine din moment ce nici macar nu stii sa-ti ceri scuze si continui cu jignirile.

 

Imi cer scuze ca am intrat pe topicul Simson, nu se mai repeta, dar am vrut sa-l ajut cu o vorba pe Nicuchopper pe care il stiu ca ne-am ntalnit odata la DambuMorii.

 

Va salut pe toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi umplu rezervorul ochi si plec la drum. Asa imi fac consumul, merg cam o ora tare si completez benzina consumata. E o metoda precisa, afli exact cat consuma Simsonul tau.

Ai mare dreptate ! Mie mi sa intimplat sa umplu rezervorul ochi si cind am ajuns acasa dadea bezina afara pe la buson. Poftim ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Jikov-ul de CZ175 am anumite rezerve. Difuzorul de aer e mai mic ca al unuia de Simson, deja avem o problema. Am testat personal si am vazut diferentele dintre carburatoare. Cu carb. original Simsonul meu se accelereaza instantaneu, cu Jikov-ul are nevoie de secunde sa se tureze la fel. Personal ma indoiesc ca Simsonul cu carb. Jikov poate obtine vreo performanta...

Nu vad unde am specificat faptul ca Jikov-ul ala era de CZ 175 Sport? Deductie! Culmea, chiar nu era...fiindca stapinul Simnsonului il are de la mine, de pe CZ-ul Sport 250! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad unde am specificat faptul ca Jikov-ul ala era de CZ 175 Sport? Deductie! Culmea, chiar nu era...fiindca stapinul Simnsonului il are de la mine, de pe CZ-ul Sport 250! ;)

 

 

 

Deja inseamna ca nu ai cum sa treci de suta cu 4 litri consum. Fii sigur ca un carburator de 250 haleste mai mult decat unul de 175. Cel mai misto e sa pui un film recent cu o filmare din spate, altfel nu ma convingi. Eu nu cred nimic din ceea ce pretinzi, poate ne gasim cumva cu motoarele, sa vedem unde e smecheria(si eu am tot pe-aproape de suta) Te asigur ca ,la viteza maxima indelungata, motorul de Simson Sport ia cel putin 6 litri, indiferent de ce carburator comunist pui pe el. Probabil un carburator modern, cu dozare ireprosabila a gazului, poate reduce acest consum. Cand ne vom gasi fata in fata cu putregaiurile noastre vom pune lucrurile la punct. Pana atunci, regleaza-ti Simsonul, ca avem meci. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, deja o dam in balarii! :-L Nu cumva vrei sa vin cu motocicleta omului (nu este a mea, citeste bine, nu pe sarite!) pina in Vaslui ca sa ii faci consumul si sa-i testezi viteza maxima? Si poate si atunci cred ca o sa vrei sa vezi ce are in motor, fiindca daca al tau nu merge asa, inseamna ca este imposibil sa existe asa ceva! :crack: Cum drac' sa sara de 4 litri la suta, cind un CZ 250 Sport, cu acelasi carburator si mers in blana consuma ~4...sau chiar sub aceasta cifra? Si asta sigur sare de suta bine! Sau nu crezi nici asta?

Gata, am zburat de-aici, vad ca spiritele ard si nu-mi place sa vorbesc singur, la luna! :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca ma bag in discutia voastra, dar vreau sa va arat un Simson care arata si merge traznet! Pot pune chiar pariu ca sare de 100km/h, cu mine la "volan" (si nu-s asa mic, cred ca am ~100kg)...are instalatia electrica originala, doar ca i-am adaptat un carburator de CZ Sport, iar consumul a scazut in jurul a 4litri la 100km...viteza de top fiind undeva putin peste 100km/h...dar pe care si-o mentine fara probleme atit cit tine drumul drept sau curbele nu-s asa de strinse incit sa nu le mai poti lua la astfel de viteza! :bike-037: Sper sa pot pune link-ul cu pozele!

 

/index.php?/topic/82469-coltul-iubitorilor-de-retro/?p=1985070

 

 

Da, vorbe fara acoperire. Nimic masurat concret, doar baliverne. Daca ai sa privesti atent la Sportul ala 95 la suta original (cum zici aiurea) ai sa observi ca are vreo 15-20 de piese nelalocul lor, dar nu despre asta vreau sa-ti povestesc. Daca ai sa te uiti atent la cilindru ai sa observi urme de ulei. Stii pe unde scapa Simsonul acel ulei? Stii ca asta inseamna pierdere de compresie si ,implicit, de putere? Asta nu inseamna altceva decat ca motorul ala e incheiat gresit si niciodata nu o sa mearga puternic. E o defectiune prezenta la foarte multe Simson-uri, destul de greu de remediat. Adica e vorba de planeitatea cilindrului si a chiuloasei(trebuie frezata chiuloasa) si de montat o garnitura speciala subtire pentru pastrarea camerei de ardere mici. Daca o sa-l intrebi pe om ce garnitura are acolo o sa-ti raspunda ca e de peste 1 mm grosime. In cazul asta nici nu mai are rost sa mai speri la suta, nu se mai poate, camera de ardere e marita deja. Dupa parerea mea acel Simson din fotografii nu prinde nici macar 85 la ora. Acum e clar, e normal ca la 80 la ora sa consume 4 la suta. Nu are rost sa te increzi in kilometrajul de pe motocicleta aia, se vede ca nu e in regula. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca Simson este o motocicleta de tot rahatul, care consuma foarte mult, e foarte pretentioasa, are hibe ascunse greu de inlaturat de catre un utilizator normal (vorbesc de omul de rind, nu specialistul in Simson!), cu piese prost gindite (kilometrajul care indica un plus de ~20km/h)...si multe altele! Aruncati-le mai, dati-le la fier vechi, nu va mai chinuiti fiindca nu merg!

Amicul meu a adus-o din Moldova (e mostenire de la o ruda de-a sa), a venit calare pe ea cu ceva bagaje, iar dupa ce a inscris-o pe Gorj, i-am schimbat carburatorul si a mai fost in Moldova de vreo doua ori...fara sa stringa un surub la ea (omul nici nu stia ca sub sa are trusa de scule!)! Ah, ca nu-i originala asa cum am spus, adica peste 95%, inseamna ca m-am inselat la calcule, nu am stiut sa lucrez corect cu virgula si procentul nu-i cel corect...dar e pe aproape! Insa garantez ca merge si stapinul ei nu se vaita ca ii curge ulei, ca n-a fost bine adunat motorul, ca parametrii motorului se modifica in functie de relief, ca bujia sughite...etc!

Punct! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate ! Mie mi sa intimplat sa umplu rezervorul ochi si cind am ajuns acasa dadea bezina afara pe la buson. Poftim ??

Domnule Constantin, nu am mai auzit de treaba asta, eu nu am patit niciodata asa ceva. Poate ca anul asta mergem impreuna la Intrunirea Nationala de motociclete vechi, chiar ma chinui sa-i reintregesc atasul trotinetei. As fi onorat, sper sa participam, o asemenea adunare nu se rateaza. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate ! Mie mi sa intimplat sa umplu rezervorul ochi si cind am ajuns acasa dadea bezina afara pe la buson. Poftim ??

Da sa stii ca si eu am patit ceva de felul asta .Da mai rau.Anu trecut am bagat benzina ochi,inainte sa plec la Turda si dupa ce m-am udat pe picioare ca nu inchidea bine busonul de IFA ( am uitat sa spun ca am plecat cu DKW-ul),am ajuns la Fagaras,Turda si la Brasov mi-am adus aminte ca nu am alimentat.Am dat bagajele jos ,am desfacut busonul si cand ma uit in micutul meu rezervor,stupoare.Nu aveam nevoie sa alimentez.M-a pus rau pe ganduri.Da nu-i o minune,vad ca si tu ai patit cam la fel.Ne vedem la Sighisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai rau.Anu trecut am bagat benzina ochi,inainte sa plec la Turda si dupa ce m-am udat pe picioare ca nu inchidea bine busonul de IFA ( am uitat sa spun ca am plecat cu DKW-ul),am ajuns la Fagaras,Turda si la Brasov mi-am adus aminte ca nu am alimentat.Am dat bagajele jos ,am desfacut busonul si cand ma uit in micutul meu rezervor,stupoare.Nu aveam nevoie sa alimentez.

Ei nici chiar asa. Explicatia mea este ca, benzina din rezervoarele statiei este mai rece, (sunt in pamint) umpli rezervorul ochi, pe masura ce se incalzeste in rezervorul motocicletei isi mareste volumul. In felul asta mergi pe gratis de la statie pina acasa (cam 4-5 km.).

Domnule Constantin. Poate ca anul asta mergem impreuna la Intrunirea Nationala de motociclete vechi, chiar ma chinui sa-i reintregesc atasul trotinetei. As fi onorat, sper sa participam, o asemenea adunare nu se rateaza. Numai bine!

Mai incet sa nu ne auda nenea Ivan. Se supara daca vin cu voi si nu ma duc la Sighisoara. Dar apropos ! unde si cind se tine aceasta intrunire?

Editat de constantin57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat un Simson acum ceva timp. Neoriginal si destul de modificat, dar fara interventii structurale.

 

Vreau sa ma duc la RAR sa fac identificare, inspectie tehnica, etc si am doua "probleme":

 

1. E neceasar sa aiba semnalizari? Cand l-am cumparat avea semnalizari functionale dar... nu-mi plac si le-am dat jos.

2. E necesar sa porneasca motorul?

 

PS Are numere noi. Am cartea si talonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa capeti verificarea tehnica trebuie sa fie perfect functionala ,inclusiv franele.Au montat stand de frane.Din cate stiu eu Simson nu avea semnalizari in varianta standard.

Constantin,eu am inteles bine ce ai spus tu si m-am prins din prima dar m-a distrat ideea cu motocicleta care nu consuma benzina ci o produce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constantin,eu am inteles bine ce ai spus tu si m-am prins din prima dar m-a distrat ideea cu motocicleta care nu consuma benzina ci o produce.

acest model se numeste RAFO Simson :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma duc la RAR sa fac identificare, inspectie tehnica, etc si am doua "probleme":

 

1. E neceasar sa aiba semnalizari? Cand l-am cumparat avea semnalizari functionale dar... nu-mi plac si le-am dat jos.

2. E necesar sa porneasca motorul?

 

.

salut!

pt.ITP iti trebe sa coraspunda normelor legale de circulatie actuale,trebe sa ai semnalizari,oglinda,lumini,semnalizare acustica si nu in ultimul rind frana functionala pt.ca mai nou te pune pe stand.daca toate astea merg nu prea sunt interesati de motor,poti folosi si ca remorca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit aseara Simsonu' cu carburatorul de Honda . Am pus aprinderea electronica la punct i-am dat vreo 20 de pedale si nimic, doar pacanea de 2-3 ori si se oprea (n-am montat galeria). A auzit un vecin ca lucrez la garaj si venit, mi-a zis sa trag socul, dar carbratorul nu are montat niciun soc. Zice: pune un carton la filtru de aer si a pornit la fix. apoi am tras succesiv cartonul pana a stat la relanti si am putut sa-l turez, se tura de rupea pamantul, mi-a fost frica sa nu-mi parlesc vopseaua pe cadru si aripa fata. Am vazut ca la carburator in lateral exista un orificiu prin care se introduce axul socului, cred ca era soc cu clapeta, o sa adaptez un soc de la altceva, a sa-i montez si esapamentul.......va tin la curent.....

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intamplator, aseara am facut si eu rost de doua carburatoare de Suzuki, ceva de 250cmc, in doi cilindri. Astazi lucrez la realizarea unei planse adaptoare. Are difuzorul cam aceeasi dimensiune cu admisia.

 

Incerc sa montez unul pana la sfarsitul saptamanii si va tin la curent cu rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal , poate instrainezi unul daca functioneaza :) , cu aceeasi problema ma confrunt si eu ( dupa trei carb vechi cumparate care n-au dat rezultate) , un amic m-a directionat spre carb de firstbike sau kimko de 250 cc , in speranta ca vom gasi rezolvare la aceasta problema , sa auzim numa de bine

Intamplator, aseara am facut si eu rost de doua carburatoare de Suzuki, ceva de 250cmc, in doi cilindri. Astazi lucrez la realizarea unei planse adaptoare. Are difuzorul cam aceeasi dimensiune cu admisia.

 

Incerc sa montez unul pana la sfarsitul saptamanii si va tin la curent cu rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...