BLACK SPIDER Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 se poate folosi carburator de Touren (flachschieber) pe Sport care foloseste model rundschieber ? carburatorul de pe touren sta in pozitie dreapta? pentru ca pe sport sta inclinat in fata si se poate ajusta pozitia camerei plutitorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Marimea difuzorului e diferita. In jur de 22 mm la Touren, iar la Sport de 25 sau 25.5 mai nou. Inclinarea nu este asa semnificativa incat sa nu functioneze corect plutitorul. Ah si distanta intre prezoane e mai mare la Sport. Editat Iulie 30, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Buna seara.....cam "coapte" sa nu se supere vanzatorul....as dorii ceva in stare ceva mai buna si uitasem: cu fieraria COMPLETA.absolut completa, .........saua mea de fatza e intr-o stare mult mai buna si as dorii ceva la fel de bun si in spate(saua spate) si numai de SIMSON SPORT.....inca o data scuze pt remarca de mai sus......!!!!......rog a fii contactat pe mail adriathica@yahoo.com ,cu poze clare si un pret corect !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Marimea difuzorului e diferita. In jur de 22 mm la Touren, iar la Sport de 25 sau 25.5 mai nou. Inclinarea nu este asa semnificativa incat sa nu functioneze corect plutitorul. Ah si distanta intre prezoane e mai mare la Sport. am vazut pe ebay.de, ca se vinde acelasi model de carburator pentru ambele modele de simson. daca dai cautare dupa awo vergaser apar mai multe tipuri de carburator pentru ambele modele de simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Din ce informatie am mai prins eu, rundschieber e cu mai putine batai de cap. Flansa are guari cam la 55mm daca nu ma insel prea grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 55mm la Sport, la Touren e mai putin. Ce se vinde acolo pe ebay este o copie de Jikov. Se mai vand si reproduceri de carburatoare cu sertar orizontal pt primele Tourenuri (pana prin 53 max.), despre care parerile sunt impartite in Germania. Eu personal merg cu Jikov original Cehoslovac si e bine. Mai am unul nou nout si 2 folosite, pe care le voi vinde probabil in viitorul apropiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Sha spate de Simson Sport de vanzare. 30Ron cadrul. 0755012789 iuliu Cutiile s-au dat. Editat August 1, 2013 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 55mm la Sport, la Touren e mai putin. Ce se vinde acolo pe ebay este o copie de Jikov. Se mai vand si reproduceri de carburatoare cu sertar orizontal pt primele Tourenuri (pana prin 53 max.), despre care parerile sunt impartite in Germania. Eu personal merg cu Jikov original Cehoslovac si e bine. Mai am unul nou nout si 2 folosite, pe care le voi vinde probabil in viitorul apropiat. carburatoarele tale au flanse originale, din turnare pentru prindere? sau ai facut tu flanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Ce am eu, este ca si penultimul de pe pagina asta: http://www.omega-oldtimer.de/shop/awo/index.php?lang=DEU&list=JJ-0410-ZYLINDER Are difuzor de 26 mm, ca si chiuloasa de Sport, si distanta intre prezoane buna pt Touren. Trebuie un pic pilit din exteriorul gaurilor ca sa mearga bine pe Sport. Daca ai ocazia sa gasesti unul de la verun CZ sau Jawa, trebuie neaparat jigler de relanti de 50 (ala de 55 afuma, iar 45 nu exista, desi ar fi ideal) si principal cat mai mare (115-120). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Ba exista si de 45. Am pus eu pe MZ. Si 120 principal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 (editat) Pardon, sa reformulez. Nu exista de cumparat. Sau cel putin nu am gasit eu. De 50 si 55 sunt peste tot. Daca stii tu o sursa, poate o imparti si cu altii. Aici sunt toate combinatiile de jiglere pe Jikovuri: http://www.roland-bauer.de/tipps/vergas.htm Editat August 3, 2013 de Dimethylmercury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Ar fi cineva interesat de Simsonica mea? Pret 500Euro negociabil, are acte, trebuie facut furca, e rigida. Cilindru, piston, segmenti si o supapa noua, carburator momentan keihin pz26 nou, am si carburator original partial refacut (acul, jicler mare, garnituri), instalatie 12V cu alternator cu 2 faze. Juma de motor si cutie de rezerva. Motivul vanzarii e ca am dat urma de o moto guzzi, un alt vis de al meu. De vazut in Bucuresti. Mai multe detalii pe PM. Up. Nimeni interested? Am inceput sa montez alta furca. Porneste la a 2-a pedala dupa o saptamana (prima e necesar pentu soc la keihin). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriathica Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Buna seara...am desfacut rotile sa le dau la centrat si am constatat ca ferodourile sunt lipite nu nituite....are cineva raspunsul la intrebarea: ce fel de adeziv se foloseste la lipirea lor si cum le dai jos pe cele vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Un polimer(A+ gen poxipol. Pasta veche o indepartezi cu dalta, apoi cureti cu smirghel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Parerea mea e sa nu te joci cu franele. Exista lipici special pt asta. Epoxiurile bicomponente nu sunt gandite sa tina la temperatura franelor. http://www.ural-zentrale.de/product_info.php/info/p467_Compound-for-brake-shoe-friction-pad.html Pe vremuri se mai folosea ciorap de femeie. Se presa totul la loc si se punea in cuptor. Si lipiciul de mai sus tot asa se intareste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Fratilor, am o nedumerire: ce lungIme au cele 2 tije de simson awo touren comparativ cu simson awo sport??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Awo T.-175mm Awo S.-185mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 are cineva suruburile astea de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Sunt de la tacheti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Multumesc 4bike! Oare de ce cand le pun pe cele de awo t imi dau seama ca sunt prea mici? Ce ar putea fi modificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 10mm e cam mult de recuperat, daca e vorba de tije impingatoare de la tachetii. Nu stiu daca / nu cred ca permite compensare cu suruburi mai lungi la tacheti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Imi dau seama ca e mult, dar totusi, ce creeaza aceasta problema?la ce sa ma uit? Ce piesa putea sa fie de sport si sa fie pusa pe touren?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Nu stiu care e probema ta. Ai gasit piese gresite sau amestecate in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Nu, dar ma gandesc sa nu fie asta problema...sau poate fi vorba de un reglaj de unde sa mai iasa 10 mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Sunt de la tacheti? da, de la tacheti, s-ar putea sa rezolv in weekend ca o sa ajung in cluj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.