Dimethylmercury Postat Martie 15, 2008 Share Postat Martie 15, 2008 Esapamentul deocamdata e provizoriu. Am pus azi numai cotul din inox fara toba. Am facut cateva ture prin oras, dar suna moto ca o mitraliera asa ca am ramas deocamdata la asta. Incerc si un filmulet maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheGun Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 pentru toti cei care stiu sigur: - www.sausewind-shop.com livreaza piese in Romania? - pisele sunt de calitate? - pistoanele de 71 - 73 necesita o alta camasa de cilindru? - ambielajul nu se descentreaza la suplimentarea raportului de compresie care creste in mod evident?(la fel ca si performantele) va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 Sunt siteuri mai bune de piese decat asta. Nu stiu daca livreaza vreuna in Ro. Pistoanele in general nu sunt prea bune, decat cele de la Fisher. Piston de 71-73 nu merge in camasa originala. Daca ar merge, ar merge fara probleme si cel de Skoda 120 si de Dacia 1300. Dar nu merg. Ambielajul nu pateste nimic de la raportul de compresie crescut. Asta in ceea ce priveste centrarea lui, ca de uzat se va uza mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 16, 2008 Share Postat Martie 16, 2008 pentru toti cei care stiu sigur: - www.sausewind-shop.com livreaza piese in Romania? - pisele sunt de calitate? - pistoanele de 71 - 73 necesita o alta camasa de cilindru? - ambielajul nu se descentreaza la suplimentarea raportului de compresie care creste in mod evident?(la fel ca si performantele) va multumesc Raportul de compresie il poti pastra acelasi pui garnituri mai groase la carter si chiulasa dar creste mult capacitatea deci explozia este mai puternica tine ambielajul mai putin dar se si supraincalzeste Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 18, 2008 Share Postat Martie 18, 2008 (editat) Dupa 2 luni juma' de munca am reusit sa il termin.Probabil ca se putea si mai bine si cu toate ca mi-am dat toata silinta nu am reusit sa-i opresc scurgerile de la carburator si nici releul de incarcare sa-l repar. Si nici chef nu mai am Editat Martie 18, 2008 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 inca una salvata felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditza Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 RESPECT!!!!!! INCREDIBIL CUM A IESIT TOURENUL ALA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soti Postat Martie 19, 2008 Share Postat Martie 19, 2008 Dupa 2 luni juma' de munca am reusit sa il termin.Probabil ca se putea si mai bine si cu toate ca mi-am dat toata silinta nu am reusit sa-i opresc scurgerile de la carburator si nici releul de incarcare sa-l repar. Si nici chef nu mai am Cu fiarele am anteles cum au ajuns sa arate asa,dar seile.....le-ai schimbat?(parca n-au fost folosite deloc) --- Mesaj completat în 20 Mar 2008 08:25 ------------- Sunt siteuri mai bune de piese decat asta. Nu stiu daca livreaza vreuna in Ro. Pistoanele in general nu sunt prea bune, decat cele de la Fisher. Piston de 71-73 nu merge in camasa originala. Daca ar merge, ar merge fara probleme si cel de Skoda 120 si de Dacia 1300. Dar nu merg. Ambielajul nu pateste nimic de la raportul de compresie crescut. Asta in ceea ce priveste centrarea lui, ca de uzat se va uza mai repede. Si au si niste preturi chiar obraznice la unele produse,ex: ornament pentru contact Simson 26€ http://www.sausewind-shop.com/edealinv/ser...000315932115225 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serjuro Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 (editat) Ia uitati inca un Sport.......................fara pretentii......... ps voi vedeti pozele intregi ca la mine se vad doar partial...............sa fie vina serverului? Editat Martie 20, 2008 de serjuro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsm_mc Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 Salut! Am si eu un Awo Touren 1955 incomplet! mai am nevoie de doua sei de Awo Touren 1955 ca cele de pe motorul lui 4bike! saua spate prinsa direct pe aparatoare nu pe suport de bagaje ca la modelul 1956! Aparatorile si o roata spate... Daca aveti asa ceva si ma puteti ajuta da-ti va rog PM! trebuie sa mai aducem una la viata! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Saluter tuturor. Am si eu o intrebare.Is in cautarea unui cric lateral pt simson sport.Ce anume miat sugera sa pun? vreau sa pastrez si cel central si sa pun in plus cel lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Saluter tuturor. Am si eu o intrebare.Is in cautarea unui cric lateral pt simson sport.Ce anume miat sugera sa pun? vreau sa pastrez si cel central si sa pun in plus cel lateral. De IJ model vechi sunt de fonta f. puternice Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 (editat) Am si eu un 425Sport si as vrea sa il pun la punct.. prima faza ar fi sa il vopsesc, si cu toba sa fac ceva ca toata e ruginita, aveti sugestii ? --- Mesaj completat în 30 Mar 2008 19:30 ------------- Saluter tuturor. Am si eu o intrebare.Is in cautarea unui cric lateral pt simson sport.Ce anume miat sugera sa pun? vreau sa pastrez si cel central si sa pun in plus cel lateral. pentru ce ai nevoie de 2 ? Editat Martie 30, 2008 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 Saluter tuturor. Am si eu o intrebare.Is in cautarea unui cric lateral pt simson sport.Ce anume miat sugera sa pun? vreau sa pastrez si cel central si sa pun in plus cel lateral. Salut.Cel central te va ajuta cand vei face pana(si nu numai...)Cel lateral iti va incarca si urati inutil aceasta bijuterie numita simson sport.Cu respect,Adrian0 --- Mesaj completat în 31 Mar 2008 18:57 ------------- Am si eu un 425Sport si as vrea sa il pun la punct.. prima faza ar fi sa il vopsesc, si cu toba sa fac ceva ca toata e ruginita, aveti sugestii ? <small>--- Mesaj completat în 30 Mar 2008 19:30 -------------</small><br/> pentru ce ai nevoie de 2 ? Daca esti sigur ca toba ti-e de simson sport (nu de awo t,nu de ij nu de cz..etc)si daca partea finala este intreaga ea e salvataCauti o bucata de tabla de inox(de 8-9 zecimi)si copii totul de la aia veche(inclusiv filtrele)Daca nu ai toate cotele ti le dau eu.Important e sa ai partea finala pe care va trebui sa o cromezi.Cu respect,Adrian. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Wolf Postat Martie 31, 2008 Share Postat Martie 31, 2008 (editat) Multumesc de indicati.Cricul central il pastrez dar e nevoie si de unul lateral.Cat de aspect o sa am suficienta grija sa nu i-l stric si evident...improvizari Multumesc inca o data ,numai bine si asfalt cum va doriti k traim in romania si nu e de ajuns sa fie uscat <small>--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 00:23 -------------</small><br/>Ah am uitat sa raspund la intrebarea "la ce am nevoie de 2 cricuri" .Cum s-a mai spus in caz ca am vreo pana sau lucrez la motor etc...sau pur si simplu is intro zona in care riscul de a ma afana la stationare este ridicat folosesc cricul central,iar cel lateral pt simplele stationari...e mai practic si chiar rapid.Nu doresc sa fac motorul sa arate nasol evident dar de multe ori practicul e mai presus decat aspectul(a nu se interpreta gresit). Imbinate fac un "cuplu" perfect. Editat Martie 31, 2008 de Black Wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 imi trebuie si mie un cot de esapament de simson. da sa fie intreg . ca lungime ma refer. ca al meu e prea scurt. a fost ruginit si acum e taiat. care aveti dati de veste un pm ceva/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 (editat) Salut.Cel central te va ajuta cand vei face pana(si nu numai...)Cel lateral iti va incarca si urati inutil aceasta bijuterie numita simson sport.Cu respect,Adrian 0 <small>--- Mesaj completat în 31 Mar 2008 18:57 -------------</small><br/> Daca esti sigur ca toba ti-e de simson sport (nu de awo t,nu de ij nu de cz..etc)si daca partea finala este intreaga ea e salvataCauti o bucata de tabla de inox(de 8-9 zecimi)si copii totul de la aia veche(inclusiv filtrele)Daca nu ai toate cotele ti le dau eu.Important e sa ai partea finala pe care va trebui sa o cromezi.Cu respect,Adrian. Toba pe care o am acum e din piata luata cu 150 de mii o am si pe cea originala dar e vai si amar... e completa... dar nu am unde sa o cromez. --- Mesaj completat în 06 Apr 2008 22:28 -------------detinatorii de 425 sport... am o intrabare mai tampita dar sunt si eu curios, cam ce viteze ati prins maxim ? Editat Aprilie 1, 2008 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elijah Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am prins suta. Acuma nu mai am vitezometru si aprindere. Caut de vre-o 5 ani. De are cineva, sau de stie undeva, please, dati de veste. Aprindere electronica de la nemti a montat cineva? merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 9, 2008 Share Postat Aprilie 9, 2008 Am prins suta. Acuma nu mai am vitezometru si aprindere. Caut de vre-o 5 ani. De are cineva, sau de stie undeva, please, dati de veste. Aprindere electronica de la nemti a montat cineva? merge bine? Am umblat 3 ani cu aprindere tranzistorizata am facut schema clasica de aprindere pe baterie si am pus un gotronic la 300000 si este OK are si avans centrifugal incearca este solutia cea mai ieftina.Se poate reface bine si aprinderea pe magnetou. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elijah Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Am umblat 3 ani cu aprindere tranzistorizata am facut schema clasica de aprindere pe baterie si am pus un gotronic la 300000 si este OK are si avans centrifugal incearca este solutia cea mai ieftina.Se poate reface bine si aprinderea pe magnetou. Numai bine. Eu am problema cu axul de la aprindere ca s-a invartit pana pe el, nu mai am avansul centrifugal, deci e varza. Trebuie sa inlocuiesc practic aprinderea. Dinamul merge, e ok. Nu stiu nimic de gotronic?! cum gasasc asa ceva? si unde? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Eu am problema cu axul de la aprindere ca s-a invartit pana pe el, nu mai am avansul centrifugal, deci e varza. Trebuie sa inlocuiesc practic aprinderea. Dinamul merge, e ok. Nu stiu nimic de gotronic?! cum gasasc asa ceva? si unde? merci Un ax se gaseste fara magnet am si eu aprindere tranzistorizata se gaseste la orice magazin cu piese Dacia s-au electronice. Daca gasesti ax cu magnet se poate reface magnetoul original. Cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) salutare asta e al meu.. nu stu multe de istoria lui..a fost modificat de ceva baietzi de la oradea..a ajuns la cluj...si de 2 ani e la mine... am umblat cu el pe la mesteri "buni" mau ajutat si ei sa il prinda rugina....acu incerc sa il readuc eu la viatza e greu ca sunt incepator... asfalt uscat p.s. poate i recunoaste careva... am auzit ca a umblat pe la mai multe persoane Editat Aprilie 12, 2008 de kharly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) salutare asta e al meu.. nu stu multe de istoria lui..a fost modificat de ceva baietzi de la oradea..a ajuns la cluj...si de 2 ani e la mine... am umblat cu el pe la mesteri "buni" mau ajutat si ei sa il prinda rugina....acu incerc sa il readuc eu la viatza e greu ca sunt incepator... asfalt uscat p.s. poate i recunoaste careva... am auzit ca a umblat pe la mai multe persoane mda...l-am vazut la multe iutruniri...scotienii umblau cu el prin 2000 asa arata... Editat Aprilie 12, 2008 de Niku Chopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Aprilie 12, 2008 Autor Share Postat Aprilie 12, 2008 Un ax se gaseste fara magnet am si eu aprindere tranzistorizata se gaseste la orice magazin cu piese Dacia s-au electronice. Daca gasesti ax cu magnet se poate reface magnetoul original. Cu bine. woow ce simson betoon ... oare rezervoru de pe ce chopper ii ? super tare sa ai norock de el simsonurile is super bune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.