constantin57 Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Nu-ti va spune pretul nici la telefon si eu am vorbit cu el si pretul eu l-am fixat nici macar nu a negociat. Parerea mea este ca, pretul il face cel care vinde. Insist pe aceasta cale si-l rog pe Dl. Adrian sa-mi scrie pe P.M. pretul si modul cum sa-i trimit banii. Multumesc pentru intelegere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Parerea mea este ca, pretul il face cel care vinde. Insist pe aceasta cale si-l rog pe Dl. Adrian sa-mi scrie pe P.M. pretul si modul cum sa-i trimit banii. Multumesc pentru intelegere ! constantin..!!! eu zic sa cauti alt magnetou pt ca nu vei reusi sa cazi la numitor comun cu adrian, eu am vb cu el despre un ambielaj aveam nevoie de un transplant...el foarte amabil zicea daca trec pe la barlad ma ajuta cu placere...desi suntem sec XXI posta curierate chestii...nimica nu tine la el.. si e exact in partea opusa a tarii ...deci daca ai chef de o excursie prin birlad poate vei avea magnetou, gindeste-te bine Editat Martie 8, 2009 de shelby.rajmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 (editat) Intr-adevar,montarea unui alternator e o solutie buna pentru Simson.Din pacate distantarea capacului e o greseala.Aripa fata va lovi in capac,mai ales daca si cadrul e un pic adunat.In al doilea rand improvizatia asta va arata ca detii un Simson haiducit. uite adrian acel centimetru de care vorbeam i-si are locul deci intra acolo si daca-l vopsesti intr-o culoare care se asorteaza chiar nu se observa, inteleg ca doresti sa pastrezi originalitatea.... respect asta, dar eu zic ca un motor modificat tot motor e, nu vreau sa-l dau la muzeu, vreau sa-l folosesc !! eu cautam o solutie ieftina si functionala...sa nu trebuiasca sa bag bateria fiecare seara la incarcat ca la telefoane Editat Martie 8, 2009 de shelby.rajmi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Nu stiu c sa mai kred despre lumea din ziua d azi ori ie batuta in kp cu paru fara numar ori multi nu stiu c vor.cum poti sa acuzi 1 om k nu stie s fak preturi sau s negocieze,cum pot unii sa zik k "nenea"adrian nu are cum sa detina atatea piese knd numai el stie kt timp a pierdut s kute tot c are d l piese pt simson pana l roti d tanc.mai ganditi va s apoi dati drumul l vorbe.spre exemplu eu am cumparat o ksk d neamt d l el s omul f amabil a negociat pretul s in 2 zile am primit cascheta. Editat Martie 9, 2009 de mihai_prd Warn pentru limbajul de Mirc. FoloseÂşte cu ĂŽncredere diacriticele limbii române. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cumpar dinam de Simson indiferent de stare deoarece am mare nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Cumpar dinam de Simson indiferent de stare deoarece am mare nevoie de asa ceva. La schimb cu un magnetou de Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri. Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie. Alternator 12V. de la moto rusesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie. Da cati bani esti dispus sa dai pe un dinam bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shelby.rajmi Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie. se potriveste perfect dinamul de la mz, dar tot la 6 volti ajungi, sau faci o improvizatie alternator , generator moto rusesti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Cumpar dinam de Simson indiferent de stare deoarece am mare nevoie de asa ceva. Am dinam pun foto maine daca vrei Numai bine Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie. Bobina am doresti poze? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Na oameni...cum sa furi asta frate? /index.php?...t&p=1784659 Poate stie careva ceva, sau se loveste de vr-o piesa...merita sa ajutam omul, mai mult pt valoarea sentimentala a motorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoldisti Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Na oameni...cum sa furi asta frate? /index.php?...t&p=1784659 Poate stie careva ceva, sau se loveste de vr-o piesa...merita sa ajutam omul, mai mult pt valoarea sentimentala a motorului... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 M-am jucat putin cu aparatul de fotografiat. Va pun aici cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 M-am jucat putin cu aparatul de fotografiat. Va pun aici cateva poze. Salutare.Te-ai mai jucat si cu seile,cu ghidonul si cu toba(toate se pot inlocui sau reface).Si sunt probleme la telescoapele de fata.Bucse se fac f bine din duramid(nu vor ataca cilindrul interior)iar simeringuri sunt peste tot.Initial pe tija erau puse inele de radere spate in spate.In rest ai un simson frumos,care nu trebuie dat niciodata.Daca se mai si duce lejer peste suta esti meserias.Deja cu al meu am facut peste 1000 anul asta.Nu prea sunt bilete dar poate ca ne-om gasi la intrunirea lui Aleko,pe care il salut.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Regele tinandu-se de bunul sau obicei exagereaza un pic, insa acel ghidon chiar nu are nici o treaba cu mototcicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Regele tinandu-se de bunul sau obicei exagereaza un pic, insa acel ghidon chiar nu are nici o treaba cu mototcicleta. Dar despre cotul de la evacuare care este din crom ( cred ) si are diametrul interior mai mic decat cel original nu zice nimeni nimic ? Motorul se supraincalzeste se vede pe culoare evacuarii stiu foarte bine ca asa am si eu. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 pentru regele_simson: Da, unele piese sunt schimbate, seile au fost tapitate din nou. Am preferat ghidonul si inaltatoarele fiindca imi dau o pozitie dreapta in mers, cel original nu imi place fiindca ma tine prea aplecat si la drum lung e obositor. Toba este facuta din inox, este goala la interior, asa am luat motocicleta. Caut o toba originala fiindca am auzit ca este silentioasa. Furca fata este o problema mai ales la franare. Legat de viteza, va pot spune ca la 85 - 90 km/h acceleratia este la 3/4 din cursa totala si motorul se simte bine in turatia aia. Mai mult nu am vrut sa trag de motocicleta fiindca nu are rost. Acum motocicleta are un set motor destul de uzat. Am acasa un piston + segmenti noi, originali, la cota 1 + un cilindru alezat pentru ei. Pastrez piesele astea pentru momentul in care voi avea si un carburator bun. pentru Mikulaish: o singura treaba are ghidonul cu motocicleta: ma ajuta sa iau curba pentru mircea_simson: nu stiu sa va spun din ce material este facut cotul. Cotul si toba au venit cu motocicleta. Acele urme de supra incalzire se datoreaza faptului ca am mers 200 de km cu un carburator reglat gresit, bujia avea electrozii albi, amestec sarac. Am rezolvat problema, un amestec corect a dat motorului o temperatura normala dar a ramas acea culoare pe cotul de esapament. Legat de diametru: care este diametrul unui cot de evacuare original de Simson? Maine o sa-l masor pe al meu sa vad ca este mai mic sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 pentru regele_simson: Da, unele piese sunt schimbate, seile au fost tapitate din nou. Am preferat ghidonul si inaltatoarele fiindca imi dau o pozitie dreapta in mers, cel original nu imi place fiindca ma tine prea aplecat si la drum lung e obositor. Toba este facuta din inox, este goala la interior, asa am luat motocicleta. Caut o toba originala fiindca am auzit ca este silentioasa. Furca fata este o problema mai ales la franare. Legat de viteza, va pot spune ca la 85 - 90 km/h acceleratia este la 3/4 din cursa totala si motorul se simte bine in turatia aia. Mai mult nu am vrut sa trag de motocicleta fiindca nu are rost. Acum motocicleta are un set motor destul de uzat. Am acasa un piston + segmenti noi, originali, la cota 1 + un cilindru alezat pentru ei. Pastrez piesele astea pentru momentul in care voi avea si un carburator bun. pentru Mikulaish: o singura treaba are ghidonul cu motocicleta: ma ajuta sa iau curba pentru mircea_simson: nu stiu sa va spun din ce material este facut cotul. Cotul si toba au venit cu motocicleta. Acele urme de supra incalzire se datoreaza faptului ca am mers 200 de km cu un carburator reglat gresit, bujia avea electrozii albi, amestec sarac. Am rezolvat problema, un amestec corect a dat motorului o temperatura normala dar a ramas acea culoare pe cotul de esapament. Legat de diametru: care este diametrul unui cot de evacuare original de Simson? Maine o sa-l masor pe al meu sa vad ca este mai mic sau nu. Nu pot spune pt ca n-am un cot original. Dar asa arata si la mine si noaptea se vede ca este de culoare rosie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 La mine sigur nu se incinge asa de rau, noaptea se vede doar farul, nu farul si o teava rosie . Maine masor si va spun ce diametru are cotul meu. Intre timp, poate ne spune cineva ce diametru ar un cot origial de Simson. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Ofer cadou primilor trei posesori de Simson veniti la standul Urban Riders din cadrul SMAEB 2009(care au si actul motorului la ei, normal) cate un sticker pe folie transparenta, cu Simson(sigla veche, de pe mopedele SR): Va astept sa promovam impreuna campania pentru restaurare si promovare a vehiculelor de epoca: Toate cele bune, si ne auzim weekendul acesta la SMAEB Editat Aprilie 8, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Diametrul exterior al cotului de esapament este de 30 mm. Grosimea este cam de 1 mm, deci ramane un diametru interior de aproximativ 28mm. E bine sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 35mm-pana in '58 30mm-dupa '58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 (editat) asta a fost a mea. cu set motor original de rezerva, nou (original, nu scoda!!) cu toba noua, nefolosita... si altele.... ce vremuri, circulam cu numerele de la troaca de ij. acum are numere noi pe bune, si sta in casa. macar atat. Editat Aprilie 10, 2009 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.