Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Nu-ti va spune pretul nici la telefon si eu am vorbit cu el si pretul eu l-am fixat nici macar nu a negociat.

 

Parerea mea este ca, pretul il face cel care vinde. Insist pe aceasta cale si-l rog pe Dl. Adrian sa-mi scrie pe P.M. pretul si modul cum sa-i trimit banii.

Multumesc pentru intelegere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Parerea mea este ca, pretul il face cel care vinde. Insist pe aceasta cale si-l rog pe Dl. Adrian sa-mi scrie pe P.M. pretul si modul cum sa-i trimit banii.

Multumesc pentru intelegere !

 

constantin..!!!

eu zic sa cauti alt magnetou pt ca nu vei reusi sa cazi la numitor comun cu adrian, eu am vb cu el despre un ambielaj aveam nevoie de un transplant...el foarte amabil zicea daca trec pe la barlad ma ajuta cu placere...desi suntem sec XXI posta curierate chestii...nimica nu tine la el.. si e exact in partea opusa a tarii ...deci daca ai chef de o excursie prin birlad poate vei avea magnetou, gindeste-te bine

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar,montarea unui alternator e o solutie buna pentru Simson.Din pacate distantarea capacului e o greseala.Aripa fata va lovi in capac,mai ales

daca si cadrul e un pic adunat.In al doilea rand improvizatia asta va arata ca detii un Simson haiducit.

 

 

 

uite adrian acel centimetru de care vorbeam i-si are locul deci intra acolo si daca-l vopsesti intr-o culoare care se asorteaza chiar nu se observa, inteleg ca doresti sa pastrezi originalitatea.... respect asta, dar eu zic ca un motor modificat tot motor e, nu vreau sa-l dau la muzeu, vreau sa-l folosesc !! eu cautam o solutie ieftina si functionala...sa nu trebuiasca sa bag bateria fiecare seara la incarcat ca la telefoane :lol:

Editat de shelby.rajmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu c sa mai kred despre lumea din ziua d azi ori ie batuta in kp cu paru fara numar ori multi nu stiu c vor.cum poti sa acuzi 1 om k nu stie s fak preturi sau s negocieze,cum pot unii sa zik k "nenea"adrian nu are cum sa detina atatea piese knd numai el stie kt timp a pierdut s kute tot c are d l piese pt simson pana l roti d tanc.mai ganditi va s apoi dati drumul l vorbe.spre exemplu eu am cumparat o ksk d neamt d l el s omul f amabil a negociat pretul s in 2 zile am primit cascheta.

Editat de mihai_prd
Warn pentru limbajul de Mirc. Foloseºte cu Încredere diacriticele limbii române.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.

Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.

Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie.

 

 

se potriveste perfect dinamul de la mz, dar tot la 6 volti ajungi, sau faci o improvizatie alternator , generator moto rusesti..

:angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar dinam de Simson indiferent de stare deoarece am mare nevoie de asa ceva.

Am dinam pun foto maine daca vrei

Numai bine

 

 

Nu am magnetou, majoritatea pieselor pe care le-am mai luat au fost necesare deoarece motocicleta avea mari lipsuri.

Cumpar in continuare bobina de Simson dar ar merge si de alt model? Eventual vreo solutie.

Bobina am doresti poze?

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
M-am jucat putin cu aparatul de fotografiat. Va pun aici cateva poze.

Salutare.Te-ai mai jucat si cu seile,cu ghidonul si cu toba(toate se pot inlocui sau reface).Si sunt probleme la telescoapele de

fata.Bucse se fac f bine din duramid(nu vor ataca cilindrul interior)iar simeringuri sunt peste tot.Initial pe tija erau puse inele

de radere spate in spate.In rest ai un simson frumos,care nu trebuie dat niciodata.Daca se mai si duce lejer peste suta esti

meserias.Deja cu al meu am facut peste 1000 anul asta.Nu prea sunt bilete dar poate ca ne-om gasi la intrunirea lui

Aleko,pe care il salut.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regele tinandu-se de bunul sau obicei exagereaza un pic, insa acel ghidon chiar nu are nici o treaba cu mototcicleta.

Dar despre cotul de la evacuare care este din crom ( cred ) si are diametrul interior mai mic decat cel original nu zice nimeni nimic ? Motorul se supraincalzeste se vede pe culoare evacuarii stiu foarte bine ca asa am si eu.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru regele_simson: Da, unele piese sunt schimbate, seile au fost tapitate din nou. Am preferat ghidonul si inaltatoarele fiindca imi dau o pozitie dreapta in mers, cel original nu imi place fiindca ma tine prea aplecat si la drum lung e obositor. Toba este facuta din inox, este goala la interior, asa am luat motocicleta. Caut o toba originala fiindca am auzit ca este silentioasa. Furca fata este o problema mai ales la franare. Legat de viteza, va pot spune ca la 85 - 90 km/h acceleratia este la 3/4 din cursa totala si motorul se simte bine in turatia aia. Mai mult nu am vrut sa trag de motocicleta fiindca nu are rost. Acum motocicleta are un set motor destul de uzat. Am acasa un piston + segmenti noi, originali, la cota 1 + un cilindru alezat pentru ei. Pastrez piesele astea pentru momentul in care voi avea si un carburator bun.

 

pentru Mikulaish: o singura treaba are ghidonul cu motocicleta: ma ajuta sa iau curba :rolleyes:

 

pentru mircea_simson: nu stiu sa va spun din ce material este facut cotul. Cotul si toba au venit cu motocicleta. Acele urme de supra incalzire se datoreaza faptului ca am mers 200 de km cu un carburator reglat gresit, bujia avea electrozii albi, amestec sarac. Am rezolvat problema, un amestec corect a dat motorului o temperatura normala dar a ramas acea culoare pe cotul de esapament. Legat de diametru: care este diametrul unui cot de evacuare original de Simson? Maine o sa-l masor pe al meu sa vad ca este mai mic sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru regele_simson: Da, unele piese sunt schimbate, seile au fost tapitate din nou. Am preferat ghidonul si inaltatoarele fiindca imi dau o pozitie dreapta in mers, cel original nu imi place fiindca ma tine prea aplecat si la drum lung e obositor. Toba este facuta din inox, este goala la interior, asa am luat motocicleta. Caut o toba originala fiindca am auzit ca este silentioasa. Furca fata este o problema mai ales la franare. Legat de viteza, va pot spune ca la 85 - 90 km/h acceleratia este la 3/4 din cursa totala si motorul se simte bine in turatia aia. Mai mult nu am vrut sa trag de motocicleta fiindca nu are rost. Acum motocicleta are un set motor destul de uzat. Am acasa un piston + segmenti noi, originali, la cota 1 + un cilindru alezat pentru ei. Pastrez piesele astea pentru momentul in care voi avea si un carburator bun.

 

pentru Mikulaish: o singura treaba are ghidonul cu motocicleta: ma ajuta sa iau curba :rolleyes:

 

pentru mircea_simson: nu stiu sa va spun din ce material este facut cotul. Cotul si toba au venit cu motocicleta. Acele urme de supra incalzire se datoreaza faptului ca am mers 200 de km cu un carburator reglat gresit, bujia avea electrozii albi, amestec sarac. Am rezolvat problema, un amestec corect a dat motorului o temperatura normala dar a ramas acea culoare pe cotul de esapament. Legat de diametru: care este diametrul unui cot de evacuare original de Simson? Maine o sa-l masor pe al meu sa vad ca este mai mic sau nu.

Nu pot spune pt ca n-am un cot original. Dar asa arata si la mine si noaptea se vede ca este de culoare rosie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ofer cadou primilor trei posesori de Simson veniti la standul Urban Riders din cadrul SMAEB 2009(care au si actul motorului la ei, normal) cate un sticker pe folie transparenta, cu Simson(sigla veche, de pe mopedele SR):

post-12624-1239224777_thumb.png

 

Va astept sa promovam impreuna campania pentru restaurare si promovare a vehiculelor de epoca:

 

afis.jpg

 

Toate cele bune, si ne auzim weekendul acesta la SMAEB :rolleyes:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta a fost a mea. cu set motor original de rezerva, nou (original, nu scoda!!) cu toba noua, nefolosita... si altele....

 

ce vremuri, circulam cu numerele de la troaca de ij. acum are numere noi pe bune, si sta in casa. macar atat.

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...