Vrsv Gunoier Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Daca este adevarat ce zici inseamna ca esti un foarte bun meserias. Nu glumesc,chiar asta inseamna.Numai bine! Nu sunt mare meserias, da tata a avut printre Victoria, Dkw, Bmw, ultimele motorete 2 Simsonuri ( unu cu atas si unul solo ), iar eu am Simsonul de de peste 20 ani. Meserias esti daca ti sa strica si repari bine insa eu mai mult am mers si merg. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Nea Adriane multam fain de raspunsuri, sincer iti spun ca n-am idee ce e in motor, s-ar putea sa am surprize, ca am mai gasit in el minuni, tot ce-i posibil sa ajung sa-l fac bucati la iarna si sa-l fac cu simt de raspundere, am si eu un amic in Arad care merge deja de 27 de ani cu prima si singura lui motocicleta si anume un Simson Sport (chopper, spre uimirea multora) nu ma pot pronunta la cat tine si cat e de fiabil, cert e ca din ce-am vazut in cutia de viteze, materialele sunt net superioare celor rusesti/ukrainiene (fara suparare)...eu din pacate n-am magnetou si nici n-am gasit pana acum unul, altfel schimbam si eu pe magnetou si tineam doar incarcarea de pe aprinderea de scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Nea Adriane multam fain de raspunsuri, sincer iti spun ca n-am idee ce e in motor, s-ar putea sa am surprize, ca am mai gasit in el minuni, tot ce-i posibil sa ajung sa-l fac bucati la iarna si sa-l fac cu simt de raspundere, am si eu un amic in Arad care merge deja de 27 de ani cu prima si singura lui motocicleta si anume un Simson Sport (chopper, spre uimirea multora) nu ma pot pronunta la cat tine si cat e de fiabil, cert e ca din ce-am vazut in cutia de viteze, materialele sunt net superioare celor rusesti/ukrainiene (fara suparare)...eu din pacate n-am magnetou si nici n-am gasit pana acum unul, altfel schimbam si eu pe magnetou si tineam doar incarcarea de pe aprinderea de scuter Asa este,cutia de Simson e greu de distrus.Este o jucarie aproape perfecta,net superioara oricarei similare rusesti.Daca mai sunt distruse dintre cutii explicatia mea e una singura.Parintii nostri s-au dus la nea spirica,magazionerul fabricilor,si i-au cerut ulei de motor. Nea spirica,de obicei nemernic in aceste posturi,le scurgea din butoaie ultimele picaturi de M 30,cu tot cu mizerii.Numai asa au putut distruge asemenea cutii,cu pinioane cat capul. Trebuie sa ma explic cu magnetoul. Desi imi da scanteie eu nu o folosesc. Am o bobina de inductie ,legata cu un rahat de Gotronic din magazin,ca sa nu mai am amperaj pe platina.Mentionez ca am ales intr-un fel anume bobina de inductie.In locul bujiei am legat o sarma si am departat-o de masa.Din toate cele 10-20 de bobine incercate una singura a dat cea mai puternica scanteie,cand firul era departat la vreo 4 centimetri de masa.E clar ca asta a ramas,ma serveste cu mare precizie. Imi era teama ca Gotronicul nu va vrea sa se duca in cele6-7000 de ture ale Simson-ului,dar m-am inselat.Repet,desi magnetoul imi da scanteie buna,nu o folosesc.Folosesc doar centrifugalul de pe magnetou. Carburatorul il am original.Are jocuri,dar la drum ii da putere nebanuita motorului.Ma gandesc ca un Amal de 250 de la un BMW l-ar putea inlocui,dar nu am posibilitatea sa incerc treaba asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 (editat) Nu stiu ce e in motorul meu, nici nu am apucat sa merg decat ceva zeci de metrii. Dar cred ca, daca o sa cedeaza, o sa-l rog pe simson_simson sa ma ajuta Editat August 27, 2012 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Ce carburatoare ar fi compatibile cu Simson Sport? Daca ai timp,vino cu el pe la mine si iti dau magnetou bun si un carb. original,cu care sa faci probe o zi intreaga. Pekar am avut si eu pe un Awo si mergea excelent,pornea la prima pedala si dupa saptamani intregi,se tura si raspundea rapid la accelerare dar ce-i drept,in sarcina nu am avut ocazia sa-l incerc..Cu toate astea,l-as fi schimbat bucuros cu un BVF original dar nu aveam. Lasati floricelele si tot felul de imbunatatiri mioritice,ca tot nu vor merge cum trebuie.Noi nu stim de ce l-o fi conceput neamtu' asa dar ei cu siguranta stiu!Lasati-le originale si vor functiona,altfel o sa stati mai mult sub ele decat pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Aceiasi problema o am si eu: porneste foarte usor, in gol se tureaza foarte bine dar in sarcina urca greu in ture si se limiteaza undeva pe la 60 Km/h. Mentionez ca am aprindere Gotronic si senzor Gotronic si alternator de ij, iar carburatorul este de Voshod cu kit de Planeta pe el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Aceiasi problema o am si eu: porneste foarte usor, in gol se tureaza foarte bine dar in sarcina urca greu in ture si se limiteaza undeva pe la 60 Km/h. Mentionez ca am aprindere Gotronic si senzor Gotronic si alternator de ij, iar carburatorul este de Voshod cu kit de Planeta pe el.... Salve! O greseala,din punctul meu de vedere,e montarea unui alternator cu frecari mari,care nu e nici mai bun,nici mai tare ca unul de scuter. In sarcina urca greu pentru ca din piston nu vine forta.Asta inseamna camera de ardere mare,uzura segmenti(joc in canale),scanteie aiurea,scapari pe la garnituri,ambielaj prost(bataie de peste 2 sutimi),scaune micsorate la supape,carburator nepotrivit. Sa revenim la alternatorul (probabil trifazic) de Ij. Pe vremuri parintii nostri aveau Ij-uri noi si se intreceau cu ele.Intotdeauna castiga ala care baga un carton la releul de incarcare.Adica ala care anula alternatorul.In razboi nemtii purtau in rucsac aparat de ras,sapun,si alte multe rahaturi pentru ingrijire.Rusii scoteau mantaile naclaite de pe ei si le aruncau pe musuroaie de furnici,acestea halindu-le paduchii.Cand montezi un Simson trebuie sa fii delicat,e ca si cum ai face dragoste cu o femeie neexpirementata.Trebuie sa fii gentil,sa nu o ranesti,sa te gandesti numai si numai la ea in timpul actiunii.Daca ea nu-si va dezlipi privirea de la tine inseamna ca esti bun.Simsonul nu e pentru profesionisti,e facut pentru oameni simpli,care sunt precisi. Daca ai timp pune motorul intr-un portbagaj de masina si vino pana la Barlad.Fara sa ma dau mare iti voi arata ce trebuie facut pentru a rupe vaile.Atunci cand un Simson nu trece de 60 cu o persoana de 100 kg inseamna ca la montarea motorului s-au facut cel putin 3 graseli mari.Asa cred eu. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morriss Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Salve! O greseala,din punctul meu de vedere,e montarea unui alternator cu frecari mari,care nu e nici mai bun,nici mai tare ca unul de scuter. In sarcina urca greu pentru ca din piston nu vine forta.Asta inseamna camera de ardere mare,uzura segmenti(joc in canale),scanteie aiurea,scapari pe la garnituri,ambielaj prost(bataie de peste 2 sutimi),scaune micsorate la supape,carburator nepotrivit. Sa revenim la alternatorul (probabil trifazic) de Ij. Pe vremuri parintii nostri aveau Ij-uri noi si se intreceau cu ele.Intotdeauna castiga ala care baga un carton la releul de incarcare.Adica ala care anula alternatorul.In razboi nemtii purtau in rucsac aparat de ras,sapun,si alte multe rahaturi pentru ingrijire.Rusii scoteau mantaile naclaite de pe ei si le aruncau pe musuroaie de furnici,acestea halindu-le paduchii.Cand montezi un Simson trebuie sa fii delicat,e ca si cum ai face dragoste cu o femeie neexpirementata.Trebuie sa fii gentil,sa nu o ranesti,sa te gandesti numai si numai la ea in timpul actiunii.Daca ea nu-si va dezlipi privirea de la tine inseamna ca esti bun.Simsonul nu e pentru profesionisti,e facut pentru oameni simpli,care sunt precisi. Daca ai timp pune motorul intr-un portbagaj de masina si vino pana la Barlad.Fara sa ma dau mare iti voi arata ce trebuie facut pentru a rupe vaile.Atunci cand un Simson nu trece de 60 cu o persoana de 100 kg inseamna ca la montarea motorului s-au facut cel putin 3 graseli mari.Asa cred eu. Numai bine! Sa stii ca o sa iau in calcul propunerea dumneavoastra......Mutumesc pentru informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 ce dimensiuni are surubul care fixeaza rotorul dinamului ? stiu ca are filet pe stanga...este de 6 sau 7mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 ce dimensiuni are surubul care fixeaza rotorul dinamului ? stiu ca are filet pe stanga...este de 6 sau 7mm 7mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 A fost acum ceva timp un link catre un filmulet cu un Simson echipat cu un motor de Citroen 2CV,dar nu-l mai gasesc,daca poate cineva sa ma ajute. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) 7mm atunci fac un apel umanitar la cineva care are un surub pentru rotorul de dinam, pentru ca nu am acest surub si nici nu cred ca gasesc de cumparat Multumesc, Editat August 31, 2012 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 A fost acum ceva timp un link catre un filmulet cu un Simson echipat cu un motor de Citroen 2CV,dar nu-l mai gasesc,daca poate cineva sa ma ajute. ! atunci fac un apel umanitar la cineva care are un surub pentru rotorul de dinam, pentru ca nu am acest surub si nici nu cred ca gasesc de cumparat Am surub daca ai nevoie de dimensiuni, informatie. Se poate face la un strung, banuiesc. Ca de dat, nu o dau.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Merci mult ! Ce cutie,grup are,poate cineva sa distinga ? Am un asemenea motor si ma tenteaza sa incerc in viitor o astfel de lucrare. As avea nevoie de pareri,sugestii,sau informatii cu privire la modelul de cutie/grup care s-ar potrivi cemai bine la acel motor,ceva fiabil si sa fie oarecum facil ,de procurat. . Am vazut ca sunt cateva persoane care activeaza aici sau la clasice foarte bine documentate dpdv tehnic. Orice parere e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 As avea nevoie de pareri,sugestii,sau informatii cu privire la modelul de cutie/grup care s-ar potrivi cemai bine la acel motor,ceva fiabil si sa fie oarecum facil ,de procurat. . Am vazut ca sunt cateva persoane care activeaza aici sau la clasice foarte bine documentate dpdv tehnic. Orice parere e binevenita. lasa un comentariu pe youtube la acest filmulet si poate te ajuta respectivul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 motorul este de Citroen boxer (asemanator oltcit special) iar cutia se vede a fi originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) motorul este de Citroen boxer (asemanator oltcit special) iar cutia se vede a fi originala Eu n-am reusit s-o identific,de aceea intreb. Nu stiu daca parametii cutiei si ai motorului de Special ( care difera de cel de Simson ) sunt asemanatori,poate stie cineva sa ma lamureasca ? Editat August 31, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 nu este pacat sa macelarim un Simson cu varsta de 50 ani pentru un proiect care nu stim cum va functiona din punct de vedere al ciclisticii, frane, stabilitate si alte compromisuri pe la ambreiaj etc.? pentru acest tip de motocicleta nu exista cumva unele de vanzare gata gandite de constructori si arhitecti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Eu n-am reusit s-o identific,de aceea intreb. Nu stiu daca parametii cutiei si ai motorului de Special ( care difera de cel de Simson ) sunt asemanatori,poate stie cineva sa ma lamureasca ? mare lucru nu poti sa faci cu motorul de olcit pt ca are 4 cilindrii nu 2 ca citroen deci are alt gabarit iar cutia de citeze trasmite miscarea de rotatie la roti prin arbori planetari si nu prin cardan iar daca ti cu tot dinatinsul sa pui motor de olcit pe un cadru de simson,iti va trebui vreo 2 cadre de simson pt ca unul nu iti va ajunge.daca tot vrei sa" macelaresti" o comunista mai bine ai pune un motor de wv (broscuta)pe un cadru de nipru.ii pacat de la dumnezeu sa iti tai cadru de simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 mare lucru nu poti sa faci cu motorul de olcit pt ca are 4 cilindrii nu 2 ca citroen deci are alt gabarit iar cutia de citeze trasmite miscarea de rotatie la roti prin arbori planetari si nu prin cardan iar daca ti cu tot dinatinsul sa pui motor de olcit pe un cadru de simson,iti va trebui vreo 2 cadre de simson pt ca unul nu iti va ajunge.daca tot vrei sa" macelaresti" o comunista mai bine ai pune un motor de wv (broscuta)pe un cadru de nipru.ii pacat de la dumnezeu sa iti tai cadru de simson. Oltcit Special are motor în doi cilindri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 nu este pacat sa macelarim un Simson cu varsta de 50 ani pentru un proiect care nu stim cum va functiona din punct de vedere al ciclisticii, frane, stabilitate si alte compromisuri pe la ambreiaj etc.? pentru acest tip de motocicleta nu exista cumva unele de vanzare gata gandite de constructori si arhitecti? Ba este pacat numai ca nu este cazul de fata,aici se pleaca de la un cadru cu furca plus un motor de Special,urmand sa completez pas - cu - pas iar cu privire la performante chiar asta si fac : ma documentez daca vor fi compatibile. Ideea mea de baza a pornit de la un cadru de Dnepr sau Ural pe care sa plasez acest motor,insa acest clip cu Simson m-a facut sa iau in calcul si aceasta varianta. Asa ca intreb iar : cutia si grupul de simson sunt compatibile cu un astfel de motor ? Cu privire la observatia altui coleg,motorul de Oltcit Special nu are 4 cilindri,are 2 cilindri si 650 cc ( identic cu cel din clip) si este EXTRAORDINAR DE FIABIL - e un motor de 200 000 de km odata pus la punct (cine cunoaste stie despre ce vorbesc) Din intamplare sunt in posesia unui astfel de motor cu doar 30 000 km si ii caut destinatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Ba este pacat numai ca nu este cazul de fata,aici se pleaca de la un cadru cu furca plus un motor de Special,urmand sa completez pas - cu - pas iar cu privire la performante chiar asta si fac : ma documentez daca vor fi compatibile. Ideea mea de baza a pornit de la un cadru de Dnepr sau Ural pe care sa plasez acest motor,insa acest clip cu Simson m-a facut sa iau in calcul si aceasta varianta. Asa ca intreb iar : cutia si grupul de simson sunt compatibile cu un astfel de motor ? Cu privire la observatia altui coleg,motorul de Oltcit Special nu are 4 cilindri,are 2 cilindri si 650 cc ( identic cu cel din clip) si este EXTRAORDINAR DE FIABIL - e un motor de 200 000 de km odata pus la punct (cine cunoaste stie despre ce vorbesc) Din intamplare sunt in posesia unui astfel de motor cu doar 30 000 km si ii caut destinatia. Chiar ai vaga impresie ca diferentialul si cutia chiar or sa tina la cuplul si puterea de Citroen...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Chiar ai vaga impresie ca diferentialul si cutia chiar or sa tina la cuplul si puterea de Citroen...? Poate nu m-am exprimat corespunzator ; cu privire la acest subiect n-am niciun fel de impresie , nici vaga ,nici ne-vaga ! Am decat ceva intrebari la care cine stie sau are placerea imi poate raspunde,cine nu,nu. Iar un raspuns este un raspuns, alte intrebari nu cred ca ma ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Salut. Simsonul din video nu sint sigur ca are cadrul intreg de Simson. In cel mai fericit caz are "portiuni" din cadrul de Simson. Din cit i-mi amintesc, grupul de Simson este destul de bine prelucrat. Dar intre prelucrare si poiectare este diferenta. Grupul este proiectat ptr. un motor cu putere de 15HP. Personal mi se pare prea "finut" ptr. motorul 2CV. Citroen 2CV ala citi HP are? Cutia de viteze e buna, robusta si fiabila. Cred ca o poti folosi ptr. proiectul tau fara probleme. Singurul punct sensibil mie i-mi pare a fi grupul. Ca vei avea de muncit la greu asta este altceva. Important este sa stii ce vrei. Restul, vine de la sine. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Salut. Simsonul din video nu sint sigur ca are cadrul intreg de Simson. In cel mai fericit caz are "portiuni" din cadrul de Simson. Din cit i-mi amintesc, grupul de Simson este destul de bine prelucrat. Dar intre prelucrare si poiectare este diferenta. Grupul este proiectat ptr. un motor cu putere de 15HP. Personal mi se pare prea "finut" ptr. motorul 2CV. Citroen 2CV ala citi HP are? Cutia de viteze e buna, robusta si fiabila. Cred ca o poti folosi ptr. proiectul tau fara probleme. Singurul punct sensibil mie i-mi pare a fi grupul. Ca vei avea de muncit la greu asta este altceva. Important este sa stii ce vrei. Restul, vine de la sine. Numai bine. In sfarsit un raspuns mai "la obiect" Motorul de Special are 34 HP. Mersi de sugestii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.