Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

sal Adi

multumesc pt ajutor

 

:ok: spor

 

Multumesc mult pt.raspunsuri,am sa mai incerc sambata acum m-au lasat picioarele.Va tin la curent.

Si cateva poze cu simsonel.

 

ai reusit sa-l pornesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cumpar cauciucuri /protectii rezervor simson sport in stare buna/noi/sau asemanatoare , embleme rezervor , stop frana , clesti/ manete ambreiaj ,maneta frana si sha pilot.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am reusit sa fac o ''poza cu zgomot''despre al meu simsonas,sper sa va placa :banana:

si sa-l incarc, desigur,cu ajutor :cheers:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Am reusit sa fac o ''poza cu zgomot''despre al meu simsonas,sper sa va placa :banana:

si sa-l incarc, desigur,cu ajutor :cheers:

 

Felicitari sa ai noroc la el.Cotul de la evacuare banuiesc ca este din crom si are diametrul interior prea mic din aceasta cauza se inroseste dar ai grija ca se supraincalzeste si motorul( la fel am patit si eu)

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar cauciucuri /protectii rezervor simson sport in stare buna/noi/sau asemanatoare , embleme rezervor , stop frana , clesti/ manete ambreiaj ,maneta frana si sha pilot.

Numai bine!

 

Am eu embleme și ambele șei.

 

Salut!

Am reusit sa fac o ''poza cu zgomot''despre al meu simsonas,sper sa va placa :banana:

si sa-l incarc, desigur,cu ajutor :cheers:

 

La Simson Sport, suporții ghidonului erau orientați spre spatele motoretei. Tu i-ai montat spre în față și ori ai greșit cum am greșit și eu la vremea mea, ori așa ai vrut. Din câte îmi aduc eu aminte, ghidonul montat așa, în afara faptului că stai mai aplecat, parcă și obturează nițel linia directă dintre ochii pilotului și vitezometru.

 

post-59949-0-87254500-1340921546_thumb.jpg

 

Când l-am cumpărat pe al meu, tot spre în față erau montați și asupra acestui aspect, Banditul a fost cel care mi-a atras atenția în sensul că trebuie să se vadă capetele hexagonale ale șuruburilor de 36 din capetele superioare ale amortizoarelor.

 

post-59949-0-21500300-1340921001_thumb.jpg post-59949-0-21087400-1340921038_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari sa ai noroc la el.Cotul de la evacuare banuiesc ca este din crom si are diametrul interior prea mic din aceasta cauza se inroseste dar ai grija ca se supraincalzeste si motorul( la fel am patit si eu)

Numai bine

 

salut !mersi!

teava este de 28 din inox interior 25,la drum lung nu am fost inca,dar in oras se comporta bine,cind am facut reglajele atuncea sa incins cotul sper sa nu am probleme,ai folosit teava mai subtire?

 

Când l-am cumpărat pe al meu, tot spre în față erau montați și asupra acestui aspect, Banditul a fost cel care mi-a atras atenția în sensul că trebuie să se vadă capetele hexagonale ale șuruburilor de 36 din capetele superioare ale amortizoarelor.

 

mersi de observati!

lam montat intentionat asa din cauza ca este mai comod si nici nu este gidonul original,si am si scaunul putin mai jos :cheers:

 

salut !mersi!

teava este de 28 din inox interior 25,la drum lung nu am fost inca,dar in oras se comporta bine,cind am facut reglajele atuncea sa incins cotul sper sa nu am probleme,ai folosit teava mai subtire?

 

Când l-am cumpărat pe al meu, tot spre în față erau montați și asupra acestui aspect, Banditul a fost cel care mi-a atras atenția în sensul că trebuie să se vadă capetele hexagonale ale șuruburilor de 36 din capetele superioare ale amortizoarelor.

 

mersi de observati!

lam montat intentionat asa din cauza ca este mai comod si nici nu este gidonul original,si am si scaunul putin mai jos :cheers:

 

Poate sunt si prea mare pt. dinsu?:peace:

post-68231-0-09964000-1340951378_thumb.jpg

post-68231-0-17496700-1340951391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !mersi!

teava este de 28 din inox interior 25,la drum lung nu am fost inca,dar in oras se comporta bine,cind am facut reglajele atuncea sa incins cotul sper sa nu am probleme,ai folosit teava mai subtire?

 

Când l-am cumpărat pe al meu, tot spre în față erau montați și asupra acestui aspect, Banditul a fost cel care mi-a atras atenția în sensul că trebuie să se vadă capetele hexagonale ale șuruburilor de 36 din capetele superioare ale amortizoarelor.

 

mersi de observati!

lam montat intentionat asa din cauza ca este mai comod si nici nu este gidonul original,si am si scaunul putin mai jos :cheers:

 

 

 

Poate sunt si prea mare pt. dinsu?:peace:

Am pus o evacuare originala

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese de Simson : cadru cu furca , ghidon , roata fata si rezervor , motor care nu are tijele de la culbutori si capacul din fata , cilindru se pare ca este de AWO ca este din fonta , are magnetou dar nu stiu in ce stare este si dinamu se pare ca este de ceva IJ , cutia de viteze este completa si se invarte nu e blocata , grup cu cardan , axuri de roti fata-spate , 3 sei 2 de fata una de spate si amortizoare spate . Un pret instant la toate ca sa nu stau sa vand pe bucati este de 600 lei. Relatii la 0740376555 .

post-29942-0-07876600-1341311185_thumb.jpg

post-29942-0-69896200-1341311204_thumb.jpg

post-29942-0-04712500-1341311230_thumb.jpg

post-29942-0-86337300-1341311267_thumb.jpg

post-29942-0-05966700-1341311283_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

Astept PM cu un pret la sei(cele mai bune)

Seile toate trei 120 lei asa cum sunt , necesita retapitare ..... aveti si nr de tel 0740376555 .

 

salut,

 

Cat joc are furca la telescoape?

Furca are joc asa cum de alfel au mai toate Simsonurile de varsa lor .....daca puteti veniti si o vedeti la fata locului ca stiti unde stau :friends: .

 

Piese de Simson : cadru cu furca , ghidon , roata fata si rezervor , motor care nu are tijele de la culbutori si capacul din fata , cilindru se pare ca este de AWO ca este din fonta , are magnetou dar nu stiu in ce stare este si dinamu se pare ca este de ceva IJ , cutia de viteze este completa si se invarte nu e blocata , grup cu cardan , axuri de roti fata-spate , 3 sei 2 de fata una de spate si amortizoare spate . Un pret instant la toate ca sa nu stau sa vand pe bucati este de 600 lei. Relatii la 0740376555 .

Piesele de Simson s-au vandut se poate sterge , multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca puteti veniti si o vedeti la fata locului ca stiti unde stau :friends: .

N-am avut timp si acuma asta e :)

 

Motivul:

post-46304-0-43343400-1341469951_thumb.jpg

post-46304-0-81339000-1341469966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu niste intrebari legat de dinam original de la Simson Sport. Motoreta am cumparat-o fara nici urma de sistem electric, deci o fac de la 0.

Acolo la diman e un stator si un rotor. Judecand dupa numele si ce stiam eu de dinam, excitatie se face pe stator (legatura marcat cu df) iar pe rotor (carbuni) trebuie se apara o tensiune. Este corect?

 

Problema pe care o am este ca, mi se pare, nu genereaza o tensuine destul de mare. Pun contact, aprinde bec de alternator, si am un curent masurat de 30mA prin stator. La curent asta am o tensiune de 0,5V pe stator. Bun, pornesc motor, si masor pe rotor o tensiune de 0,4V.

Apoi am zis sa incerc cu un bec mai puternic ca martor de incarcare. Apoi aveam cam 1,40A prin stator, si peste stator o tensiune de cam 2,3V. Iar pe rotor acuma aveam o tensiune de cam 2V.

 

De curiositate am masurat si curent la rotor cand e in scurt, si am masurat ceva intre 2 si 3 ampere.

Rezistenta electrica de stator si de rotor sunt mici, pana in 2 Ohm.

 

Masuratori sunt facute cu motor mergand pe ralantiu.

 

Eu ma asteptam sa apara pe rotor o tensiune mai mare decat exitatie de pe stator, pentru ca altfel sistem nu se poate auto-sustine fara un fel de ridicator de tensiune.

 

Nu am releu clasic electromechanic si nici nu stiu cum functioneaza asta.

 

Ce as vrea sa stiu este:

- e corect ca excitatie se face pe stator?

- valori masurate de mine sunt in parametrii?

- daca da, cum poate sa fuctioneaza un astfel de sistem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca la dinam asa fost:

Quote Cristi57: "Dupa aparitia si evolutia diodei a aparut si alternatorul, inlocuind dinamul care este mai limitat in a genera putere. Atat dinamul cat si alternatorul sunt generatoare de current, diferenta dintre ele fiind doar principiul de functionare. Astfel dinamul are excitatia pe stator, si produce curent continuu, alternatorul are excitatia pe rotor si produce curent alternativ, care este apoi redresat cu ajutorul unei punti cu diode."

 

Probabil te referi la un alternator tipic? Sau diman de Simson e o exceptie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schema e clar si e cam ce am si eu la motoreta.

Problema este ca cere o tensiune pe excitatie mai mare decat cea generata. As vrea sa stiu de la experienta de cineva de aici cu experienta cam ce trebuie sa scoate dinam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o informatie daca se poate oameni buni. Pe Simson ce fel de aprindere se potriveste fara mari modificari?(inafara de minsk sau voshod)

Am vazut la cineva ca a montat de scuter 4t(astea de scuter sunt mai mici decat minsk sau voshod deci nu mai arunca capacu in afara) dar asa a cumparato si nu stie de la ce model si aici ma intreb ce o sa se intample cu mersu motorului ca aprinderile electronice de scuter nu au avans centrifugal ca la magnetou de simson.

Daca aveti ceva de vanzare(poate si un capac de distributie deja luat la strung cu sistemul de prindere cu tot)m-ar interesa.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de o informatie daca se poate oameni buni. Pe Simson ce fel de aprindere se potriveste fara mari modificari?(inafara de minsk sau voshod)

Am vazut la cineva ca a montat de scuter 4t(astea de scuter sunt mai mici decat minsk sau voshod deci nu mai arunca capacu in afara) dar asa a cumparato si nu stie de la ce model si aici ma intreb ce o sa se intample cu mersu motorului ca aprinderile electronice de scuter nu au avans centrifugal ca la magnetou de simson.

Daca aveti ceva de vanzare(poate si un capac de distributie deja luat la strung cu sistemul de prindere cu tot)m-ar interesa.

Multumesc

sal de la scutere piaggio 49 4t doar trebuie sa faci o flansa la stator,acearca pe la dezmembrari de scutere si iei si instalatia electrica si nu cred ca te duce la mai mult de 200 lei cu totul,chestia cu avans modelul asta are doi ploti de captare se vede si in poza deci avansul sil regleaza automat din cdi,si ai si lumini ok.

post-54357-0-99815700-1342536869_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ce fel de piagio 4t conteza modelul, adica toate au acelasi sens de rotatie, diametru,senzor ,etc?

Deci trebuie sa iau toata instalatia electrica?

Si cum ramane cu avansu in cazul asta?

Multumesc si raman dator cu o bere :cheers:

Editat de EAGLEMAX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ce fel de piagio 4t conteza modelul, adica toate au acelasi sens de rotatie, diametru,senzor ,etc?

Deci trebuie sa iau toata instalatia electrica?

Si cum ramane cu avansu in cazul asta?

Multumesc si raman dator cu o bere :cheers:

de la modelele de 49 4t adica, zip 4t,liberty4t,sant modele foarte comune si sant intrate masiv pe piata,sensul de rotatie este ca la simson conul de la volanta magnetoului este acelasi ca la ambielajul de simson,avansul il da cdi ul magnetoului care culege informatia de la captor,piesa acea neagra de deasupra magnetoului da informatia cdiului care la randui la bobina si scanteia an cazul de fata cdiul face corp comun cu bobina de inductie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...