Krimh Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 /index.php?/topic/699055-kawasaki-er-5-streetfighter/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 Pai ia-o logic. Pe cea mai lunga pozitie, cum ai acum, se comprima arcul si are cursa scurta. Pe cea mai scurta pozitie, arcul e liber, deci are loc mai mult sa se comprime. Eu cred ca la tine acum e pe hard. PS: cand esti in dubii, ia manualul de utilizator de pe net, sigur zice si de asa ceva. Manualul de utilizator cat si cel de reparatii il am, dar scrie ca telescopul are reglaj in 5 pozitii fara a preciza care sunt astea (adica care-i 1 si care-i 5?). Acuma folosesc telescoapele cu reglajul din poza mea si parca motorul se comporta mai bine pe teren denivelat, amortizeaza mai bine socurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabra66 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare c-un cauciuc de fata 110/70-17 ma poate ajuta cineva?! nu gasesc c-o da dracu imi trebuie unul cat de cat bunicel.c-al meu are o taietura nasoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 (editat) /index.php?/topic/694618-anvelope-moto-sh-doturi-recente/page-5 aveam si poze, dar mai bine vorbeste cu omul, ca iti da PM. slaba miscare pe aici Editat Iulie 29, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Fratilor, va recomand sa aveti la voi un cablu de ambreiaj sau un kit de reparatie ambreiaj. Al meu s-a rupt duminica asta , si eram la 100 de km de casa, si in alta tara. Toate erau inchise fiind duminica, noroc ca am dat peste un biker care m-a dus la un mester de biciclete care mi-a improvizat un cablu din ceva cablu de scooter cred, oricum toata distractia a durat vre-o 3 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Fratilor, va recomand sa aveti la voi un cablu de ambreiaj sau un kit de reparatie ambreiaj. Al meu s-a rupt duminica asta , si eram la 100 de km de casa, si in alta tara. Toate erau inchise fiind duminica, noroc ca am dat peste un biker care m-a dus la un mester de biciclete care mi-a improvizat un cablu din ceva cablu de scooter cred, oricum toata distractia a durat vre-o 3 ore. am patit-o si eu. acum am unul sub sa, si unul acasa. ma gandesc ca mai naspa e cu ala de acceleratie. fara ambreiaj mai mergi, dar fara alalalt, nu cred. http://www.cmsnl.com/kawasaki-1997-a1-er500_model12224/partslist/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 trage socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Pai eu am rupta maneta de la soc, dar l am impins sub rezervor cu surubelnita si tot la fel face Am mirosit uleiul si are benzina in el, nu foarte multa dar are. Filtru de aer doar miroase a benzina, nu este ud , iar pe scurgerea de la filtru de aer nu este benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Pai eu am rupta maneta de la soc, dar l am impins sub rezervor cu surubelnita si tot la fel face Am mirosit uleiul si are benzina in el, nu foarte multa dar are. Filtru de aer doar miroase a benzina, nu este ud , iar pe scurgerea de la filtru de aer nu este benzina baga un cablu (destul de lung incat sa nu-l scapi inauntru) in ulei. cand il scoti (dar repede, sa nu se evapore benzina) da-i foc, sa vezi daca arde. daca nu arde, nu-i problema. ca si mie imi parea ca miroase a benzina cand scoteam capacul de la ulei, si am facut o gramada de km, n-are nimic.daca miroase filtrul de aer a benzina e clar ca a fost ud, ca s-a uscat cand te-ai uitat tu, asta nu elimina problema. am patit si eu asa. am constatat doua cauze: ori cuiul nu inchide, ori nu e corect nivelul la care sint reglate plutitoarele (ai grija ca alea is din plastic, is cam finute). in poza e cam complicat, dar masaoara de vezi macar daca au acelasi nivel, pana una alta. cu o rigla, vezi cum se misca intere cele 2 poziii, cui pontou inchis / deschis. poza cu fuel doi ar trebui s-o ai in vedere, cand te apuci de treaba, aia cu 17mm. eu am constatat, cand am patit-o ca erau unul la 13mm, celalalt la 14 . dar vezi sa nu rupi lamela aia( ca aia trebuie indoita) ca dai de draq, tre sa iei alt plutitor Service Manual (Eng) 2004.pdf Editat Septembrie 11, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cred ca o las asa pana ajung in tara sa o vada un mecanic. Cand este motorul pornit poate sa curga benz in baia de ulei ? Si daca las uleiul acolo fara sa o pornesc dauneaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Cred ca o las asa pana ajung in tara sa o vada un mecanic. Cand este motorul pornit poate sa curga benz in baia de ulei ? Si daca las uleiul acolo fara sa o pornesc dauneaza ? /index.php?/topic/106668-kawasaki-er5/?p=3283838 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 salut, am achizitionat un kawasaki er 5 din 1999 , este luat din italia personal , a fost tinut in garaj 5 ani , are 20.000km. cand m-am dus sa il vad la fostu proprietar avea motoru cald si pornea la sfert. cand am ajuns cu el acasa , pornea foarte foarte greu si se auzea motoru urat. i-am schimbat ulei , filtru ulei , filtru aer, antigel si bujii. a pornit imediat , am dat si o tura cu el , mergea super si se auzea motoru ff bine, dupa aceea nu l-am pornit o sapt , azi am incercat iar sa il pornesc , si deabia l-am pornit , l-am pornit pana la urma cu aceleratia tinuta , si se auzea motoru rau de tot ( parca nu avea ungere ), pana la urma l-am mai accelerat , s-a incalzit motoru si porneste bine la cald. ce problema sa aiba ? cred ca, cuiele pontou inchid bine pt ca am bagat de 1 sapt 3 litri de benzina in el , si este inca acolo. ce pareri aveti ? Daca motorul a stat nepornit atata timp, trebuie curatat carburatorul zic eu, o sa te miri ce jeg o sa gasesti acolo. Ieri am mesterit la un moped nepornit de vre-un an si ceva, nu pornea nicicum, i-am desfacut carburatorul, jeg la greu, jiglorul complet infundat, curatat mizeriile, montat, pornit la sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 ms mult pt ajutor, o las asa pana ajung acasa , si acolo o sa gasesc un mecanic sa imi curete carburatorul + altele. sunt posesori de kawa er 5 in Craiova ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Mi-am achizitionat un top case si o placa de prindere pt el, mai am nevoie de un suport . Unde gasesc asa ceva ieftin? M-am gandit si la un suport home made, ceva prins de manerul pasagerului, sau eliminat manerul si fixat in locul lui suportul, ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Cum maresc turatia ? Poate si de asta porneste greu cate odata. Am turatia intre 0-100 sta la jumate, si cand o pornesc la rece oscileaza. Am inteles ca trb sa stea turatia peste 1000 Am gasit, are pe caburator un mic reglaj, l am setat dupa 1000 ture, intre prima si a 2 linie. Deci la 1100. Sper ca e bn, inainte era setat la vreo 700turatii )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Mi-am achizitionat un top case si o placa de prindere pt el, mai am nevoie de un suport . Unde gasesc asa ceva ieftin? M-am gandit si la un suport home made, ceva prins de manerul pasagerului, sau eliminat manerul si fixat in locul lui suportul, ce ziceti? am si eu un top case pe care l-am luat de la cel care mi-a vandut capra, si nu l-am pus, una ca nu-mi place dar nici nu are sistem de prindere. daca afli ceva despre vreun home made sa-mi dai un semn pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 daca intereseaza pe cineva,am o casca moto noua,marimea M.a fost cumparata de la reprezentanta kawasaki madrid ptr sotie,dar e mare.pretul de vanzare e 360 lei(mult sub pretul de achizitie).info adipop33 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Octombrie 27, 2013 Share Postat Octombrie 27, 2013 Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp. Am reusit sa-mi construiesc un suport pt top-case, l-am fixat de manerul pasagerului, fara sa-l gauresc. Total costuri suport: aproximativ 10 lei. O sa bag vre-o 2 poze cand am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Ti-ar mai trebui un punct de prindere. Uita-te la cele originale, ca mai sunt 2 puncte de prindere in partea din spate, care coboare pana sub codita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 ma gandeam sa cumpar niste ceasuri. pe louis am gasit doua variante ale aceluiasi produs, adica: 1) http://www.louis.de/_20307e21d35e3820d5ee2988f877cbfa30/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034791 2) http://www.louis.de/_20307e21d35e3820d5ee2988f877cbfa30/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10034790 unul cica e pt CDI unul pt TCI. ER 5 din '97 unde se incadreaza? unii zic asa: http://www.mbike.com/kawasaki/er-5/1997 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skym Postat Octombrie 28, 2013 Share Postat Octombrie 28, 2013 Am un pdf, un manual de reparaţii fix pentru ER5 din '97. Însă manualul e scanat, nu pot căuta rapid şi e în germană iar eu nu înţeleg mare lucru. Dacă doreşti ţi-l pot trimite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 (editat) mersi, dar nu stiu germana mi s-a parut interesant produsul de mai jos. http://www.mpartz.eu/led-clear-taillight-with-indicators-kawasaki-er5-9705-p-8614 Editat Noiembrie 13, 2013 de latomeru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Noiembrie 15, 2013 Share Postat Noiembrie 15, 2013 voua cat de comoda vi se pare seaua ? eu alunec pe alea spre rezervor , si este foarte incomod. Ajuta cu ceva o retapitare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Eu am alta problema cu saua: fiind inclinata in fata, pasagerul vine peste mine, ca sa zic asa, aluneca in fata, si nu numai la franari. Asta probabil si pt ca mi-am pus cauciuc de 150 pe spate, care-i mai inalt, iar pe fata am lasat 110. La voi cum e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.