Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

Alternator de IJ Planeta 4 / Planeta 5 , IJ Jupiter 4 / Jupiter 5 iti trebuie (user-ul BALSHOI are de vanzare asa ceva).

Flansa de adaptare nu cred ca mai se gaseste , nici macar pe unde mai merge Gaspar la cumparaturi asa ca o sa-ti las aici schita flansei in cauza. Dupa ce faci rost de alternator si-ti confectionezi flansa dupa cotele din poza contacteaza-ma ca sa-ti explic ce anume ai de facut pentru a face conversia de la 6 volti la 12.

Spor la treaba !

multumesc mult Lolo-ID pentru raspunsul promt insa pana acolo (conversia pe 12 V ) am cale lunga deoarece din dorinta de a avea si o atasista pe langa Mobra 50 care e originala suta la suta chiar si vopseaua si un virago am cumparat de la un batranel acel ij jupiter 3 din 1974 cu numar vechi dar cu posibilitatea de inmtriculare pe care am dat vreo 600 lei cu tot cu atas(o fi mult sau putin nu stiu poate ma lamureste cineva ?) cu gandul k oamenii in varsta nu mint (nepoate o vand k nu mai pot sa merg cu ea dar cand am lasat-o mergea perfect, acum circa 1 an ,zice mosu) dar i-a trebuit lu nepotu o bobina si nu mai am cum sa o pornesc. incantat ca am gasit-o completa si din incercatile mele de a da la pedala si a schimba vitezele am vasut k motoru nu e blocat iar atasul nu are decat cateva gauri in podea si crezandu-l pe mos care spunea k in motor nu a umblat am dat banii si am devenit un bucuros posesor de ij jupiter 3 denumit IVAN cel Groaznic ,dupa starea in care l-am gasit, insa parca am prevestit ceea ce urma sa se intampe. m-am apucat bucuros de treaba si am inceput cu atasul pe care cu mari eforturi financiare si nu numai am reusit sa- aduc la viata (sablat,construit si inlocuit podea, vopsit, schimbat fiecare surub, ornamente etc.). Am trecut la motocicleta pe care la fel dezansamblat sablat , vopsit etc. dupa care MOTORU care din dorinta de a vedea cum arata cilindri pe interior l-am desfacut si DEZASTRU totul varza, cilindru drept are un sant prin el de circa 5 mm de la boltul pistonului care a iesti si pistonu spart iar cel stang este si asta spart si nu mai sunt secmenti k sa nu mia vorbesc k dupa ce l-am dat in doua am constatat k nu exista pic de ulei iar pinoanele din cutie sunt ruginite (dar merg) cat tine de ambielaje fratilor !cred k in viata voastra nu ati vazut asa ceva sunt sudate bolturile de la biele intrun still grosolan (si nepotumeu sudeaza mai bine la ccei 11 ani) iar ele sunt strambe de ziceti k a dat cineva cu barosu in ele, rulmenti semeringuri praf in concluzie MUCI totul in motor.

Deci nu va incredeti in persoanele in varsta iar eu mai am de asteptat pana sa vad acel vis implinit (de a ma plimba cu o comunista cu atas) drept pentru care multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si sper ca cei ce citesc asta sa nu ma injure k am scris un roman dar nu mai pot de nervi.

P.S. e cineva pe aici care vinde piese de ij jupiter 3 (tot ce tine de motor cilindrii chiuloase ambielaje pistoane etc.) in afara de Gaspar (respect dar cam scump ) sau unde pot gasii?

Ce ziceti domnilor merita sa continui proiectul tinand cont k mai am de cromat tot ce e nevoie si de facut motoru care cu piesele de la gaspar ma costa cira 1000 lei avand in vedere k e un jupiter 3 k sa nu mai punem la socoteala inmatricularea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc mult Lolo-ID pentru raspunsul promt insa pana acolo (conversia pe 12 V ) am cale lunga deoarece din dorinta de a avea si o atasista pe langa Mobra 50 care e originala suta la suta chiar si vopseaua si un virago am cumparat de la un batranel acel ij jupiter 3 din 1974 cu numar vechi dar cu posibilitatea de inmtriculare pe care am dat vreo 600 lei cu tot cu atas(o fi mult sau putin nu stiu poate ma lamureste cineva ?) cu gandul k oamenii in varsta nu mint (nepoate o vand k nu mai pot sa merg cu ea dar cand am lasat-o mergea perfect, acum circa 1 an ,zice mosu) dar i-a trebuit lu nepotu o bobina si nu mai am cum sa o pornesc. incantat ca am gasit-o completa si din incercatile mele de a da la pedala si a schimba vitezele am vasut k motoru nu e blocat iar atasul nu are decat cateva gauri in podea si crezandu-l pe mos care spunea k in motor nu a umblat am dat banii si am devenit un bucuros posesor de ij jupiter 3 denumit IVAN cel Groaznic ,dupa starea in care l-am gasit, insa parca am prevestit ceea ce urma sa se intampe. m-am apucat bucuros de treaba si am inceput cu atasul pe care cu mari eforturi financiare si nu numai am reusit sa- aduc la viata (sablat,construit si inlocuit podea, vopsit, schimbat fiecare surub, ornamente etc.). Am trecut la motocicleta pe care la fel dezansamblat sablat , vopsit etc. dupa care MOTORU care din dorinta de a vedea cum arata cilindri pe interior l-am desfacut si DEZASTRU totul varza, cilindru drept are un sant prin el de circa 5 mm de la boltul pistonului care a iesti si pistonu spart iar cel stang este si asta spart si nu mai sunt secmenti k sa nu mia vorbesc k dupa ce l-am dat in doua am constatat k nu exista pic de ulei iar pinoanele din cutie sunt ruginite (dar merg) cat tine de ambielaje fratilor !cred k in viata voastra nu ati vazut asa ceva sunt sudate bolturile de la biele intrun still grosolan (si nepotumeu sudeaza mai bine la ccei 11 ani) iar ele sunt strambe de ziceti k a dat cineva cu barosu in ele, rulmenti semeringuri praf in concluzie MUCI totul in motor.

Deci nu va incredeti in persoanele in varsta iar eu mai am de asteptat pana sa vad acel vis implinit (de a ma plimba cu o comunista cu atas) drept pentru care multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si sper ca cei ce citesc asta sa nu ma injure k am scris un roman dar nu mai pot de nervi.

P.S. e cineva pe aici care vinde piese de ij jupiter 3 (tot ce tine de motor cilindrii chiuloase ambielaje pistoane etc.) in afara de Gaspar (respect dar cam scump ) sau unde pot gasii?

Ce ziceti domnilor merita sa continui proiectul tinand cont k mai am de cromat tot ce e nevoie si de facut motoru care cu piesele de la gaspar ma costa cira 1000 lei avand in vedere k e un jupiter 3 k sa nu mai punem la socoteala inmatricularea?

 

Termina proiectul !

E pacat sa-l abandonezi dupa atata munca. Piese de motor si cutie o sa gasesti si aici pe forum. Daca ai gasit bolturile manetoane din ambielaje sudate este un semn bun, adica cel ce a avut motocicleta s-a ingrijit temeinic de ea (chiar daca ai gasit "carabusi" in motor). Iti spun asta deoarece ambielajele de IJ Jupiter sunt PROIECTATE / COPIATE(dupa cele din motorul DKW-ului RT 350) GRESIT si construite din materiale de proasta calitate si cand vorbesc de ambielaje de IJ Jupiter ma refer la toate modelele, incepand cu primul model IJ Jupiter 1 (fabricat in 1958).

Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Ce ziceti domnilor merita sa continui proiectul tinand cont k mai am de cromat tot ce e nevoie si de facut motoru care cu piesele de la gaspar ma costa cira 1000 lei avand in vedere k e un jupiter 3 k sa nu mai punem la socoteala inmatricularea?

 

Depinde ce intelegi prin "merita".

 

Daca ai cumparat motocicleta de drag si pentru a savura mersul cu atas, DA. merita.

 

Ca proiect financiar, sigur ca nu merita dar toate pe lumea asta au un pret. In ce priveste piesele de la Gaspar, sfatul meu e sa fii rezervat - piesele noi sunt de slaba calitate. Asadar, ce poti inlocui cu piese SH dar bune, inlocuieste. - stiu ca e mai dificil si atentie: nu neaaparat mai ieftin! - iar de la Gaspar cumpara doar ce e musai necesar si nu poate fi inlocuit cu o piesa uzata.

 

Eu te incurajez sa mergi mai departe.

 

E pacat sa abandonezi cand ai muncit deja atat de mult... Si sunt probleme rezolvabile, cele despre care vorbesti. Inainte, omule!

 

(arata-ne si noua poze cu ea. mai rupem monotonia tranzactiilor de pe acest colt, al comunistelor, care parca nu doar pentru vanzari si schimburi ar fi nimerit sa fie... daca se poate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

"Jivina Sovietica" este din nou acasa. Acum cu motorul reparat si un alt atas. A capatat si o stralucire noua, insa o multime de detalii mai am de asezat la locul lor... Deocamdata insa, e de bine. Sunt happy.

 

Se cuvine sa adaug multumirile mele tuturor celorlalti prieteni motociclisti care au lucrat la motocicleta aceasta sau m-au ajutat cu piese, cu sfaturi, cu incurajari, cu ponturi sau reglaje... Toate mi-au fost de folos si fara voi toti, motocicleta nu ar fi aratat in acest fel si as fi abandonat demult. Multumesc, prieteni!

 

1381757_539387142798921_701908024_n.jpg

 

994953_539387622798873_1615832317_n.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

frumoasa motoreta ai,Festina! s-o stapanesti sanatos!

 

ps. 'io tie ti-s dator cu o bere,sti,nu? daca te pot ajuta cu ceva pm me.

 

:cheers:

 

multumesc frumos pentru aprecieri si urarile de bine! felicitarile, insa, se cuvin celor care au muncit ca sa o aduca la acest nivel cat si tuturor care m-au ajutat.

 

in ce priveste berea, nu imi esti cu nimic dator; poate, singura datorie (a amandorura) ar fi sa ciocnim intr-o zi, mai pe indelete. cu mare drag, oricand. multumesc si pentru oferta de ajutor - te strig daca voi fi la ananghie si te rog sa procedezi la fel, in caz ca si eu te pot ajuta cu ceva. numai bine!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Bravo, sa-ti traiasca. Poate o scoti vikendu' viitor la o Comana.

 

Saru`mana, multumesc frumos!

O scot, daca fac ITP-ul pana atunci -poate treaca/mearga si fara ITP pana acolea- dar mai ales daca se razgandeste Mandra, care vrea la munte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce intelegi prin "merita".

 

Daca ai cumparat motocicleta de drag si pentru a savura mersul cu atas, DA. merita.

 

Ca proiect financiar, sigur ca nu merita dar toate pe lumea asta au un pret. In ce priveste piesele de la Gaspar, sfatul meu e sa fii rezervat - piesele noi sunt de slaba calitate. Asadar, ce poti inlocui cu piese SH dar bune, inlocuieste. - stiu ca e mai dificil si atentie: nu neaaparat mai ieftin! - iar de la Gaspar cumpara doar ce e musai necesar si nu poate fi inlocuit cu o piesa uzata.

 

Eu te incurajez sa mergi mai departe.

 

E pacat sa abandonezi cand ai muncit deja atat de mult... Si sunt probleme rezolvabile, cele despre care vorbesti. Inainte, omule!

 

(arata-ne si noua poze cu ea. mai rupem monotonia tranzactiilor de pe acest colt, al comunistelor, care parca nu doar pentru vanzari si schimburi ar fi nimerit sa fie... daca se poate)

multumesc mult de incurajari cat tine de poze am tot incercat dar nu imi iese poate ma ajutati cu ceva sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

pentru a atasa poze: mai intai apesi butonul din dreapta jos, MORE REPLY OPTIONS. se deschide o fereastra mai complexa, unde in stanga jos apesi CHOOSE FILE. dupa ce alegi poza, apesi ATTACH THIS FILE. la sfarsit, apesi butonul mare din mijloc jos ADD REPLY.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Jivina Sovietica" este din nou acasa. Acum cu motorul reparat si un alt atas. A capatat si o stralucire noua, insa o multime de detalii mai am de asezat la locul lor... Deocamdata insa, e de bine. Sunt happy.

 

Se cuvine sa adaug multumirile mele tuturor celorlalti prieteni motociclisti care au lucrat la motocicleta aceasta sau m-au ajutat cu piese, cu sfaturi, cu incurajari, cu ponturi sau reglaje... Toate mi-au fost de folos si fara voi toti, motocicleta nu ar fi aratat in acest fel si as fi abandonat demult. Multumesc, prieteni!

 

1381757_539387142798921_701908024_n.jpg

 

994953_539387622798873_1615832317_n.jpg

bravoooooo

in fine ai reusit

pe cand povestile ? ( cea ...gri si ce alba ?) sa stim si noi "istorie"ca prea ai tras

 

acum ca ai mobra (si) de iarna, cand o scoti la o tura? weekendl viitor? vezi ca deja te am tot intrebat de cateva ori si mereu ai dat-o cotita. acum ai mobraaaaa :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Jivina Sovietica" este din nou acasa. Acum cu motorul reparat si un alt atas. A capatat si o stralucire noua, insa o multime de detalii mai am de asezat la locul lor... Deocamdata insa, e de bine. Sunt happy.

 

 

Felicitari, arata foarte bine! Sper sa fac Ij-ul care-l voi cumpara sa arate ca al tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

acum ca ai mobra (si) de iarna, cand o scoti la o tura? weekendl viitor?

 

Fox-ule, mai am de facut si ITP-ul...

 

Multumesc frumos pentru urari! In orice dupa-amiaza ai tu chef, te astept cu mare drag sa dai o tura cu ea, cand vrei tu. Chiar si inainte de a rezolva ITP-ul...

 

Felicitari, arata foarte bine! Sper sa fac Ij-ul care-l voi cumpara sa arate ca al tau!

 

Multumesc mult! Si bafta la lucru! Sa stii insa ca eu am vazut si mai frumoase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un IJ Planeta 5 de vanzare la 500 euro ...... acest ij l-am vopsit si resuscitat eu dupa care la cumparat un prieten { RABINU pentru cei care il cunosc } si a vrut sa il duca in Austria sa se dea pe acolo cu el dar datorita normelor mai exigente de acolo si cheltuielilor mai mari a renuntat la aceasta idee si ma rugat pe mine sa il pun la vanzare . El se poate vedea in Bucuresti ...cei interesati ma pot contacta pe mine 0740376555 si vedem cum facem sa il vada . Daca nu sunteti 99 la suta hotarati sa il cumparati nu ma deranjati degeaba ca asa cum am zis nu se mai afla la mine in curte si nu va pot sta la dispozitie oricand sa pot merge cu voi sa il vedeti . Va multumesc

post-29942-0-74471500-1382371943_thumb.jpg

post-29942-0-32250900-1382371948_thumb.jpg

post-29942-0-14932400-1382371953_thumb.jpg

post-29942-0-58687200-1382371957_thumb.jpg

post-29942-0-01312300-1382371962_thumb.jpg

post-29942-0-93433200-1382371966_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

a vrut sa il duca in Austria sa se dea pe acolo cu el dar datorita normelor mai exigente de acolo

 

anume, ce norme? interesant...

 

stiam ca Rabinul a dus deja un IJ 4 acolo, pentru piese -cel albastru din fundul curtii- am inteles ca sunt cativa austrieci care au IJ-uri... astia cum or merge cu ele ? cand mai vorbesti cu el, intreaba-l si despre aspectul acesta, al normelor mai exigente - e mereu interesant de aflat ce/cum e pe la altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult Lolo-ID pentru raspunsul promt insa pana acolo (conversia pe 12 V ) am cale lunga deoarece din dorinta de a avea si o atasista pe langa Mobra 50 care e originala suta la suta chiar si vopseaua si un virago am cumparat de la un batranel acel ij jupiter 3 din 1974 cu numar vechi dar cu posibilitatea de inmtriculare pe care am dat vreo 600 lei cu tot cu atas(o fi mult sau putin nu stiu poate ma lamureste cineva ?) cu gandul k oamenii in varsta nu mint (nepoate o vand k nu mai pot sa merg cu ea dar cand am lasat-o mergea perfect, acum circa 1 an ,zice mosu) dar i-a trebuit lu nepotu o bobina si nu mai am cum sa o pornesc. incantat ca am gasit-o completa si din incercatile mele de a da la pedala si a schimba vitezele am vasut k motoru nu e blocat iar atasul nu are decat cateva gauri in podea si crezandu-l pe mos care spunea k in motor nu a umblat am dat banii si am devenit un bucuros posesor de ij jupiter 3 denumit IVAN cel Groaznic ,dupa starea in care l-am gasit, insa parca am prevestit ceea ce urma sa se intampe. m-am apucat bucuros de treaba si am inceput cu atasul pe care cu mari eforturi financiare si nu numai am reusit sa- aduc la viata (sablat,construit si inlocuit podea, vopsit, schimbat fiecare surub, ornamente etc.). Am trecut la motocicleta pe care la fel dezansamblat sablat , vopsit etc. dupa care MOTORU care din dorinta de a vedea cum arata cilindri pe interior l-am desfacut si DEZASTRU totul varza, cilindru drept are un sant prin el de circa 5 mm de la boltul pistonului care a iesti si pistonu spart iar cel stang este si asta spart si nu mai sunt secmenti k sa nu mia vorbesc k dupa ce l-am dat in doua am constatat k nu exista pic de ulei iar pinoanele din cutie sunt ruginite (dar merg) cat tine de ambielaje fratilor !cred k in viata voastra nu ati vazut asa ceva sunt sudate bolturile de la biele intrun still grosolan (si nepotumeu sudeaza mai bine la ccei 11 ani) iar ele sunt strambe de ziceti k a dat cineva cu barosu in ele, rulmenti semeringuri praf in concluzie MUCI totul in motor.

Deci nu va incredeti in persoanele in varsta iar eu mai am de asteptat pana sa vad acel vis implinit (de a ma plimba cu o comunista cu atas) drept pentru care multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi si sper ca cei ce citesc asta sa nu ma injure k am scris un roman dar nu mai pot de nervi.

P.S. e cineva pe aici care vinde piese de ij jupiter 3 (tot ce tine de motor cilindrii chiuloase ambielaje pistoane etc.) in afara de Gaspar (respect dar cam scump ) sau unde pot gasii?

Ce ziceti domnilor merita sa continui proiectul tinand cont k mai am de cromat tot ce e nevoie si de facut motoru care cu piesele de la gaspar ma costa cira 1000 lei avand in vedere k e un jupiter 3 k sa nu mai punem la socoteala inmatricularea?

multumec pentru incurajarile primite

si uite asa sa moara dusmanii astazi am mai cumparat inca un jupiter3 din 75 cu acte in regula si motor ok (zice mosu ) pana acum am 3 din care sper sa iasa unul bun cel putin asa k daca e cineva care are nevoie de piese unul se descompleteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

am mai cumparat inca un jupiter3 din 75 cu acte in regula si motor ok (zice mosu ) pana acum am 3

 

:) sa fie cu folos... si trag nadejdea ca macar mosul asta sa nu te fi mintit... bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ij Iupiter :D



Jos tirania, Basarabia este Romania

Fratele Ursulan este al mai tare ...si enolog !

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

am tot incercat dar nu prea ma descurc

 

 

pentru a atasa poze: mai intai apesi butonul din dreapta jos, MORE REPLY OPTIONS. se deschide o fereastra mai complexa, unde in stanga jos apesi CHOOSE FILE. dupa ce alegi poza, apesi ATTACH THIS FILE. la sfarsit, apesi butonul mare din mijloc jos ADD REPLY.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...