Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Aparatoarea de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Omule, ti-am scris pe alyte doua topicuri unde gasesti filtru, da te cam doare-n poponeata de ce iti scriu. Uite, vinde @voshodij unul aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Omule, ti-am scris pe alyte doua topicuri unde gasesti filtru, da te cam doare-n poponeata de ce iti scriu.Uite, vinde @voshodij unul aici multzam . eu caut de 49 nu de 56 (am postat chestia aia cu "dar ma multumesc si cu unu' de 56" pt ca vreau s-o aduc la starea ei cât mai originala) iar de 56 am gasit insa caut in continuare de 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 O sa continui sa postez poze si cam tot ce am eu in calculator despre ИЖ 49 ca sa nu pateasca si altii ce am patit eu cand am cautat diferite chestii despre acesta motocicleta . Diferite modele de claxon care se gasesc pe IJ 49...... Primele 2 sunt modelul C-23 , 3,4,5 modelul C-35 , 6,7,8 modelul C-35a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 tot de ij 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 multzam . eu caut de 49 nu de 56 (am postat chestia aia cu "dar ma multumesc si cu unu' de 56" pt ca vreau s-o aduc la starea ei cât mai originala) iar de 56 am gasit insa caut in continuare de 49. pune doua poze se vedem si noi diferenta intre filtre una cu un filtru de 49 si una cu unul de 56 salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pune doua poze se vedem si noi diferenta intre filtreuna cu un filtru de 49 si una cu unul de 56 salutari pimul filtru e de IJ 56 iar cel de-al doilea de IJ 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ------------------ij 49------------------- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Marca : ИЖ (IJ) Model : 49 Anii de productie : 1951 - 1958 Productie : 507603 bucati Motor : 10,5 - 11,5 cp/3200 rpm , 2 timpi Cilindree : 346 cc Dimensiuni : L: 2175 mm, l: 78 mm, h: 1000 mm Ampatament : reglabil Carburator : K-28Б Ambreiaj : multi-disc, in baie de ulei Cutie de viteze : 4 rapoarte , comanda de mana sau de picior Aprindere : baterie 6 volti Frâne : tambur Greutate fara sarcina : 162 kg Viteza maxima : 90 km/h Pneuri : 3,25-19 inchi Presiune anvelope : fata 1,5 atm ; spate 1,8 atm (2,3 atm cu pasager) Capacitate rezervor : 13-14 l Cantitate de ulei in cutia de viteze : 1 l Consum benzina : 4,5 l/100 km (sub 50-60 km/h in timpul verii) Cam asa tre' s-arate un ИЖ 49 reconditionat + o poza veche + afish + schita de ansamblu. (sa-mi ziceti daca va place ca sa stiu daca ma mai chinui la batrânica mea din '51 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirelzeus Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Bvo omule te apreciez pt ceea ce ai facut cu motorul iti urez multa bafta in gasirea unui filtru de are si a componentelor care iti mai trbuiesc promit ca atunci cand o sa ne vdm la o intalnire o sa te imbat multa bft in continuare Astfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Bvo omule te apreciez pt ceea ce ai facut cu motorul iti urez multa bafta in gasirea unui filtru de are si a componentelor care iti mai trbuiesc promit ca atunci cand o sa ne vdm la o intalnire o sa te imbat multa bft in continuare Astfalt uscat!!! @mirelzeus ---- imi pare rau daca nu m-am facut inteles ..... ala nu e motorul meu ci doar vreau sa arate ca ala. de-aia ma tot chinui sa gasesc filtru de aer....... oricum promit sa o aduc cât mai aproape de starea ei originala (cât mai aproape de cea pe care am postato mai sus) . daca reusesc s-o reconditionez si o sa arate la fel ca aia cred ca o sa am "sange in alcool" vreo cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 -----ij 49----- angrenaj kilometraj roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 ------ij 49-------pe la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 omule............... ala nu-i ij ........ e DKW NZ 350-1 "mämica" ij-urilor (motocicleta dupa care a fost facut ij-ul) nu. este DKW NZ 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 sau varianta ruseasca facuta din piese captura de razboi, DKW-IZH 350. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 nu. este DKW NZ 350. ai dreptate. e DKW NZ 350........my bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 noua achizitie - 3 leviere (din trusa de scule originala) pt schimbarea anvelopelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 noua achizitie - 3 leviere (din trusa de scule originala) pt schimbarea anvelopelor Le am si eu.Am fost uimit cat de fain se lucreaza cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Lolo ID apreciez intentia de a restaura cat mai aproape Ijul 49, care este o frumusete. Acu vreo cativa ani era un individ pe forumul pro-bike cu un Ij 49 ruginit total si vindea de pe la el, poate prinzi ceva. Era nostim baiatul userul AMBRIAJU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc! eu spun sa ramai la aia cu filet scurt. asa au iesit din farica ij-urile. eu , sincer , voi folosi tot cu filet scurt (zic asta pt ca multi au incercat sa aduca modificari ij-urilor si n'a fost bine). incearca si cu filet lung. daca ti se pare ca functioneaza mai bine asa ... laso p'aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Lolo ID apreciez intentia de a restaura cat mai aproape Ijul 49, care este o frumusete.Acu vreo cativa ani era un individ pe forumul pro-bike cu un Ij 49 ruginit total si vindea de pe la el, poate prinzi ceva. Era nostim baiatul userul AMBRIAJU multzam Aleko. daca mai auzi pe cineva ca are sau ar avea piese de vanzare pt modelul asta de motocicleta da-mi de veste si promit ca dau de baut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 ---------IJ 49--------- aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 o poza cu contactul de mers pe liber (neutru)? Ma intereseaza forma tablitei sau a piesei care relizeaza contactul. La mine lipseste si daca tot o fac, barem sa o fac sa semene cu originalul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc! lp 21 in loc de np21 sau lp 24 in loc de np24. nu se schimba nici o cifra termica dar se va imbunatati mersul incearca ngk, brisk in cel mai rau caz. sinterom au fost si sunt niste porcarii ordinare din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.