Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Omule, ti-am scris pe alyte doua topicuri unde gasesti filtru, da te cam doare-n poponeata de ce iti scriu.

Uite, vinde @voshodij unul aici

multzam . eu caut de 49 nu de 56 (am postat chestia aia cu "dar ma multumesc si cu unu' de 56" pt ca vreau s-o aduc la starea ei cât mai originala) iar de 56 am gasit insa caut in continuare de 49.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa continui sa postez poze si cam tot ce am eu in calculator despre ИЖ 49 ca sa nu pateasca si altii ce am patit eu cand am cautat diferite chestii despre acesta motocicleta . Diferite modele de claxon care se gasesc pe IJ 49...... Primele 2 sunt modelul C-23 , 3,4,5 modelul C-35 , 6,7,8 modelul C-35a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam . eu caut de 49 nu de 56 (am postat chestia aia cu "dar ma multumesc si cu unu' de 56" pt ca vreau s-o aduc la starea ei cât mai originala) iar de 56 am gasit insa caut in continuare de 49.

pune doua poze se vedem si noi diferenta intre filtre

una cu un filtru de 49 si una cu unul de 56

salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marca : ИЖ (IJ)

Model : 49

Anii de productie : 1951 - 1958

Productie : 507603 bucati

Motor : 10,5 - 11,5 cp/3200 rpm , 2 timpi

Cilindree : 346 cc

Dimensiuni : L: 2175 mm, l: 78 mm, h: 1000 mm

Ampatament : reglabil

Carburator : K-28Б

Ambreiaj : multi-disc, in baie de ulei

Cutie de viteze : 4 rapoarte , comanda de mana sau de picior

Aprindere : baterie 6 volti

Frâne : tambur

Greutate fara sarcina : 162 kg

Viteza maxima : 90 km/h

Pneuri : 3,25-19 inchi

Presiune anvelope : fata 1,5 atm ; spate 1,8 atm (2,3 atm cu pasager)

Capacitate rezervor : 13-14 l

Cantitate de ulei in cutia de viteze : 1 l

Consum benzina : 4,5 l/100 km (sub 50-60 km/h in timpul verii)

 

 

Cam asa tre' s-arate un ИЖ 49 reconditionat + o poza veche + afish + schita de ansamblu.

(sa-mi ziceti daca va place ca sa stiu daca ma mai chinui la batrânica mea din '51 :D )

post-47416-1240967073_thumb.jpg

post-47416-1240967096_thumb.jpg

post-47416-1240967101_thumb.jpg

post-47416-1240967132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bvo omule te apreciez pt ceea ce ai facut cu motorul iti urez multa bafta in gasirea unui filtru de are si a componentelor care iti mai trbuiesc promit ca atunci cand o sa ne vdm la o intalnire o sa te imbat :D multa bft in continuare :D

Astfalt uscat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bvo omule te apreciez pt ceea ce ai facut cu motorul iti urez multa bafta in gasirea unui filtru de are si a componentelor care iti mai trbuiesc promit ca atunci cand o sa ne vdm la o intalnire o sa te imbat :D multa bft in continuare :D

Astfalt uscat!!!

@mirelzeus ---- imi pare rau daca nu m-am facut inteles ..... ala nu e motorul meu ci doar vreau sa arate ca ala. de-aia ma tot chinui sa gasesc filtru de aer....... oricum promit sa o aduc cât mai aproape de starea ei originala (cât mai aproape de cea pe care am postato mai sus) . daca reusesc s-o reconditionez si o sa arate la fel ca aia cred ca o sa am "sange in alcool" vreo cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo ID apreciez intentia de a restaura cat mai aproape Ijul 49, care este o frumusete.

Acu vreo cativa ani era un individ pe forumul pro-bike cu un Ij 49 ruginit total si vindea de pe la el, poate prinzi ceva. Era nostim baiatul userul AMBRIAJU :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc!

eu spun sa ramai la aia cu filet scurt. asa au iesit din farica ij-urile. eu , sincer , voi folosi tot cu filet scurt (zic asta pt ca multi au incercat sa aduca modificari ij-urilor si n'a fost bine). incearca si cu filet lung. daca ti se pare ca functioneaza mai bine asa ... laso p'aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lolo ID apreciez intentia de a restaura cat mai aproape Ijul 49, care este o frumusete.

Acu vreo cativa ani era un individ pe forumul pro-bike cu un Ij 49 ruginit total si vindea de pe la el, poate prinzi ceva. Era nostim baiatul userul AMBRIAJU :D

multzam Aleko. daca mai auzi pe cineva ca are sau ar avea piese de vanzare pt modelul asta de motocicleta da-mi de veste si promit ca dau de baut :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
In poza este chiulasa de la IJ-ul meu. Nu stiu daca din fabrica au iesit cu bucsa pentru bujie sau este o reparatie, nici nu conteaza. Am impresia ca bujia sta mult prea in spate. Ceea ce vreau sa stiu este daca trebuie sa pun bujie cu filet lung pentru ca electrozii sa nu mai stea pititi acolo (cifra termica va fi afectata) , sau sa raman la bujia cu filet scurt. Multumesc!

lp 21 in loc de np21 sau lp 24 in loc de np24. nu se schimba nici o cifra termica dar se va imbunatati mersul :baldy: incearca ngk, brisk in cel mai rau caz. sinterom au fost si sunt niste porcarii ordinare din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...