Sari la conținut

Variatorul :| Omare Dilema!


kidmeister
 Share

Postări Recomandate

Sa va povestesc.

Kymco Agility

Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h

Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 :lol: . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 :finger: . Nu vrea sa se mise acu peste :lol: , astept :finger: .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea :lol:

 

Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult.

 

Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru

 

Ia ziceti si voi ce parere aveti ?

 

DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sa va povestesc.

Kymco Agility

Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h

Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 :lol: . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 :finger: . Nu vrea sa se mise acu peste :lol: , astept :finger: .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea :lol:

 

Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult.

 

Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru

 

Ia ziceti si voi ce parere aveti ?

 

DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! :lol:

nu am idee la chestia cu delimitarea, dar vreau sa te intreb ceva: e bun kymco asta? esti multumit de el? da-mi detalii plz ca vreau sa-mi iau si eu unul nou...tot agility

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kidmeister...eu nu cred ca l-ai delimitat complet. Nu are rost sa umblii la variator. Cred ca il mai ai limitat in toba/carburator/ manerul de acceleratie :lol: Daca e complet delimitat abia atunci schimba variatorul :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am idee la chestia cu delimitarea, dar vreau sa te intreb ceva: e bun kymco asta? esti multumit de el? da-mi detalii plz ca vreau sa-mi iau si eu unul nou...tot agility

si dai piaggio??? sau agility il iei suplimentar? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e delimitat din variator si din jigler.. la toba nu are nici o ingustare nu se vede nimic (e tzava curata pana in toba propriuzisa) .. cred k e variatoru... :-?

 

cat despre fiabilitate.. am 1020 km fara nici o problema cat de minora.. singuru lucru care ma face curios e pornirea la pedala. nu porneste mereu din primele. dar la automat se revanseaza si o ia la sfert :lol:

sunt chiar multumit si imi place si la condus, (in comparatie cu mopedu dinainte) .. am observat diferenta dintre 2t si 4t.. al meu nu se "infige" .. nu "rupe" ci creste treptat.. sincer... nu as da 4t pe 2t doar pentru zvacul ala scurt de energie.. + k imi place cum fluiera (avion:D) atunci cand deccelerez

 

sunt client multumit :lol:

 

 

 

PS. iote o poza de la MOTORROCK , merge la drum intins f bine nu se incalzeste :lol:

post-13217-1181766085_thumb.jpg

Editat de kidmeister
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e delimitat din variator si din jigler.. la toba nu are nici o ingustare nu se vede nimic (e tzava curata pana in toba propriuzisa) .. cred k e variatoru... :-?

 

cat despre fiabilitate.. am 1020 km fara nici o problema cat de minora.. singuru lucru care ma face curios e pornirea la pedala. nu porneste mereu din primele. dar la automat se revanseaza si o ia la sfert :lol:

sunt chiar multumit si imi place si la condus, (in comparatie cu mopedu dinainte) .. am observat diferenta dintre 2t si 4t.. al meu nu se "infige" .. nu "rupe" ci creste treptat.. sincer... nu as da 4t pe 2t doar pentru zvacul ala scurt de energie.. + k imi place cum fluiera (avion:D) atunci cand deccelerez

 

sunt client multumit :lol:

PS. iote o poza de la MOTORROCK , merge la drum intins f bine nu se incalzeste :lol:

NU vreau sa vorbesc prostii dar s-ar putea sa aiba limitator in toba....adica in toba propriu zisa in site p`acolo.Incearca sa o schimbi sau sa o tai si sa o golesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU vreau sa vorbesc prostii dar s-ar putea sa aiba limitator in toba....adica in toba propriu zisa in site p`acolo.Incearca sa o schimbi sau sa o tai si sa o golesti.

am vazut azi pe unu cu aprilia sr si avea in loc de toba o TZEAVA goala! se auzea nu spun cum.. :lol: ..

la agility e limitare din CDI parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca mai era o chestie in variator care nu lasa rolele sa urce complet. O placuta, ceva care acopera rolele. Cica ar fi ceva la chestia aia incercuita cu rosu in poza de mai jos. Acu...nu vreau sa vorbesc prostii. Asteptam pe cineva sa ne confirme. Si nu lua sfatul meu de bun, e doar o parere. Si inca ceva. Tu ai scuter in 4 timpi. Incearca sa dai toba jos, vezi cum trage(oricum o sa se simta putin mai bine), dar daca trage mult mai bine inseamna ce e limitata toba

post-16866-1181937677_thumb.jpg

Editat de nightmare_cristy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cred ca limitarea e din CDI ... dar totusi daca prinde 70..tu cat ai vrea ... io am pus pe runneru meu toba sport+ambreiaj sport+role malossi si abia acum ajung pe la 95 si tu vrei 100 cu el stock

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca mai era o chestie in variator care nu lasa rolele sa urce complet. O placuta, ceva care acopera rolele. Cica ar fi ceva la chestia aia incercuita cu rosu in poza de mai jos. Acu...nu vreau sa vorbesc prostii. Asteptam pe cineva sa ne confirme. Si nu lua sfatul meu de bun, e doar o parere. Si inca ceva. Tu ai scuter in 4 timpi. Incearca sa dai toba jos, vezi cum trage(oricum o sa se simta putin mai bine), dar daca trage mult mai bine inseamna ce e limitata toba

profit si eu de poza asta cu o intrebare: scuterul meu are palele rupte de la chestia aia din dreapta sus de pe poza... nu intrebati cum s-au rupt :lol: ....vreau sa stiu daca se intampla ceva daca mai merg cu el asa...se poate supraincalzi la transmisie?

Editat de Alex_16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa fie nevoie sa schimbi ceva la scuter cand il delimitezi. Trebuie sa mai aiba undeva limitator. Cred ca robbyvl are dreptate :lol: E scuter din generatia noua si sigur e limitat electronic.

 

In ce priveste ceea ce a zis cristi nu e bine. Chestia pe care ai incercuit-o tu iti tine rolele in locasul lor. Exista o limitare peste asta, din plastic, parca ar fi cromata. O scoti pe-aia si gata :lol: Daca scoti ce ai zis tu nu-ti mai stau rolele in sentuletele lor, si iti dai seama ce se intampla :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Sa va povestesc.

Kymco Agility

Scuter delimitat. Bun.. mere f bine pana in 70km/h

Ajung la 70km/h cu acc 3 sferturi. Se opreste la 70 :crack: . Accelerez full gass sa ilo fac sa sara de 70 :crack: . Nu vrea sa se mise acu peste :crack: , astept :crack: .. degeaba, tai gaz dau iar, tot 70 .. pur si simplu nu vrea :rusinica:

 

Se comporta EXACT la fel ca atunci cand era limitat la 50 din vario, eu m-am gandit si cred k au ajuns rolele in capatu variatorului si cu asta basta nu are unde sa umfle mai mult.

 

Exista posibilitatea sa iau carcasa mai mare la vrio si curea mai lunga (k sa compenseze) ? ? ? + niste role mai grele sa nu fortez motoru

 

Ia ziceti si voi ce parere aveti ?

 

DACA HABAR NU AI MAI BINE.. TE ROG,TACI ! :crack:

 

 

pana la urma te-ai lamurit? pt ca de curand mi-am delimitat si eu scuterul si tot asa, nu se duce mai mult de 65km/h (eu am 75 kg). Ai reusit sa-i faci ceva sa mearga mai repede? Si ma mai framanta o chestie, are ceva daca merg cu el cu 65km/h incontinuu sa zicem vreo 100 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea se face cu o saiba pusa la fulia din fata. Desfaci capacul de la curea si te uiti la fulia fata, daca are saiba inseamna ca e limitat. Dar eu cred ca nu e limitat daca prinzi 70km/h. E motor in 4 timpi si cam asta e puterea maxima. Pe drum drept, eu cu scuterul meu ajung la 65km/h iar daca ma aplec ajung la de 75km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea se face cu o saiba pusa la fulia din fata. Desfaci capacul de la curea si te uiti la fulia fata, daca are saiba inseamna ca e limitat. Dar eu cred ca nu e limitat daca prinzi 70km/h. E motor in 4 timpi si cam asta e puterea maxima. Pe drum drept, eu cu scuterul meu ajung la 65km/h iar daca ma aplec ajung la de 75km/h.

 

Am schimbat bucsa de la variator(cea din imagine) cu una normala, am inlocuit si jiglerul cu unul mai mare, top speed 65km/h :crack: :crack: :rusinica:

post-28661-1205918414_thumb.jpg

post-28661-1205918493_thumb.jpg

post-28661-1205918513_thumb.jpg

Editat de tiptil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...asa ma gandeam... sa dau piaggio si sa-mi iau un kymco nou!

 

nu face prostia asta ... kymko e varza ... plus ca are si un design ... maia cv ca tractorul lui bunicu ... ramai cu piaggio si baga banmi in el mai bn decat sa il dai pt kymko ...

 

--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 -------------

sunt facute inainte sa-l delimitez :rusinica: , am schimbat bucsa aia !!! sau vorbesc chineza...

spuneti-mi va rog si mie faza cu variatoru si cu bucsa ... ca la partea cu transmisia sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ... dar cand vad atatea roti sau ce o fi alea ...ma descurajeaza ... dar tot imi fac curaj cu un prieten mai priceput sa il delimitez ... dar spuneti-mi si mie unde sa caut ... pt ca vreau sa iau peste 65 km/h cu mn sau 70km/h cu altul mai ushor decat mine ... si multe alte typhoonuri fug de 90 ... singura solutie e sa schimb rolele? sau unde sa caut limitarile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici era un topic sa-l ajutam pe baiatul asta sa-si faca scuterul sa alerge mai repede...nu comparatie intre scutere..dar daca veni vorba...sa stii ca ai mare dreptate...

 

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 -------------</small><br/>

sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ...

 

 

Pt kidd..incearca si schimbarea cdi-ului..pe mine ma ajuta la demaraj...acolo simt diferenta..dar al meu e in doi timpi..poate face ceva si la al tau...

Editat de o_kellu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu face prostia asta ... kymko e varza ... plus ca are si un design ... maia cv ca tractorul lui bunicu ... ramai cu piaggio si baga banmi in el mai bn decat sa il dai pt kymko ...

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 20:30 -------------</small><br/>

spuneti-mi va rog si mie faza cu variatoru si cu bucsa ... ca la partea cu transmisia sunt cam varza ... nu zic nici in rest nu stiu aproape nimic ... dar cand vad atatea roti sau ce o fi alea ...ma descurajeaza ... dar tot imi fac curaj cu un prieten mai priceput sa il delimitez ... dar spuneti-mi si mie unde sa caut ... pt ca vreau sa iau peste 65 km/h cu mn sau 70km/h cu altul mai ushor decat mine ... si multe alte typhoonuri fug de 90 ... singura solutie e sa schimb rolele? sau unde sa caut limitarile

 

Mai ciubotel zi-mi si mie de ce kymco e varza? da-mi si mie un link ceva unde se zice ca e varza , am nevoie destul de mare pt-ca vreau sa-mi iau si eu un kymco in 2 saptamani

Vorbesti si tu sa te afli in treaba :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George a vazut un singur model de kymco si a dedus ca e singurul.Poate o sa se socheze ca exista si altele.

Si legat de designul de la kymco, majoritatea sunt concepute dupa 2003-4, fata de typhoon care e lansat in 1993.In 95 am avut typhoon nou dar acum mi se par f depasite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleuu baieti scuze da am uitat de topicu asta si uite k a fost dezgropat de cineva :crack:

Ce pot sa zic mersi pt sfaturi nu am modificat nimic la scuter doar s-a mai lasat motoru pt k am ajuns la 2700km (fata de 1000 cat avea cand am postat)

Dupa cum vorbiti aici de care e mai bun si etc pot sa spun ca nu merge mai prost asa cum cred multi..ci mai BINE ! tot 70 prinde numai k accelereaza mai repejor acum :crack:

ce probleme am avut cu el: am schimbat bateria

f multumit in continuare

 

saptamana care vine probez o toba goala sa vad diferentele si poate un filtru sport capsulat

in privinta filtrului sunt sceptic pt ca ma gandesc ca nu va filtra asa bine aerul si va intra putin praf la morisca :rusinica: si bineintels vreau sa ma tina si pe mine 40.000 km :crack: ca pe altii

+ ca filtrul original ia aerul de undeva din fata (cumva fortat) si cel sport il va lua din spate unde este mai mult praf :crack:

 

ce ziceti voi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...