Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

N-as vrea sa ma bag si eu k musca... 1550 mi se pare f putin (mai ales cu daotarile de care vorbesti) si nu cred in pretul pietii deoarece nu sunt multe freewind-uri la vanzare, iar motorul este unul fiabil si la o adica ieftin la piese de schimb. Exista vanzator si cumparator.

Din ce am vazut inainte de criza preturile (pt modele mai noi) erau afisate undeva peste 2000, unele erau 2400, deci chiar daca ar fi sa ne luam dupa asta 1700 mi se pare ok Sigur, acum depinde si de nr de km, an de fabricatie, conditie, aspect etc.

Respect

 

O sa vezi cand o sa vrei la randul tau sa o vinzi :) tocmai fenomenu de "vanzator si cumparator". De cerut poti cere oricat important e pretul la care se cumpara. Tot din experienta iti zic ca preturile afisate in ro la vanzare vor fi tot timpul supraapreciate cu cel putin 200 EUR, doar in afara ro preturile de pe siteuri afisate de obicei sunt preturile la care se si vind minus un maxim 150 EUR. De asemenea un lucru stiut este ca de obicei pretul accesoriilor din mobra de obicei nu il mai scoti, la fel si cu cel al mentenantei, reprezinta doar un punct in plus in a scoate mobra in fata la vanzare in fata unor exemplare similare ca si km, an, stare tehnica/estetica. Freewindul meu a stat la vanzare vreo 5 luni cred la pretul de 1900, 1700, 1650 iar cel castigator a fost de 1550. Daca nu lasam la pretul asta mai tineam inca mult si bine si se devaloriza si mai mult.

Motorul pe care il am acum era afisat la vanzare in ro cu un pret cu 500 EUR mai mare decat cel pe care l-am platit eu pentru a-l achizitiona (asta asa ca si exemplu de ce poti cere si ce poti primi sau cat se poate negocia in RO din pretul initial)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa vezi cand o sa vrei la randul tau sa o vinzi :) tocmai fenomenu de "vanzator si cumparator". De cerut poti cere oricat important e pretul la care se cumpara. Tot din experienta iti zic ca preturile afisate in ro la vanzare vor fi tot timpul supraapreciate cu cel putin 200 EUR, doar in afara ro preturile de pe siteuri afisate de obicei sunt preturile la care se si vind minus un maxim 150 EUR. De asemenea un lucru stiut este ca de obicei pretul accesoriilor din mobra de obicei nu il mai scoti, la fel si cu cel al mentenantei, reprezinta doar un punct in plus in a scoate mobra in fata la vanzare in fata unor exemplare similare ca si km, an, stare tehnica/estetica. Freewindul meu a stat la vanzare vreo 5 luni cred la pretul de 1900, 1700, 1650 iar cel castigator a fost de 1550. Daca nu lasam la pretul asta mai tineam inca mult si bine si se devaloriza si mai mult.

Motorul pe care il am acum era afisat la vanzare in ro cu un pret cu 500 EUR mai mare decat cel pe care l-am platit eu pentru a-l achizitiona (asta asa ca si exemplu de ce poti cere si ce poti primi sau cat se poate negocia in RO din pretul initial)

 

Orice s-ar spune, motocicleta Suzuki freewind xf 650, isi merita banii cu prisosinta.

Din punctul meu de vedere, nu ma intereseaza piata, asa cum am mai spus-o, aceasta motocicleta nu am sa o vand niciodata!

Chiar daca voi avea langa ea altceva!

Nu cred ca este un posesor de freewind, sau fost posesor, care sa reproseze ceva acestei motociclete!

Singurul lucru, pentru care multi au renuntat la ea, a fost faptul ca este un NO NAME?! (Scuze Alexxx si Ruler :) )

EXISTENTA PUTINELOR EXEMPLARE, faptul ca multi NU au calarit asa ceva, determina o reticenta in achizitionare si in pret.

Imi aduc aminte ca atunci cand am cumparat-o de la Alexxx, nu am comentat nimic asupra pretului, tinand cont de optionalele oferite si preturile motocicletelor din acea perioada.

Nu exista posesor de freewind in tara asta, care sa fi avut probleme majore la acest tip de motocicleta.

Nu uitati, va rog, ca motorul este DR 650, un motor fiabil cu multi km parcursi in conditii extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Ce discutati voi aici!!!!!!!!!!!!!! Cum sa ma gandesc sa il vand pe Serghei. E ca si cum femeile voastre discuta acum ce pret sa ceara pe voi in functie de varsta, boli, cati copii ati fost capabili sa faceti, masa musculara si durata estimativa de viata :)

Nu e cel mai bun moment sa vindeti un XF asa ca va recomand calduros sa il tineti pe viata daca tot ati facut acte pe el, a ca si cu ................sotiile, mai calci stramb dar daca ai luat-o cu acte mai bine o tii pana la capat. Plus ca un XF nu face riduri si e mai ieftin de intretinut decat o femeie si mai silentios, poate fi calarit de cate ori vreti si nu pleaca decta daca il dati voi si cui cine vreti voi. Mai vreti alte motive..........?!?!?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice s-ar spune, motocicleta Suzuki freewind xf 650, isi merita banii cu prisosinta.

Din punctul meu de vedere, nu ma intereseaza piata, asa cum am mai spus-o, aceasta motocicleta nu am sa o vand niciodata!

Chiar daca voi avea langa ea altceva!

Nu cred ca este un posesor de freewind, sau fost posesor, care sa reproseze ceva acestei motociclete!

Singurul lucru, pentru care multi au renuntat la ea, a fost faptul ca este un NO NAME?! (Scuze Alexxx si Ruler :) )

EXISTENTA PUTINELOR EXEMPLARE, faptul ca multi NU au calarit asa ceva, determina o reticenta in achizitionare si in pret.

Imi aduc aminte ca atunci cand am cumparat-o de la Alexxx, nu am comentat nimic asupra pretului, tinand cont de optionalele oferite si preturile motocicletelor din acea perioada.

Nu exista posesor de freewind in tara asta, care sa fi avut probleme majore la acest tip de motocicleta.

Nu uitati, va rog, ca motorul este DR 650, un motor fiabil cu multi km parcursi in conditii extreme.

 

Salut,

Ducule hai ca daca tot m-ai provocat iti zic eu niste minusuri majore (nu neaparat la freewind cant la clasa de motociclete din care face parte comparatic cu o motocicleta mai touring) ca sa intelegi de ce m-am orientat spre altceva. SI promit ca daca ne intalnim facem un schimb si apoi imi zici daca am avut sau nu dreptate.

 

Motocicleta asta (fwd ul) are protectie la vant 0 (zero). Cu freewindu sub 12-14 grade nu ma puteam da, inghetam realmente cu izmenele pe mine din cauza senzatiei de vant/curent. Cu stromu am mers la lucru la -3 grade. Nu zic mai mult.

Lipsa de putere (poa sa zica cine ce vrea ca e sprintena, ca are demaraj ca e usoara) dar incarcata si cu pasager daca vrei sa faci o depasire de la 90 kmph in sus cam trebuie sa strangi din buci. Nu ma refer aici la top speed, la liniute, etc ci strict la necesaru practic de putere in tarisoara noastra, unde trebuie sa faci multe depasiri din scurt.

Stabilitatea / siguranta la drum intins (comparat evident cu ceva cu valente mai de touring) .

Sa poti merge decent la o viteza de croaziera de 120-130 in conditii de "placere" si siguranta. Pe freewind dupa 90 kmph intri in tunelu vanturilor, iti vajaie toate in tine, nu mai auzi nimic.

Consumul si autonomia de benzina - nu cred ca are rost sa explic diferenta de consum dintre carburator si injectie, cu fwd ul incarcat cu pasager si bagaje pe transalpina am reusit performanta de 6.5 % ...

Liniaritatea/elasticitatea unui bicilindru iarasi e o diferenta imensa fata de un mono (atat in oras cat si la drum intins). La fwd mi s-a intamplat de o gramada de ori, mai ales in oras sa am senzatie ca nu gasesc nicicum viteza optima de deplasare, sau trebuia prea turat sau era subturat, din cauza ca sub 3000-3500 de ture clantanea saracu si vibra. La strom de exemplu de la 50 kmph pana la top speed ma pot duce in treapta a 6 a si motorul trage frumos si liniar fara senzatia de lag/dat in nas, etc. Tragi de gaz si merge. Nu mai zic ce inseamna la consum, drum lung treapta a 6 a in plus.

Tot la capitolul siguranta pot sa iti zic de frane, stromu are 2 discuri pe fata ( e drept ca e si mai greu, dar ajuta).

Daca ma mai gandesc mai scot :)

 

Ce vroiam sa subliniez nu e ca freewindu e naspa, e un motor super fain, dar zic eu ca e destul de limitat. E super fain ca e foarte usor si poti merge cu el pe unde cu motoru actual de exemplu nu as avea ce cauta (aici e singurul meu regret si marele plus pe care il are freewindul fata de strom, cu freewindul puteam iesi in locuri mult mai greu accesibile in natura, cu stromul o sa trebuiasca sa ma limitez la forestiere usoare).

Soo freewindu motor fain, usurica, raport pret-calitate foarte bun (motor subapreciat pe nemeritate), fiabila DAR depinde la ce vrei sa folosesti sau ce asteptari ai de la el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa te provoc!

Eu spuneam doar, asa cum ai subliniat si tu, ca este o motocicleta care nu exceleaza in ceva anume dar este fiabila.

Cu ajutorul lui Dumnezeu, ca de la Stat nu astept nimic, voi reusi sa achzitionez si eu un Vstrom, dar fara a vinde Freewindul.

Pentru naveta mea saptamanala, Vstromul este ideal. Dar pe drumuri mai naspa si forestiere pentru mine Freewindul pare perfect!

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am vrut sa te provoc!

Eu spuneam doar, asa cum ai subliniat si tu, ca este o motocicleta care nu exceleaza in ceva anume dar este fiabila.

Cu ajutorul lui Dumnezeu, ca de la Stat nu astept nimic, voi reusi sa achzitionez si eu un Vstrom, dar fara a vinde Freewindul.

Pentru naveta mea saptamanala, Vstromul este ideal. Dar pe drumuri mai naspa si forestiere pentru mine Freewindul pare perfect!

Respect!

No vezi ca ajungem undeva :)) Nu m-ai provocat in sensul rau, doar asa pentru placerea unei dezbateri argumentate :)

Ar fi fain sa ne putem permite cate 3-4 motoare pentru lucruri dedicate, dar na, in Romania actuala mai greu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ruler

Depinde ce vrei sa faci cu motocicleta, pe ce drumuri ai de mers si cu cine.

Si ca sa raspund la minusurile pe care le faci fata de freewind iti spun cateva... probate de mine.. eu am mers si la -10 grade ( cu orice se poate merge si la -20 , depinde de echipament ... ) nu am inghetat nici la >100 km/h, putere are destul de mare ( am toba sport si conteaza mult, am probat) depasiri am facut si cu 2 persoane si bagaje de la 90-100 km/h , depinde cat de mila ti-e de motor la turatii ( mie deloc) mie imi place cum ma simt la 120-130 km/h pe ea , simt ca merg cu motor nu cu masina.. m-am obisnuit si la >140 , consumul Mures-Transfagarasan-transalpina-Mures = 4.3 cu 2 persoane si bagaje ( e drept ca nu am tras super tare de ea 110 vit de croaziera) chestia cu subturatul... e normala e monocilindru, eu il folosesc la turatii mari pana la capat , la franare depinde de cauciucuri , asfalt-macadam-ce-o fi mie mi se pare ok.

De limitat nu e limitat , bine zici , am mers prin noroaie de freca pe jos scutul la motor destul de mult, aratura adanca, grau semanat, camp ( 50-70 km/h in camp moale) , paraie, rampe foarte abrupte fara drum doar deal si rupturi de pamant, tot ce se poate , zapada, gheata, sunt foarte multumit.

Am mers si pe asfalt la "forja" si m-a dus foarte bine.

Concluzie - Freewind-ul e un motor foarte bun raport durabilitate-pret-consum-performante.

Daca esti multumit cu performantele unui Freewind il pastrezi , sau il achizitionezi , daca nu ... cauti ceva mai pe plac :laugh:

 

 

ps: nu vreau sa supar pe nimeni , e doar parerea mea si am spus-o din propriile experiente :laugh:

SA NE VEDEM LA SOVEJA CU BINE LA UN VIN SI O POVESTE :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice s-ar spune, motocicleta Suzuki freewind xf 650, isi merita banii cu prisosinta.

Din punctul meu de vedere, nu ma intereseaza piata, asa cum am mai spus-o, aceasta motocicleta nu am sa o vand niciodata!

Chiar daca voi avea langa ea altceva!

Nu cred ca este un posesor de freewind, sau fost posesor, care sa reproseze ceva acestei motociclete!

Singurul lucru, pentru care multi au renuntat la ea, a fost faptul ca este un NO NAME?! (Scuze Alexxx si Ruler :bounce: )

EXISTENTA PUTINELOR EXEMPLARE, faptul ca multi NU au calarit asa ceva, determina o reticenta in achizitionare si in pret.

Imi aduc aminte ca atunci cand am cumparat-o de la Alexxx, nu am comentat nimic asupra pretului, tinand cont de optionalele oferite si preturile motocicletelor din acea perioada.

Nu exista posesor de freewind in tara asta, care sa fi avut probleme majore la acest tip de motocicleta.

Nu uitati, va rog, ca motorul este DR 650, un motor fiabil cu multi km parcursi in conditii extreme.

 

Pe rand:

 

1. Radu, daca nu gaseam sa o dau la banii aia probabil ca nu o mai dadeam (consider ca la momentul acela era un pret corect al motocicletei, avand in vedere starea si optionalele)

 

2. Nu e un motor NO NAME, e doar putin cunoscut aici. Atunci cand mi-am luat eu Freewind am facut topicu asta ca sa vad daca mai are cineva (la momentu acela erau fff putine).

 

3. Motorul are si plusuri si minusuri, ca ORICE alt motor (le-am descris intr-o recenzie).

 

dar, asa cum au spus si ruler si razvan12 mai sus ..conteaza foarte mult CE FACI cu el ... eu stiu ca m-am simtit foarte bine pe motoru asta, m-a distrat, nu mi-a facut nicio problema si am ramas cu amintiri placute ...

 

poate ne vedem la Salon ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe rand:

 

1. Radu, daca nu gaseam sa o dau la banii aia probabil ca nu o mai dadeam (consider ca la momentul acela era un pret corect al motocicletei, avand in vedere starea si optionalele)

 

2. Nu e un motor NO NAME, e doar putin cunoscut aici. Atunci cand mi-am luat eu Freewind am facut topicu asta ca sa vad daca mai are cineva (la momentu acela erau fff putine).

 

3. Motorul are si plusuri si minusuri, ca ORICE alt motor (le-am descris intr-o recenzie).

 

dar, asa cum au spus si ruler si razvan12 mai sus ..conteaza foarte mult CE FACI cu el ... eu stiu ca m-am simtit foarte bine pe motoru asta, m-a distrat, nu mi-a facut nicio problema si am ramas cu amintiri placute ...

 

poate ne vedem la Salon ..

 

Si eu m-am simtit foarte bine pe freewind, ramane motoru de suflet mai ales ca a fost primul motor, a fost perfect pentru inceput, dar nici nu are sens sa il divinizez sau sa devin un maniac monomodel. Pana la urma comparatiile obiective zic eu ca nu se pot face decat dupa ce incerci si altceva . Apropos de ce zicea Razvan ca el a mers la -10 grade, sau s-a obisnuit cu freewindul si peste 140 kmph sau ca are destula putere - asa o fi, se poate merge oricum si in orice conditii, dar una e sa te dai masochist si alta e sa te dai si sa ramana si ceva placere la final :laugh:.

 

PS: toate motoarele sunt faine, fiecare are un ceva in plus sau in minus comparativ cu alt model, important e sa avem vreme si bani de ele :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutia cu argumente imi place,asa ca mai inserez si eu cateva fitile :bounce:

Pentru mine este un motor f bun, as putea zice aproape perfect. Argumentele mele sunt urmatoarele:

- este un motor cu care poti bate drumuri destul de dificile, fara a excela in enduro, am mers pe drumuri inexistente pe harta (poate nu era o harta buna :laugh:)

- imbina bine enduro - touring. Ma simt bine pe ea ca pozitie la drum lung, daca te deranjeaza vantul poti achizitiona un parbriz mai inalt (am inteles k are ceva efect), eu n-am simtit nevoia si am aproape 2m in inaltime. Am mers cu el si la temperaturi negative, daca ai echipament potrivit nu-s probleme, oricum il poti dota cu handguard-uri pt protectie la vant si manere incalzite

- puterea, da, spre deosebire de multe alte persoane, nu imi doresc motor puternic, iar la viteza de 90-120 km/h depasesc cu zvac fara probleme, cu pasager intr-adevar este mai lent;

- nu in ultimul rand raportul pret/calitate bun si fiabilitate ridicata in timp.

Concluzionand, e un motor cu care poti sa dai linistit in gropile din Bucuresti, sa mergi comod la drum lung, sa abordezi drumuri mai neumblate (fara a exagera :laugh:) si fiabil. Consumul si autonomia, cred k depind f mult de pilot si de starea motorului.

Dezavantaje ar fi faptul k e mono si vibreaza (nu exagerat), cele 2 discuri din fata de la vstrom cred k au legatura cu greutatea lui mai mare, nu cu o eficienta mai mare a franei (pot bloca f rpd fata, iar sensibilitatea e ok). Ah, da, viteza a VI-a in care am bagat de atatea ori fara succes :). Cu pasager la viteza de peste cam 110km/h se simte o lipsa de putere. Chiar daca vstromul l-a inlocuit, consider k sunt motoare diferite si, dupa cum ati mai zis si voi, depinde ce vrei sa faci cu el.

Asfalt uscat si respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Alexxx, motocicleta si-a meritat si isi merita banii pe care i-am dat atunci.

2. Ma bucur ca toata lumea e multumita de Freewind.

3. Imi pare rau dar nu va pot onora cu prezenta la Smaeb, am fost nevoit sa ajung in Craiova azi pe un vant de a trebuit sa merg cam aplecat pe o parte. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se poate vorbi despre protectie la vant pe Freewind. Chiar si cu parbriz. Dar depinde acum si cat de sensibil este motociclistu (eu unul sunt mai comod si drumurile lungi pe care le-am facut cu Freewind s-au terminat cu dureri de toate cele).

 

Si ca sa-i raspund lui ruler ca-i eram dator de pe alt topic: momentan pilotez tot un suzuki, doar ca e cu 4 roti .. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se poate sa-mi spuna cineva cum se poate desface un etrier pentru a fi curatat? ( in special in zona cu manson). Merci pentru radbare. Salutari

Mesaj completat

Sa inteleg ca nimeni nu a avut nevoie sa curete etrierul. Norocosilor. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se poate sa-mi spuna cineva cum se poate desface un etrier pentru a fi curatat? ( in special in zona cu manson). Merci pentru radbare. Salutari

Mesaj completat

Sa inteleg ca nimeni nu a avut nevoie sa curete etrierul. Norocosilor. ;)

 

Din fericire, nimeni nu a avut nevoie sa curete etrierul!

Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi la cineva care a mai desfacut etriere!

Daca te pricepi, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un manual de reparatie are cineva, ca nu am stare :D

 

Banuiesc ca toti s-au folosit de asta:

http://www.manualedereparatie.info/downloa...ice-Manual.html

 

Nu stiu daca au avut ce repara, poate pentru studiu. :P ;)

Respect!

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai umblat la amortizor sau ai schimbat doar pozitia telescopului prin mutarea surubului?!

Pt mutat surubul nu aveam nevoie de manual. Se ajusteaza si pretensionarea arcului prin intoarcerea unei bucsi, si, mai important, se scurteaza furca fata cu vreo 2,5-3cm prin mutarea unor distantiere din tuburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...