cristiaan Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare. As vrea sa cumpar sau sa schimb parbrizul sunt doritori sau cunoscatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Salutare. As vrea sa cumpar sau sa schimb parbrizul sunt doritori sau cunoscatori? Daca ai modelul nou (dupa 2000) nu preai il poti schimba numai daca nu faci ceva custom. Pt. modelul mai vechi gasesti, eu de exemplu am avut de la MRA si se simtea binisor diferenta fata de cel standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Am modelul din 2001, inseamna ca am sa ma puc sa-l tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cumpagnero Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 Am modelul din 2001, inseamna ca am sa ma puc sa-l tai incearca aici : http://www.bullster.com/en/catalogue-moto.php?id=109266&typerecherche=moto gasesti toate modelele, pentru toate tipurile de motoare cam scump transportul toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salutare. As vrea sa cumpar sau sa schimb parbrizul sunt doritori sau cunoscatori? Incearca sa iei legatura cu ACHIMOTO, el iti poate aduce parbriz din Anglia. Din punctul meu de vedere este mai bun decat cel de la MRA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Incearca sa iei legatura cu ACHIMOTO, el iti poate aduce parbriz din Anglia. Din punctul meu de vedere este mai bun decat cel de la MRA Merci da am apucat sa-l tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutari, Tomai am achizitionat un Freewind din 2003 zilele trecute de la un baiat de treaba. Sunt foarte multumit de el.....bine nu i-am dat mai mult de a 3-a...nu am permis...in in 3 sapt sper sa-l iau...merge super motorul...in 2 zile plec la mare...nici nu am facut actele...o sa postez niste poze cand ma intorc...salutari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutari, Tomai am achizitionat un Freewind din 2003 zilele trecute de la un baiat de treaba. Sunt foarte multumit de el.....bine nu i-am dat mai mult de a 3-a...nu am permis...in in 3 sapt sper sa-l iau...merge super motorul...in 2 zile plec la mare...nici nu am facut actele...o sa postez niste poze cand ma intorc...salutari.. Sa il stapanesti sanatos si sa ai noroc sa iti iei permisul, pentru a te bucura de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Sa il stapanesti sanatos si sa ai noroc sa iti iei permisul, pentru a te bucura de el! Merci. Totusi as vrea sa ridic saua mai sus, dar m-am uitat pe manualul de service si pare complicat. Daca reusesc sa o ridic se mareste oare distanta dintre sa si pedala de frana ? Ca asta ma intereseaza. Sunt mai inalt am 1.83 si as vrea sa distantez un pic pedala de franda de sa...daca se poate...multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Merci. Totusi as vrea sa ridic saua mai sus, dar m-am uitat pe manualul de service si pare complicat. Daca reusesc sa o ridic se mareste oare distanta dintre sa si pedala de frana ? Ca asta ma intereseaza. Sunt mai inalt am 1.83 si as vrea sa distantez un pic pedala de franda de sa...daca se poate...multumesc anticipat. Nu stiu ce sa iti spun! Stiu ca la telescop jos sunt doua pozitii de prindere. Daca telescopul e prins cu surubul la pozitia de jos inaltimea la sa e cea maxima. Ma gandesc ca poate prin strangerea arcului telescopului o mai poti inalta putin, dar sa nu devina poate prea rigida in suspensii. Razvan poate stie mai multe! Respect, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Nu stiu ce sa iti spun! Stiu ca la telescop jos sunt doua pozitii de prindere. Daca telescopul e prins cu surubul la pozitia de jos inaltimea la sa e cea maxima. Ma gandesc ca poate prin strangerea arcului telescopului o mai poti inalta putin, dar sa nu devina poate prea rigida in suspensii. Razvan poate stie mai multe! Respect, Radu ok merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Merci. Totusi as vrea sa ridic saua mai sus, dar m-am uitat pe manualul de service si pare complicat. Daca reusesc sa o ridic se mareste oare distanta dintre sa si pedala de frana ? Ca asta ma intereseaza. Sunt mai inalt am 1.83 si as vrea sa distantez un pic pedala de franda de sa...daca se poate...multumesc anticipat. Salut, probabil se departeaza pedala de sa , dar cred ca diferenta e prea mica sa fie simtita, eu am 1.92 si mi-e ok asa mai jos ( pt offroad e perfect) nici pe asfalt nu am probleme, daca e prea inaltat o sa ai probleme pe viraje pentru ca se inalta centrul de greutate . Parerea mea ... daca nu te poti obisnui cu distanta actuala in nici un fel .. atunci sa incerci sa o modifici dar nu cred ca merita. Bafta si cat mai multi km ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Dupa cum bune am vazut pe intruniri cei care au avut de comentat la intalnirea noastra exclusivista nu au mai revenit cu nici un coment cand am pus problema sa facem o intalnire si cu alti posesori de motociclete, asa ca o sa ramana doar FreeWiind-istii. Si ca sa am o scuza buna pentru absenta mea o sa pun niste poze cu plimbarile noastre. PS: Poate ne vedem la intalnirea de la Tg Mures. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salut, probabil se departeaza pedala de sa , dar cred ca diferenta e prea mica sa fie simtita, eu am 1.92 si mi-e ok asa mai jos ( pt offroad e perfect) nici pe asfalt nu am probleme, daca e prea inaltat o sa ai probleme pe viraje pentru ca se inalta centrul de greutate . Parerea mea ... daca nu te poti obisnui cu distanta actuala in nici un fel .. atunci sa incerci sa o modifici dar nu cred ca merita. Bafta si cat mai multi km ! Ok. Am inteles ideea ta. NU ma simt incomod pe ea...ma simt Super...doar ca sunt incepator si nu sunt obisnuit asa bine cu comenzile la motocicleta (frana picior)...cred ca o sa ramana asa cum e. Oricum imi place la nebunie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladek Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare tuturor Freewind-istilor , De curand (aprox 1 luna) mi-am luat permisul de conducere cat. A si acum sunt in cautarea unei motociclete. M-am oprit asupra acestui model (in detrimentul unui BMW 650) si as vrea sa va intreb urmatorele: considerati a fi o motocicleta potrivita pentru un incepator? cum e cu piesele de schimb? Se gasesc? Sunt scumpe? cum se comporta la drum lung? Si mai ales cu pasager? As mai dori sa mentionez ca am 1.82m inaltime si ~84 de kilograme. Va multumesc pentru orice informatie/sfat. Numai bine de la Cluj si asfalt uscat, Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salutare tuturor Freewind-istilor , De curand (aprox 1 luna) mi-am luat permisul de conducere cat. A si acum sunt in cautarea unei motociclete. M-am oprit asupra acestui model (in detrimentul unui BMW 650) si as vrea sa va intreb urmatorele: considerati a fi o motocicleta potrivita pentru un incepator? cum e cu piesele de schimb? Se gasesc? Sunt scumpe? cum se comporta la drum lung? Si mai ales cu pasager? As mai dori sa mentionez ca am 1.82m inaltime si ~84 de kilograme. Va multumesc pentru orice informatie/sfat. Numai bine de la Cluj si asfalt uscat, Vlad. Dupa cum sti este o motocicleta destul de rara pe la noi. Pentru un incepator este ok:este usoara si foarte manevrabila. Nu exceleaza in ceva anume dar se descurca bine si on si off road. Cand te referi la piese de schimb cred ca ai vrut sa spui consumabilele (ca de defectat nu prea ) Filtrul de ulei este 29 lei: Pacute de frana 50-80 lei kit de lant DID 600 lei Cauciucuri: depinde de tine. Viteza de croaziera cu pasager din punctul meu de vedere poate fi intre 90-110 km/h, pozitia atat a pilotului cat si a pasagerului este confortabila. Cred ca cel mai bine ar fi sa mergi pe o asemenea motocicleta sa vezi daca te simti ok cu ea. Ceea ce ti-am spus sunt doar parerile mele. Din respect pentru posesorii de motociclete din aceeasi categorie, nu fac comparatii! Alegerea iti apartine! Cu respect, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladek Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salut, Ma bucur sa aud ca nu se prea defecteaza... Merci de informatii si de punctul tau de vedere. Numa bine, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 In perioada asta sunt in Cluj poate ne vedem la roata maine sa vorbim de intalnire cu cei din zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 In perioada asta sunt in Cluj poate ne vedem la roata maine sa vorbim de intalnire cu cei din zona. Eu vin sa te salut, nu am mai reusit sa ajung la Seth pana la urma. Te sun maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Pentru ca au tot aparut discutii privind intalnirea din acest an, va intreb daca ramane in actualitate intalnirea de la Soveja in perioada 5-7 august?! Personal prefer sa discutam aici, evitand astfel dicutiile in contradictoriu(sper). Mi-am permis sa aduc in actualitate discutiile despre intalnirea posesorilor de freewind din dorinta, recunosc, pentru a sti cum sa-mi planific concediul. Daca considerati ca nu are rost sa ne mai intalnim, asta e, ramane pe alt an. Cu respect, Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Invitatia ramane valabila in aceiasi perioada pentru toti posesorii de XF si cei au fos si data trecuta chiat daca nu mai au FreeWiin-urile, ma refer aici mai ales a Ruler si Alex. O sa discutam intr-adevar aiaci caci cei ce au comentat exclusivsmul nostru nu au mai dat nici un semn de viata asa ca ramanem doar noi cum am stabilit la inceput. O sa revin cu detalii si poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 (editat) Invitatia ramane valabila in aceiasi perioada pentru toti posesorii de XF si cei au fos si data trecuta chiat daca nu mai au FreeWiin-urile, ma refer aici mai ales a Ruler si Alex. O sa discutam intr-adevar aiaci caci cei ce au comentat exclusivsmul nostru nu au mai dat nici un semn de viata asa ca ramanem doar noi cum am stabilit la inceput. O sa revin cu detalii si poze. Uitati cum sta treaba: Postez aici inscrierile facute pana la aparitia discutiilor in contradictoriu. Perioada 5-7 august Soveja Pana acum: 1. Eliza 2. Razvan12 3. Cumpagnero 4. Sorin 666 5. Shooty13cris 6. Silviu R+ fratele cu bmw 7. Ruler+Maria (fosti posesori) 8. Stefanson 9. Iulius Cesar invitat de onoare Alexxx (initiatorul topicului) OK! Am stabilit perioada si locatia. Asteptam confirmarile si noi inscrieri. Cazarea este asigurata in casa Elizei. Cu mancarica stabilim acolo ce mancam si ce bem, adica strangem bani, cumparam ce avem nevoie, pregatim si apoi mancam, bem, povestim, dansam, iar bem, facem poze si a doua zi radem de poze, facem ceva plimbari in zona ca avem ce vedea, asta pana la ora 15.00 ca iar facem cumparaturi, iar mancam iar bem, iar povestim, iar bem cu masura in asa fel incat duminica dimineata fiecare sa fie in masura sa bea cafeaua si sa o ia spre casa cu grija. Astept alte propuneri si sugestii. Daca am gresit cu ceva, CORECTATI-MA! Cu respect, Radu Editat Iulie 4, 2011 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salutare iarasi! Am scris eu mai acu ceva timp (februarie) ca am achizitionat un Freewind si ca urmeaza sa iau carnetul si apoi sa ma alatur voua. Revin asa de tarziu pt ca inca nici carnetul nu l-am luat, din motive de 3 luni cu mana in ghips, dar asta este alta discutie. Am vrut sa fac si eu schimbul de ulei...cele necesare la motor, dar surpriza..no power! Adica nu am curent....se aprinde la bord doar martorul de cutie..neutralul. In rest, mort de tot, cand pun contactul nu se aprinde nici bordul, nici faruri , nici semnal, de pornit motorul nici nu poate fi vorba...am verificat toate firele, centimetru cu centimetru, sigurante, siguranta centrala, mufe, imbinari...nimic. Ma gandesc ca poate ati mai auzit de asa ceva, sau poate stiti vreun electrician in adevaratul sens al cuvantului, care sa gaseasca hiba. Omului care a venit sa asigure service-ul moto (ulei si alte dracovenii) nu am ce sa-i reprosez, l-a demontat pana la cadru, dar a recunoscut ca de data asta a fost invins, nefiind un specialist in electrica. Si sunt oarecum la capatul puterilor, pe 20 dau examenul, si cu motor din februarie, daca nu apuc sa merg anul asta renunt de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 salutare iarasi! Am scris eu mai acu ceva timp (februarie) ca am achizitionat un Freewind si ca urmeaza sa iau carnetul si apoi sa ma alatur voua. Revin asa de tarziu pt ca inca nici carnetul nu l-am luat, din motive de 3 luni cu mana in ghips, dar asta este alta discutie. Am vrut sa fac si eu schimbul de ulei...cele necesare la motor, dar surpriza..no power! Adica nu am curent....se aprinde la bord doar martorul de cutie..neutralul. In rest, mort de tot, cand pun contactul nu se aprinde nici bordul, nici faruri , nici semnal, de pornit motorul nici nu poate fi vorba...am verificat toate firele, centimetru cu centimetru, sigurante, siguranta centrala, mufe, imbinari...nimic. Ma gandesc ca poate ati mai auzit de asa ceva, sau poate stiti vreun electrician in adevaratul sens al cuvantului, care sa gaseasca hiba. Omului care a venit sa asigure service-ul moto (ulei si alte dracovenii) nu am ce sa-i reprosez, l-a demontat pana la cadru, dar a recunoscut ca de data asta a fost invins, nefiind un specialist in electrica. Si sunt oarecum la capatul puterilor, pe 20 dau examenul, si cu motor din februarie, daca nu apuc sa merg anul asta renunt de tot! Bateria ai verificat-o, are curent?! Ai incercat si cu o baterie noua?! sau sa nu fie releul de incarcare?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) Bateria am cumparat-o pe data de 4 iulie, releul nu prea are treaba ca ala tb sa incarce ...nu vine curentul catre display...si curent este devreme ce se aprinde becul verde N...dar stiu, asa am inceput si eu ...m-a gandesc ca e ceva simplu care imi scapa, dar nu stiu ce! Editat Iulie 7, 2011 de o_kellu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.