Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

exact asta am obs.si eu!"batranii" de pe forum au cam disparut!oare s-au retras din "tagma" noastra?ar fi nasol tare! si eu aveam de gand sa fac o ieseala mai lunga gen Transfagarasan- Transalpina etc.etc. dar nu stiu momentan cum o sa stau cu fondurile.oricum poate mai sunt doritori si facem o treaba faina.

un week-end cat mai fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare am si eu o rugaminte.

 

se poate sa postati cateva poze detaliate cu suportii laterali de coburi.

 

vreau sa imi fac o idee ce puncte de prindere se folosesc si modalitatea de montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

Subscriu ! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

 

Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau...

Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km.

Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau...

Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km.

Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi.

 

asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

Pacat ca s-a oprit productia lor!

Din punctul meu si nu numai al meu e foarte, foarte buna!

Detin freewind din decembrie 2008, are acum 70.000 de km, fac naveta saptamanal Craiova-Bucuresti si nu mi-a creat nici o problema majora!

 

asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea :)

 

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro...

asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie...

ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat...

normal,tot freewind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro...

asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie...

ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat...

normal,tot freewind...

 

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro...

asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie...

ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat...

normal,tot freewind...

 

E bine ca ti-ai dat seama ca a fost o greseala cand l-ai vandut...un freewind nu pleaca asa usor de langa tine....s-ar parea ca o sa te urmareasca toata viata...hahahaha!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ti-ai dat seama ca a fost o greseala cand l-ai vandut...un freewind nu pleaca asa usor de langa tine....s-ar parea ca o sa te urmareasca toata viata...hahahaha!!!

 

azi am iesit prima oara cu freewindul (asta nou)....asa e...n-as vrea sa fiu pe alt motor...

 

dragilor,imi poate spune cineva cam cat costa RAR-ul la freewind?

ma refer la RAR-ul pentru inmatriculare....e adus din afara..

e cineva care si l-a inmatriculat de curand?

merci!

<br class="Apple-interchange-newline">

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am iesit prima oara cu freewindul (asta nou)....asa e...n-as vrea sa fiu pe alt motor...

 

dragilor,imi poate spune cineva cam cat costa RAR-ul la freewind?

ma refer la RAR-ul pentru inmatriculare....e adus din afara..

e cineva care si l-a inmatriculat de curand?

merci!

<br class="Apple-interchange-newline">

 

Eu l-am inmatriculat prin septembrie si ma dus daca nu ma insel undeva la 800 lei cu totul...adica si asigurare si toate taxele...

daca vrei caut miercuri prin acte si vad cat a costat fiecare...

Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el fara incidente !

 

 

Acum vin si eu cu intrebare .

Am o pereche de cutii laterale givi e21 si as vrea sa le fac niste suporti

Am un prieten care are aparat de sudura si ceva scule, teava trebuie sa o mai cumpar.As avea nevoie de ceva sfaturi si ceva poze mai in detaliu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vin si eu cu intrebare .

Am o pereche de cutii laterale givi e21 si as vrea sa le fac niste suporti

Am un prieten care are aparat de sudura si ceva scule, teava trebuie sa o mai cumpar.As avea nevoie de ceva sfaturi si ceva poze mai in detaliu !

 

 

ai detalii la paginile 111, 112 , bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rar facut prin februarie la motor adus de afara: 320

 

multumesc!

 

Eu l-am inmatriculat prin septembrie si ma dus daca nu ma insel undeva la 800 lei cu totul...adica si asigurare si toate taxele...

daca vrei caut miercuri prin acte si vad cat a costat fiecare...

Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el fara incidente !

 

merci frumos!

sa dea Domnu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
rar facut prin februarie la motor adus de afara: 320

 

Asta include Âşi ITP? Îți dă o patalama la mînă ceva? (pe lîngă cea de identificare a seriilor ("certificatul de autenticitate") Âşi cartea de identitate eliberată prima oară - cred eu). Ăi-a fost necesară traducerea (autorizată) a documentelor de provenineță?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta include Âşi ITP? Îți dă o patalama la mînă ceva? (pe lîngă cea de identificare a seriilor ("certificatul de autenticitate") Âşi cartea de identitate eliberată prima oară - cred eu). Ăi-a fost necesară traducerea (autorizată) a documentelor de provenineță?

 

iti da cartea de identitate al vehiculului + certificat de autenticitate + ITP (la Cluj s-au verificat doar franele la motor). Traducerea a fost necesara la finante (pentru impozit) si la politie.

la mine astea au fost costurile:

60 ron - traducere 3 pagini din italiana

47 ron - taxa inmatriculare (am platit impreuna cu impozitul la finante cand am declarat motorul)

27 - impozit motor pe un an tot la finante platit (trebuie declarat motorul in max 30 de zile de cand a fost adus in tara altfel amenda de vreo 60 de lei)

320 - rar

215 - asigurare pe 1 an (trebuie sa ai asigurare valabila cand duci actele la politie - min 6 luni)

25 - taxa notar - declaratie ca motorul a fost introdus in tara pe platforma

37 - taxa talon - platit la cec

62 - taxa numere preferentiale - platit la politie cand depui dosarul - numar normal ii ~20

total: 793

 

in 5 zile am primit talonul prin posta - unde era trecut de catre politie primul ITP facut la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Mulțumim!

 

25 - taxa notar - declaratie ca motorul a fost introdus in tara pe platforma

 

Eteteee na! Care-i faza? Dacă vine icselli italiano cu motorul lui propritate, Âşi în acte, Âşi mi-l vinde mie aici, ce, adică io nu-l pot înmatricula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumim!

 

 

 

Eteteee na! Care-i faza? Dacă vine icselli italiano cu motorul lui propritate, Âşi în acte, Âşi mi-l vinde mie aici, ce, adică io nu-l pot înmatricula?

 

EXACT

sau l-am adus in masina personala ca doar nu e cat o vaca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...