dragunov Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 exact asta am obs.si eu!"batranii" de pe forum au cam disparut!oare s-au retras din "tagma" noastra?ar fi nasol tare! si eu aveam de gand sa fac o ieseala mai lunga gen Transfagarasan- Transalpina etc.etc. dar nu stiu momentan cum o sa stau cu fondurile.oricum poate mai sunt doritori si facem o treaba faina. un week-end cat mai fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salutare am si eu o rugaminte. se poate sa postati cateva poze detaliate cu suportii laterali de coburi. vreau sa imi fac o idee ce puncte de prindere se folosesc si modalitatea de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Subscriu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau... Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km. Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau... Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km. Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi. asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Pacat ca s-a oprit productia lor! Din punctul meu si nu numai al meu e foarte, foarte buna! Detin freewind din decembrie 2008, are acum 70.000 de km, fac naveta saptamanal Craiova-Bucuresti si nu mi-a creat nici o problema majora! asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro... asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie... ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat... normal,tot freewind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro... asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie... ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat... normal,tot freewind... Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro... asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie... ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat... normal,tot freewind... E bine ca ti-ai dat seama ca a fost o greseala cand l-ai vandut...un freewind nu pleaca asa usor de langa tine....s-ar parea ca o sa te urmareasca toata viata...hahahaha!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 sa dea Domnu' sa o ducem noi cat o duc si jucariile astea! a, ce s-ar putea intampla daca am pus mai mult ulei in motor?nu mult da' un pic peste nivelu de maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 E bine ca ti-ai dat seama ca a fost o greseala cand l-ai vandut...un freewind nu pleaca asa usor de langa tine....s-ar parea ca o sa te urmareasca toata viata...hahahaha!!! azi am iesit prima oara cu freewindul (asta nou)....asa e...n-as vrea sa fiu pe alt motor... dragilor,imi poate spune cineva cam cat costa RAR-ul la freewind? ma refer la RAR-ul pentru inmatriculare....e adus din afara.. e cineva care si l-a inmatriculat de curand? merci! <br class="Apple-interchange-newline"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 azi am iesit prima oara cu freewindul (asta nou)....asa e...n-as vrea sa fiu pe alt motor... dragilor,imi poate spune cineva cam cat costa RAR-ul la freewind? ma refer la RAR-ul pentru inmatriculare....e adus din afara.. e cineva care si l-a inmatriculat de curand? merci! <br class="Apple-interchange-newline"> Eu l-am inmatriculat prin septembrie si ma dus daca nu ma insel undeva la 800 lei cu totul...adica si asigurare si toate taxele... daca vrei caut miercuri prin acte si vad cat a costat fiecare... Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el fara incidente ! Acum vin si eu cu intrebare . Am o pereche de cutii laterale givi e21 si as vrea sa le fac niste suporti Am un prieten care are aparat de sudura si ceva scule, teava trebuie sa o mai cumpar.As avea nevoie de ceva sfaturi si ceva poze mai in detaliu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Acum vin si eu cu intrebare . Am o pereche de cutii laterale givi e21 si as vrea sa le fac niste suporti Am un prieten care are aparat de sudura si ceva scule, teava trebuie sa o mai cumpar.As avea nevoie de ceva sfaturi si ceva poze mai in detaliu ! ai detalii la paginile 111, 112 , bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aecrag Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 rar facut prin februarie la motor adus de afara: 320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 rar facut prin februarie la motor adus de afara: 320 multumesc! Eu l-am inmatriculat prin septembrie si ma dus daca nu ma insel undeva la 800 lei cu totul...adica si asigurare si toate taxele... daca vrei caut miercuri prin acte si vad cat a costat fiecare... Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el fara incidente ! merci frumos! sa dea Domnu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 rar facut prin februarie la motor adus de afara: 320 Asta include Âşi ITP? Îți dă o patalama la mînă ceva? (pe lîngă cea de identificare a seriilor ("certificatul de autenticitate") Âşi cartea de identitate eliberată prima oară - cred eu). Ăi-a fost necesară traducerea (autorizată) a documentelor de provenineță? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 poze cu noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aecrag Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Asta include Âşi ITP? Îți dă o patalama la mînă ceva? (pe lîngă cea de identificare a seriilor ("certificatul de autenticitate") Âşi cartea de identitate eliberată prima oară - cred eu). Ăi-a fost necesară traducerea (autorizată) a documentelor de provenineță? iti da cartea de identitate al vehiculului + certificat de autenticitate + ITP (la Cluj s-au verificat doar franele la motor). Traducerea a fost necesara la finante (pentru impozit) si la politie. la mine astea au fost costurile: 60 ron - traducere 3 pagini din italiana 47 ron - taxa inmatriculare (am platit impreuna cu impozitul la finante cand am declarat motorul) 27 - impozit motor pe un an tot la finante platit (trebuie declarat motorul in max 30 de zile de cand a fost adus in tara altfel amenda de vreo 60 de lei) 320 - rar 215 - asigurare pe 1 an (trebuie sa ai asigurare valabila cand duci actele la politie - min 6 luni) 25 - taxa notar - declaratie ca motorul a fost introdus in tara pe platforma 37 - taxa talon - platit la cec 62 - taxa numere preferentiale - platit la politie cand depui dosarul - numar normal ii ~20 total: 793 in 5 zile am primit talonul prin posta - unde era trecut de catre politie primul ITP facut la RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Mersi frumos Razvan ! Editat Mai 16, 2012 de ady_beny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Mulțumim! 25 - taxa notar - declaratie ca motorul a fost introdus in tara pe platforma Eteteee na! Care-i faza? Dacă vine icselli italiano cu motorul lui propritate, Âşi în acte, Âşi mi-l vinde mie aici, ce, adică io nu-l pot înmatricula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Mulțumim! Eteteee na! Care-i faza? Dacă vine icselli italiano cu motorul lui propritate, Âşi în acte, Âşi mi-l vinde mie aici, ce, adică io nu-l pot înmatricula? EXACT sau l-am adus in masina personala ca doar nu e cat o vaca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newmoxici Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Atunci declari pe propria raspundere ca l-ai adus cu masina personala cu nr de inmatriculare B-666-BBB la data de XXXXXXXX si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aecrag Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Daca nu duci declaratie notariala ca ai adus motorul cu platforma/duba/etc - trebuie sa duci numerele rosii/galben/etc cu care o intrat motorul in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.