raducanescovan Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Poate e mufa din spatele bordului , contactii oxidati sau cauciucul ce vine peste sa protejeze nu-si mai face treaba si a intrat apa la contacti.... nu stiu , nu am mai patit . nope...nu e mufa...am invartit-o pe toate partile azi au fost curatate contactele din spatele lcd-ului...ramane sa montam bordul si revenim cu feedback sa fie o masa slabita? pareri,ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 ai probleme cu ea si cand o pornesti ??? si eu am avut tot felu de hieroglife in toamna, dar era de la baterie, care nu se mai incarca nicicum ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 nope!numai dupa ce merg o perioada cu ea (nedeterminata sub nici o forma!) iar cand isi revine nu stiu motivu':de la socuri (ca drumurile noastre astea sunt), dispare vreun posibil condens,cablurile isi revin la pozitie...chiar nu stiu!sau toate...mama lor!sa vad cu contactele curatate si va mai stresez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 nope!numai dupa ce merg o perioada cu ea (nedeterminata sub nici o forma!) iar cand isi revine nu stiu motivu':de la socuri (ca drumurile noastre astea sunt), dispare vreun posibil condens,cablurile isi revin la pozitie...chiar nu stiu!sau toate...mama lor!sa vad cu contactele curatate si va mai stresez! eu zic ca e masa...la mine facea ceva de genul ca se stingea bordul de tot....si la un moment nu se mai aprindea decat neutrul.. si a fost masa... asta abia la al doilea mecanic, cu un total de 6 ore de cautari...adica au luat toate firele posibile si imposibile, pana l-au gasit pe naravas... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 si eu tind sa cred la fel!avand in vedere etatea mobrei sigur vreu cablusor s-a ros si se freaca pervers de cadru sau alte alea!am montat bazaconia la loc si pare a fi ok!acu' 'om vedea!nu ar fi problema dar sa schimbi vitezele dupa cum vibreaza talpile e cam obositor.(asta dupa ce treci de 60-70 la ora - ca nu mai auzi turatia).daca nu...cred ca imi iau o toba care sa urle oricand! data viitoare ma dau la cablat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 in primul rand la multi ani tuturor celor care il au ca patron pe Sf.Gheorghe (si nu ma refer la Becali,Copos etc. !) acu' va intreb si eu ca mai bine intreb dacat sa bulesc ceva!poate vi s-a mai intamplat si asa nu ar mai trebui sa demontez toata mobra! din cand in cand afisaju'din bord imi face figuri si anume nu imi mai raman decat niste hieroglife in loc de viteza,turatii si nivel benzina!dupa o perioada isi revine dar apoi iar incepe cu noi modele de picturi rupestre.si tot asa.daca sta un pic mai mult...tadam! isi revine! chestia e ca si daca iau contactu' tot asa ramane! in fine,cam asta e problema! daca stiti cumva vreo solutie va multumesc.daca nu tot va multumesc macar pt.rabare! o zi faina! Ia in calcul releul de incarcare! Eu am patit-o! In mers verifica si semnalizarea si claxonul! Daca afisajul iti face figuri cand semnalizalizezi sau claxonezi, releul e varza! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 danke de sfaturi!insa se pare ca la mine e ceva nou pt.cu imi apare niciuna din problemele aparute la voi!eh,om trai si-om vedea!acu ploua la noi si sunt curios sa vad daca mai face figuri! danke inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 danke de sfaturi!insa se pare ca la mine e ceva nou pt.cu imi apare niciuna din problemele aparute la voi!eh,om trai si-om vedea!acu ploua la noi si sunt curios sa vad daca mai face figuri! danke inca o data! Verifica daca incarca releul: aprinde toate luminile si semnalizarile, tureaza motorul si masoara daca incarca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Vine cineva din posesori de freewind-uri "plimbarea" de sambata ? /index.php?/topic/676278-28042012-plimbaredefilaregrupare/ cine vrea si are cont pe facebook poate sa ma bage in lista,mai schimbam o vb ,un sfat si poate facem si "o" plimbare... am aceeasi user la fel ca aici pe facebook Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 dragilor, imi vand freewind-ul daca stiti pe cineva interesat,let me know... /index.php?/topic/676906-vand-suzuki-freewind-98/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustJackJJ Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 fratilor am si eu nevoie de un set de scarita pentru fata, aveam pana acum de enduro pentru extra grip, dar cea de pe stanga dupa ce am imprumutat moto-ul cuiva s-a intors lipsa. Se potrivesc doar cele originale? Avand in vedere ca eu aveam altele decat originale ma gandesc ca pot sa pun si altele. Astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Hai fratilor, nu mai sunt posesori de Freewind....sau va plimbati cu ele asa de mult incat nu mai vorbiti nimic. Eu ma si plimb si va si arat. /index.php?/topic/677476-plimbare-langa-bucuresti/ Astept doritori pentru plimbari ...cateodata e greu de unul singur....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 @ o_kellu interesante modificarile de la motoreta!arata bine bine,mai ales partea spate!proiectoarele sunt prinse pe vreun suport special sau direct de carene? poate facem anu' asta vreo ieseala mai multi freewind-isti ca anul trecut nu am prins!mai ales ca e traditie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Partea din spate se inalta daca strangi tare suruburile de sub suportul de stop, semnale.... Proiectoarele au suporturile lor si se prind de carena. Am profitat de niste gauri din carena...alte prinderi... Mai complicat o sa fie cand vreau sa dau iar botul jos...pt ca va trebui sa dau si proiectoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 ce fain!ms pt raspuns!poate ne vedem mai multi pe undeva prin mijlocul tarii, sa fie convenabil pt.toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 ce fain!ms pt raspuns!poate ne vedem mai multi pe undeva prin mijlocul tarii, sa fie convenabil pt.toti! Vad ca nici de intrunirea anuala nu se mai discuta...au disparut oamenii vechi care aveau grija ca lucrurile bune sa se intample. Nu-i numesc eu pe aceia, poate se simt si vin iar in randul nostru, ca nu suntem nici mai rai nici mai buni ca ceilalti. Despre alte activitati, eu in perioada 19/24.06 plec intr/un semitur al tarii pe moto. Asa ca daca aveti de gand sa fiti pe traseul meu ne putem vedea-plimba-bea-petrece impreuna. Pana atunci ma apuc de planificare. (a se citi bagat bani ca sa mearga bine motoru) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 exact asta am obs.si eu!"batranii" de pe forum au cam disparut!oare s-au retras din "tagma" noastra?ar fi nasol tare! si eu aveam de gand sa fac o ieseala mai lunga gen Transfagarasan- Transalpina etc.etc. dar nu stiu momentan cum o sa stau cu fondurile.oricum poate mai sunt doritori si facem o treaba faina. un week-end cat mai fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salutare am si eu o rugaminte. se poate sa postati cateva poze detaliate cu suportii laterali de coburi. vreau sa imi fac o idee ce puncte de prindere se folosesc si modalitatea de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Subscriu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau... Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km. Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau... Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km. Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi. asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Salut, Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e. Deci: - enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...) - mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...) - roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun) - carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE) - motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese (am Oltcit )) - patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane... - două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia; - ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin. - două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero. - frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva? - suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine. - bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina) - consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri. - costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze. deci, am zis: FREEWIND Pacat ca s-a oprit productia lor! Din punctul meu si nu numai al meu e foarte, foarte buna! Detin freewind din decembrie 2008, are acum 70.000 de km, fac naveta saptamanal Craiova-Bucuresti si nu mi-a creat nici o problema majora! asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro... asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie... ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat... normal,tot freewind... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro... asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie... ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat... normal,tot freewind... Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.