Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Poate e mufa din spatele bordului , contactii oxidati sau cauciucul ce vine peste sa protejeze nu-si mai face treaba si a intrat apa la contacti.... nu stiu , nu am mai patit .

 

nope...nu e mufa...am invartit-o pe toate partile

azi au fost curatate contactele din spatele lcd-ului...ramane sa montam bordul si revenim cu feedback

sa fie o masa slabita?

pareri,ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nope!numai dupa ce merg o perioada cu ea (nedeterminata sub nici o forma!) iar cand isi revine nu stiu motivu':de la socuri (ca drumurile noastre astea sunt), dispare vreun posibil condens,cablurile isi revin la pozitie...chiar nu stiu!sau toate...mama lor!sa vad cu contactele curatate si va mai stresez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope!numai dupa ce merg o perioada cu ea (nedeterminata sub nici o forma!) iar cand isi revine nu stiu motivu':de la socuri (ca drumurile noastre astea sunt), dispare vreun posibil condens,cablurile isi revin la pozitie...chiar nu stiu!sau toate...mama lor!sa vad cu contactele curatate si va mai stresez!

 

eu zic ca e masa...la mine facea ceva de genul ca se stingea bordul de tot....si la un moment nu se mai aprindea decat neutrul..

si a fost masa...

asta abia la al doilea mecanic, cu un total de 6 ore de cautari...adica au luat toate firele posibile si imposibile, pana l-au gasit pe naravas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tind sa cred la fel!avand in vedere etatea mobrei sigur vreu cablusor s-a ros si se freaca pervers de cadru sau alte alea!kurt.gifam montat bazaconia la loc si pare a fi ok!acu' 'om vedea!nu ar fi problema dar sa schimbi vitezele dupa cum vibreaza talpile e cam obositor.(asta dupa ce treci de 60-70 la ora - ca nu mai auzi turatia).daca nu...cred ca imi iau o toba care sa urle oricand! drums.gif data viitoare ma dau la cablat!baldy.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand la multi ani tuturor celor care il au ca patron pe Sf.Gheorghe (si nu ma refer la Becali,Copos etc. !) acu' va intreb si eu ca mai bine intreb dacat sa bulesc ceva!poate vi s-a mai intamplat si asa nu ar mai trebui sa demontez toata mobra!

din cand in cand afisaju'din bord imi face figuri si anume nu imi mai raman decat niste hieroglife in loc de viteza,turatii si nivel benzina!dupa o perioada isi revine dar apoi iar incepe cu noi modele de picturi rupestre.si tot asa.daca sta un pic mai mult...tadam! isi revine! chestia e ca si daca iau contactu' tot asa ramane! in fine,cam asta e problema! daca stiti cumva vreo solutie va multumesc.daca nu tot va multumesc macar pt.rabare! o zi faina!

 

Ia in calcul releul de incarcare!

Eu am patit-o!

In mers verifica si semnalizarea si claxonul!

Daca afisajul iti face figuri cand semnalizalizezi sau claxonezi, releul e varza!

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

danke de sfaturi!insa se pare ca la mine e ceva nou pt.cu imi apare niciuna din problemele aparute la voi!eh,om trai si-om vedea!acu ploua la noi si sunt curios sa vad daca mai face figuri!

danke inca o data!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

danke de sfaturi!insa se pare ca la mine e ceva nou pt.cu imi apare niciuna din problemele aparute la voi!eh,om trai si-om vedea!acu ploua la noi si sunt curios sa vad daca mai face figuri!

danke inca o data!

 

Verifica daca incarca releul:

aprinde toate luminile si semnalizarile, tureaza motorul si masoara daca incarca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vine cineva din posesori de freewind-uri "plimbarea" de sambata ?

/index.php?/topic/676278-28042012-plimbaredefilaregrupare/

cine vrea si are cont pe facebook poate sa ma bage in lista,mai schimbam o vb ,un sfat si poate facem si "o" plimbare...

am aceeasi user la fel ca aici pe facebook

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor am si eu nevoie de un set de scarita pentru fata, aveam pana acum de enduro pentru extra grip, dar cea de pe stanga dupa ce am imprumutat moto-ul cuiva s-a intors lipsa. Se potrivesc doar cele originale? Avand in vedere ca eu aveam altele decat originale ma gandesc ca pot sa pun si altele. Astept raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai fratilor, nu mai sunt posesori de Freewind....sau va plimbati cu ele asa de mult incat nu mai vorbiti nimic.

Eu ma si plimb si va si arat.

 

/index.php?/topic/677476-plimbare-langa-bucuresti/

 

Astept doritori pentru plimbari ...cateodata e greu de unul singur....!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ o_kellu interesante modificarile de la motoreta!arata bine bine,mai ales partea spate!proiectoarele sunt prinse pe vreun suport special sau direct de carene? poate facem anu' asta vreo ieseala mai multi freewind-isti ca anul trecut nu am prins!mai ales ca e traditie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea din spate se inalta daca strangi tare suruburile de sub suportul de stop, semnale....

Proiectoarele au suporturile lor si se prind de carena. Am profitat de niste gauri din carena...alte prinderi...

Mai complicat o sa fie cand vreau sa dau iar botul jos...pt ca va trebui sa dau si proiectoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fain!ms pt raspuns!poate ne vedem mai multi pe undeva prin mijlocul tarii, sa fie convenabil pt.toti!

 

Vad ca nici de intrunirea anuala nu se mai discuta...au disparut oamenii vechi care aveau grija ca lucrurile bune sa se intample. Nu-i numesc eu pe aceia, poate se simt si vin iar in randul nostru, ca nu suntem nici mai rai nici mai buni ca ceilalti.

Despre alte activitati, eu in perioada 19/24.06 plec intr/un semitur al tarii pe moto. Asa ca daca aveti de gand sa fiti pe traseul meu ne putem vedea-plimba-bea-petrece impreuna.

Pana atunci ma apuc de planificare. (a se citi bagat bani ca sa mearga bine motoru)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact asta am obs.si eu!"batranii" de pe forum au cam disparut!oare s-au retras din "tagma" noastra?ar fi nasol tare! si eu aveam de gand sa fac o ieseala mai lunga gen Transfagarasan- Transalpina etc.etc. dar nu stiu momentan cum o sa stau cu fondurile.oricum poate mai sunt doritori si facem o treaba faina.

un week-end cat mai fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare am si eu o rugaminte.

 

se poate sa postati cateva poze detaliate cu suportii laterali de coburi.

 

vreau sa imi fac o idee ce puncte de prindere se folosesc si modalitatea de montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

Subscriu ! :goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

 

Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau...

Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km.

Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de ce descrii tu acolo, nu pot sa zic "cea mai buna alegere", pt ca ar fi multi care sa-si promoveze motocicletele lor si care sa zica de capacitatile reduse de off fata de Transalp sau vantul puternic ce vine din fata, sau ca la mai mult de 200 de km te cam doare fundul ...sau...sau...

Dar poti sa-ti spun FELICITARI pt alegerea facuta. O sa vezi ca nu te dezamageste, asta daca nu iei una deja terminata, dar nu prea am auzit de asa ceva. vezi ca pe aici vorbeau unii de 135 000 km.

Deci, viata lunga alaturi de ea si salutari la Husi.

 

asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Nu mă dă pe spate clasa 650, dimpotrivă, eu eram chitit pe enduro-touring de 350 (gen Aprilia Tuareg) da' nu prea am ce găsi acolo... asta e.

 

Deci:

- enduristo-stradală (nu pentru alinturi orăÂşeneÂşti ocazionale prin păduri... ci chiar locuiesc în zone cu străzi periculoase...)

- mare (lată, nu ca Dominatorul, Âşi înaltă, adică gardă la sol mare. Eu oricum am 1,78...)

- roțile mărimea optimă (21 e prea mare, Âşi costă, 19 e numa' bun)

- carenaj forma ideală (bună protecția la genunchi, foarte bună, Âşi nu frige, ca la KLE)

 

- motor monocilindric (vibrații? iaca fleoÂşc! am IJ Jupiter acuma. monocilindric - piese mai puține, motor mai aerisit, costuri de întreținere mai mici - una e să segmentezi-pistonezi-garnituriseÂşti un biclindric răcit pe apă (Transalp, KLE) Âşi alta e un monocilindric răcit pe aer (Âşi ulei cu radiator). Cunosc sistemul, dețin piese :D (am Oltcit :) ))

- patru timpi. Nu doi. Baie de ulei proprie, acelaÂşi ulei care pe deasupra asigură Âşi răcirea. Deci fără antigele, pompe deapă, garnituri, silicoane...

- două carbratoare, una pe fiecare supapă de admisie. Funcționare asigurată Âşi în cazul murdăririi unuia;

- ambreiaj 4-5, simpllu Âşi ieftin.

- două bujii... nu mă dă pe spate. Singurul minus. De fapt singurul zero.

 

- frîne pe disc. Mai trebuie să spun ceva?

 

- suspensie normală pe față, cu cursă mare cică (asta e bine) Âşi monoamortizor pe față - iarăÂşi numai bine.

 

- bord frumos, interesant, vizibil zi-noapte (tot din auzite), iar detaliile într-adevăr importante sunt foarte mari (viteza Âşi benzina)

 

- consumul? păi din auzite, cel normal la randamentul unu astfel de motor. Monocilindric, de aprox. 650, dar cu 2 carburi Âşi răcit pe aer. În schimb asigură veleități spotive. Adică plusuri Âşi minusuri.

 

- costul? destul de ieftine, surprinzător, Âşi belele cam ioc. Deci cam inexplicabil. Mă rog, e un avantaj totuÂşi. Costuri de întreținere normale, ca la celelalte japoneze.

 

deci, am zis:

 

FREEWIND

 

Pacat ca s-a oprit productia lor!

Din punctul meu si nu numai al meu e foarte, foarte buna!

Detin freewind din decembrie 2008, are acum 70.000 de km, fac naveta saptamanal Craiova-Bucuresti si nu mi-a creat nici o problema majora!

 

asta n-o cred, orice transalpist mi-ar spune ! In offroad eu zic ca freewindul e mai performant ! Pe drumuri grele un freewind ajunge mai repede si mai usor la destinatie, gratie kg in minus, centrului de greutate mai jos si monocilindrul ! Parerea mea :)

 

:goodposting: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro...

asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie...

ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat...

normal,tot freewind...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am vandut freewind-ul acum vreo luna in speranta ca imi iau enduro...

asta in conditiile in care,nici cu 4 luni in urma , m-am operat de ligament incrucisat anterior la genunchi...cine stie,stie...

ideea e ca am renuntat la enduro(nu-s pregatit fizic),si a trebuit sa imi iau alta motoreta....ghici ce mi-am luat...

normal,tot freewind...

 

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...