shooty13cris Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 si-a modificat cineva raportul pinioanelor ? ma gandesc la un -1 pe fata si un -2, -3 pe spate. . Cred ca va duce bine si asa pe offroad, iar pe asfalt as castiga in viteza de varf si ar fii mai putin turat la 100-120 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) si-a modificat cineva raportul pinioanelor ? ma gandesc la un -1 pe fata si un -2, -3 pe spate. . Cred ca va duce bine si asa pe offroad, iar pe asfalt as castiga in viteza de varf si ar fii mai putin turat la 100-120 km/h Am un prieten, tot bosorog ca si mine in Craiova, cu un freewind care are pinionul spate cu 41 de dinti si spune ca, turatia la 120km/h este cam la 4500 de ture, iar la mine (eu am pinion spate de 43 de dinti), este cam la 5500. Nu am facut schimb de motoare, ca sa ma conving, dar inclin sa il cred. Editat Octombrie 16, 2012 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Cu aceiaşi foaie, cu pinion mai mare cîştigi viteză şi pierzi din cuplu, cu pinion mai mic pierzi viteză şi cîştigi cuplu. Cu acelaşi pinion, cu foaie mare cîştigi cuplu şi pierzi viteză, cu foaie mică pierzi cuplu şi cîştigi viteză. Fă combinaţia din acestea două, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 (editat) Paul,editeaza mesajul pentu ca versiunea asta de forum nu stie de diacritice si moderatorii e greu..toate alea e greu...si e multi. Intre timp,ma apropii usurel de 1000km cu acaretul si imi place din ce in ce mai mult.Nu ma mai inspaimanta ca la inceput,azi chiar am facut o plimbare pe drum cu pietre,iarba,noroi si pietris si mi-a placut,mai putin partea cand am fost alergat de 2caini dar am scapat de ei pana la urma. Nu-mi place saua,este tare si ma doare dosul dupa 150km,am sa o incarc cu mai mult burete,cu ocazia asta o si inalt ca stau cam jos pentru inaltimea mea,consumul este bun undeva intre 4.5 si 5.5% estimez,frana fata mi se pare cam moale desi am lichid nou plus placute brembo iar discul nu este uzat la limita maxima dar probabil asa a gandit-o japonezul,e drept ca daca ajut si cu frana de motor incetineste bine bine.Spatele am reusit sa-l blochez o data dar eram cu anvelopele abia montate si a fost si frana de urgenta dar nu m-am panicat,asa e la inceput mai faci si dude:)) Iata si fo` doua imagini... Editat Octombrie 16, 2012 de Popescus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 (editat) Pune-i o piele de miel cu lina cu tot. O sa SIMTI diferenta.... Dar pe de alta parte, la ce hal de scobitura are saua aia... da, retapitata, reburetizata. Asa, si inca o chestie: ia analizati voi mucishichietele voastre totdata cu pozele urmatoare: Se "pupa" vreo ceva? Editat Octombrie 16, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Salutare. Daca are cineva nevoie de curent, am un surplus de care trebuie sa scap Mai serios, la masurare in baterie intra cateodata 18/19 volti, cea ce nu face bine si motorul da rateuri. Dac stie cineva de vanzare un releu in mintile lui, nu ca al meu, sa-mi dea un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Paul,nu se pupa radiatorul de oltcit cu asta de freewind.Dar de ce ai avea asa curiozitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Dezmembrez Suzuki xf650 freewind 2000, toba stock.plastice codita ,rezervor,furca,sa, portbagaj aluminiu,suport nr+lampa,scarite pasager, mai multe...0721602721 - Lucian E un anunt de pe Facebook, daca e cineva interesat. salut prieteni am la dezmembrat un freewind se da aproape tot de pe ea in afara de motor si instalatia electrica in rest se vinde cam tot de pe ea, piese la vanzare sunt- rezervor, furca(jambe ffputin indoite ne cutate) plasticele spate laterale,portbagaj aluminiu, suport nr+lampa spate,undertail ,scarite pasager, toba stock+aparatoarea ,saua,aripa roata cea de pe bascula,...piesele sunt intr o stare f buna se dau si la variante cu alte piese de moto ( suzuki srad 600-750) 0721602721 aveti cumva de vanzare si "bordul". Adica piesa neagra de plastic dintre parbriz si carene, cea in care este integrat si vitezometrul? La a mea un colt nu sta lipit de parbriz. pentru ca are o prindere o prindere rupta in interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Iti raspund eu pentru ca mi-a zis pe PM ce piese are,din pacate a fost accidentata in fata si nu exista bord parbriz carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Iti raspund eu pentru ca mi-a zis pe PM ce piese are,din pacate a fost accidentata in fata si nu exista bord parbriz carene. Ok merci. O sa inerc cu feon profesional sa vad daca pot rezolva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Poti cauta pe youtube "plastic soldering diy" si il dai jos si pe spate pui plasa de metal subtire pe care o lipesti pe spate cu pistol aer cald pe care il gasesti la toate magazinele de bricolaj.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 Am nevoie de un mic ajutor....daca puteti sa-mi spuneti ce scrie pe regulatorul(releul de incarcare) de la motoarele voastre...al meu(cu probleme) zice ca e SH640D-12. Pe unele site-uri cu produse pentru Freewind mi se recomanda SH650D-11. Problema este dezbatuta si la /index.php?/topic/685745-prea-mult-curent/ Daca apoi ma puteti ajuta cu un regulator de imprumut o zi sau doua, platesc in alcool. Cu arome sau fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 20, 2012 Share Postat Octombrie 20, 2012 Paul,editeaza mesajul pentu ca versiunea asta de forum nu stie de diacritice si moderatorii e greu..toate alea e greu...si e multi. Intre timp,ma apropii usurel de 1000km cu acaretul si imi place din ce in ce mai mult.Nu ma mai inspaimanta ca la inceput,azi chiar am facut o plimbare pe drum cu pietre,iarba,noroi si pietris si mi-a placut,mai putin partea cand am fost alergat de 2caini dar am scapat de ei pana la urma. Nu-mi place saua,este tare si ma doare dosul dupa 150km,am sa o incarc cu mai mult burete,cu ocazia asta o si inalt ca stau cam jos pentru inaltimea mea,consumul este bun undeva intre 4.5 si 5.5% estimez,frana fata mi se pare cam moale desi am lichid nou plus placute brembo iar discul nu este uzat la limita maxima dar probabil asa a gandit-o japonezul,e drept ca daca ajut si cu frana de motor incetineste bine bine.Spatele am reusit sa-l blochez o data dar eram cu anvelopele abia montate si a fost si frana de urgenta dar nu m-am panicat,asa e la inceput mai faci si dude:)) Iata si fo` doua imagini... vei fi surprins pe ce coclauri urca motoretele astea...mai ales cu ce cauciucuri ai tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Am nevoie de un mic ajutor....daca puteti sa-mi spuneti ce scrie pe regulatorul(releul de incarcare) de la motoarele voastre...al meu(cu probleme) zice ca e SH640D-12. Pe unele site-uri cu produse pentru Freewind mi se recomanda SH650D-11. Problema este dezbatuta si la http://www.motocicli...ea-mult-curent/ Daca apoi ma puteti ajuta cu un regulator de imprumut o zi sau doua, platesc in alcool. Cu arome sau fara. am avut si eu aceeasi problema acum 2a luni.... mi a luat mult pana sa mi dau seama ca era de la releu.. prima daca credeam ca e problema mecanica .... eu am rezolvat relativ simplu ... am gasit un releu din dezmembrari de scutere ... aveam si o lista cu scutere care folosesc acelasi tip de releu... daca vrei o caut si ti o trimit Am nevoie de un mic ajutor....daca puteti sa-mi spuneti ce scrie pe regulatorul(releul de incarcare) de la motoarele voastre...al meu(cu probleme) zice ca e SH640D-12. Pe unele site-uri cu produse pentru Freewind mi se recomanda SH650D-11. Problema este dezbatuta si la http://www.motocicli...ea-mult-curent/ Daca apoi ma puteti ajuta cu un regulator de imprumut o zi sau doua, platesc in alcool. Cu arome sau fara. am avut si eu aceeasi problema acum 2a luni.... mi a luat mult pana sa mi dau seama ca era de la releu.. prima daca credeam ca e problema mecanica .... eu am rezolvat relativ simplu ... am gasit un releu din dezmembrari de scutere ... aveam si o lista cu scutere care folosesc acelasi tip de releu... daca vrei o caut si ti o trimit am uitat sa adaug ce era mai important...adica pretul ... cu 100 ron (releu seconda mano binenteles) + transport am rezolvat toate rateurile, exploziile, artificiile si efectele speciale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 As aprecia maxim daca ai gasi lista.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 (editat) APRILIA Atlantic 200cc 2003 Scarabeo 125 200 250cc (2003- ) carburator SR ie/R Factory 50cc Moijto 125-150cc Atlantic 125 200 250cc carburator Sportcity 125 200cc (2005) BENELLI Adiva 125 150cc DERBI Boulevard 125 150cc GP1 250cc GILERA Runner Purejet 50cc Runner VX 125cc Runner VXR 180 200cc Dna 4T 125 180cc ITALJET Torpedo 125 150cc Jet Set 125 150cc MALAGUTI Madison 180 200 250cc (2006) carburator F12 Max 200 250cc MBK Skyliner 125 150 180cc (2002- ) PIAGGIO NRG Purejet Power Purejet 50cc Vespa ET4 125 150cc Vespa LX 125 150cc Zip 4T 125cc (2000) Liberty 125 150 200cc Fly 125 150cc Vespa GT 125 200cc X8 125 200cc Skipper ST 4T 125 150cc SuperHexagon GTX 125 180cc X9 125 180 200cc (2002) X9 250cc motor Piaggio Beverly 125 200 250cc carburator PEUGEOT Looxor TDSI 50cc Elystar Iniezione 50cc Jet Force 50cc SUZUKI LTF F 4x4 500cc (2000) YAMAHA Majesty 125 150 180cc (2002- ) Majesty 250cc ( -2000) XJ Diversion/N 600cc (1996-1998) XJ 600cc (1997-2003) YBR 125cc (2007) injectie Seca II XJSK 600cc (1998) YFM 350cc YP 250cc (1995-1999) asta ar fi lista... nu garantez 100% dar poti incerca... cauta la dezmembrari si cere codul releului obligat ... eu am gasit pe un aprilia scarabeo parca.. daca mi aduc bine aminte ... iar dupa ce il montezi .. primul lucru pe care sa il faci ar fi sa il masori... fiind vorba de un sh nu poti fi sigur ca e bun.... acum na... poti comanda unul nou si sa dai 100 euroi.. sau sa gasesti 5 sh uri la acelasi pret Editat Octombrie 22, 2012 de ix.paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 sunt ceva variante. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 22, 2012 Share Postat Octombrie 22, 2012 Treci pe la mine in Drumul Taberei sa-ti dau unul imprumut pana gasesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 dragilor stiti pe cineva care si-a schimbat roata fata din 19 in 21? sau furca cu totul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 24, 2012 Share Postat Octombrie 24, 2012 fratilor imi vand mobra ( PT PIESE ) fara roti f/s ghidon, bord carenele far ,fata si jugul superior in rest are tot pe ea (motor complet instal elec cu relee cdi, radiator, furca rezervor toba si multe altele... 600 euro nedicutabil doar cateva zile 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Treci pe la mine in Drumul Taberei sa-ti dau unul imprumut pana gasesti! Sper ca iti este de folos! Berea pe la primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Parerea mea este ca ar fi mai bine sa o vinzi pe componente. Azi o scarita, maine un releu.., poimaine.. cine stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 se vinde si pe componente dar acum prefer sa o dau asa cum este ...aproape completa, vreau sa mi iau un motor zlele astea si imi trb bani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_kellu Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Sper ca iti este de folos! Berea pe la primavara! Asa de bun este ca abia acum am ajuns la calculator sa scriu.. A fost in teste pana acum... e clar...esti un om de caracter. Ce primavara, nu mai gasim noi o zi fara zapada sa bem o bere...la primavara dau altele... Acum ma duc duminca sa cumpar si eu unul ...si ne auzim pe saptamana viitoare sa-ti inapoiez elementul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.