Pegasus73 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 ai doua becuri care lumineaza bordul si se pare ca sunt arse - sunt pozitionate in lateralele bordului si eu cand am luat motoreta am avut unul ars dai jos bordul si e foarte simplu de schimbat becurile spor multumesc.... multumesc.... problema s-a rezolvat, a fost chiar f. simplu.....multumesc.... mare agitatie pe aici....ha..ha...ori motoarele acestea sunt prea bune, ori toata lumea este plecata la plimbare....asfalt uscat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 FREEWIND-istilor,v-ati scos mobrele de la naftalina?? nu mai zice nimeni nimic??? eu incropesc un fel de ungator de lant, inspirat tot de pe aici de pe forum,o sa pun niste poze. probabil cel mai ieftin ungator existent vreodata! m-ar mai interesa de asemenea un cric central,insa noi sunt prea scumpe.si cred ca pana la urma o sa iau imprumut cricul cuiva sa imi fac singur unu! hai v-am salutat,o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 FREEWIND-istilor,v-ati scos mobrele de la naftalina?? nu mai zice nimeni nimic??? eu incropesc un fel de ungator de lant, inspirat tot de pe aici de pe forum,o sa pun niste poze. probabil cel mai ieftin ungator existent vreodata! m-ar mai interesa de asemenea un cric central,insa noi sunt prea scumpe.si cred ca pana la urma o sa iau imprumut cricul cuiva sa imi fac singur unu! hai v-am salutat,o zi buna! asteptam cu interes poze cu ungatorul de lant spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 l-am terminat! am cumparat urmatoarele: 2 metri furtun rezistent pt acvarii,cred ca 2mm diametru. 12 lei cred!(l-am cumparat prin iarna) 2 robineti tot de avcariu,unul pt reglaj debit,celalalt on /off! 26 lei!( tot in iarna cumparati) 2 coliere de 25 cm metalice. 5 lei 1 metru de teava de 0.5mm cupru (p-asta am gasit-o la magazin de frigotehnie,se foloseste la frigidere sau AC-uri!-4 lei un tub poxipol aveam ratacit prin casa... bidonasul l-am gasit prin casa,cam 150ml! PROCES DE FABRICATIE: - am gaurit bidonasul in fund cu un cui incins care avea diametrul furtunului... -am lipit furnulul cu poxipol de bidon,nu l-am lasat prea lung in bidonas... cam pe la vre-o 30 cm am fixat primul robinet caruia i-am facut regaljul inainte,o picatura la 8 secunde. -am strecurat furtunasul pe langa fire ,pe sub soriceii deja fixati,am ajuns cu el la scarita pasager--. -in spatele scaritei pasagerului am fixat al doilea robinet ,dar principalul pt ON/Off..a intrat la fix in scobitura respectiva. pe asta l-am fixat mai ciobaneste cu banda izolatoare,pe viitor probabil o s-o inlocuiesc cu doi soricei pt exterior! -am plecat de la al 2 lea robinet cu furtunul pe sub bascula,iar la capatul furtunului am introdus doua bucati de 20 cm teava cupru,evident am etansat imbinarea ca sa nu curga aiurea ulei... iar tevile astea de cupru adica picuratoarele finale le-am fixat cu coliere metalice de bascula,astfel incat orice vibratie a Freewind-ului sa nu le miste... dezavantaje: imi murdareste cauciucul si sare si sub sa... avantaje: le stiti...) poze,am facut dar de o calitate foarte proasta,asa ca o sa mai fac cand o sa merg zilele astea la garaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 l-am terminat! am cumparat urmatoarele: 2 metri furtun rezistent pt acvarii,cred ca 2mm diametru. 12 lei cred!(l-am cumparat prin iarna) 2 robineti tot de avcariu,unul pt reglaj debit,celalalt on /off! 26 lei!( tot in iarna cumparati) 2 coliere de 25 cm metalice. 5 lei 1 metru de teava de 0.5mm cupru (p-asta am gasit-o la magazin de frigotehnie,se foloseste la frigidere sau AC-uri!-4 lei un tub poxipol aveam ratacit prin casa... bidonasul l-am gasit prin casa,cam 150ml! PROCES DE FABRICATIE: - am gaurit bidonasul in fund cu un cui incins care avea diametrul furtunului... -am lipit furnulul cu poxipol de bidon,nu l-am lasat prea lung in bidonas... cam pe la vre-o 30 cm am fixat primul robinet caruia i-am facut regaljul inainte,o picatura la 8 secunde. -am strecurat furtunasul pe langa fire ,pe sub soriceii deja fixati,am ajuns cu el la scarita pasager--. -in spatele scaritei pasagerului am fixat al doilea robinet ,dar principalul pt ON/Off..a intrat la fix in scobitura respectiva. pe asta l-am fixat mai ciobaneste cu banda izolatoare,pe viitor probabil o s-o inlocuiesc cu doi soricei pt exterior! -am plecat de la al 2 lea robinet cu furtunul pe sub bascula,iar la capatul furtunului am introdus doua bucati de 20 cm teava cupru,evident am etansat imbinarea ca sa nu curga aiurea ulei... iar tevile astea de cupru adica picuratoarele finale le-am fixat cu coliere metalice de bascula,astfel incat orice vibratie a Freewind-ului sa nu le miste... dezavantaje: imi murdareste cauciucul si sare si sub sa... avantaje: le stiti... ) poze,am facut dar de o calitate foarte proasta,asa ca o sa mai fac cand o sa merg zilele astea la garaj! Trebuie mai putin ulei, o pic/20 sec, cel mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 atunci,asa o sa fac..mai misc putin robinetul spre inchis! cred ca mai plang pe langa motocicleta inca o ora pana ajung la Picatura si 18-20 secunde...) multumesc pt sfat Domu' Sorin! Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Salutare, stiti pe cineva ce are de vanzare un crash-bar pt freewind 2001....sunt interesat de ceva second pt. ca nou este prea scump pt buzunarul meu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Salutare freewindistilor! Am intrat si eu de curand in posesia unui xf650 din 2001. Sunt foarte multumit de achizitie, merge f bine. M-am apucat sa-i fac lucrarile de mentenanta: am schimbat uleiul, filtrul de ulei si mai vreau sa-i schimb placutele de frana, si sa-i intind lantul, care mi se pare cam largit. Vreau sa va intreb: 1. as putea sa-i schimb placutele de frana singur sau ar fi mai bine sa o duc la service? nu ma prea pricep la partea mecanica, dar daca nu e foarte complicat, m-as baga. (uleiul l-am schimbat singur) 2. pedala de la frana de spate e cam sus, iar cand franez nu ating cu talpa papucului si pedala de sprijin, se poate cobora pedala de frana? 3. ce alte lucrari de mentenanta ar mai trebui facute sa-l mentin intr-o stare perfecta de functionare? sunt incepator si nu ma prea pricep Merci anticipat de ajutor si.... asfalt uscat va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 schimbat placute,du-o totusi la un mecanic moto.pt 50 lei manopera,nu merita "riscul"...lantul din ce am citit,ar trebui sa aibe intre 20mm-si 40mm joc sus-jos... bine ai venit in randurile noastre! desfa-i filtrul de aer,spala-l cu solutie de vase lichida,clateste-l bine si apoi dupa ce se usuca,da0i cu o pensula un strat de ulei de motor...il lasi cateva ore,si-l montezi la loc.verifica-i bujiile,dar ai grija sa nu strici filetul.. cat despre pedala de frana,poate e stramba de la vre-o cazatura ceva,sau asa o fi ea...uita-te si tu pe net la poze cu alte freewind-uri si da-ti seama! de unde ne esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Multumesc pt raspuns. Ai dreptate, nu are rost sa ma risc/chinui sa le montez singur, asa ca o sa apelez la un specialist si poate o sa ma ajute el si cu pedala de frana si cu lantul. Sunt din Cluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Multumesc pt raspuns. Ai dreptate, nu are rost sa ma risc/chinui sa le montez singur, asa ca o sa apelez la un specialist si poate o sa ma ajute el si cu pedala de frana si cu lantul. Sunt din Cluj A schimba placutele nu e mare filozofie.... dar la etrierul din spate, axul ce tine placutele de frana are un surub de protectie cu cap de surubelnita dreapta care se desface FOARTE greu.... daca nu dispui de scule bune. nu te-as sfatui sa umbli singur. Pedala de frana este probabil indoita. Conform manualului jocul sus-jos este de 20-30mm. Important este atunci cand tragi de lant de pe pinionul de la roata catre spate nu trebuie sa se distanteze mai mult de 5-6 mm, asta binenteles daca lantul are jocul sus-jos conform manualului. Sper ca explicatiile sa fie pe inteles. Cu respect si bine ai venit! Editat Aprilie 15, 2014 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Merci Topgun, ma gandesc sa schimb eu doar pe fata, iar pe spate sa merg la mecanic (nu ca m-as zgarci, dar imi place sa lucrez la motor, ma simt mai bine cand stiu ca am schimbat/reparat eu chestii) maine imi ajung placutele, deci zilele astea o sa le schimb. Ce ziceti de cauciucul asta pret/calitate: http://mitas.ro/anvelope-moto-enduro?product_id=500 ? as schimba si cauciucul spate ca e cam uzat. Daca stiti unde as putea gasi mai ok, va rog sa-mi spuneti. Editat Aprilie 15, 2014 de ice_Cube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Daca vrei sa mergi mai mult pe offroad sunt oK. poti sa te uiti si la cei de la Heidenau. K 60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 A schimba placutele nu e mare filozofie.... dar la etrierul din spate, axul ce tine placutele de frana are un surub de protectie cu cap de surubelnita dreapta care se desface FOARTE greu.... daca nu dispui de scule bune. nu te-as sfatui sa umbli singur. Pedala de frana este probabil indoita. Conform manualului jocul sus-jos este de 20-30mm. Important este atunci cand tragi de lant de pe pinionul de la roata catre spate nu trebuie sa se distanteze mai mult de 5-6 mm, asta binenteles daca lantul are jocul sus-jos conform manualului. Sper ca explicatiile sa fie pe inteles. Cu respect si bine ai ven Ce ai tu de facut este destul de simplu chiar si pt. un incepator, doar ceva scule de calitate si rabdare sa ai si treaba se rezolva , iar placerea si satisfactia sunt garantate cand sti ca ai rezolvat de unul singur(asa te imprietenesti cel mai bn cu motorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 1. as putea sa-i schimb placutele de frana singur sau ar fi mai bine sa o duc la service? nu ma prea pricep la partea mecanica, dar daca nu e foarte complicat, m-as baga. (uleiul l-am schimbat singur) 2. pedala de la frana de spate e cam sus, iar cand franez nu ating cu talpa papucului si pedala de sprijin, se poate cobora pedala de frana? 3. ce alte lucrari de mentenanta ar mai trebui facute sa-l mentin intr-o stare perfecta de functionare? sunt incepator si nu ma prea pricep Merci anticipat de ajutor si.... asfalt uscat va doresc. 1. poti face singur dar e de preferat sa ai langa tine un prieten care stie deja cce si cum. pe prieten poate sa-l cheme si google, dar e mai rapid si mai placut sa poti bea o bere cu el. 2. poate fi reglata pozitia pedalei, daca nu cumva este doar indoita. 3. da roata fata jos, curata si unge sistemul de citire a vitezei.ar fi util sa verifici si rulmentii rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu' Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Merci Topgun, ma gandesc sa schimb eu doar pe fata, iar pe spate sa merg la mecanic (nu ca m-as zgarci, dar imi place sa lucrez la motor, ma simt mai bine cand stiu ca am schimbat/reparat eu chestii) maine imi ajung placutele, deci zilele astea o sa le schimb. Ce ziceti de cauciucul asta pret/calitate: http://mitas.ro/anvelope-moto-enduro?product_id=500 ? as schimba si cauciucul spate ca e cam uzat. Daca stiti unde as putea gasi mai ok, va rog sa-mi spuneti. Incearca aici : http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63623&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1 Metzeler TOURANCE Incearca aici : http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63623&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1 Metzeler TOURANCEhttp://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63624&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) Dar dimensiunile din cartea tehnica sunt 130/80 r17 iar cele din linkul trimis de tine sunt 100/90 19. nu-i cam mare diferenta ? Cele la dimensiunile 130/80 r17 sunt peste 400 lei Editat Aprilie 17, 2014 de ice_Cube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popescus Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Salutare, Eu am luat in 2013 Heidenau K60 si k60 scout pe fata parca de la motofly.ro,am dat cam 650 pe ambele.Nu fac reclama,dar la vremea aia am primit cele mai bune preturi de la ei,iar un telefon nu costa sa intrebi,chiar daca nu sunt din Bucuresti,te ajuta baietii.Asta doar daca vrei coclau usor,daca bagi mai mult asfalt as recomanda ceva de strada. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 lasa ca bag eu asfalt cu astea k60 si nu ma deranjeaza asa tare! macar stiu ca sunt aproape noi! sunt curios sa vad cat tine spatele... merci pt ele si pt motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 K 60 sunt niste cauciucuri foarte bune indiferent de teren.. asfalt, makadam..etc. Un lucru e cert pe asfalt se tocesc destul de repede .. in special spatele.. dar pe ploaie sunt excelente. Fara sa ma laud, dar eu fac naveta aproape saptamanal Craiova-Bucuresti si retur din martie pana in noiembrie, iar aceste cauciucuri mi-au dat tot timpul siguranta.... indiferent de vreme. Acum am Continental escape.. si nu ma simt la fel de sigur pe curbe cum ma simteam cu Heidenau K 60. .... Oricum ...fiecare isi alege cauciucurile cum crede el de cuviinta. Respectele mele! P.S. Ne incumentam la o intrunire a Posesorilor de freewind?! Astept propuneri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Am schimbat placutele de frana si am coborat pedala de la frana spate (se pare ca nu era indoita). kitul de lant, mi-a spus mecanicul ca ar trebui schimbat, pinioanele sunt foarte ascutite, ceea ce inseamna ca sunt uzate. Ma am inca o problema: dupa ce am schimbat uleiul, imi tot picura ulei, mecanicul a zis ca ori e stricat filetul ori nu e suficient de strans surubul, nu a avut timp sa verifice, o sa ma ocup eu de asta, dar daca e stricat filetul gasesc altul in comert? Multumesc si sarbatori fericite sa aveti daca nu ne mai auzim pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Ma am inca o problema: dupa ce am schimbat uleiul, imi tot picura ulei, mecanicul a zis ca ori e stricat filetul ori nu e suficient de strans surubul, nu a avut timp sa verifice, o sa ma ocup eu de asta, dar daca e stricat filetul gasesc altul in comert? Eu traduc asa: mecanicul a stricat filetul ! Se strica filetul din carter...nasoala treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ice_Cube Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Eu traduc asa: mecanicul a stricat filetul ! Se strica filetul din carter...nasoala treaba Nu, eu am schimbat uleiul acum o saptamana. O sa scot iar uleiul, verific filetul si daca totul pare ok o sa il reinfiletez si vad ce se intampla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Nu, eu am schimbat uleiul acum o saptamana. O sa scot iar uleiul, verific filetul si daca totul pare ok o sa il reinfiletez si vad ce se intampla... Ar fi de preferat sa schimbi saiba de cupru, daca filetul nu e stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pegasus73 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Va doresc tuturor motociclistilor, ca Sfintele sarbatori de Pasti, sa va aduca in suflet lumina, dragostea, linistea si bucuria de a petrece aceste clipe minunate alaturi de cei dragi voua.Bafta la ciocnit...ouale! acesta este noul meu motor....sa aveti asfalt uscat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.