Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

FREEWIND-istilor,v-ati scos mobrele de la naftalina?? :)

nu mai zice nimeni nimic???



eu incropesc un fel de ungator de lant, inspirat tot de pe aici de pe forum,o sa pun niste poze.

probabil cel mai ieftin ungator existent vreodata!

m-ar mai interesa de asemenea un cric central,insa noi sunt prea scumpe.si cred ca pana la urma o sa iau imprumut cricul cuiva sa imi fac singur unu!



hai v-am salutat,o zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FREEWIND-istilor,v-ati scos mobrele de la naftalina?? :)

nu mai zice nimeni nimic???

 

eu incropesc un fel de ungator de lant, inspirat tot de pe aici de pe forum,o sa pun niste poze.

probabil cel mai ieftin ungator existent vreodata!

m-ar mai interesa de asemenea un cric central,insa noi sunt prea scumpe.si cred ca pana la urma o sa iau imprumut cricul cuiva sa imi fac singur unu!

 

hai v-am salutat,o zi buna!

asteptam cu interes poze cu ungatorul de lant

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am terminat! :)

am cumparat urmatoarele: 2 metri furtun rezistent pt acvarii,cred ca 2mm diametru. 12 lei cred!(l-am cumparat prin iarna)

2 robineti tot de avcariu,unul pt reglaj debit,celalalt on /off! 26 lei!( tot in iarna cumparati)

2 coliere de 25 cm metalice. 5 lei

1 metru de teava de 0.5mm cupru (p-asta am gasit-o la magazin de frigotehnie,se foloseste la frigidere sau AC-uri!-4 lei

un tub poxipol aveam ratacit prin casa...

bidonasul l-am gasit prin casa,cam 150ml!

 

PROCES DE FABRICATIE: -

am gaurit bidonasul in fund cu un cui incins care avea diametrul furtunului...

-am lipit furnulul cu poxipol de bidon,nu l-am lasat prea lung in bidonas...

cam pe la vre-o 30 cm am fixat primul robinet caruia i-am facut regaljul inainte,o picatura la 8 secunde.

-am strecurat furtunasul pe langa fire ,pe sub soriceii deja fixati,am ajuns cu el la scarita pasager--.

-in spatele scaritei pasagerului am fixat al doilea robinet ,dar principalul pt ON/Off..a intrat la fix in scobitura respectiva.

pe asta l-am fixat mai ciobaneste cu banda izolatoare,pe viitor probabil o s-o inlocuiesc cu doi soricei pt exterior!

-am plecat de la al 2 lea robinet cu furtunul pe sub bascula,iar la capatul furtunului am introdus doua bucati de 20 cm teava cupru,evident am etansat imbinarea ca sa nu curga aiurea ulei...

iar tevile astea de cupru adica picuratoarele finale le-am fixat cu coliere metalice de bascula,astfel incat orice vibratie

a Freewind-ului sa nu le miste...

dezavantaje: imi murdareste cauciucul si sare si sub sa...

avantaje: le stiti...:))



poze,am facut dar de o calitate foarte proasta,asa ca o sa mai fac cand o sa merg zilele astea la garaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am terminat! :)

am cumparat urmatoarele: 2 metri furtun rezistent pt acvarii,cred ca 2mm diametru. 12 lei cred!(l-am cumparat prin iarna)

2 robineti tot de avcariu,unul pt reglaj debit,celalalt on /off! 26 lei!( tot in iarna cumparati)

2 coliere de 25 cm metalice. 5 lei

1 metru de teava de 0.5mm cupru (p-asta am gasit-o la magazin de frigotehnie,se foloseste la frigidere sau AC-uri!-4 lei

un tub poxipol aveam ratacit prin casa...

bidonasul l-am gasit prin casa,cam 150ml!

 

PROCES DE FABRICATIE: -

am gaurit bidonasul in fund cu un cui incins care avea diametrul furtunului...

-am lipit furnulul cu poxipol de bidon,nu l-am lasat prea lung in bidonas...

cam pe la vre-o 30 cm am fixat primul robinet caruia i-am facut regaljul inainte,o picatura la 8 secunde.

-am strecurat furtunasul pe langa fire ,pe sub soriceii deja fixati,am ajuns cu el la scarita pasager--.

-in spatele scaritei pasagerului am fixat al doilea robinet ,dar principalul pt ON/Off..a intrat la fix in scobitura respectiva.

pe asta l-am fixat mai ciobaneste cu banda izolatoare,pe viitor probabil o s-o inlocuiesc cu doi soricei pt exterior!

-am plecat de la al 2 lea robinet cu furtunul pe sub bascula,iar la capatul furtunului am introdus doua bucati de 20 cm teava cupru,evident am etansat imbinarea ca sa nu curga aiurea ulei...

iar tevile astea de cupru adica picuratoarele finale le-am fixat cu coliere metalice de bascula,astfel incat orice vibratie

a Freewind-ului sa nu le miste...

dezavantaje: imi murdareste cauciucul si sare si sub sa...

avantaje: le stiti... :))

 

poze,am facut dar de o calitate foarte proasta,asa ca o sa mai fac cand o sa merg zilele astea la garaj!

Trebuie mai putin ulei, o pic/20 sec, cel mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stiti pe cineva ce are de vanzare un crash-bar pt freewind 2001....sunt interesat de ceva second pt. ca nou este prea scump pt buzunarul meu .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbat placute,du-o totusi la un mecanic moto.pt 50 lei manopera,nu merita "riscul"...lantul din ce am citit,ar trebui sa aibe intre 20mm-si 40mm joc sus-jos...



bine ai venit in randurile noastre! desfa-i filtrul de aer,spala-l cu solutie de vase lichida,clateste-l bine si apoi dupa ce se usuca,da0i cu o pensula un strat de ulei de motor...il lasi cateva ore,si-l montezi la loc.verifica-i bujiile,dar ai grija sa nu strici filetul..



cat despre pedala de frana,poate e stramba de la vre-o cazatura ceva,sau asa o fi ea...uita-te si tu pe net la poze cu alte freewind-uri si da-ti seama!

de unde ne esti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns. Ai dreptate, nu are rost sa ma risc/chinui sa le montez singur, asa ca o sa apelez la un specialist si poate o sa ma ajute el si cu pedala de frana si cu lantul. Sunt din Cluj :)

A schimba placutele nu e mare filozofie.... dar la etrierul din spate, axul ce tine placutele de frana are un surub de protectie cu cap de surubelnita dreapta care se desface FOARTE greu.... daca nu dispui de scule bune. nu te-as sfatui sa umbli singur.

Pedala de frana este probabil indoita.

Conform manualului jocul sus-jos este de 20-30mm. Important este atunci cand tragi de lant de pe pinionul de la roata catre spate nu trebuie sa se distanteze mai mult de 5-6 mm, asta binenteles daca lantul are jocul sus-jos conform manualului.

Sper ca explicatiile sa fie pe inteles.

Cu respect si bine ai venit!

Editat de topgun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimba placutele nu e mare filozofie.... dar la etrierul din spate, axul ce tine placutele de frana are un surub de protectie cu cap de surubelnita dreapta care se desface FOARTE greu.... daca nu dispui de scule bune. nu te-as sfatui sa umbli singur.

Pedala de frana este probabil indoita.

Conform manualului jocul sus-jos este de 20-30mm. Important este atunci cand tragi de lant de pe pinionul de la roata catre spate nu trebuie sa se distanteze mai mult de 5-6 mm, asta binenteles daca lantul are jocul sus-jos conform manualului.

Sper ca explicatiile sa fie pe inteles.

Cu respect si bine ai ven

Ce ai tu de facut este destul de simplu chiar si pt. un incepator, doar ceva scule de calitate si rabdare sa ai si treaba se rezolva , iar placerea si satisfactia sunt garantate cand sti ca ai rezolvat de unul singur(asa te imprietenesti cel mai bn cu motorul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. as putea sa-i schimb placutele de frana singur sau ar fi mai bine sa o duc la service? nu ma prea pricep la partea mecanica, dar daca nu e foarte complicat, m-as baga. (uleiul l-am schimbat singur)

2. pedala de la frana de spate e cam sus, iar cand franez nu ating cu talpa papucului si pedala de sprijin, se poate cobora pedala de frana?

3. ce alte lucrari de mentenanta ar mai trebui facute sa-l mentin intr-o stare perfecta de functionare? sunt incepator si nu ma prea pricep :(

Merci anticipat de ajutor si.... asfalt uscat va doresc.

1. poti face singur dar e de preferat sa ai langa tine un prieten care stie deja cce si cum. pe prieten poate sa-l cheme si google, dar e mai rapid si mai placut sa poti bea o bere cu el.

2. poate fi reglata pozitia pedalei, daca nu cumva este doar indoita.

3. da roata fata jos, curata si unge sistemul de citire a vitezei.ar fi util sa verifici si rulmentii rotilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci Topgun, ma gandesc sa schimb eu doar pe fata, iar pe spate sa merg la mecanic (nu ca m-as zgarci, dar imi place sa lucrez la motor, ma simt mai bine cand stiu ca am schimbat/reparat eu chestii) maine imi ajung placutele, deci zilele astea o sa le schimb.

Ce ziceti de cauciucul asta pret/calitate: http://mitas.ro/anvelope-moto-enduro?product_id=500 ? as schimba si cauciucul spate ca e cam uzat. Daca stiti unde as putea gasi mai ok, va rog sa-mi spuneti.

Incearca aici : http://anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63623&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1

Metzeler TOURANCE

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Eu am luat in 2013 Heidenau K60 si k60 scout pe fata parca de la motofly.ro,am dat cam 650 pe ambele.Nu fac reclama,dar la vremea aia am primit cele mai bune preturi de la ei,iar un telefon nu costa sa intrebi,chiar daca nu sunt din Bucuresti,te ajuta baietii.Asta doar daca vrei coclau usor,daca bagi mai mult asfalt as recomanda ceva de strada.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K 60 sunt niste cauciucuri foarte bune indiferent de teren.. asfalt, makadam..etc. Un lucru e cert pe asfalt se tocesc destul de repede .. in special spatele.. dar pe ploaie sunt excelente. Fara sa ma laud, dar eu fac naveta aproape saptamanal Craiova-Bucuresti si retur din martie pana in noiembrie, iar aceste cauciucuri mi-au dat tot timpul siguranta.... indiferent de vreme. Acum am Continental escape.. si nu ma simt la fel de sigur pe curbe cum ma simteam cu Heidenau K 60. ....

Oricum ...fiecare isi alege cauciucurile cum crede el de cuviinta.

Respectele mele!

 

P.S. Ne incumentam la o intrunire a Posesorilor de freewind?!

Astept propuneri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma am inca o problema: dupa ce am schimbat uleiul, imi tot picura ulei, mecanicul a zis ca ori e stricat filetul ori nu e suficient de strans surubul, nu a avut timp sa verifice, o sa ma ocup eu de asta, dar daca e stricat filetul gasesc altul in comert?

 

Eu traduc asa: mecanicul a stricat filetul !

 

Se strica filetul din carter...nasoala treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, eu am schimbat uleiul acum o saptamana. O sa scot iar uleiul, verific filetul si daca totul pare ok o sa il reinfiletez si vad ce se intampla...

Ar fi de preferat sa schimbi saiba de cupru, daca filetul nu e stricat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va doresc tuturor motociclistilor, ca Sfintele sarbatori de Pasti, sa va aduca in suflet lumina, dragostea, linistea si bucuria de a petrece aceste clipe minunate alaturi de cei dragi voua.
Bafta la ciocnit...ouale!



acesta este noul meu motor....sa aveti asfalt uscat.....

post-81613-0-44902500-1398093516_thumb.jpg

post-81613-0-03887600-1398093527_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de Freewind si nu numai! Am schimbat uleiul la Freewindul meu din '98 (am pus Repsol desi folosisem 2 ani la rand Agip) si la pornire, cand motorul e rece, scoate un fum gros alb. Am desfacut motorul si am crezut ca ar fi problema la semeringuri, ok le-am schimbat si cand curatam chiuloasa de uleiul ars, am observat o crapatura de circa 1 cm intre supape. Sincer, nu am avut timp sa citesc toate cele 104 pagini, dar daca stiti vreo chiuloasa de vanzare (inafara de ebay, pentru ca acolo am gasit si costa peste 250 euro) va rog sa ma anuntati. Multumesc anticipat. O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sindromul uleiului nou :) Mie, acu 2 ani, dupa schimb a mers perfect, dar la urmatoarea pornire a pleznit pistonul stang la TDM :)

 

Daca nu gasesti chiulasa noua, stiu un tip mai in varsta care a lucrat la uzina la Pitesti si acum are atelier de reconditionari chiulase care se lauda ca face orice, poti pune o poza (daca ai) si il intreb daca poate rezolva cand mai vine pe la mine la munca (sau ii trimit eu un email)... bineinteles, diagnosticul complet il face cu fierul in mana...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci,daca schimbi uleiul,trebe sa lasi motorul sa se raceasca de tot pana il pornesti iarasi..sau e o gluma???



ma gandesc ca daca l-a cocsat prin paduri si l-a incins calumea...apoi l-a "racorit" prin rauri si lacuri...nu-i aduc stari de bine pieselor si blocului!

eu incerc cand merg cu el la spalat,sa nu pun furtunul pe el cand e incins motorul...poate plezni/plesni ceva pe acolo!



zic si eu, ca incepator intr-ale mecanicii!



dar de astazi,gata! prima intrebare: cat costa dom'le halatul??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa...la asta te refereai pe pm. Era o gluma cu 'sindromul uleiului nou'. Ma refeream ca a mers foarte bine cu uleiul vechi si cand l-am pus pe ala nou (motorex, bleah) a pleznit cilindrul. Coincidenta sau nu...

 

Referitor la incins si dupa pus furtunul pe el, am evitat intotdeauna, fie ca a fost masina sau moto...desi, multi le baga si prin rauri si prin baltoci, eu unul nu ma consider asa norocos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se poate reconditiona, am vorbit cu un domn care lucreaza cu chiuloase de ani buni si nimeni nu garanteaza ca nu cedeaza, se rupe o bucata si imi distruge si pistonul, si tot ce nimereste in cale.

 

post-4940-0-47678900-1398357838_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu o problema si poate ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat.

Frana fata tine foarte jos, trebuie sa fie lipita de maner ca sa actioneze.

 

De cand am cumparat motorul frana era un pic elastica. Anul trecut am facut o revizie generala am schimbat furtunasul de frana cu unul metalic, am curatat etrierul cu cilindrii si pompa si parca tinea un pic mai sus. In weekeend am schimbat si placutele si de atunci insa frana tine f f jos.

 

Am vazut ca sunt niste kituri pentru reconditionat pompa de frana in care sunt garniturile de schimb, dar nu stiu daca asta ar rezolva problema.

 

P.S. De aerisit am aerisit-o pana n-am mai putut :).

Editat de B60cmb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...