Jump to content

Renasterea Regelui ! .. Hayabusa .. 2008


HIGHLANDER
 Share

Recommended Posts

Mai scotiene cum sa nu se ajunga la jigniri cand topicul se numeste "Renasterea Regelui" si pe urma imediat mai jos "busa rules". Ne doare undeva daca ar fi asa dar sa nu dezinformam lumea, nu?

Ai negat la un moment dat ca ai spus ca e "cea mai cea".

Proprietarii de Kawa sunt complexati?! Bullshit!

"Busa rules, sorry kawa"?! - cine e complexat?

Adevarul ca oricine care are motociclete asa de puternice e putin frustrat.

Ai zis la un moment dat ca ai invitat pe cineva la o cursa, dar daca te-ar provoca altcineva pe tine cu un kawasaki de cacao - 10 km pe linie dreapta si 10 km pe traseu virajat si pe urma se combina timpii, ce spui? bineinteles prieteneste nu cu jigniri sau cu pariuri

 

:kali:

 

Nu mi se pare o jignire "Renastera Regelui" sau "busa rules" , stim cu toti ca vechea hayabusa a fost regele soselelor pana a aparut ZZR1400, iar acum noua haybusa a preluat din nou coroana .. dar subliniez : ESTE O PARERE .. spuneti-va si voi parerea in mod decent si va respect ..

 

Ca e "cea mai cea", da , pt mine este , dar poate veni altu cu una tunata de 500 de cai si sa spuna ca alui e "cea mai cea" .. si ce ? .. din nou e doar o parere ..

 

La expresia "Busa rules, sorry kawa" nu as avea de ca sa fiu eu complexat devreme ce cred ca e mai tare .. complexati sunt poate cei ce sau "atacat" pt ca am scris ca nu a lor rules .. dar aste e parerea mea .. ei cred ce vor ..

 

.. iar pe cel ce l-am invitat la "cursa" .. l-am invitat pe Valea Mureslui care e nonstop curbe .. pe linia dreapta era chiar nedrept sa-l chem .. ;)

 

.. apropo .. ghost-rideru nu era pe hayabusa ? .. eu asa imi amintesc .. :rolleyes:

 

Asfalt uscat :banana:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 516
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

so...am inteles...merge cu 3xx,3xx peste 3xx ce alte calitati\defecte ai mai descoperit...banuiesc ca,ca sa ajungi UP la "REGE" ai ceva experienta, ai avut vreo duzina de motoare si cunosti care sunt +'uri sau -'uri...

 

PS. de ghost-fucker,sorry kawa si alte remarci ai scris acu incearca si pareri personale ptr "minunatia" aia...

Link to comment
Share on other sites

so...am inteles...merge cu 3xx,3xx peste 3xx ce alte calitati\defecte ai mai descoperit...banuiesc ca,ca sa ajungi UP la "REGE" ai ceva experienta, ai avut vreo duzina de motoare si cunosti care sunt +'uri sau -'uri...

 

PS. de ghost-fucker,sorry kawa si alte remarci ai scris acu incearca si pareri personale ptr "minunatia" aia...

 

 

:rolleyes:

.. hei .. i-a mai citeste odata .. nu eu, ci busa e "REGE" .. regele rider pt mine e Rossi, daca chiar esti curios ..

.. iar toate remarcile de busa au fost parerile mele .. ce nu intelegi ? ..

:banana:

Edited by HIGHLANDER
Link to comment
Share on other sites

:rolleyes:

.. hei .. i-a mai citeste odata .. nu eu, ci busa e "REGE" .. regele rider pt mine e Rossi, daca chiar esti curios ..

.. iar toate remarcile de busa au fost parerile mele .. ce nu intelegi ? ..

:banana:

 

 

nimic...cearta-te cu in continuare... :kali:

Link to comment
Share on other sites

nimic...cearta-te cu in continuare... ;)

 

;) ))

 

Ce sa mai zici...omul si-a dorit noua Haya...

 

mie nu mi-e rusine cu cea veche... Oricum... pot sa schimb orice Busa in SuperBeast...

 

Ce mai zice omul...cand aude de... :kali:

 

Cu acelasi motor standard...folosesc...

 

si obtin cu zice producatorul... :banana:

 

190 HP to the rear wheel (when properly equipped,) all you need is a genuine Suzuki service manual and valve shims to complete a do-it-yourself installation.

 

The kit includes:

 

1 set of custom drop-in (81mm) Pistons manufactured by JE Pistons to Brock’s specifications with 'bore-friendly' rings and tool steel wrist pins. (13:1 Compression)

Brock’s IN061 .360 lift/244 degree (at.050) hard weld Intake Cam manufactured by Web-Cam, Inc.

Brock’s EX031 .348 lift/235 degree (at.050) hard weld Exhaust Cam manufactured by Web-Cam, Inc.

Stock O.E.M. Suzuki Head Gasket

Stock O.E.M. Suzuki Base Gasket

1 Set of APE Cam Sprockets

 

Iar daca nu imi ajung... mergem la cavaleria grea

 

 

...Big Block, Billet - Muzzys

 

Muzzys now has the answer for a reliable size increase for the big Suzuki. This is a fully liquid cooled, 86mm offset bore block kit which includes 13:1 compression forged pistons, rings, pins, clips, and head gasket. The bores are precision plated with super tough nickel silicon carbide and yields 1464 cc with stock (63mm) stroke. It does not require a crankshaft change when used with the supplied pistons, however when used with a stroker crank, the following size engines can be built:

 

1534cc with +3 (66mm) stroke

1580cc with +5 (68mm) stroke

1661cc with +7.5(71mm) stroke

 

ce sa mai zici ai de unde sa alegi... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

prima parte offtopic: ok, intzelegem parerile personale, totzi avem dar de la pure opinii discutzia a degenerat atunci cand de la o discutzie interesanta despre noul monstru ai virat subiectul inspre propria-tzi persoana shi magnifica ta achizitzie, in contrapondere cu ceilaltzi care au "ascutzitori" cum le spui tu. asta e opinie? asta e lauda de sine prietene shi snobism! daca ai uitat reciteshte posturile tale de la inceput shi ai sa-tzi dai seama de ce atatzia posesori de kawa au raspuns in directzia asta (fara nici un complex) shi cam ce "simple pareri ai avut".

acumon topic: fara a incerca sa denigrez in vre-un fel busa (am maispus-o, admir orice inginerie de varf) hai sa vorbim pe date.

kawasaki zzr 1400 2008 : 203 PC (cu ram) 190 fara.

suzuki hayabusa 2008 : 197,2 CP (date catalog moto life)

deci daca vorbim de date pure cam asta e situatzia.

uite cateva citate din revista "fast bikes" (UK):

"....And with the new busa, as with the old, it' the brakes. we still don't know why suzuki make such superb bikes, only to fall short by fitting mediocre stoppers. it's even more odd now that they've cracked it on the gsx-rs.

.....if you never take the hayabusa on track, you'll probably never suffer."

tot din aceeash revista:

" hayabusa vs zzr1400. luckily, i was able to ride a kawasaki zzr1400 soon after the lounch. even without riding the suzuki on the road, some bits shone through. the kawasaki feels lighter at lower speeds. the steering is fluid and neutral, but nowhere near as quick as the new busa. the suzuki's suspension aslo feels stiffer as standard over the kawasaki, wich was also the case with the older hayabusa. engen-wise, we rekon the busa will kick the crap out of the kwak in the lower rage at the very last. the zzr takes a while to pile on the power, but with the new suzuki it's on the tap from the word "go". as for any comparisons, it won't be until we get both on uk tarmac that we'll form a definitive opinion."

in concluzie fiecare are atuurile ei, iar daca un profesionist nu se arunca cu o opinie comparativa "pana nu le incearca pe ambele pe aceeash pista" tu de ce ai face-o? le-ai pilotat pe ambele? eshti oare echidistant in comparatzie? eshti in masura sa emitzi o opinie pertinenta? cred ca nici una din ele. hai sa admiram performantzele dinamice ale amandurora ca despre care e mai buna doar un pilot poate face diferentza. cred ca atunci cand emitem "opinii" trebuie sa fim foarte atentzi daca e intemeiata shi nu daca ele nu aduc atingeri gratuite cuiva. e foarte ok sa crezi ca ai cea mai tare motoreta, problema apare atunci cand zambeshti ironic shi dispretzuitor la adresa "ascutzitorilor" sau a celor care au mobra tehnic inferioara.

nu uita, diferentza sta in mainile care tzin de ghidon (sau de volan). asta a demonstrat-o shi cu ani in urma regretatul airton senna care cu o mashina net inferioara cashtiga in fatza lui nigel mansel (pt cunoscatori).

respecte

Link to comment
Share on other sites

Eh,daca stam sa ne uitam la testele facute pana acum pe net care sunt doar vreo doua (revista motocyclenews si revista motorcycleusa) o sa vedem ca cele doau modele sunt foarte apropiate.

 

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...amp;R=EPI-95595

 

In filmuletul de mai sus veti vedea o cvasi liniuta intre cele doua modele unde Busa nu numai ca nu-i da ceata lui ZZR dar nici macar nu se apropie de el pana pe la 300 si unde probabil pilotul de pe ZZR incetineste ca se termina pista.

 

http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...?ArticleID=5796

 

Testul de mai sus le arata asa de stranse ca performante incat e numai o chestiune de gust care se alege pana la urma.

 

Revista Motociclismo a facut si ea un test cam aiuristic in care Busa iese cu 10 cai mai puternica la roata, singura publicatie care a scos asa o nazdravanie, probabil sunt sponsorizati de Suzuki.

 

In toate testele se spune ca franele Busei 2008 sunt mult imbunatatite fata de vechiul model dar totusi Kawa are frane mai bune in continuare.

 

Filmuletul la care face referire la un moment dat tipul din Alba se numeste Mach 2-From Callais to Cannes, dati un search pe net si il gasiti. Filmuletz absolut superb in care se spune de cei de la fastbikes (curati nebuni) ca in momentul in care drumul devine mai virajat nu mai pot tine pasul cu R1, singura moto de 1000 din filmulet.

Este foarte clar ca motoarele de 1000 spulbera Busa pe drumuri virajate.

 

Dar daca voi credeti ca unul din pilotii aia pe Hayabusa si noi pe un R1 am reusi sa facem fata eu cred ca va inselati! Pt ca piesa cea mai importanta in cazul asta este totusi pilotul.

 

EU zic sa lasam prostiile si sa ne calarim motoarele noastre cum putem mai bine, sa ne bucuram cand vedem aceste minuni ale tehnologiei si sa lasam orgoliile nemasurate la o parte!

 

RIDE SAFE!

Link to comment
Share on other sites

:) ce bine ca pana la urma nu sunt singur :P sunt oameni care inca mai pot judeca si argumenta ceva corect si deschis.

 

Bravo bajeti.

 

Inca o data cine isi doreste Haya K8, K7 incercati un telefon pentru o oferta disctie mai amanuntita.

 

Cu prietenie si respect pt bajetii care mai si merg cu motoarele nu incing numai tastele :laugh:)

 

R

Link to comment
Share on other sites

:( Salutare ! :D

 

WOW .. in doua zile o duzina de comentarii ! .. ma bucur de atentia voastra .. dar obeserv ca au scris mai ales cei

 

cu kawasaki .. oare de ce ? .. adevarul e ca, cand mi-am luat primul motor, toti bikerii m-au sfatuit sa nu-mi

 

iau kawa .. pt ca e jalnica .. asta e .. kawa are reputatie proasta .. se pare ca si voi aveti un

 

complex de inferioritate, de aceea latrati aiurea .. dar no problem, cainii care latra nu musca .. :P (sorry JVC)

 

 

 

 

:laugh: pfiuu asta a fost urata :)

Link to comment
Share on other sites

"

WOW .. in doua zile o duzina de comentarii ! .. ma bucur de atentia voastra .. dar obeserv ca au scris mai ales cei

 

cu kawasaki .. oare de ce ? .. adevarul e ca, cand mi-am luat primul motor, toti bikerii m-au sfatuit sa nu-mi

 

iau kawa .. pt ca e jalnica .. asta e .. kawa are reputatie proasta .. se pare ca si voi aveti un

 

complex de inferioritate, de aceea latrati aiurea .. dar no problem, cainii care latra nu musca .. :P (sorry JVC)

 

 

 

 

:laugh: pfiuu asta a fost urata :)

"

 

Stii care este tristul adevar......................cred ca vb gura fara atat. Cat despre a exprima pareri si a spune POVESTI este o diferenta.

 

Dar inca o data este o chestiune de gust, daca tot nu iti place Kawa de ce te mai dai cu ea vinde-o si cumparati vulturul sau ceea ce visezi, tu stii.

 

As vrea sa imi arati stopul tau ala jmecher pe drum, nu cu ajutorul tastelor sa te intitulezi un "zmeu".

 

Pana atunci numai bine tuturor,

 

R

Link to comment
Share on other sites

atunci sunt eu prost si fierb cam repede ca si motorul meu in orash.

 

Scz si oricum poate o data o sa ne si dam.

 

Cu drag,

 

R

Link to comment
Share on other sites

:)din partea mea no problem.sincer prefer un circuit,e mai safe.

Si daca tot am scris si io p-aci imi expun si io parerea.m-am dat si cu busa si cu zx12r.si dupa am cumparat kawa :laugh:

Edited by tacanel
Link to comment
Share on other sites

toti 'bikerii' te-au sfatuit sa nu iei KAWASAKI?

toti 'bikerii' aceia erau posesori de hayabusa?

caci vorba aia ...de abia atunci te poti numi 'biker' cand ai deja la activ macar o busa...

tu esti cel mai bun exemplu...

nu vreau sa arunc cu jigniri gratuite doamne fereste dar esti un infumurat si tu si 'bikerii' tai

ma gandeam intr-o seara ce e atata valva in jurul mobrei asta...

sa vorbim concret

saptamana trecuta marco melandri a prins pe pista viteza de 341 de kmh in china cu desmosedici-ul de 800

nu e nimic ciudat in asta asa-i?

nici nu credeam

avand in vedere ca are 260 de cai la 148 de kile nu mira pe nimeni

ei acuma daca eu vin si construiesc o motocicleta si o pun pe pista si va atinge viteza de 370 de kmh la ora o sa ziceti mama ce motor

bun

dar atunci cand va dau specificatiile ei si va spun:

- 1100cc

-170kg

-330cp

cand va spun toate astea o sa spuneti

aaaaaaaaaaa.....da nu se mai pune

normal ca merge atata ca e mai mare ca restul

THE SAME THING WITH THE hayabusa

e un motor mare GREU se manevreaza greu are FRANE mai putin bune ca restul

a da

si in comparatie cu un 1000 din vremea ei merge doar cu 20kmh mai repede

atunci eu va intreb retoric...

ce e cu atata hayabusa...

am ajuns sa elogiem balena asta

sau o elogiem pe cealalta

abominatia aia numita zzr 1400

vorbim de hayabusa si uitam motociclete legendare precum gsxr 750

primul cadru de aluminiu din lume

uitam de vfr-uri cu distributia pe pinioane..adevarate globe trotter-e

uitam de 996-legenda in SBK

uitam de zxr 750 careia nu ii ajunge o coala ministeriala ca sa-i scriu tot palmaresul

uitam de fzr-uri...cu minunate power valve-uri

uitam toate astea....si ne engage-im in dispute stupide cu 'bikeri' manelisti care ne cheama la duel pe linii drepte pe drumuri publice doar ca sa ne arate ce?

ca au un raport cai/kg egal cu al unei dacii 1300

please...

asfalt uscat

Link to comment
Share on other sites

toti 'bikerii' te-au sfatuit sa nu iei KAWASAKI?

toti 'bikerii' aceia erau posesori de hayabusa?

caci vorba aia ...de abia atunci te poti numi 'biker' cand ai deja la activ macar o busa...

tu esti cel mai bun exemplu...

nu vreau sa arunc cu jigniri gratuite doamne fereste dar esti un infumurat si tu si 'bikerii' tai

ma gandeam intr-o seara ce e atata valva in jurul mobrei asta...

sa vorbim concret

saptamana trecuta marco melandri a prins pe pista viteza de 341 de kmh in china cu desmosedici-ul de 800

nu e nimic ciudat in asta asa-i?

nici nu credeam

avand in vedere ca are 260 de cai la 148 de kile nu mira pe nimeni

ei acuma daca eu vin si construiesc o motocicleta si o pun pe pista si va atinge viteza de 370 de kmh la ora o sa ziceti mama ce motor

bun

dar atunci cand va dau specificatiile ei si va spun:

- 1100cc

-170kg

-330cp

cand va spun toate astea o sa spuneti

aaaaaaaaaaa.....da nu se mai pune

normal ca merge atata ca e mai mare ca restul

THE SAME THING WITH THE hayabusa

e un motor mare GREU se manevreaza greu are FRANE mai putin bune ca restul

a da

si in comparatie cu un 1000 din vremea ei merge doar cu 20kmh mai repede

atunci eu va intreb retoric...

ce e cu atata hayabusa...

am ajuns sa elogiem balena asta

sau o elogiem pe cealalta

abominatia aia numita zzr 1400

vorbim de hayabusa si uitam motociclete legendare precum gsxr 750

primul cadru de aluminiu din lume

uitam de vfr-uri cu distributia pe pinioane..adevarate globe trotter-e

uitam de 996-legenda in SBK

uitam de zxr 750 careia nu ii ajunge o coala ministeriala ca sa-i scriu tot palmaresul

uitam de fzr-uri...cu minunate power valve-uri

uitam toate astea....si ne engage-im in dispute stupide cu 'bikeri' manelisti care ne cheama la duel pe linii drepte pe drumuri publice doar ca sa ne arate ce?

ca au un raport cai/kg egal cu al unei dacii 1300

please...

asfalt uscat

 

io n-am nici o treba da exagerezi si tu un pic

hayabusa e o motocicleta ft ft buna ca si zx 12 si zz 1400 im pare rau moncher da le jicnesti degeaba

faptul ca eu n-am schimbat 12 de 8 ani trebuie sa-ti de de gandit... puteam avea orice motor imi doream eu...

faptul ca nu-ti palc tie sau altora nu va da dreptul niciunuia sa aruncati cu rahat .... nu sunteti cu nimic mai bun ca altii care isi ridica in slavi marfa....

Link to comment
Share on other sites

interesant linkul lui andreigin.... daca pana acum nu am resimtzit in interior vre-un soi de rivalitate intre branduri (in mintea mea) acum mi se pare ca suzuki nu numai ca fac un marketing cam exagerat, e cam prosteala pe fatza....

asta daca metrologic testul motociclismo.it este corect.

Link to comment
Share on other sites

interesant linkul lui andreigin.... daca pana acum nu am resimtzit in interior vre-un soi de rivalitate intre branduri (in mintea mea) acum mi se pare ca suzuki nu numai ca fac un marketing cam exagerat, e cam prosteala pe fatza....

asta daca metrologic testul motociclismo.it este corect.

 

este !!! ala e un ceas special pt asa ceva profesional....

la toate vehicolele e prosteala asta ultima parte e minciuna...:lol:

Link to comment
Share on other sites

ai inteles gresit andrei

eu nu le jignesc

doar apar un adevar

hayabusa e prea bagata in fata pt niste performante mult prea minime in comparatie cu un miar de exemplu care are o manevrabilitate mult superioara

nu contesta nimeni valoare ei...

daca nu era buna nu era unde e azi....

a si postul meu acela lung era pt hailendar nicidecum nu bateam vreun apropo la adresa ta

Link to comment
Share on other sites

ai inteles gresit andrei

eu nu le jignesc

doar apar un adevar

hayabusa e prea bagata in fata pt niste performante mult prea minime in comparatie cu un miar de exemplu care are o manevrabilitate mult superioara

nu contesta nimeni valoare ei...

daca nu era buna nu era unde e azi....

a si postul meu acela lung era pt hailendar nicidecum nu bateam vreun apropo la adresa ta

 

 

Iar tu ma? parca aveai ban...

 

Mai zi-ne cu vaca aia de zx7, cu WSBK, cu Kawasaki, cu etc:)

 

Invata-ne, preacher :lol:

Link to comment
Share on other sites

Din cate imi aduc aminte, am optat pt. un miar din cauza aspectului si al senzatiei de a calari pe super sport fata de Haya care are sa de touring dar si raportului putere/greutate care a fost in favoarea miarului.

Link to comment
Share on other sites

mai bine calculau viteza intre 2 puncte sa zicem la 1 km distanta intre ele prin cronometrare, ca la bonneville. Au lipit si pe draq pe motocicleta aia. Si vedeam si noi daca mentine, nu numai atinge 298 km/h

Link to comment
Share on other sites

ai inteles gresit andrei

eu nu le jignesc

doar apar un adevar

hayabusa e prea bagata in fata pt niste performante mult prea minime in comparatie cu un miar de exemplu care are o manevrabilitate mult superioara

nu contesta nimeni valoare ei...

daca nu era buna nu era unde e azi....

a si postul meu acela lung era pt hailendar nicidecum nu bateam vreun apropo la adresa ta

hayabusa e manevrabila tati... nu ca si una de 1000 dar cine isi cumpara hayabusa isi cumpara exact pentru ca e diferita de cele de 1000.nu cred ca face nimeni comparatii de genu doar daca ii place sa le testeze si apoi sa le schimbe.E un model cu personalitate in primul rand, e impunatoare si are cu ce.

Gusturile nu se discuta. :(

ps: sergio cati kilometri ai facuti pe 2 roti?

 

nu imi trimite mail... zi aici suntem toti curiosi

Edited by gixxxer
Link to comment
Share on other sites

NINJA MAN....dupa cum zicea un prieten...eu ma adresam lui Highlander..eu sunt fan Kawa si alt motor nu am avut in afara de kawa..... insa highlander imi este prieten si mnah....ne mai intepam :( faza cu stopu sau numarul..era o gluma :) HAI NOROC ...si aprerea mea in incheiere ...este ca NU EXISTA MOTOCICLETA PERFECTA....e absurd...exista doar motoare f bune insa FUNCTIE DE CE ISI DORESTE FIECARE.... maine vine unu si zice ca HONDA RR DE 1000 e cea mai buna...:moto: da...poate la ce isi doreste el de la un motor atunci ESTE...asa ca ficare cu moto lui...

 

Loti tre sa intelegi..... fraza asta sa iti intre bine in memorie :moto: KAWA RULLS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (watch ironman) :moto:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...