Sari la conținut

First Bike


*adytza*
 Share

Postări Recomandate

Jawa , sa-mi iau Jawa ????? Adio socialistelor , urmatorul vehicol pe 2 roti este fie vest , fie nimic. Oricum , am ajuns la 13 mii si ceva de kilometrii cu motorul , cutia , si instalatia electrica intregi si inca mai poate. Cu o socialista nu ajungeam aici , plus ca e 4 timpi , nu polueaza(prea tare) si se aude bine. Dar este adevarat , m-am luat dupa reclama de la cea mai jegoasa firma de ragalii cu 2 roti , asa am ajuns s-o cumpar.

Pe de alta parte , daca ar fi sa scot posibilul limitator si sa inbunatatesc frinele , sa ma duc undeva la 120 la ora , a-si fi putin mai multumit de mobra.

nu fa asta, te pui in pericol! Nu rezista si poate ceda ceva cind te stepti mai putin...La a mea am vb. cu un mecanic priceput si-o spus ca-i fain si designu' si conceptul de motor- dar materialele sint foate proaste. Si de-aici plus problemele de montaj= dezastru! Nu modifica nimic, vinde-l asa cum este si adu-ti un motor bun second, care-ti place. Poti sa tii un scuter pt. oras, dar eu cel putin fe FB m-am saturat. Nu am incredere. O sa iau cu timpul ceva maxi...asta pe linga motor...ca-i fain si lejer sa mergi in stilu' asta-n oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 328
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e supapa stransa (prin asta eu inteleg distanta la tacheti prea mica) nu mai ai compresie pentru ca nu mai inchide complet si scapa pe langa supapa. Nicidecum ca nu se mai deschide. Reglajele astea sunt sunt foarte fine iar distanta intre tacheti este de aproximativ 0,15mm. Cel putin asa e la masina.

0.15 evacuare

0.1 admisie

 

asa am reglat eu si nu am avut probleme inca.Porneste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu un chinez 4t are 11300 km i-am schimbat cureaua o data setu o data unu de 63cc care a tinut vreo 8000 de km ca pe ala de 49 l am dat jos pe la 2000 ,reglaje mereu pe la el ba un surub ba se mai slabea ceva ,s-a ars becul de la far odata si i-am pus unu cu halogen de 50w ala original era de 35w,bobina se bulise si nu mai pornea deloc ,datea scanteie dar nu cat trebuie ,ba pornea ba nu pornea ,am schimbato, la roti nu am umblat niciodata nici macar nu am dat roata de pe spate jos sa vad in ce stare sunt sabotii de la frana,aaaaaa uitasem carenele sunt de cea mai proasta calitate se crapa se rup urechile de prindere .........in general mereu se gaseste ceva de facut la el asa ca sa stiti ce e de facut mereu o sa aveti ceva de strans si schimbat....aaa cureua se numeste "zuping"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

EVITATI AT ALL COSTS va zic din pozitia unui om care a avut.....mecanica e VARZA doar imaginati-va asa la 7500 km mi s-a rupt CADRUL (care e de OTEL FORJAT) in 2....s-a rupt la jumate asta numai una dintre sumedeniile de probleme pe care le-am avut....printre ele si faptul ca am schimbat set motor la 7000 km sau ca am schimbat toata partea electrica la 6500 km sau ca nu imi incarca bateria si o luam sus sa o incarc la redresor la fiecare 2 saptamani....cat despre service si garantie ?... CE GLUMA garantia o evita tot timpul spunandu-ti ca "asta e din cauza folosirii necorespunzatoare" sau "piesa asta nu e acoperita de garantie si este marcata drept consumabila" si ai ramas cu buza umflata ca nu mai ai ce sa zici si in cazul in care DA DOMNUL sa fie acoperita de garantie nu o repara aici...nuuuuu....ti-o trimit la Brasov ca acolo este singurul service aici in buc e numai pt reparatii mici si dureaza (fara exagerari inutile) o luna jumate - 2 pana ti-o repara si ink o sapt transportul inapoi care bineinteles ca dureaza mai mult.....altceva ce sa mai zic piesele costa de te rup am in prezent o Aprilia RS 50 si piesele la Aprilia sunt la fel ba chiar unele mai ieftine...inchei aici ca deja va dor ochii presupun...in concluzie NU LUATI FIRST BIKE !!!

Mentionez ca am avut un Bombardier din 2006

 

PS NEVER !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Hai salut! Sunt nou pe aici si am vazut ca se discuta de first bike.. pana acum 2 luni am avut mopedul ala CITYFLEx de la firstbike... am fost foarte multumit de el in afara faptului ca trebuia mereu sa stai cu cheia de 10 si cu surubelnita mereu pe el.. in fine.. am facut cu el 13 mi km si mai mergea.. si l-am vandut pe 12 mil... mi-am luat si eu un EXPERT tot de la fb... e extraordinar.. il am de de o luna si ceva... am facut 2700 km.. si o viteza maxima de 120 km/h cu 2 pe el intr-o mica portiune de vale... viteza 1 ajunge pana la 25-30 la ora.. a doua pe la 9000 ture ajunge la 60 la ora.. a 3-a la 80-90 si a 4-a.. restul ... (120 km/h la 9200 ture/min) pana acuma nici o problema.. eu cred ca isi merita banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut! Sunt nou pe aici si am vazut ca se discuta de first bike.. pana acum 2 luni am avut mopedul ala CITYFLEx de la firstbike... am fost foarte multumit de el in afara faptului ca trebuia mereu sa stai cu cheia de 10 si cu surubelnita mereu pe el.. in fine.. am facut cu el 13 mi km si mai mergea.. si l-am vandut pe 12 mil... mi-am luat si eu un EXPERT tot de la fb... e extraordinar.. il am de de o luna si ceva... am facut 2700 km.. si o viteza maxima de 120 km/h cu 2 pe el intr-o mica portiune de vale... viteza 1 ajunge pana la 25-30 la ora.. a doua pe la 9000 ture ajunge la 60 la ora.. a 3-a la 80-90 si a 4-a.. restul ... (120 km/h la 9200 ture/min) pana acuma nici o problema.. eu cred ca isi merita banii

Mi-e greu sa cred ca fuge motoreta asta 120 cu 2 pe el,daca o sa tot mergi asa nu cred ca o sa te tina foarte mult

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-e greu sa cred ca fuge motoreta asta 120 cu 2 pe el,daca o sa tot mergi asa nu cred ca o sa te tina foarte mult

Pe drum drept mai mult de 100 nu ia.. dar daca prinzi o portiune de vale se duce la 115-120

 

App. as putea sa-i mai fac ceva pentru mai multa putere ? un filtru de aer? sau ma gandesc ca o avea o limitare in CDI?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce as putea sa mai fac la scuterul meu pentru mai multa putere? Am motor de 97cc ajutat de o cutie de viteze semiautomata in 4 trepte... il simt ca parca ar putea mai mult

Nu cred ca ai ce sa-i mai faci.Fi multumit ca nu ai avut "inca" probleme

Editat de adysme55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai salut! Sunt nou pe aici si am vazut ca se discuta de first bike.. pana acum 2 luni am avut mopedul ala CITYFLEx de la firstbike... am fost foarte multumit de el in afara faptului ca trebuia mereu sa stai cu cheia de 10 si cu surubelnita mereu pe el.. in fine.. am facut cu el 13 mi km si mai mergea.. si l-am vandut pe 12 mil... mi-am luat si eu un EXPERT tot de la fb... e extraordinar.. il am de de o luna si ceva... am facut 2700 km.. si o viteza maxima de 120 km/h cu 2 pe el intr-o mica portiune de vale... viteza 1 ajunge pana la 25-30 la ora.. a doua pe la 9000 ture ajunge la 60 la ora.. a 3-a la 80-90 si a 4-a.. restul ... (120 km/h la 9200 ture/min) pana acuma nici o problema.. eu cred ca isi merita banii

 

Salut si bine ai venit pe forum , am vazut ca ai si tu FB expert ca si mine . Ai modificat ceva la el ca prinde 120km/h? eu am fost cu a mea maxim cu 60km/h ca nam decat 500km " inca astept examenul pentru permis" dar nam avut probleme nici eu. sal stapanesti sanatos si sa ai parte de cat mai multi mii de kilometri fara probleme. Apropo cat iti consuma expertul asa din curiozitate , ultimul consum la mine a fost de 2,5 cat despre putere ai putea sai pui un pinion mai mic la roata sau la motor asa o sa ai o putere mai mare daca de exemplu are 30 de dinti si pui una de 28 castigi demaraj dar iti scade top speedul .

Editat de madendre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui i se pare ?

uite...mie mi s`au rupt coarnele la ovetto mbk(18000 de km).Sau rupt acolo unde ii surubu.

Noroc ca nu aveam viteza.Ieseam o groapa de pe camp si...raman cu coarnele in mana.Aveam 10km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe drum drept mai mult de 100 nu ia.. dar daca prinzi o portiune de vale se duce la 115-120

 

App. as putea sa-i mai fac ceva pentru mai multa putere ? un filtru de aer? sau ma gandesc ca o avea o limitare in CDI?

 

 

Te asteptam aici peste 2 saptamani sa zicem, sa vedem cum sta treaba :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai venit pe forum , am vazut ca ai si tu FB expert ca si mine . Ai modificat ceva la el ca prinde 120km/h? eu am fost cu a mea maxim cu 60km/h ca nam decat 500km " inca astept examenul pentru permis" dar nam avut probleme nici eu. sal stapanesti sanatos si sa ai parte de cat mai multi mii de kilometri fara probleme. Apropo cat iti consuma expertul asa din curiozitate , ultimul consum la mine a fost de 2,5 cat despre putere ai putea sai pui un pinion mai mic la roata sau la motor asa o sa ai o putere mai mare daca de exemplu are 30 de dinti si pui una de 28 castigi demaraj dar iti scade top speedul .

doar 500 km ai ? atata aveam eu a doua zi dimineata... in 5 zile am facut schimbu la 1000 km..in 2 sapt am deja 3500...dar am facut ieri pana pe spate :crack: mi-a intrat un cui de vreo 3 cm ...si mie lene sa il demontez... I-am pus un Bec Pilot Blue-Xe de 55w .. face o lumina de vreo 2-3 ori mai puternica si mai placuta... Asfalt Uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar 500 km ai ? atata aveam eu a doua zi dimineata... in 5 zile am facut schimbu la 1000 km..in 2 sapt am deja 3500...dar am facut ieri pana pe spate :crack: mi-a intrat un cui de vreo 3 cm ...si mie lene sa il demontez... I-am pus un Bec Pilot Blue-Xe de 55w .. face o lumina de vreo 2-3 ori mai puternica si mai placuta... Asfalt Uscat!

 

ai grija .... poate ramai fara magnetou ...eu am avut bec 45w/40 si cand am avut probleme cu magnetou de am stricato si am duso la rebobinat...mi`a zis ala ca unele bobine deja mai aveau putin si se prajeau :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija .... poate ramai fara magnetou ...eu am avut bec 45w/40 si cand am avut probleme cu magnetou de am stricato si am duso la rebobinat...mi`a zis ala ca unele bobine deja mai aveau putin si se prajeau :crack:

Mda.. am mai auzit si eu.. dar nu am patit-o niciodata... oricum cica ar exista niste releuri de far... poate gasesc asa ceva pe la vreun service..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. am mai auzit si eu.. dar nu am patit-o niciodata... oricum cica ar exista niste releuri de far... poate gasesc asa ceva pe la vreun service..

 

nici eu nu am patito,dar era... ti`am zis am stricat magnetou, adik am pus niste suruburi prea lungi la ventiator si cand l`am pornit sa blocat in bobine pe care le`a gaurit si cand am fos la rebobinat ... mi`a zis ca firele alea numai tineau mult pt ca am avut consumatori mari ... deci faru ...acuma nenea asta mi`a zis sarma mai groasa..sper sa ma tin acuma :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost astazi la schimbul de ulei si cum este normal FIRST BIKE a zis sa ma duc prin nu stiu ce cartier ca ei nu fac shimburi de ulei.Na bine am luat numai hartia de garantie sa numai car motorul ca in fond imi trebe numai o stampila si gasesc intrun final servisul de scuter aici in oras.Acolo am avut nevoie de ceva timp sai explic la om ca am garantie dar imi trebuie o stampila ca am facut schimbul de ulei si la urma reusesc sal conving sami puna stampila pe hartria aia simi zice " te costa 150 + uleiul de la noi" am ramas cu gura cascata il intreb din nou " ma scuzati dar am auzit bine 150 de lei un schimb de ulei + sa cumpar ulei de la dumneavoastra?" la care raspund etipul mai explicit " da 150 de mii 15 ron ar veni ".Frumos din partea lui si acuma sa caut ulei pe rafturile alea am gasit si cu 15 lei ulei dar cel mai bun " din cate stiu eu " a fost CASTROL acolo pe raft 10-40w dar a costat 45 lej 1L de ulei si numai dupa aia mia pus stampila .Acuma trebuie sa strang din nou bani sa schimb becul din fata cu una de halogen 35/35w sau xenon ca prea rau e seara cu el. :crack:

 

ps: era sa uit azi pe o mica portiune de drum drept de vreo 400m iam dat incet pana la 60km/h acolo unde ma dau de obicei , momentan atat pana nu termin cu rodajul si nu iau permisul sa pot gasi un drum mai lung si mai drept numai merg mai tare de 45 :laugh: numai maine pot depune dosarul sper sa nu ma programeze la examen in septembrie.

Editat de madendre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea isi pune halogene ....si eu am pus acum o saptamana,se vede mai bine...la far - pozitie - halogen 10w , faza scurta - halogen 20w,faza lunga - halogen 20w...cand este aprinsa faza lunga am un total de 50w , care baga mai multa lumina decat vechiul 35w\35w + 5w pozitie care erau becuri simple,chioare,cu lumina galbuie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Eu am scuter chinezesc de 50cmc si nu am avut nici o problema cu motorul.

Singurele probleme le-am avut cu cablul de kilometraj si cu carena care in partea din spate incepe sa se dezintergreze. :D

 

 

Am si eu un scuter chinezesc si nu am avut probleme cu el de un anu si jumatate , dar acum de cateva zile , nu mai porneste nu mai am scanteie la buje deloc, am schimbat bobina si nu e problema aia, nu mai stiu ce sa-i fac, stiti voi cumva ce ar putea fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...