AdrianS Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Pfai! Arată minunat! Felicitări! Ai făcut o treabă nemaipomenită Âşi cred că o să-mi fac curaj să-ți urmez exemplul cât de poponeataând. Nu care-cumva e dispus strungarul tău să mai facă o flanÂşă ca aia? Baftă Âşi-abia aÂştept să văd ce-ți poate alternatorul, fericitule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 intrebare pentru posesorii de jawa ts care au avut aceasta problema, rulmentii centrali ai ambielajului au joc, dupa ce turez jawa si o las sa revina la relanti se aud niste bufnituri infundate in motor, ce poate sa se strice daca merg cu ea asa sa zic un sezon? restul rulmentilor fiind noi, ambielaj fara joc in biele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 intrebare pentru posesorii de jawa ts care au avut aceasta problema,rulmentii centrali ai ambielajului au joc, dupa ce turez jawa si o las sa revina la relanti se aud niste bufnituri infundate in motor, ce poate sa se strice daca merg cu ea asa sa zic un sezon? restul rulmentilor fiind noi, ambielaj fara joc in biele incearca cu un avans mai mic o idee .. sigur nu o sa mai faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78363-...e-de-la-bunicu/ se cautau ceva piese de jawa...........fac reclama omului, cautam altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 intrebare pentru posesorii de jawa ts care au avut aceasta problema,rulmentii centrali ai ambielajului au joc, dupa ce turez jawa si o las sa revina la relanti se aud niste bufnituri infundate in motor, ce poate sa se strice daca merg cu ea asa sa zic un sezon? restul rulmentilor fiind noi, ambielaj fara joc in biele alte pareri ??? Mesaj completat alta buba: pornesc motorul, il incalzesc, si cand bag in viteza sa plec de pe loc moare subit ambreiajul este reglat bine, daca o ridic pe cric si bag in viteza merge bine mersi, se invarte roata in gol. dupa ce se opreste motorul porneste f greu si nu se tureaza, tre sa stau 5 min cu acceleratia la maxim ca sa isi revina, cat o tin asa nu se tureaza deloc,, ramane undeva la 1500 ture si acolo sta am banuit carburatorul sa fie buba dupa ce isi revine si merge motorul bine daca o opresc din cheie porneste sfert, daca o opresc in viteza porneste la pastele cailor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Se pare că e o boală comună.... inexplicabilă.... Mesaj completat Cumpăr pistoane cota K3 pentru Jawa 638TS. Indiferent dacă noi sau folosite, să fie în stare bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 alte pareri ???Mesaj completat alta buba: pornesc motorul, il incalzesc, si cand bag in viteza sa plec de pe loc moare subit ambreiajul este reglat bine, daca o ridic pe cric si bag in viteza merge bine mersi, se invarte roata in gol. dupa ce se opreste motorul porneste f greu si nu se tureaza, tre sa stau 5 min cu acceleratia la maxim ca sa isi revina, cat o tin asa nu se tureaza deloc,, ramane undeva la 1500 ture si acolo sta am banuit carburatorul sa fie buba dupa ce isi revine si merge motorul bine daca o opresc din cheie porneste sfert, daca o opresc in viteza porneste la pastele cailor Se pare ca aceasta alta buba sunt de fapt 2 bube. O buba se pare a fi ambreiajul. Nu e normal sa se opreasca motorul cand bagi in viteza cu ambreiajul calcat. Ai spus ca o pui pe cric si cand bagi in viteza incepe sa se invarta roata. Asta e normal. Ai incercat sa o opresti? Daca nu poti atunci trebuie sa faci corect reglajul ambreiajului. Si am impresia ca e dereglat tare. Cred ca cel mai simplu este sa slabesti cablul din prinderea de jos, strangi surubul central care apasa pe tija ce distanteaza discurile pana cand ramane joc foarte mic intre rola de la ambreiajul semiautomat si parghia sa. In felul acesta, cand calci pe schimbatorul de viteze sau cand il ridici pentru a schimba viteza se ambreiaza automat. Apoi iti reglezi si cablul in asa fel incat fara sa strangi maneta de ambreiaj sa ramana acelasi joc la rola. (Vezi si cartea tehnica din semnatura) A doua buba pare intr-adevar carburatorul. Ai spus ca tii acceleratia la maxim si doar dupa ceva timp se hotaraste sa se tureze. Intuiesc eu ca scoate si foarte mult fum in timpul asta. Ai verificat nivelul in camera de nivel constant sa nu fie prea mare? Reglaj incorect, cui pointeau care nu inchide corect, plutitor spart, etc. Adica, e normal ca daca o opresti in viteza sa porneasca un pic mai greu dar nu chiar asa cum spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 treaba ciudata este ca acum o sapt si ceva cand am pornit-o a mers fara nici un fel de probleme, totul bine si frumos, ea nefiind pornita de prin ianuarie, ambreiajul lucreaza corect ca am mers cu ea si schimba frumos, nu agata nu caraie. carburatorul este buba, are o camera de la plutitor sparta cu benzina in ea, fum scoate cat vrei, plus ca scuipa si benzina nearsa pe tobe tre sa ajunga kitul de reparatie pentru carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 treaba ciudata este ca acum o sapt si ceva cand am pornit-o a mers fara nici un fel de probleme, totul bine si frumos, ea nefiind pornita de prin ianuarie, ambreiajul lucreaza corect ca am mers cu ea si schimba frumos, nu agata nu caraie. carburatorul este buba, are o camera de la plutitor sparta cu benzina in ea, fum scoate cat vrei, plus ca scuipa si benzina nearsa pe tobe tre sa ajunga kitul de reparatie pentru carburator si cand vine kitul de reparatie vezi sa il reglezi corect ca tot o sa scuipe benzina -regleaza bine amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 25, 2011 Share Postat Aprilie 25, 2011 (editat) Carburatorul e problema principala, din cauza plutitorului. Cu ambreiajul e putin mai delicata problema. Motorul se tureaza (bineinteles ... dupa ce carburatorului i s-a golit camera plutitorului si a fost reumplut) insa doar in sarcina motocicleta da sa se opreasca - adica , calare pe ea. Pe cric, daca incerci sa opresti roata, motorul nu da semne sa se opreasca subit. Intrebarea e de ce se comporta asa ? Acum o saptamana zbarnaia Jawa pe sosea. Nu cred ca se poate deregla asa din senin, atat de grav. Editat Aprilie 25, 2011 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 nauzi ma ca i s-a umplut plutitorul cu benzina si nu isi mai tine nivelul si se inneaca, ii vine prea multa benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) nauzi ma ca i s-a umplut plutitorul cu benzina si nu isi mai tine nivelul si se inneaca, ii vine prea multa benzina Salut! Cu riscul de a mă repezi ca și pe cel de imediat mai sus, sugerez și eu ceva: până când îți vine kit-ul carburator, încearcă să cositorești plutitoarele dacă sunt metalice. Dacă sunt de plastic ... eu aș încerca Picătura sau ceva de genul. După ce le golești de benzină, bineînțeles. Apoi reglează corect nivelul. Succes! Editat Aprilie 26, 2011 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ai rezolvat problema? Mesaj completat Ai rezolvat problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 nup, nu a ajuns kitul de reparatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Ia sa mai intreb si eu cate ceva: Jawa 638 cu motor facut acum 200 km schimbat pistoane segmenti, bolturi si alezat cilindri. Kitul de reparatie carburator nou, Merg deocamdata cu 40ml ulei/litru carburant, Cam mult zic eu. In 200 km a nenorocit un set de bujii in sensul ca nu mai dadeau scanyeie aproape deloc. Cat trag de ea merge de o ia dracu, cum o las la relanti da simptome de inecare.Aprinderile sunt Gotronic si porneste la sfert, Pe masura ce se incalzeste motorul trebuie sa mai infiletez surubul de la aer ca sa si tina ralantiul. Astept ceva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 E o boală comună cu bujiile, caută cele fără litera R în codul lor (în loc de BPR6EFS caută BP6EFs, de exemplu). De ce? Litera R reprezintă simbolul pentru rezistor. Bobinele de moto scapă tensiune înaltă mai mare ca cea auto, De aici moartea rapidă. Mai ales cu aprinderile... Rezultate bune am obținut cu bujiile pentru scutere, chinezeÂşti. Adică, chinezeÂşti, dar.... bune Apropos, la ce cotă în milimetri ai alezat cilindrii, cît te-a costat Âşi ce cotă de pistoane ai folosit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Daca retin bine 59 mm alezaj sper sa nu vorbesc prostii da ma duc si ma uit pe cutiile de la pistoane.Cost a fost undeva la 4 milioane adica pistoane noi, segmenti 2 seturi (am zis fereasca dumneseu daca rup vre o unul la pus)mi a ramas un set complet de segmenti. In plus ai mai for boltuei cu sigurate, rulmentii cu colivii de sus si un amarat de robinet de benz care a fo italian si a mers 2 zile.Toate astea + trimitere pistoane la Oradea au fost aprox 380 lei.Firma: Motoregano Oradea. PS DE CE ZICEAI DE BOBINE AM BOBINE DE DACIE PUSE. Acum nu stiu daca sa trec inapoi la 20g ulei lalitru ca scoare un fum de oia toti dracii.De tras trage incredibiul de bina numai ma freaca faza asta cu inecatul si nu i dau de capat. Astept ceva pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Ca sa intru in discutie, ma bag si eu in seama, sper sa nu fie vreo problema. Am si eu o Jawa de vreo o luna. Singura problema este ca nu are acte. Stie cineva vreun cadru de jawa cu actele necesare inmatricularii? Pentru Doru: regleaza amestecul benzina+aer pentru a sta la relanti, si verifica bine jiglorul sa nu traga aer fals pe langa. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Poți să treci liniÂştit la 25 ml ulei la litru benzină. Suta de ulei la 4 litri adica. Verifică nivelul plutitorului în CNC. Poți de-o probă să-l măreÂşti cu 2-3 mm, nu ai nimic de pierdut Âşi e foarte simplu... --- Era vorba de bujii, nu de bobină ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) Pentru @dorucioby: Fa amestecul corect de ulei. Verifica apoi ce culoare au bujiile: negre --> amestec prea bogat sau prea mult ulei in benzina; albicioase --> prea sărac amestecul; cărămizii --> amestec corect; In rest simptome ciudate. Dupa cum spui ca scoate mult fum, ma gândesc la un amestec prea bogat dar în același timp spui ca pentru a menține ralanti-ul ii mai iei din aer deci amestec prea sărac. Verifica poziția cuiului de dozaj sa fie la mijloc și cum ți-a mai spus cineva nivelul benzinei în camera de nivel constant sa fie 10 - 11 mm fata de buza bazinului. Parca asa scria în carte. P.S. Daca scoate mult fum cand motorul este rece, nu-i nici o problema. Vezi daca mai scoate fum dupa ce faci cateva ture cu ea cu motorul intre 2000 si 3000 rot/min. La rece scoate oricum fum foarte mult. Editat Mai 6, 2011 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Dupa ce merf cu ea o bucata buna si se incalzesc tobele nu mai scoate fum asa de mult. Nivelul in carb e corect . Mai am de verificat acul de dozaj.In caz ca e la mijloc, il pun mai sus sau mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Dupa ce merf cu ea o bucata buna si se incalzesc tobele nu mai scoate fum asa de mult. Nivelul in carb e corect . Mai am de verificat acul de dozaj.In caz ca e la mijloc, il pun mai sus sau mai jos? Pai in carte asa zice ca trebuie sa stea la mijloc (a doua crestătură de sus). Poti insa incerca cu el si in alte pozitii. Cu cat il ridici mai sus (adica pui siguranta mai jos) cu atat va fi amestecul mai bogat. Cu cat il cobori cu atat mai sarac. Numai ca trebuie sa stii ca din acul de dozaj se regleaza amestecul pentru mersul in sarcina nu pentru ralanti. Tot pe acest forum am gasit ca la acul de dozaj se umbla in functie de culoarea bujiilor si numai dupa ce ai mers cu motorul in turatia lui de lucru (adică nu mers în ralanti cu motorul în 1000 rot/min) și oprit apoi cât mai repede, înainte de a sta în ralanti pentru ca mersul în gol sa nu influențeze culoarea bujiilor. In formularea de acolo spunea sa mergi cu motorul ceva mai turat "ca si cum ar incerca sa ti-l fure cineva" Interpretarea culorii bujiilor ți-am spus-o în postul anterior și nu mă repet. Pentru mersul în ralanti, reglajul se face din șurubul de reglaj a aerului. Si bineînțeles, mare atenție la nivelul în carburator care contează și în mers și în ralanti. Reglajul mersului în gol fa-l după ce s-a încălzit motorul corespunzător și apoi nu mai umbla la el chiar dacă la rece bâlbâie sau trebuie sa-l ajuți cu accelerația ca sa stea pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Reglajul nivelului l am facut dupa carte zic eu are si semn cat trebuie sa fie, dupacum am mai zis in sarcina trage si fuge de rar a mers asa.Merg 15 km sa zicem la blana 80-100 la ora, cand ajung undeva cu ea si las acceleratia rinde sa moara. Maresc debirtl de aer, adica mai strand surubul de aer si ma descurc asa. Cand vin acasa si o las, dupa ce se raceste motorul , daca il pornesc si uit sa strang surubul de la aer inapoi,se tureaza de se sparge.Aprindere? nu am ce umbla fiindca porneste al naibii de usor, rar sa i dau doua pedale. ma gandesc sa dau nivelul mai mic ,cu riscul ca nu va mai trage asa de bine. Bujiile sunt uscate,ok dar un pic negre.Nu afumate dar nu galbene.Apropos am curatat si tobele si vad ca totusi le gasesc unsuroase in coada.Dau vina si pe uleiul mult pus in benzina. O sa mai tatonez nivelul in carburator si mai vad.In rest super multumit cum trage, era sa ma basculeze intr o zi de sa nu ma vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Reglajul nivelului l am facut dupa carte zic eu are si semn cat trebuie sa fie, dupacum am mai zis in sarcina trage si fuge de rar a mers asa.Merg 15 km sa zicem la blana 80-100 la ora, cand ajung undeva cu ea si las acceleratia rinde sa moara. Maresc debirtl de aer, adica mai strand surubul de aer si ma descurc asa. Cand vin acasa si o las, dupa ce se raceste motorul , daca il pornesc si uit sa strang surubul de la aer inapoi,se tureaza de se sparge.Aprindere? nu am ce umbla fiindca porneste al naibii de usor, rar sa i dau doua pedale. ma gandesc sa dau nivelul mai mic ,cu riscul ca nu va mai trage asa de bine. Bujiile sunt uscate,ok dar un pic negre.Nu afumate dar nu galbene.Apropos am curatat si tobele si vad ca totusi le gasesc unsuroase in coada.Dau vina si pe uleiul mult pus in benzina. O sa mai tatonez nivelul in carburator si mai vad.In rest super multumit cum trage, era sa ma basculeze intr o zi de sa nu ma vad. E posibil ca totusi sa ai nivelul benzinei prea mare,desi spui ca l-ai facut dupa carte...apropo,cum ai masurat nivelul? Cred ca faci o confuzie in legatura cu surubul de aer...strangandu-l,imbogatesti amestecul,nu-l saracesti. Reglajul corect al amestecului la ralanti il faci cu motorul incalzit,incercand sa obtii o turatie cat mai mare ,din surubul ce regleaza aerul,coborand putin cate putin subarul,pana obtii o turatie de aprox 1000RPM. Din ce povestesti ,tu mergi cu surubul de aer prea strans,deci cu amestec bogat;desi se spune ca surubul de aer regleaza amestecul doar la ralanti,imbogatirea excesiva a amestecului se simte nu doar la ralanti,de aceea poate ai bujiile afumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Babeste cate ture aprox trebuie sa fie desfacut surubul de la aer,respectiv cel de labenzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.