Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

nu difera la bolt,am folosit acelasi bolt insa la piston pe care l-am scos primul segment are blocajul in spate,al treilea in fata si al doilea undeva la mijloc. la cel pe care l-am montat acum am pus primul in spate si al treilea vine pe undeva unde venea al doilea la cel vechi si imi pare foarte aproape de o fanta.

Editat de sabyn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am inteles m-am gandit si eu ca ceva nu-i in ordine dar nu stiam ca se pot muta stifturile de blocare ale segmentilor. imi poti explica cum se face mutarea lor.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

important e ca fanta segmentilor sa fie,de preferat,situate la jumatatea distantei intre transfere.exista pistoane cu bolt de 16 si 18 din cate-mi amintesc.

am masurat boltul si este de 15mm ,are uzura si boltul si bucsa,asta ar putea fi cauza ca tinde sa blocheze pistonul cateodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atențiune! Atențiune! Se caută una „bucățică” motociclist, posesor de Jawa!

 

P.S. Prietene, dacă pică ceva, dai și tu o bere pentru lipeală! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă un click pe ce e scris cu roșu și observă singurel... (și încearcă să-ți găsești pe undeva simțul umorului, e nevoie de el în viața asta grea!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am fost sfatuit mi s'a spus ca trebuiesc bujii fierbinti.si anume mai exact (ngk standard b6hs).si inca o intrebare.motorul pe jawa mea este aproape nou are abia vreo 10.000 km.sa inteleg ca motorul nu are rodajul facut si pe parcurs va merge din ce in ce mai bine?tata mi'a reglat carburatorul merge perfect urca peste 7000 de ture jawa.dar am in continuare probleme nu prea vrea sa porneasca la pedala.imping la ea.oare de la bujii poate fi aceasta problema?stima

 

incearca bp6hs ;) la 10.000 numai in rodaj nu mai e...

 

O fi cu atas ? :)

 

iti arde de o babardeala in atas? scrie ca avea numar de if...

 

http://www.youtube.com/watch?v=gDNQcokolvA&feature=share

Editat de Performance Solutions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o problema la carburator. Nu mai inchide cuiul din camera de nivel, drept urmare nu pot sa reglez ralanti-ul, se supraalimenteaza,iar daca nu sunt atent sa inchid robinetul cand opresc, raman fara combustibil. Luminati-ma daca aveti vreo idee pentru reparat sau de unde sa gasesc un carburator (la un pret mai omenos :) ). Va multumesc! Asfalt uscat!

 



Asta e motorul

post-72491-0-94836400-1368363064_thumb.jpg

post-72491-0-08556300-1368363125_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am o problema la carburator. Nu mai inchide cuiul din camera de nivel, drept urmare nu pot sa reglez ralanti-ul, se supraalimenteaza,iar daca nu sunt atent sa inchid robinetul cand opresc, raman fara combustibil. Luminati-ma daca aveti vreo idee pentru reparat sau de unde sa gasesc un carburator (la un pret mai omenos :) ). Va multumesc! Asfalt uscat!

Vezi ca la tine alta e problema! Cuiul pontou ramine blocat sau plutitorul nu mai inchide prin acea lamela ce preseaza pe cui. Nu cred ca uzura poate fi asa mare incit sa curga datorita ei atita benzina. Desfa carburatorul si fa-i un reglaj sumar, apoi vezi cum se comporta! Si nu uita, spune-ne si noua ce ai gasit acolo! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut de cateva ori carburatorul, e o problema la "scaunul" cuiului ponto. Daca deschid robinetul curge benzina ca la balamuc. Nu inchide cuiul. Plutitorul este din plastic, nu am ce lamela regla. Pare o bucata de plastic "scaunul "cuiului ponto. In kitul de reparatie exista si acea bucata de plastic?

Multumesc pentru raspunsuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kit-ul de reparatie am vazut ca ar contine absolut toate piesele din interiorul carburatorului, inclusiv oringuri de cauciuc, garnitura si plutitorul complet. Chiar cuiul pontou este cu "scaun" cu tot. Sincer doar am vazut, dar nu am testat niciodata calitatea pachetului. Plutitorul tau apasa cu o bucatica din corpul lui pe cui, acea bucatica sau lamela poate fi miscata cca 1mm incit sa obtii o inchidere perfecta a cuiului pe scaun. Doar ceva lipsa sau o uzura foarte mare poate face sa curga abundent benzina in stationare, ori o pozitie inclinata (nefiresc) a plutitorului.



Am nevoie de trei segmenti (sau macar trei, daca nu, primesc si sase ca sa nu descompleteze cineva un set!) de Jawa 350 model 634.

Astia de-mi trebuiesc mie sunt de 60 mm in diametru (cota ruseasca presupun, fiindca cehii nu aveau asa ceva) si 2,5 mm grosime. Spre exemplificare pun citeva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut de cateva ori carburatorul, e o problema la "scaunul" cuiului ponto. Daca deschid robinetul curge benzina ca la balamuc. Nu inchide cuiul. Plutitorul este din plastic, nu am ce lamela regla. Pare o bucata de plastic "scaunul "cuiului ponto. In kitul de reparatie exista si acea bucata de plastic?

Multumesc pentru raspunsuri!

Capatul cuiului de pe plutitor se poate prelucra insa eu as verifica mai intai daca nu cumva exista o fisura in plutitor si intra benzina in el, se poate etansa cu cositor.

 

Capatul cuiului de pe plutitor se poate prelucra insa eu as verifica mai intai daca nu cumva exista o fisura in plutitor si intra benzina in el, se poate etansa cu cositor.

Am spus prostii daca plutitorul este din plastic insa totusi verifica daca nu patrunde benzina in el.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar cuiul pontou este cu "scaun" cu tot. Sincer doar am vazut, dar nu am testat niciodata calitatea pachetului. Plutitorul tau apasa cu o bucatica din corpul lui pe cui, acea bucatica sau lamela poate fi miscata cca 1mm incit sa obtii o inchidere perfecta a cuiului pe scaun. Doar ceva lipsa sau o uzura foarte mare poate face sa curga abundent benzina in stationare, ori o pozitie inclinata (nefiresc) a plutitorului.

 

Domnule Pedala,

Am si eu nevoie sa rezolv ceva probleme ca va vad destul de priceput si ma intrebam daca dati consultatii nu numai pe forum ci si la domiciliu. La domiciliul dumneavoastra, ma refer. Si daca da, va rog sa-mi dati un telefon ca stiu ca aveti numarul meu. Aveam si eu numarul dumneavoastra dar e intr-un telefon vechi care nici nu mai stiu pe unde e.

 

Aterizez in zona Ticleni - Tg Jiu (la Petrofac-urile respective) incepind de maine dimineata pina saptamina viitoare marti.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti invitatul meu neica! Numai ca in weekend voi pleca la Sighisoara sa ma intilnesc cu ceilalti motobosho'...asa ca daca este sa ne vedem, ar fi bine s-o facem pina atunci! Numerele mele (citeva) au ajuns via mail la domnia voastra...si miine sun cind am ceva timp liber la munca, pentru a stabili detaliile consultatiilor. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti invitatul meu neica! Numai ca in weekend voi pleca la Sighisoara sa ma intilnesc cu ceilalti motobosho'...asa ca daca este sa ne vedem, ar fi bine s-o facem pina atunci! Numerele mele (citeva) au ajuns via mail la domnia voastra...si miine sun cind am ceva timp liber la munca, pentru a stabili detaliile consultatiilor. :cheers:

 

Si eu plec in weekend la Turda, dar ma intorc luni dimineata la Ticleni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mosko

buna tuturor !

o furca (sau telescop fata stanga) pentru o jawa 350 ts/638 are cineva de vanzare?

si inca o intrebare...

intrerupatorul lumina frana spate.la mine se afla la mijlocul unui cablu al carui prim capat este legat la parghia de pe partea opusa axului care actioneaza frana de picior (deasupra cablului frana spate)

unde se afla fixat intrerupatorul pe sasiu si unde e fixat celalalt capat al cablului?

in imagine,tipul exact de cablu & intrerupator.

merci in avans pentru feedback!

post-75995-0-22633500-1369069749_thumb.jpg

Editat de mosko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

buna tuturor !

o furca (sau telescop fata stanga) pentru o jawa 350 ts/638 are cineva de vanzare?

 

O faţă completă de Jawă nu vrei?

 

Hai că mi-am adus aminte că tre să mă duc s-o adun p-acasă şi pe aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare rugaminte la voi...am nevoie de niste piese de motor noi de jawa 350 model 634(pistoane,segmenti,cilindri,garnituri).stie cineva de unde pot cumpara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o mare rugaminte la voi...am nevoie de niste piese de motor noi de jawa 350 model 634(pistoane,segmenti,cilindri,garnituri).stie cineva de unde pot cumpara?

 

Daca nu gasesti la niciunul dintre colegi, poti incerca la Gaspar (gasesti numarul de telefon in paginile anterioare). Eu de la el am cumparat.

Editat de best_biker09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...