Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ca sa nu ai probleme pe vreme torida, te sfatuiesc sa-ti pui bujii mai reci, adica de 240, 280...chiar daca sint romanesti, Sinterom...is foarte bune! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are toridu cu valoarea termica a bujiei nea Ivane? :)

Motorul se raceste mai greu, iar o bujie rece are sanse mai mici sa faca nazuri...testat de mine! Pentru perioade mai reci ale anului prefer bujii de 225, normal, tot romanesti!

Nu vorbesc din carti, spun din experienta de zi cu zi...care pentru mine a reusit sa bata cartea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul recunosc ca la toate vechiturile care s-au perindat prin batatura am folosit bujii oricum numai dupa valoarea termica nu. La Jawa de 350 de multe ori bujii diferite de la un cilindru la celalalt. Pentru mine conta sa scot bujia caramizie din cilindru. Stau si eu in spatele calitatii Sinterom (Y) doar ca au inceput sa fie din ce in ce mai rare la vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate...uneori culoarea bujiei iti dovedeste cit de bine merge respectivul motor, sau doar acel cilindru. :10:

Io am fost si ramin un spartan in exploatarea oricarui tip de motor (sint un fel de kill engines, vorba neamtului german), iar daca la mine rezista un motor o zi, la altii rezista ani buni! De aceea am cautat cele mai fiabile variante si cele mai simple, ca un motor sa aiba viata lunga si sa mearga in parametrii fabricantului. Si io am folosit bujii diferite pe cei doi cilindri, chiar si cote diferite la cilindri/pistoane...si nu a crapat nimic, contrar spuselor specialistilor! Asa ca se poate, totul e sa vrei si sa incerci! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am fost sfatuit mi s'a spus ca trebuiesc bujii fierbinti.si anume mai exact (ngk standard b6hs).si inca o intrebare.motorul pe jawa mea este aproape nou are abia vreo 10.000 km.sa inteleg ca motorul nu are rodajul facut si pe parcurs va merge din ce in ce mai bine?tata mi'a reglat carburatorul merge perfect urca peste 7000 de ture jawa.dar am in continuare probleme nu prea vrea sa porneasca la pedala.imping la ea.oare de la bujii poate fi aceasta problema?stima

post-64107-0-63092500-1366534879_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am auzit de bujii fierbinti, poate doar alea puse pe flacara de la aragaz si apoi luate cu patentul...! :crack:

In alta ordine de idei, motorul poate porni greu din cauza aprinderii, a insuficientei curentului, bobine obosite, fise strapunse...si ar mai fi vreo citeva sute de cauze! Cea mai des intilnita este insa prima!

Poate fi si faptul ca motorul este prea strins si porneste greu...dar asta ar fi ultima dintre cauze!

Oricum, frumoasa Jawa...s-o calaresti cu placere, mult si bine...si incet-incet o sa-i descoperi hibele...pe rind! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aprinderea e noua pe ea pe 12v,bobine de dacie:-??...da,in fiecare zi incet incet o cunosc mai bine:)).am comandat aceste bujii care apar pe net pentru ea.sa vedem.mersi de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat modificarea pe 12V (dar asta nu inseamna ca reglajul este bine facut)...iar bobinele de Dacia sint sfinte! La fel am pus si io! Nu te complica sa cumperi bujii de firma, vei fi dezamagit! Mergi la magazinul de piese Dacia si cumpara bujii normale, chiar si de 225...si vei vedea ca merg mai bine ca alea de firma! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Nu fii rau! Omul are impresia ca astea in doi timpi au performantele si rezistenta in timp ca si a celor in patru timpi!

Se rezolva si aia, niste segmenti noi si doua veri merge unsa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg care e treaba cu astea in 2 timpi.dar din lipsa de bani numai reusesc anul asta sa imi cumpar motor asa ca ii ciordesc jawa lu' tata.si problema e ca sunt bata momentan la aceasta motocicleta:).dar hei asta e motociclismul si cu bune si cu rele.sa speram ca ii dau de cap.stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 10000 km e oricum numai in rodaj nu :) indraznesc sa te sfatuiesc sa faci o masurare a compresiei. s-ar putea sa ai surprize.

Gresesti amarnic baiatul are dreptate este rodajul care urmeaza :eek: dupa segmentare

Numai bine

 

 

la 10000 km e oricum numai in rodaj nu :) indraznesc sa te sfatuiesc sa faci o masurare a compresiei. s-ar putea sa ai surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind, fara rusisme,da?! :-L

In faza urmatoare baga o saiba intre pinionul fix si acea siguranta de pe ax, incit pinionul tip balador sa nu aiba deloc joc pina in siguranta. Calculatorul meu personal, pe care nu-l pot numi PC, ma tradeaza, stii tu, ti-am povestit despre abacul meu...si nu pot salva pozulica sau s-o maresc si sa pot pune semne pe ea! Si ca treaba sa fie fara rebuturi, aplica acea metoda pe care o foloseam la alergari, cu sanfrenarea pinioanelor in trapez, la craboti...si nu va mai da gres la selectarea vitezelor!

Pentru treapta intii era mai simplu, saiba intra intre pinionul mare si carcasa motorului (cutiei)...dar sper ca ai inteles din explicatie! Daca nu, da un beep si iti explic mai pe larg! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este cineva interesat de o jawa de politie cu 8000 km la bord ? stare foarta buna. Moto este in Bacau. Poze nu am.Nu se da scump.

Daca moto este in Bacau, as fi interesat sa-l vad.

Un nr. de telefon, adresa ?

Sau bip la 0744. 503337 -Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa pun aprindere wartburg la jawa mea si merge perfect.Acum 3 saptamani am cuparat din targ in Ploiesti un filtru, o porcarie , s-a topit ceva alb in interior, Am schimbat filtru cu unul de dacie , sa vad ce se mai intampla.



I-mi trebuie un lant primar si cred un ambreiaj sa vad unde gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat la jawa 175 un cilindru cu piston si segmenti (set complet facut de bunicul acum vreo....inainte de revolutie),problema e ca segmentii nu se inchid pe piston in acelasi loc cum era pe pistonul pe care l-am dat jos . sa fie pistonul de CZ? e diferent intre cel de jawa si cel de cz? stiu ca cz-ul are doar o evacuare si asta sa fie cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...