LUXOR Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Multumim Fekete, Plansha cu semeringurile este aur curat. In ceea ce priveste aprinderea, posteaza care e rezultatul calaminei pe bujii. Daca merge bine atunci te rog pune o schitza cu cama aia si cu tabla, ca prevad ca o sa imi scoata peri albi (nu de alta dar deja am). Pacat ca esti la Timisoara, dar la o adica o sa vin acolo ce sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 merge bine aprinderea, eu am fost primul din romania care a pus si i-a si mers cum trebuie. o am din august anul trecut pe un ij (2 senzori din prima, scanteia pierduta inseamna scanteie mai mica si consum mai mare si de curent si de carburant). de mers nu prea merg cu el decat foarte rar, de placere pt. ca am si japoneze. acum daca vreti una mai performanta care sa va ajute cu adevarat, nu doar un inlocuitor de platini exista si aprinderea programabila de la imfsoft care e doar 110 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 Sunt de acord ca alea Japoneze sunt mai performante.................dar atunci cine mai repara in garaj la cele comuniste cu surubelnita, cheia, patentul si presa..............placerea ostasului roman de a surubarii la ce are......... Fac si un filmulet ca sa vedeti cum functioneaza............ Diametrul original e de 17 mm se poate face si de 19 mm dar atunci trebuie schimbat platoul original ca nu prea permite gaura de pe el cama de 19 mm Deci cel original e de 17 mm eu din asta am........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 (editat) Da da , filmuletul, filmuletul.... (dar de calitate....) Editat Iunie 17, 2008 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUXOR Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 What the f**k mai e si Imfffffsoftul asta ??? Marturisesc neputintza si jalea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 http://www.imfsoft.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 D-nu "fesu" spune-ne te rog ce ne tot trimiti la IMSOFT cand avem aici in RO cu 40 euro ambele aprinderi pt Jawa 350? Am vazut de multa vreme aprinderea aia de la IMSOFT dar e cam scumpa pt buzunarele noastre 110 euro+taxe sau gasesti si la Power Dynamo pe MZ-B dar si acolo tot pe la pretul asta bate......... Cred ca Jawistii din RO nu prea stiu inca de GOTRONIC ca si-ar cam pune toti aprinderi din astea............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 D-nu "fesu" spune-ne te rog ce ne tot trimiti la IMSOFT cand avem aici in RO cu 40 euro ambele aprinderi pt Jawa 350?Am vazut de multa vreme aprinderea aia de la IMSOFT dar e cam scumpa pt buzunarele noastre 110 euro+taxe sau gasesti si la Power Dynamo pe MZ-B dar si acolo tot pe la pretul asta bate......... Cred ca Jawistii din RO nu prea stiu inca de GOTRONIC ca si-ar cam pune toti aprinderi din astea............ sa fim seriosi, 110 euro sunt 400 de lei. nu e o avere. este o aprindere programabila, cu avans variabil. stii care e diferenta intre static si variabil? se amortizeaza foarte repede pretul numai din consum. sa nu mai vorbim de faptul ca faci economie la piese de schimb mai mare, mult mai mare de fapt decat in cazul avansului fix. p.s. e 110 euro in romania, aduce user-ul grimstone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Iunie 18, 2008 Autor Share Postat Iunie 18, 2008 Am si eu o problema la telescoapele fata.Imi scuipa repede tot uleiul afara.Ce s-a intamplat si ce pot face sa le repar? As vrea sa iau unele noi dar sunt cam scumpe.Tin sa mentionez ca nu am ts.A mea e de prin 84,si are furca originala....Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Schimbi semeringurile de la ambele telescoape si ai rezolvat problema..............cred ca nu difera fata de Jawa 350 638 modelul de telescoape..........cele din spate sunt mai greu de reparat dar problema celor din fata sunt semeringurile....................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 difera... cu modificari se pot pune dar difera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Iunie 20, 2008 Autor Share Postat Iunie 20, 2008 cand spui modificari la ce anume te referi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tir Rex Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Motocicleta si eu in foto atasate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LUXOR Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Rex, Sa porti sanatos si sa te poarte sanatoasa bombonica roz ! Este o achizitie importanta, sa nu renunti la ea. Si atunci nici ea nu va renuntza la tine. Pentru drumurile si dealurile din zona ta este un excelent mijloc de transport. Iti mai zic odata bun venit printre noi si nu uita ce ti-am scris in postul meu din pagina precedenta. Stima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Iunie 23, 2008 Autor Share Postat Iunie 23, 2008 Respect pt toti jawistiii!!!!!!!!! Am si eu o nelamurire...am segmentat nou motoru si nu stiu ce sa ii fac sa il rodez ca la carte..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Pui ulei bun daca se poate benzina fara plumb, nu doua persoane pe motor primii cel putin 1000 KM si in rest..............asfalt uscat................ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Salutare jawasistilor. Recent m-am apucat sa reconditionez jawasika mea. Acum vin si eu cu cateva intrebari. Azi am schimbat azi furca la ea(a mea era varza, bineinteles si a celui de la care am cumparat-o pe cea "noua". Stie el cine). Si vin si eu cu cateva intrebari: Ce ulei sa pun in furca si cat. Nu am nici cea mai vaga idee. Daca ma puteti ajuta... as fi recunoscator. Si a doua intrebare: Cine a mai modificat bordul la o jawasika 350 638? As fi interesat ce pot sa fac in legatura cu kilometrajul si turometrul. Am auzit ca unii la turometru au pus de oltcit. (eu as prefera ceva electronic... daca exista) Intrebarea mea: 1)Turometrul de oltcit intra in suportul pt turometrul original? ca eu nu vreau sa-i schimb forma initiala. daca nu ce imi puteti sugera? 2)In materie de kilometraj ce pot face? Sincer nu vreau sa-l pastrez pe cel original.(deja am schimbat 2 cabluri la el si nici nu arata exact). 3) Am de gand sa o vopsesc. Ce sugerati? Sa vopsesc cadrul k lumea sau sa il pregatesc si sa ii dau un spray?(multi de prin zona mea care ii cunosc au sugerat numai spray) Multumesc anticipat. Din pacate pe parcursul reconditionarii cred ca o sa revin cu cateva intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_cbtr Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Salutare posesori de Jawa!! Ma alatur si eu in clubul vostru in momente dureroase (si la propriu si la figurat) pentru mine ca motociclist. Desi am citit o parte din topic si am vazut ca se discuta despre lucruri interesante pentru orice "JaWist", eu vreau sa va cer ajutorul intr-o problema personala si sper sa fiu inteles (ca nu sunt in spiritul topicului): Luni seara am avut accident; mergeam spre Brasov si in dreptul autogarii din Miercurea Ciuc, in timp ce ma aflam in depasirea unui autoturism, acesta a virat stanga accidentandu-ma si avariindu-mi destul de tare motocicleta. (toata partea dreapta e indoita/sparta, telescoapele fata indoite) Dupa ancheta politiei rutiere din M Ciuc s-a stabiblit ca vinovat de producerea accidentului este conducatorul autoturismului. Drept urmare politia mi-a inmanat autorizatia de reparatii si "anexa 2", un document, un proces verbal de fapt, prin care vinovatul consimte ca RCA-ul lui sa suporte reparatiile la motor. Asa ca marti m-am tarat pana la Asirom Bicaz ca-mi era mai aproape, dar de acolo am fost trimis la Piatra Neamt, unde m-am adresat la biroul daune. Numai ca odata ajuns acolo aveam sa constat ca am venit degeaba (si numai eu stiu cata durere am tras sa merg pana acolo). La Bicaz mi s-a spus ca la Piatra voi fi luat in evidenta de un inspector de la daune si ca ulterior acesta va veni la mine acasa sa constate pagubele, sa faca poze plm. Insa cei de la daune mai nu se uitau la mine, nici gand sa ma ia in evidenta desi i-am intrebat de acest lucru. Mi-au zis doar ca mai intai trebuie sa-mi gasesc service autorizat si dupa aia sa ma duc la ei. Am intrebat si eu pe unde am putut dar deocamdata nu am gasit service moto autorizat in Neamt. Acum nici nu mai pot pleca de acasa, practic nu mai pot merge din cauza contuziilor de la piciorul drept, asa ca va rog pe aceasta cale daca aveti ceva informatii utile sa ma ajutati. numa' bine, asfalt uscat! desi Jawa poate merge si fara asfalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Salutare jawasistilor. Recent m-am apucat sa reconditionez jawasika mea. Acum vin si eu cu cateva intrebari. Azi am schimbat azi furca la ea(a mea era varza, bineinteles si a celui de la care am cumparat-o pe cea "noua". Stie el cine). Si vin si eu cu cateva intrebari: Ce ulei sa pun in furca si cat. Nu am nici cea mai vaga idee. Daca ma puteti ajuta... as fi recunoscator. Si a doua intrebare: Cine a mai modificat bordul la o jawasika 350 638? As fi interesat ce pot sa fac in legatura cu kilometrajul si turometrul. Am auzit ca unii la turometru au pus de oltcit. (eu as prefera ceva electronic... daca exista) Intrebarea mea: 1)Turometrul de oltcit intra in suportul pt turometrul original? ca eu nu vreau sa-i schimb forma initiala. daca nu ce imi puteti sugera? 2)In materie de kilometraj ce pot face? Sincer nu vreau sa-l pastrez pe cel original.(deja am schimbat 2 cabluri la el si nici nu arata exact). 3) Am de gand sa o vopsesc. Ce sugerati? Sa vopsesc cadrul k lumea sau sa il pregatesc si sa ii dau un spray?(multi de prin zona mea care ii cunosc au sugerat numai spray) Multumesc anticipat. Din pacate pe parcursul reconditionarii cred ca o sa revin cu cateva intrebari. Chiar nu mai sunt jawasisti pe forum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Salut.......cu privire la bordul de Oltcit am gasit o schema pe vremuri si am adaptat-o la Jawa si merge in afara de turometru..........dar nu cred ca din cauza schemei nu merge ci ca este el bulit.............Bord_IZH_Jupiter_inlocuit_cu_bord_de_autoturism_Oltcit.doc Iar la telescoape.......daca sunt originale.........eu am incercat mai multe variante deja..........cu ulei de transformator, unii spun ca e subtire, dar merge sau cu ulei hidraulic de la piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Salutare posesori de Jawa!!Ma alatur si eu in clubul vostru in momente dureroase (si la propriu si la figurat) pentru mine ca motociclist. Desi am citit o parte din topic si am vazut ca se discuta despre lucruri interesante pentru orice "JaWist", eu vreau sa va cer ajutorul intr-o problema personala si sper sa fiu inteles (ca nu sunt in spiritul topicului): Luni seara am avut accident; mergeam spre Brasov si in dreptul autogarii din Miercurea Ciuc, in timp ce ma aflam in depasirea unui autoturism, acesta a virat stanga accidentandu-ma si avariindu-mi destul de tare motocicleta. (toata partea dreapta e indoita/sparta, telescoapele fata indoite) Dupa ancheta politiei rutiere din M Ciuc s-a stabiblit ca vinovat de producerea accidentului este conducatorul autoturismului. Drept urmare politia mi-a inmanat autorizatia de reparatii si "anexa 2", un document, un proces verbal de fapt, prin care vinovatul consimte ca RCA-ul lui sa suporte reparatiile la motor. Asa ca marti m-am tarat pana la Asirom Bicaz ca-mi era mai aproape, dar de acolo am fost trimis la Piatra Neamt, unde m-am adresat la biroul daune. Numai ca odata ajuns acolo aveam sa constat ca am venit degeaba (si numai eu stiu cata durere am tras sa merg pana acolo). La Bicaz mi s-a spus ca la Piatra voi fi luat in evidenta de un inspector de la daune si ca ulterior acesta va veni la mine acasa sa constate pagubele, sa faca poze plm. Insa cei de la daune mai nu se uitau la mine, nici gand sa ma ia in evidenta desi i-am intrebat de acest lucru. Mi-au zis doar ca mai intai trebuie sa-mi gasesc service autorizat si dupa aia sa ma duc la ei. Am intrebat si eu pe unde am putut dar deocamdata nu am gasit service moto autorizat in Neamt. Acum nici nu mai pot pleca de acasa, practic nu mai pot merge din cauza contuziilor de la piciorul drept, asa ca va rog pe aceasta cale daca aveti ceva informatii utile sa ma ajutati. numa' bine, asfalt uscat! desi Jawa poate merge si fara asfalt In astfel de conditii, spunele celor de la asigurari ca faci reparatia "In regie proprie". Ptr. asta ai nevoie de niste oferte ptr. piese de schimb, respectiv scrii piesele pe o foaie de hartie si "mergi" pe la niste firme de piese auto sa-ti puna preturile si o stampila pe oferta (cu toate datele firmei). Sau efectiv te intelegi cu ei cam cat ar costa reparatia.!! Astfel, daca ptr. manopera nu pot sa-ti dea prea mult, poate reusesti sa recuperezi banii ptr. piesele noi. (Nu conteaza ce pui tu pe motor). Nu esti obligat nici sa mergi la service pe urma, si ar trebui sa-ti dea banii in mana imediat pe loc sau in cateva zile. (Asa am facut eu la Oltcit cand l-am "infipt in gard" de Craciun acum 6 ani (pe gheata).!!! Ptr. contuzii, fati rost de un certificat medical, si ar trebui sa ti-l plateasca.!!! (asigurarea) . Dar nu stiu modalitatile de rezolvare (in asigurarea celor cu masina sunt asigurate parca si persoanele implicate in accident, pana la o anumita suma) Succes!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew_i Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Salut.......cu privire la bordul de Oltcit am gasit o schema pe vremuri si am adaptat-o la Jawa si merge in afara de turometru..........dar nu cred ca din cauza schemei nu merge ci ca este el bulit.............Bord_IZH_Jupiter_inlocuit_cu_bord_de_autoturism_Oltcit.docIar la telescoape.......daca sunt originale.........eu am incercat mai multe variante deja..........cu ulei de transformator, unii spun ca e subtire, dar merge sau cu ulei hidraulic de la piese auto. Multumesc mult fekete1974. Da la mine furca e tot originala da Jawa. Si in legatura cu turometrul.... Eu nu prea as vrea sa-i pun tot bordul de la oltcit. PE mine m-ar interesa numai turometrul. Si asta daca il pot monta in ceasul original de la jawa. Sau altceva ce-i pot face. Eventual un turometru electronic(nu mecanic cum are acum) care sa se lege la bobine(cred ca asa se leaga unele, cel putin asa am auzit.) sau daca nu sa pot pune un senzor la cama de la aprindere. Mentionez ca tre sa-i pun aprindere electronica de la gotronic. Pot face asa ceva? Si daca are cineva idei ce pot face in legatura cu kilometrajul. Nici pe asta nu prea as vrea sa il las cu cablu (cel original). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_cbtr Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 OK merci mult pentru sfaturi gotronic. acuma sa ma pun eu pe picioare si oi face tot posibilul s-o pun si pe ea din nou pe roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Cu un sg senzor si cu cama dubla mergea destul de bine dar dupa vreo 5 Km una din bujii tot timpul se afuma.........tablele de pe cama nu am reusit sa le lipesc perfect la 180 grade si de aici si imperfectiunile arderii...........Cu doi senzor se poate regla exact pe fiecare piston in parte.............. Crede ca e varianta cea mai buna cu doi senzori......... si cand ti-am spus... aceea era cauza si la mine... poti incerca sa adaptezi ceva proiectat cu 2 insertii de metal la 180 grade si folosesti tot un senzor ex. : cooler procesor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fekete1974 Postat Iunie 28, 2008 Share Postat Iunie 28, 2008 Si cum ai adaptat cooler-ul efectiv ai prins paleta pe rotor? sau? Am doi senzori acum si merge bine, doar ca pe cama de alama am lipit tabla pe 1/2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.