Sari la conținut

Jawa


CrazYRaveN
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal tongue.gif tongue.gif ! Ajutatzi-ma shi pe mine cu un ambielaj de JAWA 350 TS! Daca avetzi careva un ambielaj second hend functional de vanzare k il cumpar eu! Al meu ii descentrat shi nu am unde sa-l repar baldy.gif ! Am cautat peste tot shi nu am gasit iar unu nou nu-mi permit! Va rog tare mult 6.gif 6.gif ajutatzi un prieten de-al vostru! Sa auzim numai de bine Jewistilor!!! beer.gif beer.gif ricky.gif

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 15:37 -------------
sal :bow: :bow: ! Ajutatzi-ma shi pe mine cu un ambielaj de JAWA 350 TS! Daca avetzi careva un ambielaj second hend functional de vanzare k il cumpar eu! Al meu ii descentrat shi nu am unde sa-l repar :bow: ! Am cautat peste tot shi nu am gasit iar unu nou nu-mi permit! Va rog tare mult :bow: :bow: ajutatzi un prieten de-al vostru! Sa auzim numai de bine Jewistilor!!! ;) :bow: :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

;) AHHH , AMBIELAJ BUN... :bow: NU PREA GASESTI...E "INIMA" UNUI MOTOR IN 2 TIMPI... SI de obicei costa de nu-ti vine sa-ti crezi ... de exemplu:m-am interesat pentru jawa asta a mea , NOU-ACHIZITIONATA , cat costa un ambielaj NOU (sau reconditionat PROFESIONAL IN GERMANIA), si nu prea m-a incantat DELOC PRETUL... http://www.jawa-power.de/jawa-125175-25035...e=2&sort=2a

 

 

DAR , DACA TE GANDESTI CA NU ESTE DIN ROMANIA ... SI MAI MULT CA SIGUR S-AU OCUPAT NISTE SPECIALISTI DE EL... Parca nu mai e asa de scump :bow: chiar pretul in sine este un "stimulent" ca data viitoare cand o scoti pe "zambilica" la plimbare , sa-i pui ulei de amestec MOTUL-800 DE 600 mii litru, sa o conduci cat mai frumos , fara socuri ,demaraje "fulminante" :bow: , sau alte scheme pe care unii bikeri le au in "programul lor zilnic" :bow: (ma numaram si eu printre ei , DAR MI-A VENIT MINTEA LA CAP)

 

DECI : SUCCES ! (eu sigur o sa am nevoie :bow: )

 

 

:bow:

 

sau dai 1000 euroi pe un motor NOU si gata balciul! :-)

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 14:23 -------------
http://www.jawa-power.de/jawa-motor-p-579.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare simpla! :huh: Cine are mai mult suflet? O Comunista cum ii spun ei,sau o japo??? Si daca o comunista are mai mult suflet,atunci unde se duce inima ei cand cineva dintre noi o face praf,o uita intr-un garaj,sau langa bloc...sau de ce nu in curtea casei.... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D o comunista , LOGIC ! e mai sufletista , si cu mai multa personalitate :huh: ! japonezele sunt fiabile dar plictisitoare... chiar neinteresante la un moment dat... prea, previzibile in exploatare :D de aici tot farmecul unei comuniste ! si satisfactia de a te plimba cu o comunista( pana in momentul in care devine o necesitate si nu mai ai timp si chef de surubareala...) si atunci iti "tragi jafoneza" :ok:

te-am lamurit? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa ma bag si eu pe aici.

Salut am si eu o JAWA ts 350 din 90 o am de doar o saptamana... da nu am prea mers cu ea(pur si simplu nu am avut timp si mai ales cu nebunia din Bucursti)

Asa si acum cu ce problema vin si eu: NU MAI VREA SA PORNEASCA :(

Am incercat aproape tot,are baterie, benzina.Am incercat si cu ea alergata(face compresie da nu se tureaza).Acum ma duc sa caut o cheie de buji sa le scot sa vad daca au alea.

poate imi dati si mie un sfat.. sunt si eu mai mic si mai prostut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un preten da-l meu are jawa 350,de prin 85-86'merge foarte bine,sunt motoare foarte fiabile si sigure,dar sa va spun ca imi cam face in cap,tot timpul tacane,este un motor foarte zgomotos,asa s-a speriat si acest baiat , desfacut den ea sa schimbe si a vazut ca toate piesele sunt in stare foarte buna!si cand merge pe ij-u meu sau pe mobra mea e chiar mirat de ce silentioasa si fina este,jawa e putintel cam brutala,,,asta e parerea mea despre ea Numai bine!! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal tongue.gif tongue.gif ! Ajutatzi-ma shi pe mine cu un ambielaj de JAWA 350 TS! Daca avetzi careva un ambielaj second hend functional de vanzare k il cumpar eu! Al meu ii descentrat shi nu am unde sa-l repar baldy.gif ! Am cautat peste tot shi nu am gasit iar unu nou nu-mi permit! Va rog tare mult 6.gif 6.gif ajutatzi un prieten de-al vostru! Sa auzim numai de bine Jewistilor!!! beer.gif beer.gif ricky.gif

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 15:37 -------------</small><br/>sal :moto: :blbl: ! Ajutatzi-ma shi pe mine cu un ambielaj de JAWA 350 TS! Daca avetzi careva un ambielaj second hend functional de vanzare k il cumpar eu! Al meu ii descentrat shi nu am unde sa-l repar :moto: ! Am cautat peste tot shi nu am gasit iar unu nou nu-mi permit! Va rog tare mult :guitar: :banpls: ajutatzi un prieten de-al vostru! Sa auzim numai de bine Jewistilor!!! :( :ok: :)

Am eu unul cu putin joc.Eu l-am inlocuit de pe motor ca am gasit unu in stare foarte buna.Ma gasesti la telefon 0748158058 sau aici pe motociclism! Cu referire la pret ne intelegem noi ca doar oameni suntem ...copii facem :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei cu Jawe 350, am facut in stil romanesc ceea ce fac nemtii pentru Jawa 350 cu 115 euro.

Pot spune despre aprinderea electronica care am pus-o pe Jawa 350 638 ca este trasnet si costa la 1/4 din pretul nemtesc.

Cu ajutorul aprinderii Gotronic, AT011 cu senzor, am reusit sa-l adaptez la Jawa fara prea multe complicatii, un singur senzor.....pentru ambele pistoane......si am scapat de platini !!!

Merita efortul pentru ca motorul functioneaza incomparabil mai bine.........

Revin cu poze si filmulet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile le lasi 5 minute pe aragaz sa se arda. dupa aia bagi motorul in treapta 1 si il impingi intr-o veselie cu bujiile scoase si benzina inchisa. cam tot 5 minute de impins in total. pui bujiile, tragi socul (ridici clapeta in sus), dai 5-6 pedale fara contact, pui contactul si o ia. daca nu verifica avansul si carbul. presupun ca da scanteie motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile le lasi 5 minute pe aragaz sa se arda. dupa aia bagi motorul in treapta 1 si il impingi intr-o veselie cu bujiile scoase si benzina inchisa. cam tot 5 minute de impins in total. pui bujiile, tragi socul (ridici clapeta in sus), dai 5-6 pedale fara contact, pui contactul si o ia. daca nu verifica avansul si carbul. presupun ca da scanteie motorul.

Dupa ce le arzi bine le cureti cu peria de sarma si pe urma le arunci ca le-ai stricat. Nu vor tine mult

Cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce le arzi bine le cureti cu peria de sarma si pe urma le arunci ca le-ai stricat. Nu vor tine mult

Cu bine

dupa ce le arzi nu le cureti cu nimic si vor tine destul daca nu sunt uzate. de fapt peria de sarma le strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa m-am intors vad ca nu imi da si mie cineva un sfat.

Am curatat si bujiile am lasat si cilindri sa se aeriseasca si tot nu vrea :burnout:

Vreo idee ceva sunt aproape disperat...

 

 

verifica: bujii, platini, avans, instalatie electrica (sa nu fure curent pe undeva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:( ca sa scapi de "dilema" avansului/platina ,fa un efort si monteaza o aprindere electronica de aici: http://www.imfsoft.com/hardware/produkty/j...nt-ignition.asp

 

restu' e simplu ! porneste pana la urma, ca doar n-au facut-o niste incompetenti... mai e si problema "user-ului" :hug: eu am distrus un DNEPR :cheers: (si n-a fost vina lui...)

 

bafta! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dark-Rider nu trimite omul sa-si cheltuie banii cu aprinderile straine (110 euro + taxe postale) cand poate rezolva f simplu si aici si nu-l costa mai mult de 100 ron cu tot...........si nu mai are probleme cu aprinderea.......poate ar trebui curatate si jiglerele si canalele carburatorului............

Spor..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce le arzi nu le cureti cu nimic si vor tine destul daca nu sunt uzate. de fapt peria de sarma le strica.

Daca-i bun motorul nu trebe curatate de loc am mers 7 ani cu un bosch si este buna si acum. Am vazut intr-o revista frantuzeasca un dispozitiv ca un dop mai lung in care pui nisip montezi pe bujie si scuturi daca nisipul care-i mai abraziv nu0i face rau cred ca nici peria de sarma dar fiecare face cum vrea .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i bun motorul nu trebe curatate de loc am mers 7 ani cu un bosch si este buna si acum. Am vazut intr-o revista frantuzeasca un dispozitiv ca un dop mai lung in care pui nisip montezi pe bujie si scuturi daca nisipul care-i mai abraziv nu0i face rau cred ca nici peria de sarma dar fiecare face cum vrea .

Numai bine

...peria de sarma lasa urme metalice pe ceramica , pentru ca de multe ori ceramica este mai dura decat sarma de 'otel' din perii(puteti face un experiment cu o bujie noua :cheers: )...Si asta insemna ca ai terminat bujia instantaneu!

Iar sablatul e discutabil, pentru ca suprafata izolatorului se zgarie si poate retine mai usor calamina si carbonul...dar mai de preferat decat peria de sarma...

Exista spary-uri care pot fi folosite la curatat carbonul dar daca bujia este prea ancrasata nu iese mare lucru...

 

--- Mesaj completat în 05 Apr 2008 22:56 -------------
..interesanta ideea cu cu dopul :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cea mai buna "metoda" este schimbarea bujiilor. Sablarea este intradevar una din metodele cele mai bune. Dar trebuie sa fii convins ca portelanul (izolator) nu are fisuri. In plus prin sablare, se maresc porozitatile portelanului, ceea ce il face foarte sensibil la reincarcarea cu calamina (conductoare electrica la inalta tensiune, mai ales dupa ce se "umezeste" cu benzina). "Chestia" cu dopul este o slutie temporara, ca si sablarea.! :burnout:

 

LE. Schimbarea bujiilor este cea mai ieftina solutie, daca aveti "dubii" in privinta functionarii corecte a motorului.!!!!!!!!!!!

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

Dark-Rider nu trimite omul sa-si cheltuie banii cu aprinderile straine (110 euro + taxe postale) cand poate rezolva f simplu si aici si nu-l costa mai mult de 100 ron cu tot...........si nu mai are probleme cu aprinderea.......poate ar trebui curatate si jiglerele si canalele carburatorului............

Spor..........

 

salutare! eu i-am recomandat o solutie DE DURATA a problemei platinei si a avansului :( sau mai bine zis: uiti de avans si alte alea... ce spui TU , este mai mult de intretinere periodica nu o rezolvare a unei probleme omniprezente la JAWE :what:

 

normal ca mai cureti si carburatorul , si filtrul de aer daca este tip "umed" (cu ulei) ,schimbi uleiul in cutia de viteze ,verifici presiunea in pneuri, mai arunci o privire si la lant, bujii , contacte , ca mai oxideaza si ele inevitabil mai speli motorul intr-o spalatorie auto la o presiune de 150 bari cu apa la 90 de grade celsius(mizeria+ulei pe motor inrautateste transferul de caldura..):P ... etc etc ... sper ca nu v-am "plictisit"cu sfaturile , DAR CAM ASA ESTE... unii uita ca mai trebuie si intretinute MOTOARELE... nu doar : "cheie, contact, pornit si FORJA :hug: ...

doar nu-s nave spatiale "produse" de martieni cu intervale de intretinere de 2000 ani pamanteni :cheers:

 

 

BAFTA! :hug:

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele promise de fekete1974 si videoclipul!!!

Mai multe va "povesteste" el.!!! :burnout:

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 19:57 -------------
internet de 2 bani.!

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 20:03 -------------
mai pun cate una

 

--- Mesaj completat în 07 Apr 2008 20:15 -------------
inca doua

post-9405-1207586037_thumb.jpg

post-9405-1207586080_thumb.jpg

post-9405-1207586089_thumb.jpg

post-9405-1207586112_thumb.jpg

post-9405-1207587239_thumb.jpg

post-9405-1207587395_thumb.jpg

post-9405-1207587781_thumb.jpg

post-9405-1207588318_thumb.jpg

post-9405-1207588482_thumb.jpg

Editat de gotronic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru aprindere vorbiti cu D-nul Olaru(Gotronic), ........nu costa o avere.............

In rest cama se face foarte usor ori din mufa 3/8(de la instalatii) din alama ori strunjita dupa original la strung tot din alama...........

Tablitele(taiate din cutie de Amigo etc) se lipesc cu Poxipol usor.

Daca faceti din mufa de 3/8 trebuie izolata partea de jos a mufei fata de rotor........

Bobinele originale se leaga antiparalel...........

Dupa doua zile de testari totul merge f bine........ :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...