kinguh Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 daca trage aer fals inseamna ca surubul de aer(nu stiu care e ala- din stg sau din dreapta..) este desfacut mult? sau nu este etans intre carburator si cilindri? zici de surubul care este descoperit de capac? presupun ca da..ca ala este singurul de reglat de la ambreiaj.. cand strang surubul de la acceleratie de pe capacul carburatorului se micsoreaza acceleratia? Mesaj completat cu toate tutorialele de aici(cred ca am citit tot ce se poate citi) tot ce am prins este cum sa reglez platinile ) si alea sunt sui ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 daca trage aer fals inseamna ca surubul de aer(nu stiu care e ala- din stg sau din dreapta..) este desfacut mult? sau nu este etans intre carburator si cilindri? zici de surubul care este descoperit de capac? presupun ca da..ca ala este singurul de reglat de la ambreiaj.. cand strang surubul de la acceleratie de pe capacul carburatorului se micsoreaza acceleratia? Pt inceput surubul de aer se strage complet apoi se desface 2 -2,5 ture si apoi se regleaza din celalalt surub relantiul...Da eu cred k nu e etans intre carburator si cilindrii....cand se tureaza incearca sa misti de carbi si vezi daca scade ....dar eu sunt sigur ca de acolo e. Surubul ala de pe capacul carbului si piulitza aia pt cheia de 9 e pt reglat jocul manetei de acceleratie..intradevar dak desfaci prea mult o sa fie accelerata..... Si la ambreiaj de surubelul ala ma refeream .numa' bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) multam fain sper sa-mi iasa cum trebuie Mesaj completat dar pana la urma care e surubul de aer si care e de amestec ? ca nu m-am prins si nu gasesc nicaieri o exlpicatie sau o poza Mesaj completat tot pe acest site am gasit o poza cu un jikov /index.php?...t&id=486999 in partea din dreapta jos sunt 3 suruburi...eu imi aduc aminte ca am doar cele 2 albe(cred ca de acolo se regleaza relantiul) Editat Septembrie 23, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 tot pe acest site am gasit o poza cu un jikovin partea din dreapta jos sunt 3 suruburi...eu imi aduc aminte ca am doar cele 2 albe(cred ca de acolo se regleaza relantiul) La acest model de carburator, adica cel cu 3 suruburi de reglaj, cel de sus (primul) se stringe complet, al doilea se infileteaza la maximum si apoi se desface o tura si-un sfert inapoi, iar cel de jos (al treilea) se stringe sau desfileteaza pentru ajustarea ralantiului, fiindca acesta ridica sau coboara sertarasul din interior.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 (editat) acum chiar ca am inteles cum e cu relantiul multam fain! noroc! Mesaj completat mai am si asta dar nu stiam care surub trebuia sa strang...le incurcam daca ma bagam .. 1)Surubul de amestec il strangi la maxim, 2)Dupa aia ii dai drumul 2 ture jumatate. 3)Dupa ce ai pornit motorul reglezi surubul de aer in asa fel incat motorul sa nu se opreasca. 4)Dupa ce motorul s-a incalzit slabesti surubul de aer pana ce motorul functioneaza uniform 5)Surubul de amestec se roteste usor in asa fel incat turatia motorului sa creasca,si il rotesti pana cand ai turatie maxima 6)Acum treci iar la surubul de aer si il rotesti ca sa scazi turatia pana cand motorul are o turatie normala la ralanti. Editat Septembrie 23, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 are cineva o janta de jawa??(degeaba scriu ca oricum nu va sinchisiti sa imi raspundeti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 De vitezana??? Nu de alta dar vad ca vrei sa ii schimbi sunetul. Ce vrei sa se uite lumea dupa tine pe strada??? In alta ordine de idei nu ii schimba tobele pt ca ele is construite, calculate pt motorul de jawa, bine asta daca ti la motor. O sa distrugi motoru mai repede. Uite om, scoate-i sitele....o sa ai un sunet superb dar putere ciuciu!!!!! Poate nu ti s-a raspuns pentru ca problema asta a mai fost discutata de "n" ori ) . Janta o gasesti la cine dezmembreaza sau la dany Mult noroc!!! Si spor la modificat tobe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 De vitezana??? Nu de alta dar vad ca vrei sa ii schimbi sunetul. Ce vrei sa se uite lumea dupa tine pe strada??? In alta ordine de idei nu ii schimba tobele pt ca ele is construite, calculate pt motorul de jawa, bine asta daca ti la motor. O sa distrugi motoru mai repede. Uite om, scoate-i sitele....o sa ai un sunet superb dar putere ciuciu!!!!! Poate nu ti s-a raspuns pentru ca problema asta a mai fost discutata de "n" ori ) . Janta o gasesti la cine dezmembreaza sau la dany Mult noroc!!! Si spor la modificat tobe!!! mersi frate pt raspuns.....dar eu am vazut la modele mai noi de jawa. ..k sunt unele tobe mai misto si ma batea gandul sa imi fac si eu la fel.... si janta o vreau ca am nimerit o groapa pe o strada neiluminata...si e indoita putin...la mers nu are nici un fel de probleme...doar estetic si ma cam enerveaza Mesaj completat mersi frate pt raspuns.....dar eu am vazut la modele mai noi de jawa. ..k sunt unele tobe mai misto si ma batea gandul sa imi fac si eu la fel.... si janta o vreau ca am nimerit o groapa pe o strada neiluminata...si e indoita putin...la mers nu are nici un fel de probleme...doar estetic si ma cam enerveaza i-am scos doar o sita si mi se pare ca trage la fel.... Mesaj completat salut am si eu nevoie mare mare de ambielaje de jawa ts 638 va rog mult daca aveti careva pe acasa .... platesc dau la schimb 2 tobe noi noute de ts 638.0726783453.multumesc mult m-ai ai tobele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 are cineva o janta de jawa??(degeaba scriu ca oricum nu va sinchisiti sa imi raspundeti) Ba uite ca ti se raspunde:am io o janta disponibila! Mesaj completat mai ai tobele?? Am si un set de tobe,de CZ 250 Sport,fara site...si merg modificate,cred ca se potrivesc la Jawa. Ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 Ba uite ca ti se raspunde:am io o janta disponibila! Mesaj completat Am si un set de tobe,de CZ 250 Sport,fara site...si merg modificate,cred ca se potrivesc la Jawa. Ce zici? as vrea daca se poate un set de tobe noi....iar despre janta mai discutam! Mesaj completat am avut ceva probleme cu azi ca mi s-a rupt cablu la acceleratie,toate bune si frumoase...l-am skimbat si ce sa vezi cand intorc ghidonu in dreapta se tureaza....nu l-am pus nici mai lung dar nici mai scurt...nu stiu ce poate sa aiba....cineva cu sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 sal... am o chestie la motor... nu stiu ce ar putea fi.. sa incep cu - in rezervor am 5 l de benzina... benzina curge prin robinet in picuri legati...am mai marit gaurica din cauciuc si cea din filtru in partea de sus dar tot degeaba..daca scot filtrul si cauciucul curge ca la robinet.. parca nu vrea sa traga - ori nu vine benzina ori parca pierde compresie deci cand sa zic ca am schimbat a-2a turez dar nu vrea si strang ambreiajul turez apoi se tureaza mult si eliberez ambreiajul si gata merge bine si relantiul nu e reglat cu trebuie ..moare repede... ce ar fi? multumesc, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 25, 2009 Share Postat Septembrie 25, 2009 sal...am o chestie la motor... nu stiu ce ar putea fi.. sa incep cu - in rezervor am 5 l de benzina... benzina curge prin robinet in picuri legati...am mai marit gaurica din cauciuc si cea din filtru in partea de sus dar tot degeaba..daca scot filtrul si cauciucul curge ca la robinet.. parca nu vrea sa traga - ori nu vine benzina ori parca pierde compresie deci cand sa zic ca am schimbat a-2a turez dar nu vrea si strang ambreiajul turez apoi se tureaza mult si eliberez ambreiajul si gata merge bine si relantiul nu e reglat cu trebuie ..moare repede... ce ar fi? multumesc, numai bine! daca zici ca iti curge prin picuri...inseamna k poate fi de la cauciucu ala....mare atentie la ala ca trebuie sa fie rezistent la produse petroliere k daca nu e....se deformeaza si e si mai nasol!cat despre carburator incearca sa il dai jos,il cureti bine bine,il desfunzi daca este cazul....si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 daca zici ca iti curge prin picuri...inseamna k poate fi de la cauciucu ala....mare atentie la ala ca trebuie sa fie rezistent la produse petroliere k daca nu e....se deformeaza si e si mai nasol!cat despre carburator incearca sa il dai jos,il cureti bine bine,il desfunzi daca este cazul....si cam atat pai carburatorul l-am curatat...e totul bine si frumos cauciucul ala ..ce sa zic despre el, cred ca e rezistent ..nu lam vazut deformat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOrazvan Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 pai carburatorul l-am curatat...e totul bine si frumoscauciucul ala ..ce sa zic despre el, cred ca e rezistent ..nu lam vazut deformat... e de ajuns sa ti obtureze putin gaurelele alea si benzina iti va curge in picaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 26, 2009 Share Postat Septembrie 26, 2009 (editat) e de ajuns sa ti obtureze putin gaurelele alea si benzina iti va curge in picaturi am rezolvat-o merge brici cat despre cauciuc si gaurele nu mai am probleme cu astea acum alta problema... nu e lantul destul de intins..si mai mult nu vrea...pinionul trebe inlocuit ca e uzat si dintii foii sunt subtiri..cred ca la inlocuirea acestora lantul va fi putin mai intins..asa ar fi corect teoretic... iar de suruburile pt intindere si centrare ..le strang la maxim si tot degeaba...dist dintre cauciuc si bascula nu e la fel pe ambele parti, in schimb roata pare dreapta...si nu mia facut probleme la viteza mare..adica sa simt ca oscileaza sau altceva.. Mesaj completat ah si am uitat..lantul atinge cadrul.. Editat Septembrie 26, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 acum alta problema...nu e lantul destul de intins..si mai mult nu vrea...pinionul trebe inlocuit ca e uzat si dintii foii sunt subtiri..cred ca la inlocuirea acestora lantul va fi putin mai intins..asa ar fi corect teoretic... iar de suruburile pt intindere si centrare ..le strang la maxim si tot degeaba...dist dintre cauciuc si bascula nu e la fel pe ambele parti, in schimb roata pare dreapta...si nu mia facut probleme la viteza mare..adica sa simt ca oscileaza sau altceva.. Mesaj completat ah si am uitat..lantul atinge cadrul.. Rezolvarea ai spus-o chiar tu: lantul si pinioanele trebuie schimbate. Si asta repede. Daca lantul se rupe si blocheaza roata spate, nu o sa-ti placa deloc. De asemeni, daca spui ca distanta intre roata si bascula nu e egala pe ambele parti dar nu te "trage" verifica si bucsele de la bascula. Sa nu cumva sa aiba joc lateral bascula. Daca schimbi lantul si pinioanele si le intinzi corect si bascula nu are joc dar lantul tot atinge bascula verifica daca telescoapele din spate sunt originale / au inaltimea corecta. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 (editat) multam.. asa deci cred ca are ceva joc bascula ca apuc de roata (stg- dr)si cu tot cu bascula se misca putin.. cum imi dau seama de inaltime - daca este egala la amandoua telescoapele...au niste piedici in partea de jos..si sa nu fie cumva de acolo ridicate sau coborate... Editat Septembrie 27, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 27, 2009 Share Postat Septembrie 27, 2009 multam..asa deci cred ca are ceva joc bascula ca apuc de roata (stg- dr)si cu tot cu bascula se misca putin.. cum imi dau seama de inaltime - daca este egala la amandoua telescoapele...au niste piedici in partea de jos..si sa nu fie cumva de acolo ridicate sau coborate... Nu am vrut sa spun sa verifici daca telescoapele au dimensiuni diferite unul fata de celalalt. Probabil ca sunt la fel intre ele. Voiam sa stiu daca nu cumva nu sunt originale si mai lungi sau mai scurte decat originalele. Piedicile din partea de jos sunt pentru tensionarea arcurilor. Sa fie reglate la fel. Nu stiu bine reglajul corect la Jawa. La IJ Jupiter, se reglau cat mai tensionate pentru atas, la jumatate pentru 2 persoane si cat mai detensionate pentru o singura persoana. La Jawa mea sunt detensionate si nu cred ca e cazul sa le modific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 (editat) am facut itp asigurare parfum ) numai ca tot moare motorul, tot nu vrea sa arda ... mici prin oras nu ma pot plimba ca moare imediat.. Editat Septembrie 28, 2009 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 28, 2009 Share Postat Septembrie 28, 2009 Salut tuturor! Am mare nevoie de ajutor. Ma tot chinui de vre-o saptamana sa fac carte de identitate la Jawa mea si nu reusesc. La RAR Vrancea (si din cate inteleg au consultat baza de date nationala) nu au nici un fel de date tehnice despre tipul meu de motor. Mai exact: Jawa 350 TS Seria sasiu/cadru: TLJ 638 104 MT xxxxxx Seria motor: 638 312 00xxxx Din cate inteleg au datele tehnice pentru 638 310 si 638 313 dar nimic pentru 638 312 si, zic ei, le-ar prinde bine o fisa tehnica, o carte tehnica, etc. Astept raspuns pe e-mail de la jawa.ro si de la jawa.cz dar apelez si la voi. Am nevoie de orice date tehnice despre acest tip de motor eventual cele scrise pe cartea de identitate daca nu are nimeni altceva mai bun (probabil ca o carte tehnica ar fi cea mai buna). Va multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Septembrie 29, 2009 Autor Share Postat Septembrie 29, 2009 Am o mareee problema si sper sa gasesc la voi rezolvare... Am avut bobinele de aprindere arse.Am cumparat altele de la dany.Le-am montat (super scanteie am acum apropo).Si nu mai porneste tiganca! Deloc!!! Imi vine sa urlu:platinile le-am curatzat,era ceva apica in carb am scos-o si pe aia,bujii noi,bobine noi pe 12 v,bateria incarcata.Ca sa dau si simptomele:pedala,da sa o ia se opreste imediat si eventual si pufaie,scot bujiile FLEASCA.e inecata!Usuc bujiile ,reiau procedeu cu bujiile fierbintzi,acelasi rezultat.Nici la impins nu zice nimic,i-am mai redus aeru din carb la fel MA SEACA!!! cine stie ce d-zeu ii pot face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 Am o mareee problema si sper sa gasesc la voi rezolvare... Am avut bobinele de aprindere arse.Am cumparat altele de la dany.Le-am montat (super scanteie am acum apropo).Si nu mai porneste tiganca! Deloc!!! Imi vine sa urlu:platinile le-am curatzat,era ceva apica in carb am scos-o si pe aia,bujii noi,bobine noi pe 12 v,bateria incarcata.Ca sa dau si simptomele:pedala,da sa o ia se opreste imediat si eventual si pufaie,scot bujiile FLEASCA.e inecata!Usuc bujiile ,reiau procedeu cu bujiile fierbintzi,acelasi rezultat.Nici la impins nu zice nimic,i-am mai redus aeru din carb la fel MA SEACA!!! cine stie ce d-zeu ii pot face? Inverseaza fisele si incearca si asa. Poate ai incurcat ceva fire cand ai inlocuit bobinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazYRaveN Postat Septembrie 30, 2009 Autor Share Postat Septembrie 30, 2009 am facut si asta nu e vb de asa ceva! deci ce dreaq e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 am facut si astanu e vb de asa ceva! deci ce dreaq e? Pai cam ciudat ce spui tu. Ceea ce eu cred ca a fost o greseala la tine a fost sa umbli si la aprindere si la carburatie in acelasi timp. Eu le iau pe rand. Sa facem schema de cautare pe principiul "benzineste" + "scapareste" + "scapareste la timp" = "trebuie sa porneasca". 1. Verifica robinetul de benzina. Deschide-l si vezi daca vine benzina. Sa nu fie infundat cu gunoaie din rezervor. 2. Verifica aprinderea. Intra pe http://www.motorlife.ro/motociclete/jawa/cum_sa_iii.htm (multumim Axa_cu_Scame). Regleaza aprinderea. Nu stiu daca spune acolo dar verifica: platina de sus - bobina din fata - cilindrul drept; platina de jos - bobina din spate - cilindrul stang; Monteaza eventual/recomandat bujii noi. Cele pe care le-ai umezit cu benzina, ars pe aragaz, curatate cu peria de sarma, etc ... nu prea mai prezinta incredere. 3. Carburatorul spui ca l-ai golit de apa. In regula. Scoate-l din nou, scoate toate jicloarele (ai grija la ordinea lor) si suruburile de reglaj (numara cate ture le mai trebuie pana la infiletare completa. Le vei pune la loc intocmai: le strangi la maxim si desfiletezi atatea ture cate ai numarat) si sufla-le si pe ele si canalele carburatorului cu un pistol cu aer comprimat (vulcanizare, service). Ai grija sa nu apesi (indoi) pe plutitoare ca altfel modifici nivelul si ai sa te chinui ca mine sa-l determini. Verifica si cuiul pointeau (sper ca asa se scrie corect) daca inchide corect: cu plutitoarele montate il asezi invers (cu susul in jos) si incearca sa "sugi" din furtunelul de alimentare. Nu ar trebui sa poti trage aer. La remontarea carburatorului ai grija la aer fals intre carburator si motor. In conditiile acestea trebuie sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boschetar Postat Octombrie 1, 2009 Share Postat Octombrie 1, 2009 ce buji ai pus? mie javra mia cam ars toate bujiile posibile din magazin aproape instantaneu singurele care ii plac sunt cele BRISK le iubeste le adora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.