Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 (editat) Bateria se pune pe redresor/se porneÂşte agregatul respectiv cel puțin o dată pe lună! ...aÂşa am pierdut eu prima baterie! Nu era cine Âştie ce... dar era, am pierdut-o degeaba (măcar dacă nu aveam redresor, aveam o scuză.. dar.... ) În rest, pentru conservarea motorului, de acord cu antevorbitorul cu pelicula de ulei pe cilindru. Altele... n-ai ce-i face. Deci bateria poți s-o laÂşi Âşi pe moto, mai ales dacă stă în garaj, cu condiția să-i mai pui redresorul aÂşa sporadic, după cum am spus. Editat Noiembrie 17, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Va multumesc frumos pentru informatii asflat uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Depinde de starea bateriei,a mea nu era prea folosita si cand am pus-o in casa era incarcata si n-aveam dc sa o incarc.Evident e bine de verificat asa la o luna sa nu scada voltajul mai jos de 12,daca a scazut atunci se pune la incarcat.Atentie daca pui redresor de masina,atunci conecteaza pe instalatia de incarcare un bec de 12V sa nu fie prea mare amperajul. Bateria se pune pe redresor/se porneÂşte agregatul respectiv cel puțin o dată pe lună! ...aÂşa am pierdut eu prima baterie! Nu era cine Âştie ce... dar era, am pierdut-o degeaba (măcar dacă nu aveam redresor, aveam o scuză.. dar.... ) În rest, pentru conservarea motorului, de acord cu antevorbitorul cu pelicula de ulei pe cilindru. Altele... n-ai ce-i face. Deci bateria poți s-o laÂşi Âşi pe moto, mai ales dacă stă în garaj, cu condiția să-i mai pui redresorul aÂşa sporadic, după cum am spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Da cunosc problema incarcarii acumulatorilor mici respectiv 5 Ah a mea este de 9 ah fapt pt care mi-am facut singur un redresor cu incarcare de maxim 2 A Ce baterie este ideala ca Ah pe jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 In carte spune ca 5 Ah,insa eu zic ca e un pic micutza. Da cunosc problema incarcarii acumulatorilor mici respectiv 5 Ah a mea este de 9 ah fapt pt care mi-am facut singur un redresor cu incarcare de maxim 2 A Ce baterie este ideala ca Ah pe jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Revin cu alta intrebare atunci -Ce acumulatoare aveti pe jawe si care este "mai buna" din ce ati avut Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Cartea spune multe, practica mi-a demonstrat ca acumulatorul cu cel mai mare amperaj a fost cel mai bun, a tinut cel mai mult si a prestat cel mai bine (lumini, pornire...)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 va spun eu ce zice cartea de jawa bateria tre sa fie de 6 v , 8 sau 16 ah si se incarca cu un curentegal cu a zecea partedin capacitatea sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Adica daca bateria are 12V cum este la modelul 638,il incarc cu 1.2V, ca 1/10 din 12V = 1.2V , cred ca nu ai zis bine ceea ce ai vrut sa spui. va spun eu ce zice cartea de jawa bateria tre sa fie de 6 v , 8 sau 16 ah si se incarca cu un curentegal cu a zecea partedin capacitatea sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 Atti, nu te grăbi! Curent se spune de obicei la intensitate. Adică amperi. Tensiunea bateriei este 12V, deci tensiunea de încărcare pe redresor va fi de cca 14V. Curentul va fi de 10% din capacitatea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Noiembrie 18, 2011 Share Postat Noiembrie 18, 2011 eu am zis ce scrie la carte, asa ca , crezi ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Tensiunea e tensiune, intensitatea e intensitate, puterea e putere. Dacă nu Âştii diferența dintre toate astea, ...mai bine duci bateria la un atelier/electrician auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danikon Postat Noiembrie 19, 2011 Share Postat Noiembrie 19, 2011 Domnilor sa nu ne certam haideti sa gandim constructiv sa ne ajutam cu idei.Referitor la ce sa discutat mai in posturile de mai sus intradevar un acumulator se va incarca cu tensiunea maxim 14 V si curent de incarcare 10 % din capacitatea acumulatorului in cazul nostru pentr-u un acumulator de 5 Ah se va incarca cu un curent de 0,5 A. Deci astept sa imi spuneti ce tip de acumulatori folositi si ce marca Multumesc PEACE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Eu folosesc ceva chinezarie,l-am cumparat de la un magazin cu piese de scuter si are 5ah,si iti pot spune ca ar fi mult mai indicat daca ar avea un amperaj mai mare dupa cum spuneam eu si ivan_pedala. Domnilor sa nu ne certam haideti sa gandim constructiv sa ne ajutam cu idei.Referitor la ce sa discutat mai in posturile de mai sus intradevar un acumulator se va incarca cu tensiunea maxim 14 V si curent de incarcare 10 % din capacitatea acumulatorului in cazul nostru pentr-u un acumulator de 5 Ah se va incarca cu un curent de 0,5 A. Deci astept sa imi spuneti ce tip de acumulatori folositi si ce marca Multumesc PEACE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORTMUND Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Numar zilele pana cand o sa am si eu una!! Pana atunci iata un link care m-a convins ca am facut cea mai buna alegere dintre comuniste: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=332085 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Just! Asta ar trebui sa vada si confratii nostri cu Ij, Simson, sau cei cu MZ, ca sa aiba un tel pentru viitor, adica sa inecrce sa egaleze in fiabilitate Jawa (fiindca la costuri n-avem sanse sa-i ajungem noi nici cu BMW-u' pe ultimii)!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Just! Asta ar trebui sa vada si confratii nostri cu Ij, Simson, sau cei cu MZ, ca sa aiba un tel pentru viitor, adica sa inecrce sa egaleze in fiabilitate Jawa (fiindca la costuri n-avem sanse sa-i ajungem noi nici cu BMW-u' pe ultimii)!!! Confrații voștri cu MZ au văzut de mult, au aplicat și le merg motoarel brici, care este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 IO zic că MZ-ul de 250 sau 350 monocilindric e cel mai bun comunist Părerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DORTMUND Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Nu conteaza care e cea mai buna comunista, important e ca motocicletele astea au suflet, spirit, viata in ele si e extraordinar cat de multi oameni gandesc si simt la fel!! Chiar nu am vrut sa starnesc discutii cu argumente pro si contra!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 (editat) Indiferent de gustul si afinitatea pentru o anumita marca, nu trebuie sa uitam ca toti sintem in aceeasi barca! Faptul ca in acest colt al "comunistelor" s-au adunat mai multi posesori si indragostiti de motocicletele vremurilor trecute, faptul ca este, cred, singurul loc de pe acest forum unde discutiile curg liber, fara jigniri si injurii, neavind nevoie de moderare stricta, spune totul! Si sa nu uitam ca si aici exista generatii diferite, oameni cu profesii si cultura, pregatire si domiciliu la fel de diferite ca pe oricare alta sectiune de pe "motociclism.ro"... si uite ca se inteleg! Care este! Tot inainte, fratilor! Editat Noiembrie 21, 2011 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Just! Asta ar trebui sa vada si confratii nostri cu Ij, Simson, sau cei cu MZ, ca sa aiba un tel pentru viitor, adica sa inecrce sa egaleze in fiabilitate Jawa (fiindca la costuri n-avem sanse sa-i ajungem noi nici cu BMW-u' pe ultimii)!!! Salve!Se ia o Jawa si dupa ce-i dai a-III-a in forta schimbi,cu dibacie,brusc intr-a-n-taia.Se ia un Simson si se face aceeasi treaba(la aceeasi viteza).Ce crezi ca se va intampla?E posibil acest scenariu?Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Salve!Se ia o Jawa si dupa ce-i dai a-III-a in forta schimbi,cu dibacie,brusc intr-a-n-taia.Se ia un Simson si se face aceeasi treaba(la aceeasi viteza).Ce crezi ca se va intampla?E posibil acest scenariu?Numai bine! nenea simson nu poti compara un motor in 2t cu unul in 4t.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 21, 2011 Share Postat Noiembrie 21, 2011 Salve!Se ia o Jawa si dupa ce-i dai a-III-a in forta schimbi,cu dibacie,brusc intr-a-n-taia.Se ia un Simson si se face aceeasi treaba(la aceeasi viteza).Ce crezi ca se va intampla?E posibil acest scenariu?Numai bine! Treaba verificata la Jawa, involuntar, si daca asfaltul este uscat, pinioanele si furcile din cutie se fac tocanita! Dar faci asta doar din inconstienta sau pentru a folosi urgent frina de motor, nicidecum ca sa verifici taria pinioanelor din cutie sau a furcilor, ori pentru a compara o capra cu o varza! Daca este folosita in mod cit de cit decent, o cutie de viteze de Jawa te tine cit doua-trei ambielaje ale aceluias agregat. Si sa nu uitam puterea sau viteza pe care o atinge o Jawa, la un consum mai mult decit scotian! Comparatii inutile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 A vazut careva din motociclisti mai batrini asa ceva pe la noi in Romania ....eu nu am citit decit prin carti despre ea si se spunea si atunci ca este foarte rara pe la noi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 22, 2011 Share Postat Noiembrie 22, 2011 Asa, rasuceste si tu acum cutitu-n inima, ca n-aveam destule dureri! Am vazut acum citiva ani una pe undeva prin jud. Constanta, era destul de "bricolata" dar tot frumoasa era! Daca o mai exista vreuna, intreaga, as vrea s-o vad, is tare curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.