bachus_21 Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut la toti posesori de JAWA si nu in ultimul rand la toti calareti motorizati. Am achizitionat de curand o JAWA model 355 la care am si inceput restaurarea. Acuma sunt in stadiul acesta. Fain inceput! Spor la treaba! Ce nuanta (cod) e rosul ala, ca arata super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru68 Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Lucrez in continuare de zor ,caroseria este aproape gata am trecut la capitolul jante. Am adaptat janta de aliaj de MZ cu spitele originale care ca lungime sunt identice cu cele de JAWA singura modificare este majorarea gaurilor in butuc la 4mm fata de 3,5 cele originale. Roata gata montata pe motor,arata suuuper cu janta de aluminiu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosi Postat Iulie 26, 2012 Share Postat Iulie 26, 2012 salutare,am si eu nevoie de un pinion de JAWA ,poate sa ma ajute cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorucioby Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 ...care pinion nene? Zi ne care poate gasim si de ce model de jAWA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Salut, O problema la instalatia electrica Jawa 350/638. Am cumparat intalatia noua, am montat-o conform schemei si functioneaza partial. Pozitie, stop pe frana, tori martorii din bord, faza scurta-lunga, butonul rosu din dreapta pentru curent la bobina - toate astea functineaza; Problema: semalizarea pe partea dreapta functioneaza, pe stanga aprinde farul si martorul de faza lunga din bord. Pe firul negru de la claxon, cand pun contactul, am 12V continuu. daca apas pe butonul de claxon nu se intampla nimic. Am verificat cu aparatul de masura tot blocul de comenzi de pe ghidon, l-am curatat cu spary de contacte, functioneaza bine. Am mai reluat schema sa vead eventualele omisiuni - nicio problema. Motorul nu l-am pornit ca sa verific incarcarea pentru ca am un filet tocit la chiuloasa din stanga. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Salut, O problema la instalatia electrica Jawa 350/638. Am cumparat intalatia noua, am montat-o conform schemei si functioneaza partial. Pozitie, stop pe frana, tori martorii din bord, faza scurta-lunga, butonul rosu din dreapta pentru curent la bobina - toate astea functineaza; Problema: semalizarea pe partea dreapta functioneaza, pe stanga aprinde farul si martorul de faza lunga din bord. Pe firul negru de la claxon, cand pun contactul, am 12V continuu. daca apas pe butonul de claxon nu se intampla nimic. Am verificat cu aparatul de masura tot blocul de comenzi de pe ghidon, l-am curatat cu spary de contacte, functioneaza bine. Am mai reluat schema sa vead eventualele omisiuni - nicio problema. Motorul nu l-am pornit ca sa verific incarcarea pentru ca am un filet tocit la chiuloasa din stanga. Multumesc, poate te ajuta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Pe asta am utilizat-o la montaj. scuzati insistenta.....mai am o intrebare. pot folosi semalizarea cu motorul oprit, se aprinde becul? poate fi instalatia electrica defecta, adica alte fire lipite in alti papuci? Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Pe asta am utilizat-o la montaj. scuzati insistenta.....mai am o intrebare. pot folosi semalizarea cu motorul oprit, se aprinde becul? poate fi instalatia electrica defecta, adica alte fire lipite in alti papuci? Multumesc, nu se intampla absolut nimic daca o folosesti semnalizarile cu motorul oprit,jawa 638 are alimentate de la baterie si nu ii pe magnetou sa ai curent doar cu motorul pornit.in schema de mai sus sunt toate asa cum trebuie,ce sa zic incepe iar de la cap si imposibil sa nu functioneze instalatia electrica la jawa.poate iti atinge vreun fir de la intreruparoarele de la la lumini semnalizari si ce mai este pe stanga pe ghidon si atunci face scurt si na.daca folosesti timp indelungat alimentarea instalatiei electrice se va descarca bateria,ai grija ce alimentezi si cum alimentezi dar na numai din greseli puteminvata si tine minte.spor la mesterit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 nu se intampla absolut nimic daca o folosesti semnalizarile cu motorul oprit,jawa 638 are alimentate de la baterie si nu ii pe magnetou sa ai curent doar cu motorul pornit.in schema de mai sus sunt toate asa cum trebuie,ce sa zic incepe iar de la cap si imposibil sa nu functioneze instalatia electrica la jawa.poate iti atinge vreun fir de la intreruparoarele de la la lumini semnalizari si ce mai este pe stanga pe ghidon si atunci face scurt si na.daca folosesti timp indelungat alimentarea instalatiei electrice se va descarca bateria,ai grija ce alimentezi si cum alimentezi dar na numai din greseli puteminvata si tine minte.spor la mesterit. Multumesc pentru sfat. O sa verific legaturile la contact prima data. Am o alta betrie de UPS pe care o folosesc la teste, are 12V si 7.2A. La contactul meu cand bag cheia se aprinde becul rosu de la baterie, la pozitia 1 se aprind luminile de pozitie, la 2 nimic, la 3 se aprinde farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacalu Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Nu stiti ce se intampla cu Dani_oldmoto? am nevoie de niste piese si nu dau de dansul nici cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Multumesc pentru sfat. O sa verific legaturile la contact prima data. Am o alta betrie de UPS pe care o folosesc la teste, are 12V si 7.2A. La contactul meu cand bag cheia se aprinde becul rosu de la baterie, la pozitia 1 se aprind luminile de pozitie, la 2 nimic, la 3 se aprinde farul. la 0 ai contact pt bujii la 1 ai pozitie la 2 ai luminile pt drum dar daca tu zici ca ai 4 pozitii la conctact fi sigur ca nu ii conctact original de jawa,o fi adaptat nea spirica un contact acolo ca sa ii functioneze jawa. Nu stiti ce se intampla cu Dani_oldmoto? am nevoie de niste piese si nu dau de dansul nici cum... stai linistit ca apare el o fi plecat in ucraina deaia nu raspunde la tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Tovarasul in vizita in China. In escorta sunt XINGFU - copii chinezesti de Jawa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adolf118 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Tovarasul in vizita in China. In escorta sunt XINGFU - copii chinezesti de Jawa. Cum naiba de nu a dat ordin sa se opreasca ploaia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Salut, Colegii, o problema la jawa. dupa ce am rezolvat problema cu instalatia electrica (merci darkwolf) acum nu reusesc sa pornesc utilajul. sa le luam pe rand: 1. am pus o cama din bronz cu o tablita pe jumatate din ea. pe un cilindru da o scanteie cand intra tablita si una cand se termina tablita. dau la pedala de imi sar capacele pana o pornesc. 2. am schimbat tablita de pe cama cu una mai mica, cam cat era si "denivelarea" de la cama originala. acum da cate o singura scantie dar nu porneste. 3. am facut o alta cama, din otel, am polizat si am lasat o parte care sa treaca prin dreptul senzorului. da scanteie si porneste la fel de greu. dupa ce se incalzeste chiar mai greu. Cama trebuie sa intre fix pe axul rotorului sau trebuie sa se roteasca? La mine se roteste. Ce e de facut?? daca e cineva de prin Galati si are disponibilitate pentru a ma ajuta cu reparatiile, il rog sa ma contacteze. Nu de alta dar trece vara si degeaba o faca la toamna cand nu mai e vremea buna. P.S. am schimbat pozitiile senzorilor pentru a cauta pozitia perfecta si pentru a nu da multi-scantei; am cumparat bujii noi 14np21; am masurat rezistenta ohmica a bobinelor de inductie, a fiselor asa cum scrie in instructiunile de la Gotronic; am curatat carburatorul si l-am suflat cu aer. daca e cineva de prin Galati si are disponibilitate pentru a ma ajuta cu reparatiile, il rog sa ma contacteze. Nu de alta, dar trece vara si degeaba o fac la toamna cand nu mai e vremea buna.<br class="Apple-interchange-newline"> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 Salut, Colegii, o problema la jawa. dupa ce am rezolvat problema cu instalatia electrica (merci darkwolf) acum nu reusesc sa pornesc utilajul. sa le luam pe rand: 1. am pus o cama din bronz cu o tablita pe jumatate din ea. pe un cilindru da o scanteie cand intra tablita si una cand se termina tablita. dau la pedala de imi sar capacele pana o pornesc. 2. am schimbat tablita de pe cama cu una mai mica, cam cat era si "denivelarea" de la cama originala. acum da cate o singura scantie dar nu porneste. 3. am facut o alta cama, din otel, am polizat si am lasat o parte care sa treaca prin dreptul senzorului. da scanteie si porneste la fel de greu. dupa ce se incalzeste chiar mai greu. Cama trebuie sa intre fix pe axul rotorului sau trebuie sa se roteasca? La mine se roteste. Ce e de facut?? daca e cineva de prin Galati si are disponibilitate pentru a ma ajuta cu reparatiile, il rog sa ma contacteze. Nu de alta dar trece vara si degeaba o faca la toamna cand nu mai e vremea buna. P.S. am schimbat pozitiile senzorilor pentru a cauta pozitia perfecta si pentru a nu da multi-scantei; am cumparat bujii noi 14np21; am masurat rezistenta ohmica a bobinelor de inductie, a fiselor asa cum scrie in instructiunile de la Gotronic; am curatat carburatorul si l-am suflat cu aer. daca e cineva de prin Galati si are disponibilitate pentru a ma ajuta cu reparatiile, il rog sa ma contacteze. Nu de alta, dar trece vara si degeaba o fac la toamna cand nu mai e vremea buna.<br class="Apple-interchange-newline"> ma bucur ca te am putut ajuta si in legatur cu aprinderea mai bine cumpara o aprindere elecronica de la gotronic care vine cu tot cu cama si ai rezolvat problema..inainte eu aveam aprinderea pe platini dar dupa 2 zile de dat dumnezei si aliniat toti sfintii am renuntat la platini i am pus o aprindere gotronic si am pace acum.pleaca jawa la prima pedala si merge ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) ma bucur ca te am putut ajuta si in legatur cu aprinderea mai bine cumpara o aprindere elecronica de la gotronic care vine cu tot cu cama si ai rezolvat problema..inainte eu aveam aprinderea pe platini dar dupa 2 zile de dat dumnezei si aliniat toti sfintii am renuntat la platini i am pus o aprindere gotronic si am pace acum.pleaca jawa la prima pedala si merge ceas. eu am aprindere Gotronic cu 2 senzori. cand am cumparat aprinderea nu avea si cama si de asta am facut eu la strung una de bronz, dupa modelul prezentat aici pe forum. daca crezi ca sigur cama este problema o sa il sun pe Dl. Gelu sa intreb daca mai are de vanzare, sau pot sa o fac eu la strung si apoi la freza. Editat August 8, 2012 de best_biker09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 eu am aprindere Gotronic cu 2 senzori. cand am cumparat aprinderea nu avea si cama si de asta am facut eu la strung una de bronz, dupa modelul prezentat aici pe forum. daca crezi ca sigur cama este problema o sa il sun pe Dl. Gelu sa intreb daca mai are de vanzare, sau pot sa o fac eu la strung si apoi la freza. came sunt dar nu stiu daca le vinde separat,eu am cumparat aprinderea cu tot cu cama.ce sa zic suna l si vorbeste cu dansul,daca nu ai nr lui de telefon da de stire si se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 came sunt dar nu stiu daca le vinde separat,eu am cumparat aprinderea cu tot cu cama.ce sa zic suna l si vorbeste cu dansul,daca nu ai nr lui de telefon da de stire si se rezolva. Am rezolvat cumva cu pornirea....cam la 2-3 pedale porneste; si cand e cald si cand e rece. acum o sa mai mesteresc cate ceva pe la ambreiaj si apoi o sa incarc si un filmulet. Huruie motorul asta ceva de nedescris. P.S. Se vede ca toata lumea e la Siriu, nicio postare astazi. Numai bine, sa va distrati!! Daca se intoarce cineva pe la Sendreni (Galati) il astept la cana cu apa rece!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Am rezolvat cumva cu pornirea....cam la 2-3 pedale porneste; si cand e cald si cand e rece. acum o sa mai mesteresc cate ceva pe la ambreiaj si apoi o sa incarc si un filmulet. Huruie motorul asta ceva de nedescris. P.S. Se vede ca toata lumea e la Siriu, nicio postare astazi. Numai bine, sa va distrati!! Daca se intoarce cineva pe la Sendreni (Galati) il astept la cana cu apa rece!! unde se aude mai exact acel huruit?la ambreaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 unde se aude mai exact acel huruit?la ambreaj? Se aude peste tot, si la ambreiaj si la ambielaj. Am verificat lantul primar si trebuie schimbat, saptamana asta ma ocup. Am mai facut o prostie si abia acum mi-am dat seama.....am pus ulei hidraulic (H46) in motor. Bidonul era la fel cu cel de T90. Am facut si un filmulet cu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Se aude peste tot, si la ambreiaj si la ambielaj. Am verificat lantul primar si trebuie schimbat, saptamana asta ma ocup. Am mai facut o prostie si abia acum mi-am dat seama.....am pus ulei hidraulic (H46) in motor. Bidonul era la fel cu cel de T90. Am facut si un filmulet cu . da lantul trebuie schimbat vezi si de rulmentii de la ambielaj s ar putea sa fie uzati si na apare acel huruit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buli Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut, O intrebari mica pentru posesorii de JAWA 350, cam cat consuma in regim urban (trafic la greu)? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Se aude peste tot, si la ambreiaj si la ambielaj. Am verificat lantul primar si nu trebuie schimbat... Din fotografiile atasate acest lant garantez ca va mai merge mult si bine, fara probleme...asa ca nu lantul este sursa zgomotului. Verifica rulmentii, cutia de viteze, ambielajul, setul motor...schimba urgent uleiul, si-apoi revino cu vesti bune! Lantul ala mai iarta-l o perioada! ... O intrebare mica pentru posesorii de JAWA 350: cam cat consuma in regim urban (trafic la greu)? ... Orice Jawa 350 (vorbesc aici de model si an de fabricatie) nu "sare" de 6 litri/100 km indiferent de viteza ei de deplasare, incarcatura pe care o are (fara a pune pe ea bagaje s-o ingropi in asfalt!), sau starea drumului. Singurele care afecteaza grav consumul este reglajul aprinderii si al carburatiei, ori roti blocate, lant extrem de intins... Un consum normal la Jawa 350 este intre 3,5-5,5 litri/100 km, diferentele constind intre stilul de mers, viteza, incarcatura, drum... Am reusit chiar consumuri sub aceasta minima, dar asta inseamna sacrificarea placerii sprinturilor si a mersului sportiv, mers solo si fara prea mult bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Din fotografiile atasate acest lant garantez ca va mai merge mult si bine, fara probleme...asa ca nu lantul este sursa zgomotului. Verifica rulmentii, cutia de viteze, ambielajul, setul motor...schimba urgent uleiul, si-apoi revino cu vesti bune! Lantul ala mai iarta-l o perioada! Salut, Tocmai ce am schimbat lantul..... Oricum e mai bine acum, problema pare sa fie din bolturile pistoanelor. cand am pornit acum se aude numai la turatii joase...cam pe la 900-1000, un zgomot ca de metal. Oricum o lasa asa pentru ca m-am saturat de mesterit la ea, plus ca trece vara si trebuie sa mai iesim putin si la plimbare. La iarna intra iar la reparatii, de data asta cu ambielaj, pistoane, cilindri. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 ala e zgomotul jawei, se uzeaza rolele de la colivia de pe boltul la pistoane si se aude ca si cum ai avea cuie in motor, un fel de ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.