Sari la conținut

De Ce Se Mareste Viteza Cand Iau Un Viraj Sau Intorc, Fara Sa Accelere


Postări Recomandate

Moto e un Suzuki Intruder VL 250 LC fabricat 2007, nou... problema e ca in momentul in care incerc sa iau un viraj sau sa intorc, practic cand dau de ghidon stanga sau dreapta, desi nu accelerez absolut deloc, motocicleta mareste considerabil, simtitor, viteza :wave: :lol: :lol: ... cativa prieteni mi-au spus ca probabil este tensionat un cablu in acel moment si ca de aceea se intampla dar nu stiau daca se poate rezolva sau nu ....

 

Intrebarea: Se poate rezolva aceasta problema ? Cum ? Cat ma costa ?

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu crezi că mai uÂşor aflii răspunsurile la întrebările tale dacă te duci la service?

 

de curiozitate, mergi cu ea la ralanti, ia mâna dreaptă de pe ghidon, Âşi virează cu o mână, accelerează?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"de curiozitate"... DA ACCELEREAZA.. crezi ca as fi mai postat aici daca nu as fi fost sigura ca e ceva in neregula... si in plus nu doresc sa fac un drum pana la service degeaba... e departe si in plus nu sunt deloc cele mai bune drumuri pana acolo si e si plin de TIR-uri ... iar ca sa fac acest drum si sa mi se zica ca nu se poate repara sau ca trebuie s-o las acolo nu stiu cat timp.... de acea as dori sa aflu daca se poate repara sau nu !!!

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te dupa un manson care regleaza tensiunea cablului de acceleratie , manson aflat sub manerul din dreapta al ghidonului. Este un loc unde cablul de acceleratie face un unghi de 90 de grade ca sa intre spre comanda acceleratiei. Ei, inainte de cotul ala ar trebui sa fie mansonul care te intereseaza. Verifica efectele rotindu-l 2 spire inainte sau inapoi, dupa cum are efect. Daca tot nu-i trece de abia atunci ar trebui sa mergi la service. Totusi eu sunt optimist in legatura cu varianta de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LOOOOOOOOOOOOOOOL...zaradi99 tipa nu va veni la tine in ruptu capului, are carnet de o luna si ceva si nu a iesit inca in trafic...abia a invatat sa schimbe vitezele. D-asta si intreaba acilea ca de fapt nu poate sa ajunga nicaieri cu motoru decat cu platforma.

 

OnTopic : Da, este de la cabluri care sunt tensionate in momentul miscarii ghidonului. Rezolvarea, du-te la cineva care stie...sau cheama-l la tine ca sa nu mai platesti omu cu platforma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

potzi sa faci ce scrie shi mai sus, faza aia cu coturile de la acceleratzie. dar , inainte de asta uite-te pe unde trece cablul de acceleratzie. Daca trece pe sub niste plastice pe langa juguri, scoate-l de sub plastice shi lasa-l asa, pe deasupra la plastice. daca nici asa nu mere, dute cu motoreta la servis ca tre sa aiba garantzie :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah supermecanicilor... :wave:

 

Primul test pe care trebuie sa-l faca este sa verifice jocul manetei de acceleratie. Maneta de acceleratie trebuie sa aiba sa se invarta liber (fara sa accelereze) cca. 10-15 grade.

Daca nu are jocul respectiv, trebuie sa dea drumu' putin la cablu.

Daca are acel joc si totusi face figuri, se duce mai bine la service.

 

 

Si defapt, ORICUM ar trebui sa se duca la service, ca sa nu piarda garantia. Motoreta e fabricatie 2007, obligatia celor de la Suzuki era sa i-o regleze cap coada inainte de a i-o da pe mana. Daca a venit cu cablul de acceleratie intins ca o coarda, cine stie ce mai are... lantul e primul lucru la care ma gandesc.

 

Ce de rahat... de unde ai cumparat-o? De la B&S?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"de curiozitate"... DA ACCELEREAZA.. crezi ca as fi mai postat aici daca nu as fi fost sigura ca e ceva in neregula... si in plus nu doresc sa fac un drum pana la service degeaba... e departe si in plus nu sunt deloc cele mai bune drumuri pana acolo si e si plin de TIR-uri ... iar ca sa fac acest drum si sa mi se zica ca nu se poate repara sau ca trebuie s-o las acolo nu stiu cat timp.... de acea as dori sa aflu daca se poate repara sau nu !!!

ca sa descrii problema puteai sa zici foarte simplu:

"motorul se accelereaza aiurea cand intorc de ghidon intr-o parte sau alta"

Ma intreb daca era un test grila ce ar fi raspuns cocosul?? :wave: :lol: varianta a, b sau c?

a. cablu acceleratie prea scurt si tensionat

b. toba infundata

c. pana cauciuc spate

 

:lol: :lol: :cheers:

 

:baldy: :what: :kick: :kick: :blbl:

 

 

 

Moto e un Suzuki Intruder VL 250 LC fabricat 2007, nou... problema e ca in momentul in care incerc sa iau un viraj sau sa intorc, practic cand dau de ghidon stanga sau dreapta, desi nu accelerez absolut deloc, motocicleta mareste considerabil, simtitor, viteza :agree: :lol: :10: ... cativa prieteni mi-au spus ca probabil este tensionat un cablu in acel moment si ca de aceea se intampla dar nu stiau daca se poate rezolva sau nu ....

 

Intrebarea: Se poate rezolva aceasta problema ? Cum ? Cat ma costa ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Moto e un Suzuki Intruder VL 250 LC fabricat 2007, nou... problema e ca in momentul in care incerc sa iau un viraj sau sa intorc, practic cand dau de ghidon stanga sau dreapta, desi nu accelerez absolut deloc, motocicleta mareste considerabil, simtitor, viteza :wave: :lol: :lol: ... cativa prieteni mi-au spus ca probabil este tensionat un cablu in acel moment si ca de aceea se intampla dar nu stiau daca se poate rezolva sau nu ....

 

Intrebarea: Se poate rezolva aceasta problema ? Cum ? Cat ma costa ?

 

 

la ce dreq ti-ai mai luat motor daca nu iesi cu el? sa stii ca nu mai e "cool" sa ai motor si sa il arati la oameni in garaj, tre' sa te dai pe strasse :lol:

 

in fine... eu zic sa il lasi asa pana mai inveti sa mergi, foloseste ambreiajul, o sa te ajute mult in diferite ocazii cand o sa trebuiasca sa mergi cu el patinat, sa faci o preluare mai lunga, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai luat motorul???service-ul nu e pe centura??unde ai vazut tu multe tiruri....sunt maxim 400 de metri de la intrarea pe centura pana in B&S...lol...vad ca ai minsk...nu trebuia sa faci ceva practica pe el?? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci mult pt raspunsuri tuturor... m-am mai interesat si imi pierd garantia daca umbulu eu la moto .... da este luat de la B&S si servisul il au pe centura unde sunt TIR-uri si pe sos Pipera ... aia care da in centura si e la 500m de reprezentata si servisul B&S... ca sa nu mai vorbim de limitatoarele de viteza (acele dambulete pe asfalt) care nu usureaza deloc drumul... probabil ca voua vi se pare un fleac dar mie nu , ganditiva cand a-ti fost si voi prima oara in trafic.. nu cred ca a-ti ales un drum cu atatea probleme...

 

merci mult pt oferta chelule (ziradi)

 

survolaj: nu era nevoie sa punctezi atat de tare ca nu merg inca pe moto in trafic... unii invata mai usor altii mai greu altii sunt mai constienti de pericolele din trafic desi stiu sa merga... altii nu... si se poate continua pe aceasta tema ...

 

stress_L&P: tre sa recununosc ca nu ai o intrebare prea originala ... si daca tu crezi ca e barbatie sau curaj sa iesi in trafic fara sa te simti sigur pe tine 100% si ca esti pregatit dupa sc de soferi.... eu numesc asta inconstienta si nimic mai mult...

 

Supapa_Jr: da am minsk de 3 ani din care a mers doar 1 si 1/2 .ani ... dar a trecut ceva timp de cand nu am mai mers pe el si in plus nu am incercat prea multe atunci pe moto... apoi .. daca te mai uitai prin forum.. ai fi observat ca am fost ocupata sa-mi largesc familia.... deci : 9 luni insarcinata = nu aveam ce cauta in preajma unui moto , 6-7 luni refacere dupa nastere = nici daca vroiam nu puteam sa ma urc pe moto , 8-10 luni - strans bani, crescut copil, servici, etc = abia acum cateva luni am putut sa dau de carnet si sa-mi iau un moto nou care speram sa merga fara probleme.... in consecinta nu am avut cand sa exersez mersul pe motor iar ceea ce te invata scoala pt examenul moto este complet diferit de ceea ce ar trebuii sa stii in trafic...

Editat de mironalexa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa a facut mobra de la inceput?

adica de cand ai cumparat-o?

daca da, atunci sigur sunt cablurile tensionate (mansonul acceleratiei ar trebui sa aiba 3-5 mm joc liber)

daca nu, s-ar putea sa fie mai complicat

oricum, operatiunea e simpla si nu implica interventie asupra elementelor "complexe" :rusinica: ale mobrei asa incat sa se piarda garantia

daca ai drum pe str. Viitorului 123 (intre Lizeanu si piata Galati) putem vedea ce se intampla

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...