Motanuincaltat Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Ma surprinde ca nimeni nu a zis nimik despre Y2K...adik...este un fel de Buggati Veyron al motocicletelor.. . chestia e ca ar fi de strada motoreta chiar daca are motor bazat pe turbina..adik fara frana de motor alea alea . In fine...spuneti-va parerea despre superbike-ul asta..si cine mai stie..poate e cineva pe aici care chiar detine un monsrtru d-asta. Desi ma indoiesc la ce pret astronomic are 150.000 $ Dar...mai stii Daca s-a mai vorbit despre acest subiect rog frumos moderatorii sa stearga acest topic Uite si niste specificatii tehnice cica.... (cine stie sa traduca chestiile astea tehnice din engleza in romana sa o faca..eu habar n-am ) Engine Rolls Royce Allison 250 series gas turbine Power 320 HP @52,000 rpm (286 HP @ rear wheel) Torque: 425 ft/lbs @ 2,000 rpm Output RPM: 6,000 rpm Compressor Speed: 54,000 rpm Weight: 500 lbs Frame: aluminum alloy Fairings: carbon fiber Rake: 27 degrees Seat Height: 31.5 in Wheel Base: 68 in Wheels: 17" carbon fiber, Dymag Tires - Front: 120 60ZR17, Pirelli - Rear: 200 50ZR17, Pirelli Brakes: 3x320 mm floating system- 4 piston calipers, Brembo Shocks: mono-shock adjustable oleopneumatic, Ohlins Front Forks: 55 mm inverted Fuel: diesel, kerosene Fuel Capacity: 8.5 gallons (34 liters) Lubrication: dry-sump/3.5 quarts turbine oil Transmission: 2 speed automatic Rear View: rear mounted camera with LCD color display plus side mirrors Seat:: single or double A da...viteza maxima ar fi de 250 M/h ..aproximativ 402,6 km/h Si evident 2 linkuri... (400 km/h) Si cica e de strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 topic din 2004: /index.php?...ic=4136&hl= tot din 2004: /index.php?...ic=8735&hl= tot din 2004: /index.php?...;hl=Rolls+Royce si din 2005: /index.php?...c=28006&hl= Nu te potolesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 asta nu e superbike.....pe circuit io cu "bunicutza mea" o sparg nu alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 E o monstruozitate care nu-si are locul pe strada, poate doar intr-un muzeu tehnic, dovedind doar "ca se poate". Atat. Nu e rege, e Frankenstein al motoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Citez : "Masturbare tehnologica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 E o monstruozitate care nu-si are locul pe strada, poate doar intr-un muzeu tehnic, dovedind doar "ca se poate". Atat. Nu e rege, e Frankenstein al motoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_pitesti Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 (editat) Y2K e un bugatti veyron al motoarelor,o chestie inutila si hilar de scumpa,pana la urma veyronul se poate folosi se mergi si la piata pe langa y2k care topeste barile masinilor la semafor.motocicleta mai urata n-am vazut si e extrem de scumpa,in aceeasi liga cu MV agusta F4 CC care costa 120.000E dar arata ca o bijuterie pe langa y2k. Editat Iulie 17, 2007 de Geo_pitesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 18, 2007 Autor Share Postat Iulie 18, 2007 (editat) Adevarat...arata cam ca o...broasca? Dar totusi..dati-i motocicletei ce-i al motocicletei...masturbare tehnologica e cam mult spus...Y2K e EXACT ce e veyron pentru automobile.... Cu alte cuvinte mi se pare ok pentru un super bike..nu stiu daca-si face banii..eu personal nu cred..dar..cine are malaiul sa-si cumpere nu? Eu sigur n-am si daca o sa ma dea banii afara din casa vreodata o sa-mi cumpar si eu asa ceva...mai mult de fitze decat de mers cu ea. Imi imaginez ca e super aiurea sa conduci una d-asta Si nu cred ca as fi singuru care si-ar cumpara .Ma repet..daca m-ar da banii afara din casa si daca as fi foarte pasionat P.S sergiukawa poate o honda sa o faca pe circuit..kawasaki.... Editat Iulie 18, 2007 de Motanuincaltat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motocugpl Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 autovehicul tipic american facut sa mearga pe linii drepte....la ce distanta are intre roti (am uitat cum i se zice ampatament??) abia poti sa iei curbele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Iulie 18, 2007 Share Postat Iulie 18, 2007 din interviurile ce s-au luat proprietarilor, una din marile ei probleme e de fapt oprirea. Respectiv, tu strangi frana, dar turbina inca impinge....deci nu ca lipseste frana de motor, dimpotriva, motorul lucreaza impotriva ta la franare. Sunt de acord ca este "masturbare tehnologica". Veyron-ul este de fapt o masina utilizabila, cu performante extraordinare la toate aspectele: stabilitate, franare, motorizare, siguranta, comfort....nu mai are rost sa elogiez. In concluzie, la Y2K ...doar motorul e de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 19, 2007 Autor Share Postat Iulie 19, 2007 faza e urmatoarea..am citit acum vreo 2 -3 ani intr-o revista ..... erau prezentate un avion o motocicleta o masina (macklaren F1) si o barca. La motocicleta era prezentata Marine turbine tech...adik exact Y2K asta. din ce-mi amintesc eu ca scria in revista aia, lipsa franei de motor e evidenta la un motor cu turbina. Dar ei mai scriau si ca ar trebui sa OPRESTI motorul in curba Cred ca si atunci trage turbina aia , ma gandesc eu..deci ai dreptate. Pt asemenea motor capacitatile i posibilitatile de franare chiar sunt limitate . TOTUSI...e vitezista mare. Nici Veyron-ul nu cred ca si-l ia cineva pt stabilitate si fiabilitate avand in vedere ca la viteza maxima ramai fara benzina in cateva minute. Si fara cauciucuri in 8 minute Astea sunt motoare de fitze pentru pasionati cu foarte multi bani..PLM... inaccesibile noua. Sau mie cel putin. Repet. Daca m-ar da banii afara din casa chiar mi-as lua. Chiar si numai pentru faptul ca o numesc oamenii pe foru "masturbare tehnologica" "material de muzeu" "frankenstein al motoarelor" . Plus ca pariez ca senzatia e foarte diferita fata de masini si motociclete conventionale (P.S pentru pistolaru sau cine va mai comenta: Nu am condus asa ceva..imi dadeam si eu cu parerea) Disclaimer nu am condus asa ceva, nu dau sfaturi vreau si eu doar sa stiu parerile altor oameni si implicit sa-mi dau si eu cu parerea fara teama ba chiar cu DORINTA de a fi corectat cand gresesc (se numeste discutie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virilu Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 Oricum nu cred ca motocicleta asta poate fi achizitionata doar daca ai bani sa o cumperi, de asemenea cred ca trebuie sa urmezi o scoala de pilotaj, speciala...cva. nu e foarte frumoasa ca design, dar sunt convins ca se aude teribil de frumos motorul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 (editat) da, e-o vaka ce suna a elicopter. absolutely precios Editat Iulie 19, 2007 de Ralucone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 19, 2007 Autor Share Postat Iulie 19, 2007 chiar e micuta pe langa hayabusa ce vaca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 scoate un MUUUU, dar un MUUUU mai de elice...pardon, elita c'mon man, de ce sa dai bani sa iei ceva de gen. personal daca as avea bani la nivelul ala, nu i-as da pe "minunea" altuia, as investi intr-o alta vaka mai performanta, daca tot ma mananca-n dos de aventura recunosc, imi place cum suna, feelingu-i de decolare, dar tot vaca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motanuincaltat Postat Iulie 19, 2007 Autor Share Postat Iulie 19, 2007 ce tare e ralucone Eh..tot la parerea mea raman..mi-as lua pt ca e deosebita..daca as avea bani multi .. FOARTE MULTI pana atunci... kawa zx4r ;suzu rf ; suzu gsx f ; honda vfr Daca dadea GIGI BECALIIIII 10 mi DAAA EUROOOOO....imi luam ceva frumos care-mi placea mie mult dar cum GIGI BECALLIIIIIII NU da 10 mi DAA EUROOOO...plm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ralucone Postat Iulie 19, 2007 Share Postat Iulie 19, 2007 nu vreau sa-mi dau aiurea cu parerea, dar mi-e tare greu sa cred ca asta-i motocicleta de strada si in urma vizionarii micului documentar despre y2k de pe iutub, minunea asta costa 70 000 de dolari, nu 150 000. y2k e cam cum e "lambo" (citand din clasicii-n viata) pentru Romania - e laser frathe, dar pur si simplu nu ai ce face cu ea aici. si apropo, nu topeste nici o bara, poti sa stai si in spatele ei in clipa in care decoleaza...pardon, pleaca o fi turbine shit, dar sa nu exageram, e totusi o diferenta. a aparut pentru ca trebuia sa apara, pentru ca omul simte mereu nevoia de mai mult si deseori o da in frankensteini de gen. va veni alta mai laser dupa ea si tot asa. hai sa-i mai inchinam cateva topicuri pana atunci e...o vaca exotica, sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan.marinescu Postat Iulie 20, 2007 Share Postat Iulie 20, 2007 Citez : "Masturbare tehnologica" Caracterizarea absolut perfecta. Faci un motor cu o putere imensa, fara a imbunatati bicicleta in general, si comportarea in viraje in particular. Eu n-as fi aprobat in veci asa ceva pe strada. Macar costa mult si nu si-o poate permite orice wannabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 bine, motocicleta in sine e o traznaie dar ideea nu, pt ca pune in lumina folosirea turbinelor care, cred eu ar putea fi viitorul..... motorul ala de 320 cp are vreo 50 si ceva de kile si merge cu tot ce arde, are un consum de vreo 14 l pe ora dar poti sa faci si 300 de km si kerosenul e mai ieftin decat benzina. MTT a facut si cateva masini cu turbina...... Io zic ca ar mai trebui incercata ideea cel putin la auto deocamdata. Apropo turbinele sunt nepoluante..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.