Sari la conținut

Mtt- Turbine Superbike, Y2k


Motanuincaltat
 Share

Postări Recomandate

Ma surprinde ca nimeni nu a zis nimik despre Y2K...adik...este un fel de Buggati Veyron al motocicletelor.. :D . chestia e ca ar fi de strada motoreta chiar daca are motor bazat pe turbina..adik fara frana de motor alea alea :rusinica: .

 

 

In fine...spuneti-va parerea despre superbike-ul asta..si cine mai stie..poate e cineva pe aici care chiar detine un monsrtru d-asta. Desi ma indoiesc la ce pret astronomic are 150.000 $ :D

 

 

Dar...mai stii :finger:

 

Daca s-a mai vorbit despre acest subiect rog frumos moderatorii sa stearga acest topic :D

 

 

20204_0_1_2_y2k%20turbine%20superbike_Image%20by%20Max%20Turbine%20Technologies.jpg y2k001gj7.jpg

 

bike2dv7.jpg

 

Uite si niste specificatii tehnice cica....

(cine stie sa traduca chestiile astea tehnice din engleza in romana sa o faca..eu habar n-am :blink: )

 

Engine

Rolls Royce Allison

 

250 series gas turbine

 

Power

320 HP @52,000 rpm

 

(286 HP @ rear wheel)

 

Torque:

425 ft/lbs @ 2,000 rpm

 

Output RPM:

6,000 rpm

 

Compressor Speed:

54,000 rpm

 

Weight:

500 lbs

 

Frame:

aluminum alloy

 

Fairings:

carbon fiber

 

Rake:

27 degrees

 

Seat Height:

31.5 in

 

Wheel Base:

68 in

 

Wheels:

17" carbon fiber, Dymag

 

Tires - Front:

120 60ZR17, Pirelli

 

- Rear:

200 50ZR17, Pirelli

 

Brakes:

3x320 mm floating system- 4 piston

 

calipers, Brembo

 

Shocks:

mono-shock adjustable

 

oleopneumatic, Ohlins

 

Front Forks:

55 mm inverted

 

Fuel:

diesel, kerosene

 

Fuel Capacity:

8.5 gallons (34 liters)

 

Lubrication:

dry-sump/3.5 quarts turbine oil

 

Transmission:

2 speed automatic

 

Rear View:

rear mounted camera with LCD color

 

display plus side mirrors

 

Seat::

single or double

 

 

A da...viteza maxima ar fi de 250 M/h ..aproximativ 402,6 km/h :cheers:

 

 

Si evident 2 linkuri... :hug:

 

 

(400 km/h)

 

 

Si cica e de strada :cheers:

 

 

 

 

:hug: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o monstruozitate care nu-si are locul pe strada, poate doar intr-un muzeu tehnic, dovedind doar "ca se poate". Atat.

Nu e rege, e Frankenstein al motoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o monstruozitate care nu-si are locul pe strada, poate doar intr-un muzeu tehnic, dovedind doar "ca se poate". Atat.

Nu e rege, e Frankenstein al motoarelor.

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Y2K e un bugatti veyron al motoarelor,o chestie inutila si hilar de scumpa,pana la urma veyronul se poate folosi se mergi si la piata pe langa y2k care topeste barile masinilor la semafor.motocicleta mai urata n-am vazut si e extrem de scumpa,in aceeasi liga cu MV agusta F4 CC care costa 120.000E dar arata ca o bijuterie pe langa y2k.

Editat de Geo_pitesti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rock: Adevarat...arata cam ca o...broasca? :hug: :10:

 

 

Dar totusi..dati-i motocicletei ce-i al motocicletei...masturbare tehnologica e cam mult spus...Y2K e EXACT ce e veyron pentru automobile....

 

Cu alte cuvinte mi se pare ok pentru un super bike..nu stiu daca-si face banii..eu personal nu cred..dar..cine are malaiul sa-si cumpere nu? :ok:

 

Eu sigur n-am si daca o sa ma dea banii afara din casa vreodata o sa-mi cumpar si eu asa ceva...mai mult de fitze decat de mers cu ea. Imi imaginez ca e super aiurea sa conduci una d-asta :D :hug:

 

Si nu cred ca as fi singuru care si-ar cumpara .Ma repet..daca m-ar da banii afara din casa si daca as fi foarte pasionat :cheers:

:cheers:

 

 

P.S sergiukawa :D :D

 

poate o honda sa o faca pe circuit..kawasaki.... :rusinica:

 

 

:finger:

:blink:

:D

Editat de Motanuincaltat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din interviurile ce s-au luat proprietarilor, una din marile ei probleme e de fapt oprirea.

Respectiv, tu strangi frana, dar turbina inca impinge....deci nu ca lipseste frana de motor, dimpotriva, motorul lucreaza impotriva ta la franare.

 

Sunt de acord ca este "masturbare tehnologica".

Veyron-ul este de fapt o masina utilizabila, cu performante extraordinare la toate aspectele: stabilitate, franare, motorizare, siguranta, comfort....nu mai are rost sa elogiez.

 

In concluzie, la Y2K ...doar motorul e de ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza e urmatoarea..am citit acum vreo 2 -3 ani intr-o revista .....

 

erau prezentate un avion o motocicleta o masina (macklaren F1) si o barca.

 

La motocicleta era prezentata Marine turbine tech...adik exact Y2K asta. din ce-mi amintesc eu ca scria in revista aia, lipsa franei de motor e evidenta la un motor cu turbina. Dar ei mai scriau si ca ar trebui sa OPRESTI motorul in curba :cheers:

 

Cred ca si atunci trage turbina aia , ma gandesc eu..deci ai dreptate. Pt asemenea motor capacitatile i posibilitatile de franare chiar sunt limitate .

 

TOTUSI...e vitezista mare. Nici Veyron-ul nu cred ca si-l ia cineva pt stabilitate si fiabilitate avand in vedere ca la viteza maxima ramai fara benzina in cateva minute. Si fara cauciucuri in 8 minute :blink:

 

 

Astea sunt motoare de fitze pentru pasionati cu foarte multi bani..PLM... inaccesibile noua. Sau mie cel putin. :rusinica:

 

 

Repet. Daca m-ar da banii afara din casa chiar mi-as lua. Chiar si numai pentru faptul ca o numesc oamenii pe foru "masturbare tehnologica" "material de muzeu" "frankenstein al motoarelor" .

 

Plus ca pariez ca senzatia e foarte diferita fata de masini si motociclete conventionale :finger:

 

 

(P.S pentru pistolaru sau cine va mai comenta: Nu am condus asa ceva..imi dadeam si eu cu parerea)

 

 

Disclaimer nu am condus asa ceva, nu dau sfaturi vreau si eu doar sa stiu parerile altor oameni si implicit sa-mi dau si eu cu parerea fara teama ba chiar cu DORINTA de a fi corectat cand gresesc :cheers: (se numeste discutie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum nu cred ca motocicleta asta poate fi achizitionata doar daca ai bani sa o cumperi, de asemenea cred ca trebuie sa urmezi o scoala de pilotaj, speciala...cva. nu e foarte frumoasa ca design, dar sunt convins ca se aude teribil de frumos motorul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e-o vaka ce suna a elicopter. absolutely precios :cheers: :rusinica:

Editat de Ralucone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate un MUUUU, dar un MUUUU mai de elice...pardon, elita :rusinica: c'mon man, de ce sa dai bani sa iei ceva de gen. personal daca as avea bani la nivelul ala, nu i-as da pe "minunea" altuia, as investi intr-o alta vaka mai performanta, daca tot ma mananca-n dos de aventura :finger: :cheers: recunosc, imi place cum suna, feelingu-i de decolare, dar tot vaca e :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: ce tare e ralucone :finger:

 

 

Eh..tot la parerea mea raman..mi-as lua pt ca e deosebita..daca as avea bani multi .. FOARTE MULTI :cheers:

 

 

pana atunci... :cheers:

 

 

kawa zx4r ;suzu rf ; suzu gsx f ; honda vfr :rusinica: :blink:

 

 

Daca dadea GIGI BECALIIIII 10 mi DAAA EUROOOOO....imi luam ceva frumos care-mi placea mie mult :hug:

 

 

dar cum GIGI BECALLIIIIIII NU da 10 mi DAA EUROOOO...plm :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa-mi dau aiurea cu parerea, dar mi-e tare greu sa cred ca asta-i motocicleta de strada :rusinica: si in urma vizionarii micului documentar despre y2k de pe iutub, minunea asta costa 70 000 de dolari, nu 150 000. y2k e cam cum e "lambo" (citand din clasicii-n viata) pentru Romania - e laser frathe, dar pur si simplu nu ai ce face cu ea aici.

 

si apropo, nu topeste nici o bara, poti sa stai si in spatele ei in clipa in care decoleaza...pardon, pleaca :cheers: o fi turbine shit, dar sa nu exageram, e totusi o diferenta. a aparut pentru ca trebuia sa apara, pentru ca omul simte mereu nevoia de mai mult si deseori o da in frankensteini de gen. va veni alta mai laser dupa ea si tot asa. hai sa-i mai inchinam cateva topicuri pana atunci :cheers:

 

e...o vaca exotica, sa zicem. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, motocicleta in sine e o traznaie dar ideea nu, pt ca pune in lumina folosirea turbinelor care, cred eu ar putea fi viitorul..... motorul ala de 320 cp are vreo 50 si ceva de kile si merge cu tot ce arde, are un consum de vreo 14 l pe ora dar poti sa faci si 300 de km :) si kerosenul e mai ieftin decat benzina. MTT a facut si cateva masini cu turbina...... Io zic ca ar mai trebui incercata ideea cel putin la auto deocamdata. Apropo turbinele sunt nepoluante.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...