florinelu07 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 am revenit.eu am pe ea cr8e.cu aia am gasit-o si aveam una noua de la un ktm si merge ceas.pornire la sfert. corect... dupa 94-94 se foloseste bujie de 10mm diametru (hexagon de 16mm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Salut tuturor! As fi interesat de un astfel de model ,daca vinde cineva sa ma contacteze . Mentionnez ca bugetul este sub 1000 euro .Scuzati de deranj si va rog sa nu aruncati cu rosii in mine. Editat Mai 10, 2011 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut tuturor! As fi interesat de un astfel de model ,daca vinde cineva sa ma contacteze . Mentionnez ca bugetul este sub 1000 euro .Scuzati de deranj si va rog sa nu aruncati cu rosii in mine. Vezi ca gasesti pe Bikeshop.ro .... cand isi revine.... ar fi ceva sub 1000 euro, dar despre calitatea lor nu stiu ce sa zic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Salut,Stie cineva unde gasesc burdufuri fura pentru DR350? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 la louis poate e cineva priceput e aici?? /index.php?/topic/662831-pornire-grea-la-cald/page__pid__2861215#entry2861215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salut,Stie cineva unde gasesc burdufuri fura pentru DR350? am vazut la toate magazinele moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 (editat) mi-am comandat din germania, progrip, 18 euro. sunt super faine, s-au potrivit la fix. Editat August 5, 2011 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2011 Share Postat August 22, 2011 Progrip am si eu ... acum 3 ani au fost 80 RON. merita toti banii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 salutare probleme mari are careva din intamplare chiuloasa +ax cu came pentru SUZUKI DR 350 ,ma intereseaza si un motor complet daca are cineva de vanzare mersi ,o zi buna salutare stie cineva DAN din SIBIU se mai ocupa de reparatia DR-URILOR NUMAI BINE NR. MEU DE TEL. 0741797781 DACA MA POATE AJUTA CAREVA salutare probleme chiuloasa +ax cu came suzuki dr 350 are careva asa ceva mar interesa si un motor complet tel.0741797781 Gabi u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 chiuloasa +ax cu came suzuki dr 350 Se pot repara la ateliere specializate, in caz ca uzura nu este prea mare sau rupte/crapate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 salutare probleme mari are careva din intamplare chiuloasa +ax cu came pentru SUZUKI DR 350 ,ma intereseaza si un motor complet daca are cineva de vanzare mersi ,o zi buna salutare stie cineva DAN din SIBIU se mai ocupa de reparatia DR-URILOR NUMAI BINE NR. MEU DE TEL. 0741797781 DACA MA POATE AJUTA CAREVA salutare probleme chiuloasa +ax cu came suzuki dr 350 are careva asa ceva mar interesa si un motor complet tel.0741797781 Gabi u sunt curios cati km are motorul si ce ulei ai pus in el? il ai de multi ani sau l-ai luat gata uzat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 H ulei am bagat doar REPSOL 10W 50 si lam luat acum 1 an dar problema e ca sau fost dus segmentii si am zis ca mai merge sezonul asta dar na sa intamplat si nu a mai mers ,am iesit prima data anul acesata cu el prin aprilie atunci iam si facut schimbu de ulei =filtru si am reusit sa merg cam 150 km cu el drept sa zic mam uitat doar o singura data la joja de ulei si am completa putin doar ca sa bulit mi am dat seama de ce porne prima data mai greu dar asta e acum consecintele .Am incercat sa reconditionez chiuloasa si axu la o firma in TARGU MURES mi au spus ca se poate dar intre timp mau sunat si nu semai poate face nimic ,miau spus ca chiuloasa mai are sanse dar axu in nici un caz trebuie prea mult incarcat.Sper sa am timpul necesar in wechend si o sa fac ceva poze si le postez sa vedeti odraslaIntre timp nu aveti nici o idee cine ma poate ajuta si referitor la uzura motorului nu este deloc uzata inainte sal achizitionez sau bagat o gramada de piese noi in el asta pot sa garantez de aceea am mers pe principiu las ca mai merge inca cateva ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 te rog pune niste poze, sunt curios cum arata pistonul, cilindrul si axa cu came Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 h n f acesta e motorul din pacate pot sa mai pun poze numai deseara si doar cu pistonu si cilindru ,chiuloasa si axu nu le am ridicat de la firma unde le am dus la rec am uitat sa precizez ca pistonu si cilindru nu au nimic sunt ca noi h h j j k restul urmeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Din poze se vede o uzura pronuntata a cilindrului si pistonului, aflate deja la cota 1. Bafta la refacere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 2 re 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Ce ziceti de culoarea si aspectul bujiei? Cum vi se pare ca funtioneaza motorul dupa culoarea electrodului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 NIMIC NICI UN DORITOR CARE VREA SA MA AJUTE CAUT CHIULOSASA+AX CU CAME SUZUKI DR 350 AM O OFERTA PE UN MOTOR DE SUZUKI DR 350 SI OMU CERE UNDEVA LA 400 E CE ZICETI MERITA SAU SA MAI CAUT(numai motor functional fara cadru sau mai stiu eu ce) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 cam sarac spre bine amestecul dupa culoarea bujiei, nu stiu de cind nu a mai fost curata dar cam multa depunere, posibil sa-ti consume ceva ulei. In plus, DPR8-EA este varianta "hot" adica pt vreme rece, standard pt motorul tau trebuie DPR9-EA care probabil nu s-ar incinge asa tare si ar arata mai normal cu aceleasi setari ale carburatorului. Recomandarea mea pune un DPR9-EA si vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 (editat) @cascavalu' Nu m-as complica cu motor SH. O sa te alegi cu 2 motoare uzate din care tot nu o sa iasa un motor ok. Eu prefer sa bag piese noi astfel am garantia unui motor bun, nu carpit cu piese SH. Eu imi comand piesele singur din sua si ies mai ieftin. Vezi ca sunt baieti pe forum care aduc din sua pt. un mic comision. La magazinele din RO sau EU sunt prea scumpe. De ex: un kit de piston la noi costa peste 8 mil, pe cand eu am luat wiseco de 80mm cu 109$ + 22$ transport, adica 400 ron. La pretul asta se mai adauga vama 24% cred, dar tot imi convine decat sa dau 200+ euro aici. cam sarac spre bine amestecul dupa culoarea bujiei, nu stiu de cind nu a mai fost curata dar cam multa depunere, posibil sa-ti consume ceva ulei. In plus, DPR8-EA este varianta "hot" adica pt vreme rece, standard pt motorul tau trebuie DPR9-EA care probabil nu s-ar incinge asa tare si ar arata mai normal cu aceleasi setari ale carburatorului. Recomandarea mea pune un DPR9-EA si vezi. Adevarat e ca dpr8-ea e varianta de vreme rece, dar neavand cheie de bujie si motorul mergand si pornind bine nu am considerat ca e musai sa umblu, nestiind ca am dpr8ea pe moto. Ideea e ca motorul mergea si pornea f bine si inainte cu "rugina" din poza. Acu am cheie, si noua bujie montata este ce trebuie, dpr9ea-9. De un an de zile am facut airbox mod si am schimbat main jet cu unul de 140 si motorul mere excelent fara modificari ale consumului. Si ai dreptate, e adevarat ca imi consuma ulei dar avand in vedere ca motorul are 53000 km nu ma mir. L-am luat la 42000 km, a avut 6 proprietari in Italia iar eu sunt al saptelea stapan care o sa-i faca si motorul. Deja mi-am comandat deja kit de piston Wiseco +1mm, set garnituri, semeringuri supape din viton. Probabil in 2 sapt. ajung piesele dupa care dau motorul la reparat. Va tin la curent. Editat Septembrie 8, 2011 de CazyRO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 chiuloasa suzuki dr 350 gata ce parere aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 observ ca si culbutorii sunt albastrui, parca ar fi decaliti. ma gandesc ca a fost incins la extrem motorul si a mai mers si fara ulei. nasoala treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cascavalu' Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salutare CazyRO daca esti in tema dami te rog o sursa de unde as putea comanda axu si chiuloasa lasanda laoparte USA caci nu stiu cum as putea lua de acolo mersi mult sau care ma puteti ajuta am cautat in ceva locuri dar te jupoaie romanasi de euroi,ex;am gasit la o firma ax pe original zicea cu 250E iar la alta cu 400E acum nu stiu care e diferenta spuneti si voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aplesa Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 cam sarac spre bine amestecul dupa culoarea bujiei, nu stiu de cind nu a mai fost curata dar cam multa depunere, posibil sa-ti consume ceva ulei. In plus, DPR8-EA este varianta "hot" adica pt vreme rece, standard pt motorul tau trebuie DPR9-EA care probabil nu s-ar incinge asa tare si ar arata mai normal cu aceleasi setari ale carburatorului. Recomandarea mea pune un DPR9-EA si vezi. :ok: Asa sa faci ca zice bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Septembrie 9, 2011 Share Postat Septembrie 9, 2011 salutare CazyRO daca esti in tema dami te rog o sursa de unde as putea comanda axu si chiuloasa lasanda laoparte USA caci nu stiu cum as putea lua de acolo mersi mult sau care ma puteti ajuta am cautat in ceva locuri dar te jupoaie romanasi de euroi,ex;am gasit la o firma ax pe original zicea cu 250E iar la alta cu 400E acum nu stiu care e diferenta spuneti si voi Axul il cumperi nou sa zicem, dar chiulasa e prea scumpa. Doar SH daca nu se poate repara aia originala. Chiar, se poate pune un cuzinet ceva acolo? Stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.