Batranul Lup Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salut.Bagajul montat pe spate sa nu fie greu,la drum lung pot apare crapaturi in capac.Vacanta placuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Multumesc @Lup Batran. Nici mie nu mi-a placut cum statea si l-am pus pe locul pasagerului. Azi Goldwing a ajuns la Nordkapp. 8 grade, ploua de rupe si e vant napraznic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tabarlesh Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Campania Truck&Chopper sustinuta de Moto TGM continua in fiecare zi in Targu Mures. Detalii aici sau aici https://www.facebook.com/groups/154575061380804/ http://choppertruckfestival.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 prin elvetia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Ceva doritor pentru un Aspencade mai vechiut, frate cu cel din poza de mai sus (minus atas)? Ban mai mult decat rezonabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Ceva doritor pentru un Aspencade mai vechiut, frate cu cel din poza de mai sus (minus atas)? Ban mai mult decat rezonabil! Salut, trimite te rog poze sa vedem despre ce este vorba, este completa, functionala, etc., eu vreau o HG la schimb sau cu cash, multumesc, Vreau sa cumpar un 1200 Goldwing si va rog sa-mi spuneti citeva amanunte despre ele: consum, manevrabilitate, confort, fiabilitate si cel mai important, pret si acces la piesele de schimb, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 1500E un Aspencade din '84. Trebuie lustruit si aranjat, dar motorul merge struna. Baterie si cauciuc nou... ocazie unica pentru un tourer pur sange! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Octombrie 26, 2013 Share Postat Octombrie 26, 2013 Noutati? Gabriel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Salut Gixu.-le ! Am intarziat sa raspund intentionat pentru am obiceiul ca dupa ceva km cu o motocicleta sa gasesc motive s-o vand. Asa si acum, incerc sa gasesc motiv sa vand GL-ul. Sincer nu cred ca pot s-o fac - Sa vand GL-ul... GL-ul este o motocicleta minunata, daca intelegi categoria. DA e MARE dar sa de-a naiba daca nu se conduce foarte usor si intuitiv, franeaza bine, comoda, fiabila, se intretine usor, este surprinzatore pe viraje si nu de putine ori am uimit motociclisti cu abilitatea ei. Acum 2 saptamani eram prin Cluj, 5 grade afara iar eu imbracat casual (piele) si nu-mi era frig deloc. Imi place sa merg pe motocicleta in piele, ciocate si protectia la vant este foarte buna pe GL. si binevenita ptr mine care sunt friguros. Probabil ca mereu voi avea un GL. in garaj sau macar ceva din categorie dar cand ma uit in curtea celorlalti constructori nu prea am ce alege, doar Electra de la H-D imi face cu ochiul dar experienta mea cu H-D a fost destul de ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Intreb deoarece ma tot uit dupa diverse vapoare mari. Vreau sa-mi fac un soi de leasing pentru un cruiser mare sau un touring mare. Inca nu m-am dat cu Gl-ul, dar parca nu mi-as lua varianta de 1500 decat la nevoie. 1800 pare sa aiba ceea ce caut eu, spatiu mare pt bagaje, consum decent, fiabila, putere si cruise control. In plus, dat fiind faptul ca este si o "investitie, nu cade dramatic la pret o data cu trecerea timpului. La Harley m-am uitat si eu, imi place, dar nu sunt dispus sa dau 12-15000 pe un model inferior, pe un Sportster sau vreun entry level Dyna. Daca tot platesc rate, macar sa si stiu pentru ce. Pe lista posibilelor mobre mai sunt un C 1800, un XVZ 1900, un Kawa Voyager si cam atat. M-am orientat catre un model "touring" deoarece am prins gustul turelor lungi si f lungi, iar cu mobra actuala... Mai pune poze cu monstrul japonez. Editat Noiembrie 6, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Pe lista posibilelor mobre mai sunt un C 1800, un XVZ 1900, un Kawa Voyager si cam atat. La Rocket Touring te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Nu ma incanta aspectul. In plus, imi doresc un motor in V sau, exceptia, boxerul Gl-ului. Editat Noiembrie 18, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Nu te feri de Honda Paneuropean.Incearca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Rocket e greoi, se simte in orice situatie. L-am incercat in 2006 si apoi prin 2009 si nici pe departe sa se compare cu GL 1800. Gixu. -le, daca esti sigur ca vrei sa intri la categorie cu GL nu dai gres. A mai aparut CTX1300 de la 'onda, vezi daca iti zice ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 18, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 18, 2013 Nici nu stiam de CTX 1300, am cautata detalii dar nu inteleg ce vor sa fie asta? Pare neterminata, un fel de chopper semicarenat, este ca porku.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Rocket e greoi, se simte in orice situatie. L-am incercat in 2006 si apoi prin 2009 si nici pe departe sa se compare cu GL 1800. Gixu. -le, daca esti sigur ca vrei sa intri la categorie cu GL nu dai gres. A mai aparut CTX1300 de la 'onda, vezi daca iti zice ceva. Nu se adreseaza deloc aceluiasi segment. De fapt nici una din mobrele mentionate de el nu se compara cu GL 1800. K1600 insa da. Si e mai tineresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Nu rivalizeaza insa ca pret, in plus, eu nu vreau Bmw, am avut unul, vechi ce-I drept dar care mi-a lasat o impresie f proasta. Never Bmw! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) Saracie,stai departe de xv 1,9 din 2006-2007.Probleme frecvente la a 3-a.Kawa VN de 2 litri???Ziceai ceva de HD...Care ar fi nasolia cu HD-ul? Editat Noiembrie 19, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian1975 Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 pretul nici pe departe. Am avut fxstsse2 cvo si mi-a placut enorm dar problemele erau pe masura. Oil servea si in interior si la exterior. Am incercat sa rezolv problema si dupa 400 km iar era plin de oil. Am aprofundat si...boala generala, specialistii spuneau sa tratez cu nesimtire... serios ? Nu pot ! Alarma aia e belea, nerv mare. Intri la peco, la supermarchet, ai toate sansele sa o impingi pana iesi din raza de actiune a senzorilor de la usi . Nu sunt anti HD si la momentul potrivit voi incerca si un Road Glide dar acum sunt cu ochii la un Rewaco dar nu vreau sa tradez GL-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 FXST?Ce an?Ca pe mine ma bate gandul la o Dyna Super Glide,probabil noua.Sunt chiar asa de cacao? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Nu imi permit modelul 2010 cu are Gabriel, o sa-mi caut in schimb modelul 2001+, in functie de cum imi ies calculele la final de an. Sunt inca in perioada de proba la job. Apropo, poate cineva sa faca o mica paralela intre 1500 si 1800. In cazul in care imi da cu virgula pt un 1800, aman cu un an si imi cumpar "macar" un 1500. Anul asta am bagat aproape 10000 km in 3 luni, anul viitor am planuri mari pentru deplasari. Editat Noiembrie 22, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian1975 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 n Oil servea si in interior si la exterior. Am incercat sa rezolv problema si dupa 400 km iar era plin de oil. Am aprofundat si...boala generala, specialistii spuneau sa tratez cu nesimtire... serios ? Nu pot ! Alarma aia e belea, nerv mare. Intri la peco, la supermarchet, ai toate sansele sa o impingi pana iesi din raza de actiune a senzorilor de la usi . Nu sunt anti HD si la momentul potrivit voi incerca si un Road Glide dar acum sunt cu ochii la un Rewaco dar nu vreau sa tradez GL-ul nu stiu la ce specialisti ai fost !?? vis a vis de alarma, probabil trebuia resetata, altfel nu are probleme nu stiu la ce specialisti ai fost !??vis a vis de alarma, probabil trebuia resetata, altfel nu are probleme apropos motorul l-ai avut de nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 E EVO si aia spune tot.....din pacate.Se pare ca nici Nicolae Glaja nu a reusit sa-l puna la punct cum trebuie.Austriacul spune:ulei pe asfaltul din parcare?Evo sau british TVR....sau Jag E Type. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) E EVO si aia spune tot.....din pacate.Se pare ca nici Nicolae Glaja nu a reusit sa-l puna la punct cum trebuie.Austriacul spune:ulei pe asfaltul din parcare?Evo sau... Pai omul n-a avut EVO, din cate inteleg eu, ci Twin Cam... Adica exact ce vrei sa-ti cumperi si tu, pentru ca spuneai ca vrei Dyna noua. Nou inseamna Twin Cam. ... Cat despre Nicolae Glaja, din cate mai stiu si eu, a a vut de-a face exact cu Twin Cam-ul si nu cu EVO-ul. La inceputurile lui, Twin Cam-ul mergea foarte incins, mai ales pistoanele se supraincalzeau. Atunci apare domnul inginer Glaja cu solutia de a instala niste jeturi care sa spray-eze ulei pe pistoane astfel incat acestea sa nu se mai supraincalzeasca. Numai ca solutia asta a facut ca temperatura uleiului sa creasca foarte mult, lucru care n-a fost nici asta de bine. DECI, TWIN CAM, NU EVO!!! ... EVO sunt... motoare, nu rahaturi. Si eu n-am vazut Harley care sa plse ulei aiurea pana acum. ... Deci, nu mai vorbi, daca nu cunosti. Sunt satul de prejudecati ca asta: "Austriacul spune: ulei pe astfaltul din parcare? EVO sau... ", venite din partea unor oameni care n-au calarit in viata lor un Harley sau si-au mancat de sub unghie cand a venit vorba sa schimbe si ei o garnitura. Editat Decembrie 27, 2013 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.