Sari la conținut

Cagiva Mito 125


Postări Recomandate

Daca tot va faceti probleme pe aici cu rs-urile albe,negre,spain`s whatever , cine chiar vrea motor in 2T sa-l conduca de la 16 ani cu care sa nu aiba probleme tehnice si sa-i ofere o senzatie cat mai apropiata de un motor "adevarat" ii recomand cu caldura Cagiva Mito.Modelul 2007 vine cu un nou colorit , cel negru+alb "nero luccido" + cele de baza rosu si gri mat .

Cadrul din structura aluminiu dubla extrudata,furca "upside=down" Marzoocchi telescopica,suspensia spate progresiva cu amortizor Sachs fac din Mito o excelenta motoreta atat ptr mersul stradal cat si ptr cel racing iar daca mai punem la socoteala si amortizorul de ghidon si franele Brembo (fata disc de 320 diametru cu etrier cu 4 pistonase iar spatele disc de 230 diametru ,etrier cu un singur pistonas) o clasam clar peste concurenta atat prin calitatea pieselor cat si prin finisari.

Am avut ocazia sa merg cam pe orice motoreta de 125 , inclusiv drumuri lungi .Fiind inca de mic un fan si fost detinator de Rs125 pot sa afirm cu mana pe inima ca daca ar fi acuma sa imi iau 125 in mod sigur mi-as lua Mito.Diferenta este mare si nu ma refer neaparat la putere ptr ca motocicleta nu inseamna doar linia dreapta (cum poate unii au descoperit si altii nu vor descoperii niciodata) .

 

In continuare va atasez niste poze si raspund la orice intrebare . Am facut acest topic ptr ca ,consider ca piata noastra este dominata de produse luate din necunostiinta de cauza,fara o documentare serioasa in prealabil.

 

Astept posesorii de Mito din Romania (putini cati sunt ei) sa-si spuna parerile si sa va prezinte problemele lor (care din cate stiu nu sunt) .

post-6405-1185969678_thumb.jpg

post-6405-1185969710_thumb.jpg

post-6405-1185969738_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 133
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

italienii nu fac motoare fiabile PUNCT si cred ca am zis totul

Un 2T niciodata nu poti spune ca este fiabil ca un 4T ... in schimb ambreiajul la Rs trebuie schimbat din 3 in 3 mii de km intr-un regim acceptabil de mers,cablurile de acceleratie,kilometraj si ambreiaj se rup cand ti-e lumea mai draga , farului ii se rupe prinderea de la gropi etc , lucruri care la mito nu apar.O sa vezi ca o sa-si spuna parerile posesorii care v-or confirma ceea ce am zis

 

Stiu 4 sau 5 mito care au in jurul a 10mii de km poate chiar mai mult , facuti in regim de forja maxima , orice vreme inclusiv iarna,drumuri lungi + dat pe circuit si care n-au absolut nicio problema!

Repet,eu nu vorbesc din auzite si ce-am citit pe diferite bloguri , eu vorbesc din experienta . Conduc,vad ce conduc si prietenii mei si asa am tras concluzile.

Bafta :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seby te contrazic. am avut o cagiva planet care are acelasi motor ca pe mito si am mers cu ea 15.000 de km (intreaba-l pe reverse in ce regim) fara sa umblu la motor si acum am mito care vad ca se tine destul de bine dar nu am apucat sa ii fac prea multi km si sper sa mearga cel putin la fel de bine ca planetul.

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in revista motociclismo de luna asta e si un test intre mito si rs......cica rs are frane mult mai bune decat mito.......chiar daca sunt brembo la mito arata mai bine decat functioneaza

rs-mito

compersie 12.51-7.4:1

vit max 153.4-145.1

putere max la roata 26.60-24.18

deci amberiaj nu il schimbi din 3 in 3 mi........eu am peste 7000 cu ambreiaju asta si ai vazut ce o chinui si cu 2 si ridicari pe o rotita :bigstar: :)

cablul de ambreiaj l-am schimbat a 10 mi

ambielajul la 10 mi=))

set motor la 3000

altu la 4500

si inca unu acu la 10000:))

bai cap de duda(reevrse) nu te mai da asa interesant pletosule:)) ca te dai cu aia de la cta la O

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah alexutzzz....inteleg ca nu esti de acord cu reverse...dar observ ca el nu s`a legat de aspectul tau exterior :bigstar:)....

mai tempereaza-te, ca nu faci bine :)

 

[scuze ptr offtopic]

Editat de AndreiXp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in revista motociclismo de luna asta e si un test intre mito si rs......cica rs are frane mult mai bune decat mito.......chiar daca sunt brembo la mito arata mai bine decat functioneaza

rs-mito

compersie 12.51-7.4:1

vit max 153.4-145.1

putere max la roata 26.60-24.18

deci amberiaj nu il schimbi din 3 in 3 mi........eu am peste 7000 cu ambreiaju asta si ai vazut ce o chinui si cu 2 si ridicari pe o rotita :bigstar: :)

cablul de ambreiaj l-am schimbat a 10 mi

ambielajul la 10 mi=))

set motor la 3000

altu la 4500

si inca unu acu la 10000:))

bai cap de duda(reevrse) nu te mai da asa interesant pletosule:)) ca te dai cu aia de la cta la O

Ba ma lasi cu revistele tale , cate tampenii am tot citit in ultimii 2 ani in revistele de "specialitate" ... m-am cam plictisit.Vezi tu ,franele de la RS 2006-2007 sunt APROAPE la fel de bune ca franele de pe mito , cele de dinainte sunt vraijte si n-au nicio treaba.

Ambreiaju tau e virgin la cum mergi cu el, iar restul detaliilor ...plm 3 seturi , ambielaj etc.

Nu mai luat tu atata apararea la Rs ca mai mult te-ai uitat la el de cate ori a fost stricat + ca tu nu tragi de el ... parerile sunt luate de la oameni care efectiv merg cu ele la maxim .

 

Si in conlcuzie ba alex sa ma sugi :wave:

PS : cand plm iti repari motoru?!sa ma scoti la o saorma cand l-ai reparat

 

--- Mesaj completat în 01 Aug 2007 20:22 -------------

Mah alexutzzz....inteleg ca nu esti de acord cu reverse...dar observ ca el nu s`a legat de aspectul tau exterior :haha:)....

mai tempereaza-te, ca nu faci bine :nono:

 

[scuze ptr offtopic]

Lasa-l ma ca e un badaran :blink: , bate femeile ,fura inghetata la copii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taci ba tu ca esti afon:)) vedeti de 600ERER u tau:)) nu te mai baga la tzantzari .......ambreiaju meu e virgin ca tine?=)) :bigstar: :) ho usor ca united ma cam freaca...cu setu..ma mint astia de ma sparg...ca nu il au...ca au venit....ca n au venit..........

ba sunt offtopic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taci ba tu ca esti afon:)) vedeti de 600ERER u tau:)) nu te mai baga la tzantzari .......ambreiaju meu e virgin ca tine?=)) :bigstar: :) ho usor ca united ma cam freaca...cu setu..ma mint astia de ma sparg...ca nu il au...ca au venit....ca n au venit..........

ba sunt offtopic?

Ba nu vorbii de virginitatea ca te afla lumea pe aici :blink:

da esti offtopic

 

on topic : uite ai zis inca un motiv ptr care sa nu-ti iei rs ... serviceul de (cuvant urat) de la noi ... nu se compara cu serviceul cagiva , piese pe stoc sau comenzi rapide,mecanici instruiti in italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers a mea gen 12 mii de km si nu am schimbat absolut nimic legat de motor...ambreajul merge brici,cu ambielajul nu am probleme si franele sunt extraordinare,mai ales ca i-am pus placute de curse...Am facut destule drumuri lungi si am mers si pe circuit si chiar nu am avut probleme.Daca ar fi sa imi iau ceva de 125,tot Mito mi-as lua,sigura diferenta ar fi culoarea,ala negru cu alb e genial. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu mito 2007, ala negru cu alb, singurul lucru care mi-a placut mai mult ca la rs, este bordul, in rest este mult mai puturoasa, nici nu se simte cand intra powervalve, este incomoda, se aude si mai urat, si neschimbata din 96' pana acum, zic bine? exceptand coloristica :burnout: aa, ca uitam, ce mai m-a impresionat este cum lumineaza farul :hurt:

Editat de Cataaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu mito 2007, ala negru cu alb, singurul lucru care mi-a placut mai mult ca la rs, este bordul, in rest este mult mai puturoasa, nici nu se simte cand intra powervalve, este incomoda, se aude si mai urat, si neschimbata din 96' pana acum, zic bine? exceptand coloristica :burnout: aa, ca uitam, ce mai m-a impresionat este cum lumineaza farul :hurt:

vezi ca aia e limitat

hai puup si nu te eschiva ,duminca bagam o cheia :):D

 

Reverse

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mito nici nu se compara cu rs am mito de 1 an e din 2001 are 37.000 km si inka merge STAS 190km/h de cand o am bag ulei si benzina ! tot ce am schimbat in 9.000 km a fost cablu la ambreaj si un surub !nu este zi sa nu ies cu ea sau sa ma plimb ! deci la clasa 125 mito face legea ! :burnout: si pt. astia cu rs nu va mai ambalati k nu poate mai mult un rs !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mito nici nu se compara cu rs am mito de 1 an e din 2001 are 37.000 km si inka merge STAS 190km/h de cand o am bag ulei si benzina ! tot ce am schimbat in 9.000 km a fost cablu la ambreaj si un surub !nu este zi sa nu ies cu ea sau sa ma plimb ! deci la clasa 125 mito face legea ! :burnout: si pt. astia cu rs nu va mai ambalati k nu poate mai mult un rs !

Nu te contrazic,dar tu cate rs-uri ai avut ca sa faci comparatia asta? Depinde si cum te dai in ea si de muuuulte alte chestii,eu problema cu farul de care spunea rverse am rezolvat-o in 5 min,din iarna pana acuma am facut vreo 6000km si singurul lucru care a cedat la ea fara sa fie ajutata de un mecanic sau un mai putin mecanic a fost cablul de ambreiaj si carbunii de la electromotor,in rest ulei,benzina si curatate unele la timp.

viteza aia de 190 este chiar irelevanta,odata din cauza ca real nu este sigur 190 si a2a oara,cati km o ti la 190 aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de tinut la 190 o tin unde nu sunt probleme de drum si trafic nu am avut probleme cati km sau cati metri ! de avut rs nu am avut , dar au prieteni de ai mei rs la greu si nu se tine de mn si mi-au propus de multe ori sa fak schimb cu ei si sa imi dea diferenta de banii....! u te-ai dat cu un mito ? a meu are 38 caii !dak nu te-ai dat te invit la mn la alba iulia sa te dai o tura sau sa ne dam :) ! :burnout: :hurt: uite o poza cu mito meu ....are si aspect frumos :P

post-21768-1186215570_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic ca nu o sa prinda un mito viteza reala 190 nici in cel mai mare orgasm al propietarului si nici rs`u...pun pariu ca viteza reala e undeva la 155-160...si ar cam trebui sa mai scazi vreo 9-10 cai...fara suparare...dar chiar nu stiti ce vb astia care ziceti...a mea are 36 a mea are 38 a mea 35...mai e unu cu un rs care zice la toata lumea ca are 40 de cai...

Editat de Yo_InKognito
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu o ti la viteza maxima prea mult iti zic GARANTAT pentru ca se caleaza poti sa imi spui tu ce vrei,cat despre o comparatie intre cele 2 eu nu pot sa fac pt ca nu am mers pe mito insa pot sa spun unele chestii despre rs. O diferenta prea mare intre motoarele in 2 timpi de 125 nu este,sunt calculate si rascalculate ca sa fie o balanta intre fiabilitate si putere,despre aspect nu comentez,depinde de gusturi,franele de rs fac fata cu brio la ce poate motoreta(depinde si de starea lor) hai sa ne potolim putin cu ridicarea in slavi a tantarilor ca nu ii facem armasari,sunt motoare pentru incepatori si hai sa le tratam ca atare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.Dar un pret cu toate taxele si distribuitori in Romania poti da?

5300 gri&rosu si 5400 aproape aia neagra cu alb ...

Bucuresti , pe magheru mv agusta importator ...www.mvagusta.ro

 

--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 00:50 -------------

Nu o ti la viteza maxima prea mult iti zic GARANTAT pentru ca se caleaza poti sa imi spui tu ce vrei,cat despre o comparatie intre cele 2 eu nu pot sa fac pt ca nu am mers pe mito insa pot sa spun unele chestii despre rs. O diferenta prea mare intre motoarele in 2 timpi de 125 nu este,sunt calculate si rascalculate ca sa fie o balanta intre fiabilitate si putere,despre aspect nu comentez,depinde de gusturi,franele de rs fac fata cu brio la ce poate motoreta(depinde si de starea lor) hai sa ne potolim putin cu ridicarea in slavi a tantarilor ca nu ii facem armasari,sunt motoare pentru incepatori si hai sa le tratam ca atare

Hmm,vezi tu ...unii fac performanta cu tantarii astia ...

 

PS : franele depinde la ce le folosesti , eu personal pana nu am pus placute racing si furtunase am injurat o gramada rs`u ... dar daca mergi la piata sau terasa , sunt bune si astea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5300 gri&rosu si 5400 aproape aia neagra cu alb ...

Bucuresti , pe magheru mv agusta importator ...www.mvagusta.ro

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 00:50 -------------</small><br/>

Hmm,vezi tu ...unii fac performanta cu tantarii astia ...

 

PS : franele depinde la ce le folosesti , eu personal pana nu am pus placute racing si furtunase am injurat o gramada rs`u ... dar daca mergi la piata sau terasa , sunt bune si astea ...

Eu ce performanta sa fac pe ea frate?am 19 ani,mi-am luat rs sa invat,daca era sa fac performanta incepeam de la o varsta mult mai frageda,la gabaritul meu de 1,83 si 80 de kile cam pun in sarcina motorasul asta.

Pe curbe ma tin destul de bine si baietii care ma stiu pot confirma,pe linie dreapta e irelevant(cel putin pt mine)

Un punct in minus sunt cauciucele stock de la rs care intr-adevar te tin mai mult da sunt cam varza.

Folosesc motorasul si pt piata si pt terasa dar ma si dau(si nu prin oras la agatat fofoloance)si sincer am fost multumit de frane si cine a mers pe motoreta mea poate sa confirme ca am frane strong.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mito nu am mers, desi imi doresc de mult timp sa incerc si un mito.

reverse tin sa te contrazic in legatura cu ceea ce spui tu de rs.. eu am avut vreo 8-9 mii dekm cu ambreiaju si nu avea nimic, nu patina, nu nimic. si i-am dat si eu plecari de alea din semafoare la 10 mii de ture in figuri si cacaturi de astea.

cablu de km, da..ala sa-l ia dracu mi s-a futut de vreo 2-3 ori..foarte repede

cu altceva nu am prea avut probleme..mi se pare chiar exagerat ce spui tu in legatura cu prinderile farului care se rup..

pentru cei carora li se pare ireal un 38 de cai sau ceva de genu..un 125 sport, rs`ul de exemplu, are vreo 34 de cai stock, daca ii pui evacuare completa sport, sa aiba si carburator de 34mm, cu un filtru de aer sport poti sa ajungi destul de usor pe la 38 de cai.

cat despre viteze gen 190..nu sunt chiar asa imposibile cu un set de pinioane adecvat.

 

 

--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 11:33 -------------
a..uitasem..de franele rs`ului nu sunt nici eu multumit..dar tind sa cred ca e din cauza placutelor (ferodo). cand am luat-o avea alte placute si functionau destul de bine, dupa ce i-am pus bleauri de astea de ferodo (care le mai si toceam la vreo 3-4 mii) mergeau destul de prost..

dar in comparatie cu franele nsr`ului de exemplu mi se par mult mai bune, cele de pe rs..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...