Reverse Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Daca tot va faceti probleme pe aici cu rs-urile albe,negre,spain`s whatever , cine chiar vrea motor in 2T sa-l conduca de la 16 ani cu care sa nu aiba probleme tehnice si sa-i ofere o senzatie cat mai apropiata de un motor "adevarat" ii recomand cu caldura Cagiva Mito.Modelul 2007 vine cu un nou colorit , cel negru+alb "nero luccido" + cele de baza rosu si gri mat . Cadrul din structura aluminiu dubla extrudata,furca "upside=down" Marzoocchi telescopica,suspensia spate progresiva cu amortizor Sachs fac din Mito o excelenta motoreta atat ptr mersul stradal cat si ptr cel racing iar daca mai punem la socoteala si amortizorul de ghidon si franele Brembo (fata disc de 320 diametru cu etrier cu 4 pistonase iar spatele disc de 230 diametru ,etrier cu un singur pistonas) o clasam clar peste concurenta atat prin calitatea pieselor cat si prin finisari. Am avut ocazia sa merg cam pe orice motoreta de 125 , inclusiv drumuri lungi .Fiind inca de mic un fan si fost detinator de Rs125 pot sa afirm cu mana pe inima ca daca ar fi acuma sa imi iau 125 in mod sigur mi-as lua Mito.Diferenta este mare si nu ma refer neaparat la putere ptr ca motocicleta nu inseamna doar linia dreapta (cum poate unii au descoperit si altii nu vor descoperii niciodata) . In continuare va atasez niste poze si raspund la orice intrebare . Am facut acest topic ptr ca ,consider ca piata noastra este dominata de produse luate din necunostiinta de cauza,fara o documentare serioasa in prealabil. Astept posesorii de Mito din Romania (putini cati sunt ei) sa-si spuna parerile si sa va prezinte problemele lor (care din cate stiu nu sunt) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 italienii nu fac motoare fiabile PUNCT si cred ca am zis totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 1, 2007 Autor Share Postat August 1, 2007 italienii nu fac motoare fiabile PUNCT si cred ca am zis totul Un 2T niciodata nu poti spune ca este fiabil ca un 4T ... in schimb ambreiajul la Rs trebuie schimbat din 3 in 3 mii de km intr-un regim acceptabil de mers,cablurile de acceleratie,kilometraj si ambreiaj se rup cand ti-e lumea mai draga , farului ii se rupe prinderea de la gropi etc , lucruri care la mito nu apar.O sa vezi ca o sa-si spuna parerile posesorii care v-or confirma ceea ce am zis Stiu 4 sau 5 mito care au in jurul a 10mii de km poate chiar mai mult , facuti in regim de forja maxima , orice vreme inclusiv iarna,drumuri lungi + dat pe circuit si care n-au absolut nicio problema! Repet,eu nu vorbesc din auzite si ce-am citit pe diferite bloguri , eu vorbesc din experienta . Conduc,vad ce conduc si prietenii mei si asa am tras concluzile. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kos801 Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 seby te contrazic. am avut o cagiva planet care are acelasi motor ca pe mito si am mers cu ea 15.000 de km (intreaba-l pe reverse in ce regim) fara sa umblu la motor si acum am mito care vad ca se tine destul de bine dar nu am apucat sa ii fac prea multi km si sper sa mearga cel putin la fel de bine ca planetul. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 deci in revista motociclismo de luna asta e si un test intre mito si rs......cica rs are frane mult mai bune decat mito.......chiar daca sunt brembo la mito arata mai bine decat functioneaza rs-mito compersie 12.51-7.4:1 vit max 153.4-145.1 putere max la roata 26.60-24.18 deci amberiaj nu il schimbi din 3 in 3 mi........eu am peste 7000 cu ambreiaju asta si ai vazut ce o chinui si cu 2 si ridicari pe o rotita cablul de ambreiaj l-am schimbat a 10 mi ambielajul la 10 mi=)) set motor la 3000 altu la 4500 si inca unu acu la 10000:)) bai cap de duda(reevrse) nu te mai da asa interesant pletosule:)) ca te dai cu aia de la cta la O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiXp Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 (editat) Mah alexutzzz....inteleg ca nu esti de acord cu reverse...dar observ ca el nu s`a legat de aspectul tau exterior ).... mai tempereaza-te, ca nu faci bine [scuze ptr offtopic] Editat August 1, 2007 de AndreiXp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frodo92 Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Mda. Frumos motor. Pt fuga cred ca este cel mai bun si mai frumos. Nu? Eu prefer varadero. E 4t, motor v2, cam grea dar merge bine si poti face cu ea orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 1, 2007 Autor Share Postat August 1, 2007 deci in revista motociclismo de luna asta e si un test intre mito si rs......cica rs are frane mult mai bune decat mito.......chiar daca sunt brembo la mito arata mai bine decat functioneaza rs-mito compersie 12.51-7.4:1 vit max 153.4-145.1 putere max la roata 26.60-24.18 deci amberiaj nu il schimbi din 3 in 3 mi........eu am peste 7000 cu ambreiaju asta si ai vazut ce o chinui si cu 2 si ridicari pe o rotita cablul de ambreiaj l-am schimbat a 10 mi ambielajul la 10 mi=)) set motor la 3000 altu la 4500 si inca unu acu la 10000:)) bai cap de duda(reevrse) nu te mai da asa interesant pletosule:)) ca te dai cu aia de la cta la O Ba ma lasi cu revistele tale , cate tampenii am tot citit in ultimii 2 ani in revistele de "specialitate" ... m-am cam plictisit.Vezi tu ,franele de la RS 2006-2007 sunt APROAPE la fel de bune ca franele de pe mito , cele de dinainte sunt vraijte si n-au nicio treaba. Ambreiaju tau e virgin la cum mergi cu el, iar restul detaliilor ...plm 3 seturi , ambielaj etc. Nu mai luat tu atata apararea la Rs ca mai mult te-ai uitat la el de cate ori a fost stricat + ca tu nu tragi de el ... parerile sunt luate de la oameni care efectiv merg cu ele la maxim . Si in conlcuzie ba alex sa ma sugi PS : cand plm iti repari motoru?!sa ma scoti la o saorma cand l-ai reparat --- Mesaj completat în 01 Aug 2007 20:22 ------------- Mah alexutzzz....inteleg ca nu esti de acord cu reverse...dar observ ca el nu s`a legat de aspectul tau exterior ).... mai tempereaza-te, ca nu faci bine [scuze ptr offtopic] Lasa-l ma ca e un badaran , bate femeile ,fura inghetata la copii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 taci ba tu ca esti afon:)) vedeti de 600ERER u tau:)) nu te mai baga la tzantzari .......ambreiaju meu e virgin ca tine?=)) ho usor ca united ma cam freaca...cu setu..ma mint astia de ma sparg...ca nu il au...ca au venit....ca n au venit.......... ba sunt offtopic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 1, 2007 Autor Share Postat August 1, 2007 taci ba tu ca esti afon:)) vedeti de 600ERER u tau:)) nu te mai baga la tzantzari .......ambreiaju meu e virgin ca tine?=)) ho usor ca united ma cam freaca...cu setu..ma mint astia de ma sparg...ca nu il au...ca au venit....ca n au venit.......... ba sunt offtopic? Ba nu vorbii de virginitatea ca te afla lumea pe aici da esti offtopic on topic : uite ai zis inca un motiv ptr care sa nu-ti iei rs ... serviceul de (cuvant urat) de la noi ... nu se compara cu serviceul cagiva , piese pe stoc sau comenzi rapide,mecanici instruiti in italia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slice&Dice Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Eu am mers a mea gen 12 mii de km si nu am schimbat absolut nimic legat de motor...ambreajul merge brici,cu ambielajul nu am probleme si franele sunt extraordinare,mai ales ca i-am pus placute de curse...Am facut destule drumuri lungi si am mers si pe circuit si chiar nu am avut probleme.Daca ar fi sa imi iau ceva de 125,tot Mito mi-as lua,sigura diferenta ar fi culoarea,ala negru cu alb e genial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 (editat) Am mers cu mito 2007, ala negru cu alb, singurul lucru care mi-a placut mai mult ca la rs, este bordul, in rest este mult mai puturoasa, nici nu se simte cand intra powervalve, este incomoda, se aude si mai urat, si neschimbata din 96' pana acum, zic bine? exceptand coloristica aa, ca uitam, ce mai m-a impresionat este cum lumineaza farul Editat August 3, 2007 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slice&Dice Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Am mers cu mito 2007, ala negru cu alb, singurul lucru care mi-a placut mai mult ca la rs, este bordul, in rest este mult mai puturoasa, nici nu se simte cand intra powervalve, este incomoda, se aude si mai urat, si neschimbata din 96' pana acum, zic bine? exceptand coloristica aa, ca uitam, ce mai m-a impresionat este cum lumineaza farul vezi ca aia e limitat hai puup si nu te eschiva ,duminca bagam o cheia Reverse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 mito nici nu se compara cu rs am mito de 1 an e din 2001 are 37.000 km si inka merge STAS 190km/h de cand o am bag ulei si benzina ! tot ce am schimbat in 9.000 km a fost cablu la ambreaj si un surub !nu este zi sa nu ies cu ea sau sa ma plimb ! deci la clasa 125 mito face legea ! si pt. astia cu rs nu va mai ambalati k nu poate mai mult un rs ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 mito nici nu se compara cu rs am mito de 1 an e din 2001 are 37.000 km si inka merge STAS 190km/h de cand o am bag ulei si benzina ! tot ce am schimbat in 9.000 km a fost cablu la ambreaj si un surub !nu este zi sa nu ies cu ea sau sa ma plimb ! deci la clasa 125 mito face legea ! si pt. astia cu rs nu va mai ambalati k nu poate mai mult un rs ! Nu te contrazic,dar tu cate rs-uri ai avut ca sa faci comparatia asta? Depinde si cum te dai in ea si de muuuulte alte chestii,eu problema cu farul de care spunea rverse am rezolvat-o in 5 min,din iarna pana acuma am facut vreo 6000km si singurul lucru care a cedat la ea fara sa fie ajutata de un mecanic sau un mai putin mecanic a fost cablul de ambreiaj si carbunii de la electromotor,in rest ulei,benzina si curatate unele la timp. viteza aia de 190 este chiar irelevanta,odata din cauza ca real nu este sigur 190 si a2a oara,cati km o ti la 190 aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 (editat) Vedeti ca transformati topicul intrun mito vs rs Editat August 4, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniells Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 de tinut la 190 o tin unde nu sunt probleme de drum si trafic nu am avut probleme cati km sau cati metri ! de avut rs nu am avut , dar au prieteni de ai mei rs la greu si nu se tine de mn si mi-au propus de multe ori sa fak schimb cu ei si sa imi dea diferenta de banii....! u te-ai dat cu un mito ? a meu are 38 caii !dak nu te-ai dat te invit la mn la alba iulia sa te dai o tura sau sa ne dam ! uite o poza cu mito meu ....are si aspect frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 4, 2007 Autor Share Postat August 4, 2007 mai lasa cativa cai daia in grajd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mooaaa Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Interesant.Dar un pret cu toate taxele si distribuitori in Romania poti da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 (editat) io zic ca nu o sa prinda un mito viteza reala 190 nici in cel mai mare orgasm al propietarului si nici rs`u...pun pariu ca viteza reala e undeva la 155-160...si ar cam trebui sa mai scazi vreo 9-10 cai...fara suparare...dar chiar nu stiti ce vb astia care ziceti...a mea are 36 a mea are 38 a mea 35...mai e unu cu un rs care zice la toata lumea ca are 40 de cai... Editat August 4, 2007 de Yo_InKognito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 Nu o ti la viteza maxima prea mult iti zic GARANTAT pentru ca se caleaza poti sa imi spui tu ce vrei,cat despre o comparatie intre cele 2 eu nu pot sa fac pt ca nu am mers pe mito insa pot sa spun unele chestii despre rs. O diferenta prea mare intre motoarele in 2 timpi de 125 nu este,sunt calculate si rascalculate ca sa fie o balanta intre fiabilitate si putere,despre aspect nu comentez,depinde de gusturi,franele de rs fac fata cu brio la ce poate motoreta(depinde si de starea lor) hai sa ne potolim putin cu ridicarea in slavi a tantarilor ca nu ii facem armasari,sunt motoare pentru incepatori si hai sa le tratam ca atare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat August 4, 2007 Share Postat August 4, 2007 treaba e ca nu multi inteleg asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat August 4, 2007 Autor Share Postat August 4, 2007 Interesant.Dar un pret cu toate taxele si distribuitori in Romania poti da? 5300 gri&rosu si 5400 aproape aia neagra cu alb ... Bucuresti , pe magheru mv agusta importator ...www.mvagusta.ro --- Mesaj completat în 05 Aug 2007 00:50 ------------- Nu o ti la viteza maxima prea mult iti zic GARANTAT pentru ca se caleaza poti sa imi spui tu ce vrei,cat despre o comparatie intre cele 2 eu nu pot sa fac pt ca nu am mers pe mito insa pot sa spun unele chestii despre rs. O diferenta prea mare intre motoarele in 2 timpi de 125 nu este,sunt calculate si rascalculate ca sa fie o balanta intre fiabilitate si putere,despre aspect nu comentez,depinde de gusturi,franele de rs fac fata cu brio la ce poate motoreta(depinde si de starea lor) hai sa ne potolim putin cu ridicarea in slavi a tantarilor ca nu ii facem armasari,sunt motoare pentru incepatori si hai sa le tratam ca atare Hmm,vezi tu ...unii fac performanta cu tantarii astia ... PS : franele depinde la ce le folosesti , eu personal pana nu am pus placute racing si furtunase am injurat o gramada rs`u ... dar daca mergi la piata sau terasa , sunt bune si astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 5300 gri&rosu si 5400 aproape aia neagra cu alb ... Bucuresti , pe magheru mv agusta importator ...www.mvagusta.ro <small>--- Mesaj completat în 05 Aug 2007 00:50 -------------</small><br/> Hmm,vezi tu ...unii fac performanta cu tantarii astia ... PS : franele depinde la ce le folosesti , eu personal pana nu am pus placute racing si furtunase am injurat o gramada rs`u ... dar daca mergi la piata sau terasa , sunt bune si astea ... Eu ce performanta sa fac pe ea frate?am 19 ani,mi-am luat rs sa invat,daca era sa fac performanta incepeam de la o varsta mult mai frageda,la gabaritul meu de 1,83 si 80 de kile cam pun in sarcina motorasul asta. Pe curbe ma tin destul de bine si baietii care ma stiu pot confirma,pe linie dreapta e irelevant(cel putin pt mine) Un punct in minus sunt cauciucele stock de la rs care intr-adevar te tin mai mult da sunt cam varza. Folosesc motorasul si pt piata si pt terasa dar ma si dau(si nu prin oras la agatat fofoloance)si sincer am fost multumit de frane si cine a mers pe motoreta mea poate sa confirme ca am frane strong. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebby Postat August 5, 2007 Share Postat August 5, 2007 pe mito nu am mers, desi imi doresc de mult timp sa incerc si un mito. reverse tin sa te contrazic in legatura cu ceea ce spui tu de rs.. eu am avut vreo 8-9 mii dekm cu ambreiaju si nu avea nimic, nu patina, nu nimic. si i-am dat si eu plecari de alea din semafoare la 10 mii de ture in figuri si cacaturi de astea. cablu de km, da..ala sa-l ia dracu mi s-a futut de vreo 2-3 ori..foarte repede cu altceva nu am prea avut probleme..mi se pare chiar exagerat ce spui tu in legatura cu prinderile farului care se rup.. pentru cei carora li se pare ireal un 38 de cai sau ceva de genu..un 125 sport, rs`ul de exemplu, are vreo 34 de cai stock, daca ii pui evacuare completa sport, sa aiba si carburator de 34mm, cu un filtru de aer sport poti sa ajungi destul de usor pe la 38 de cai. cat despre viteze gen 190..nu sunt chiar asa imposibile cu un set de pinioane adecvat. --- Mesaj completat în 05 Aug 2007 11:33 -------------a..uitasem..de franele rs`ului nu sunt nici eu multumit..dar tind sa cred ca e din cauza placutelor (ferodo). cand am luat-o avea alte placute si functionau destul de bine, dupa ce i-am pus bleauri de astea de ferodo (care le mai si toceam la vreo 3-4 mii) mergeau destul de prost.. dar in comparatie cu franele nsr`ului de exemplu mi se par mult mai bune, cele de pe rs.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.