Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

mai oameni buni, dupa ce am citit tot threadul, m-am stupefiat, pe cuvant :rock: . pana de cauciuc, auzi... pete de bitum pe asfalt... :lol: stiti ce s-a intamplat?! omul, incepator, cu un SS, respectiv, R6 din 2003(nu din 2007 cum am scris la inceput :rock: ) in fruntea grupului, a incercat sa faca wheelie... :nono: desi era incapator a incalcat una din regulile mersului in grup :lol: . s-a ridicat pe o roata prin "slipping the clutch" :moto: , iar cand a revenit, rotile nu erau aliniate si avea ceva viteza, oricum peste 50km/h. pierduse motoru' de sub control. dar si-a revenit. a doua oara la fel, dar din pacate pentru el, avand viteza, a atins bordura, de unde a fost proiectat in stalp. casca nu era asigurata :) si era in blugi si tricou, fara nici un fel de protectie :moto:

imi pare rau pentru el pentru ca era tanar si din cate am inteles cunoscut si respectat de multi... :nono:

but, shit happends...

 

R.I.P. :D :D

 

prieteneee...yamaha R6...o sa urmeze???.(asa scrie la profilul tau)

Pai atunci cred ca ar fi bine sa ne scutesti cu explicatia ta stintifica si sa vorbesti cand " o sa urmeze".

Aaaa si inca ceva..de cand ai tu permis ca nu apare la profil???

Nu l-am cunoscut pe Mihai, insa nu mai conteaza ce si cum a facut, sau ce s-a intamplat.Important e ca noi, sa invatam din greselile altora si sa incercam sa avem capul pe umeri cand suntem pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

R.I.P

 

e pentru prima oara cand scriu asta ........... si imi doresc sa nu mai am ocazia

 

sincer si eu vreau sa imi iau vitezana, dar ceea ce scrieti voi aici ma descurajeaza ............. dar sper sa nu renunt

 

si eu sunt de parere ca experienta isi spune cuvantul ... dar eu cred ca te poti cumpata.

 

asfalt uscat tuturor

 

si sa ne vedem cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca.....si pe mine m-au sunat in draci prietenii....stiau ca mi-am luat moto...era albastra...nr rosii...bine ca n-a vazut mama reportajul ca murea de inima...Asta e...fiecare ajungem acolo la un moment dat..numai sa nu fie prea devreme...ce sa mai zic...gaz putin si multe protectii... R.I.P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 23:42 -------------

R.I.P

 

... dar eu cred ca te poti cumpata.

 

 

Esti sigur?! Ti-ai paria viata pe asta?

Editat de slabutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P

 

Eu cred ca incepatorii nu trebuie sa sara de pe bicicleta direct pe motor!! Eu (unul de 33 de ani) am preferat sa-mi iau un scuter si sa-l conduc la 45 km/h vreo 2 veri si daca o sa scap intreg o sa-mi iau si un motor. Si va asigur ca nu lipsa banilor a stat la baza alegerii mele, doar am constientizat lipsa experientei. Deja o vara am trecut-o cu 2 incidente minore. DACA ESTI INCEPATOR FA SI TU CA MINE!! EVITA SA APARI IN CLUBUL VESEL AL DONATORILOR DE ORGANE!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma fiecarui accident trebuie sa invatam cate ceva, in fiecare accident sa facut ceva gresit sau in urma mai multor decizii gresite a avut loc, este bine sa discutam evenimentele care au dus la o tragedie pe 2 roti sa putem sa deschidem ochii, sai invatam pe cei incepatori sa nu repete greselile altora sau modalitati de ai descuraja pe tineri sa greseasca pe motocicleta, iara daca tinerii nu inteleg ca viata loc este pusa in pericol nu trebuie sa ne lase nepasatori, trebuie sa continuam sai cicalim la cap pana inteleg, poate niciodata nu vor intelege,

nu este destul sa dam cu "RIP" sau cu "Dumnezeu sal odihneasca", nu ne alege cu nimic, nu trebuie sa fim nepasatori la cei inconstienti care nu respecta regulile de circulatie, care nu poarta costumul de protectie minimal, care ignora pe ceilalti participanti, trebuie sa fim uniti pentru ca avem o singura pasiune comuna, mersul pe 2 roti, dar unii il vad in mai multe feluri, ca pe fitza, ca o placere, ca o libertate, ca o modalitate de deplasare mai rapida prin oras, si exemplele pot continua, trebuie sai "trage de ureche" acum, nu cand este prea tarziu si ne pare rau ca am pierdut un prieten, un coleg, sau pe cineva drag

nu vreau sa aprind spiritele dar acest accident seamana cu cel al lui Robert TXA, de la costinesti

 

Dumnezeu sal ierte pe acest tanar si sai ocroteasca pe cei care vor merge incontinuare pe motociclete

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand condoleante familiei si RIP.

 

Nu l-am cunoscut pe baiat dar intamplarea face sa ii cunosc foarte bine pe prietenii lui si am reusit sa stau de vorba cu unii dintre cei care au fost de fata la tragicul eveniment. Nu cred ca mai are importanta acum pentru cei dragi cum si de ce s-a intamplat, dar punand cap la cap ceea ce am aflat de la ei pot sa exprim si eu urmatoarele:

 

Yamaha R6 este, la fel ca si R1 un motor care nu trage liniar. Excluzand posibilitatea exploziei de pneu pe fata este posibil ca din accelerarea in treapta de viteza inferioara motorul sa fi atins o turatie pe undeva pe la 7-8000 de ture moment in care tipul asta de motor are o "explozie" care de obicei culmineaza, datorita partii din fata foarte usoare, cu desprinderea rotii din fata de la sol. In acest moment are loc un wheelie total necontrolat. Este posibil ca baiatul sa se fi speriat de socul unei ridicari foarte mici de la sol si sa fi luat mana din gaz apasand in acelasi moment frana, moment in care este posibil un voblaj.

 

Deci nu trebuie sa vrei sa faci wheelie cu o astfel de motoreta ca sa il reusesti din greseala la viteze relativ mici.

 

De asemenea sunt foarte bun prieten cu cel cu care a fost sa cumpere motoreta respectiva, si a fost sfatuit de acesta de multe ori sa nu ia un R6, dar Mihai a refuzat acest sfat tot timpul.

 

Un alt aspect discutat foarte pe larg a fost cel al pneurilor. Motoreta respectiva avea pneuri de racing, pneuri cu compozitia aceea gumata care se tocesc extrem de repede si confera o aderenta foarte buna atunci cand sunt bine incalzite. Pneurile respective erau insa extrem de tocite, dupa cum mi-a povestit prietenul cu care a fost sa ia motoreta respectiva; prezentand pe toata suprafata lor acele bucatele mici de cauciuc rezultate in urma tocirii unui qstfel de pneu. In ciuda faptului ca i s-a propus la momentul cumpararii motocicletei inlocuirea pneurilor cu niste Michelin cu un grad mic de uzura, Mihai a refuzat aceasta varianta declarand-se la momentul respectiv incantat de posibilitatea de a avea pneuri racing. Este posibil ca uzura excesiva sa fi dus totusi la explozia pneului pe fata.

 

Cam astea pot fi cele doua alternative dupa parerea mea.

 

RIP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ...

asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuter sau SS de 250 HP....din cate am vazut cu totii, toate sunt implicate in accidente, si de foarte multe ori sunt cu finale dramatice ca si acesta. Este nedrept, cand impins de inconstienta combinata cu viteza de circulatie a sangelui atunci cand esti in "sha", sa patesti asa ceva. (cred ca toti cei care postam aici avem cel putin cate o povestire cel putin la fel de periculoasa ca aceasta prin care am trecut sau am fost la un pas). Eu, unu ma dau aproape zilnic pe acolo, si credeti-ma ca este o zona unde chiar pare ca nu se poate intampla nimic (liber/asfalt f. bun/drept). Cu siguranta nimeni nu poate sa explice ce s-a intamplat. (sunt infinite posibilitati / combinate nu neaparat cu lipsa lui de experienta ci poate si cu starea si stapanirea de care fiecare din noi da dovada la cel mai mic "fugit de spate")

Sa fie primit Mihai, si sa ne rugam sa fie cat mai putini posibil altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ...

asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc

 

Gresesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vb cu cineva care a fost acolo. ce sa mai .. ia dat 1 -2 -3 blana , cand a dat a -3a a intrat in voblaj , la aruncat de pe motor direct in pom dupa care motoru a mai mers putzin singur . asat a fost greseala . i sa spus cica de mai multe ori sa o lase mai moale , dar unde nu e cap ...

asta nu e o teorie de a mea, , asa mi sa spus asa spun si eu . si nu cred k gresesc

dupa a 2a blana cand ii da a 3a are deja aproape 180 , nu prea mai intra in voblaj cu gazu deschis...iar te uiti la filme sf...iar iti place sa carcotesti...mergi la inmormantare si arunca-i o tigara pe el daca tot esti asa vehement...supara-te,fi rau!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Mihai! Mie tot nu-mi vine sa cred ca te-ai dus. Ai lasat in urma ta multa tristete, amaraciune. O sa-mi lipseasca moaca ta mereu zambitoare.

R.I.P prietene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa se inceteze cu certurile inutile , morala este...incepator pe motor mare nu e prea bine , motor verificat la zi + gume acceptabile si echipament corespunzator ( casca nu ceaun de facut cartofi prajiti + restul...) ...In rest,fiecare merge cum il taie capu ca daia e o tara libera ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condoleante familiei si celor apropiati. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

 

Nu va mai uitati pe profilul meu ca nu e nimic de vazut. Sunt incepator, atat de incepator ca inca nu m-am suit pe primul meu motor si nici casca n-am.

Imi dau seama ca prietenii care l-au sfatuit pe Mihai sunt chiar prietenii mei, care m-au sfatuit sa-mi iau cbr si nu r6 si tot ei cei care mi-au zis ca mai intai sa-mi iau o casca buna(shoei/arai) si nu doar o casca, ca echipamentul e important, ca motorul dupa ce-mi vine (ca l-am comadat deja de ieri dupaamiaza ... daca stiam de accidentul asta cred ca inca mai aveam avansul in buzunar) primul lucru pe care-l fac este sa mai pun pe inca cineva cu experienta sa-si dea cu parerea despre el si mai ales o inspectie tehnica amanuntita la un mecanic care stie ce vorbeste.

Asa ca nu dati vina pe prietenii motociclistului ci dati vina pe lipsa de experienta, pe nesansa, fiecare sa invete ce are de invatat si sa lasam ironiiile sau frustrarile sau raspunsurile la misto sau sarcasticismele deoparte.

Am vazut inregistrarea de pe proteve cu prieteni plangand pentru cineva care s-a stins devreme, sub ochii lor si mai ales intr-un moment cand ar fi trebuit sa se bucure de viata.

Nu-mi doresc sa mai vad asa ceva si sper, mai ales, ca ei sa nu ajunga sa planga pt. mine.

Haideti sa ne gandim ca avem cu totii o pasiune comuna, o pasiune frumoasa si ca pasiunea asta ar trebui sa ne uneasca.

Va las sa va ganditi la Mihai si la nesansa lui. Gandul meu esteacum la el si la familia lui.

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.

Condoleante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor de r6 2004 (identic cu cel 2003) va spun sigur ca nu avea cum sa intre in voblaj fara sa incerce el vreo "smekerie" (nu ma refer la datu po roata) ...eu am montat acum pe mobra mea un amortizor de ghidon ohlins pt ca o mai simteam cum o lua razna DAR NICIODATA CAND MERGEAM CU 60 KM/HR SI IN LINIE DREAPTA...pur si simplu nu are cum , nu are nici o logica ...cat despre echipament (adik doar casca ca altceva nu avea)din ce stiu eu acea casca probiker costa 29.95 euro NOUA ...oricum aseara la locul accidentul se vorbea de viteza de 60 km/hr acum pe forum sa ajuns la 85 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cuvantul incepator pe racheta

 

 

atunci vin sa completez cu o foarte proasta idee....experienta o capetzi pe o motocicleta de mica capacitate....dar experienta consta in a stii cu adevarat sa evitzi "obiecte" din trafic, a belii foarte bine ochii...si a avea anumite reflexe....dar suindu'te pt prima data pe o motocicleta "mai mare" (600/1000)....redevii incepator...fiind obisnuit cu un 125/250...sau kiar o honda 600 model mai veki mai grea(kg)...te sui pe un r6 super ushor...kre zboara...esti obisnuit sa bagi mana in gaz dupa amintiriile petrecute cu fosta mobra...iar atunci ce faci...redevi incepator....ceea ce cred eu ca te poate scapa de aceste accidente teribiliste sunt accidentele acumulate pe o motoreta de mica capacitate....la kre tu ai scapat cu viata....dorindu-tzi ceva mai mare...reusesti sa iti cumperi...dar mergi cu teama din trecut...pe ala am mai scapat eu cu viatza....dar pe ozn'ul asta ma indoiesc ca as mai supravietui.......ajung sa cred ca orice vekitura e mai buna ca noul....la fel ca vinul......R1 2007 waaaaaaaaa:O:O:O......o tona de cai putere...greutate 5 kile.....pai constructorii cred ca vor sa ne bage in mormant frate.........no ofence.....sari-tzi peste postu asta......D'zeu sa'l ierte pe biker.....familia si cei apropiatzi nu meritau acest kin.......

PS: inainte sa stai cu acceleratzia in mana si sa o freci la maxim....mai bine stai acasa cu pla'n mana si ti'o freci la maxim......acasa e mereu cineva drag kre te asteapta.....daca ti-ar murii acea persoana cum ai reactiona?........dar cum ar reactiona ea daca ti s'ar intampla ceva rau?........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* @Blade, vad ca nu ai inca motocicleta, asta e un topic care poate fi extrem de interesant pentru tine, ...te va ajuta, POATE, sa stii ce motocicleta trebuie sa alegi ca incepator.

E valabil si pentru tine, @liwiu.

 

Tot ce trebuie sa stiti ca incepatori veti gasi aici:

 

/index.php?showtopic=91453

 

Ma mir ca nu ati accesat inca topicul respectiv, dar va grabiti sa faceti critici la adresa "polemicilor".

 

 

nu facem critici, am spus nu judec pe nimeni, dar sunt altii care ar avea mai mare nevoie sa citesca acele randuri mai mult decat mine.

 

--- Mesaj completat în 13 Aug 2007 07:34 -------------

R.I.P

 

e pentru prima oara cand scriu asta ........... si imi doresc sa nu mai am ocazia

 

sincer si eu vreau sa imi iau vitezana, dar ceea ce scrieti voi aici ma descurajeaza ............. dar sper sa nu renunt

 

si eu sunt de parere ca experienta isi spune cuvantul ... dar eu cred ca te poti cumpata.

 

asfalt uscat tuturor

 

si sa ne vedem cu bine

 

 

omule, poti sa calaresti ce motor vrei. dar aici conteaza mult stapanirea de sine... poti sa te urci si pe busa, wright? dar conteaza sa stii CAT sa ii dai gazi si CAND sa franezi.

sunt sigur ca o sa sara multi experti sa ma citeze, cum au facut pana acum... treaba lor.

dar cert e ca a murit un om. nu conteaza, motociclist sau nu, bun sau rau, profesionist sau incepator. a murt un om. si asta e trist....

imi pare rau daca a inceput vreo cearta de la mine, chiar imi cer scuze. nu am vrut.

 

 

asfalt uscat tuturor si sa nu se mai gaseasca subiecte pt rubrica accidente... asa sa dea Dumnezeu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dumnezeu sa-l ierte pe baiatul asta si sa ne ierte si pe noi ca suntem asa cum suntem. din imagini se vede ca 'prietenii' care erau cu el si plangeau pe margine erau golasi la capitolul echipament. apoi, ca incepator eu zic sa mergi singur si nu in grup. spun eu asta pentru ca poate nu am grup, acum imi dau seama ca e mai bine asa. mergi frate singur un an sau daca iesi cu altii da-ti intalnire undeva, bea un cico, stai la taclale, apoi du-te acasa pe alt drum. motocicleta e un vehicul pentru maximum 2 persoane, vreti in grup, inchiriati un autobuz si mergeti unde vreti. apoi, multi dintre noi folosesc motocicleta doar la plimbari de seara cu prietenii + tricou care se ridica si iti arata sinistru spatele gol la viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...