Sari la conținut

Accident Mortal Pe Kisselef - Bucuresti - 11.08.2007


H3llriderr
 Share

Postări Recomandate

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca! :lol:

 

Si eu sunt incepator, insa mi-am dat seama de un lucru in ce priveste mersul pe 2 roti: daca nu deschizi bine urechile la ce iti spun "batranii", ajungi sa inveti pe propria piele/viatza. e mai bine sa stai nitel si sa iei in serios/sa aplici ce-ti zic ceilalti din experienta, decat sa experimentezi tu si sa nu mai apuci sa impartasesti la randul tau altora.

 

Trist...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 324
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

a bagat frica in mine accidentul asta....

[/b]eram la semafor la arc iar el si ink ktiva au trecut p langa mine,erau cuminti.....nu am vazut nici o intrecere sau ceva de genul asta.....

mi-a luat-o inainte si dupa ce nu l-am mai vazut am si auzit ceva....chiar nu imi dau seama de ce a cazut...ori o pierdut controlul ori a lovit bordura (pt k am vazut vreo 3 borduri dislocate )

sunt curios de ce a cazut...???

...!!! oricum tre s 'invatam' k putem muri si de mana noastra, pe langa cazurile provocate de ceilalti participanti la trafic

sa se odihneasca in pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt incepator, si am venit aseara pe o furtuna de ti-era frica sa mergi in masina dar pe motor.

Este in constructia noastra,a motociclistilor, sa vedem pe pielea nostra cum e.Sincer sa fiu , de cand citesc acest forum , imi amintesc pe motor de intamplarile voastre , a tuturor, si atunci, i-au mana din gaz, redresez motorul, evit s.a.m.d.

Imi pare rau ca trebuie sa invatam si din cazuri nefericite !!!!!

 

:lol: R.I.P. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-au mai linistit spiritele si am primit si ceva declaratii de la martori oculari.

Din toate astea am inteles ca nu a fost vorba de accelerare brusca, ridicat putin roata, speriat, franat...... Inseamna ca acolo a fost ceva defectiune tehnica..........

Eu chiar nu le am deloc cu tehnica dar chiar as vrea sa aflu de la cineva care poate sa-si dea cu parerea pe tema asta..... CE FEL DE DEFECTIUNE TEHNICA, CARE NU S-A MAI MANIFESTAT PANA ATUNCI, POATE CAUZA O ASEMENEA MANIFESTARE A MOTORETEI?

 

Chiar cred ca se poate afla ceva folositor celor ramasi in viata din fiecare accident iar in cazul de fata e posibil sa avem de a face cu o defectiune care ni se poate intampla fiecaruia dintre noi oricat de experimentati am fi. Poate aflam ce trebuie sa verificam la motocicleta inainte sa plecam la drum.

Editat de Radeon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor usor+ cai multi(pt un incepator)+ rider usor+ rider incepator+ cauciuc tocit+ oarecare lipsa de experienta....

Un cumul nefericit, care se insumeaza mai departe cu norocul fiecaruia.

Nu cred ca baiatul are vreo vina, dumnezeu sa il ierte.

 

Mi-am pus 180 pe spate la F3. Toti prietenii mi-au sarit in cap , ca nu o sa ma mai pot apleca la fel de mult, ca o sa derapeze, bla bla bla. Nu m-a interesat. Dar cand m-am suit pe motor, imi veneau in cap toatechestiile auzite, asa ca am mers circumspect, pana m-am obisnuit. Acum am uitat ca il am.

 

Daca nu imi spunea nimeni nimic si nu citeam nimic nicaieri, sunt convins ca in primul viraj pe la Cheia, raschetam asfaltul(valabil pentru cazul particular eu+motorul meu+plus"stilul meu de mers").

 

Ganditi-va in ce situatie se afla un incepator pe Super-Sport.

 

RIP inca odata si sincer, pentru noi ceilalti, cand dam un sfat, sa ne gandim de 2 ori, iar cand avem un sfat de dat, sa il dam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motor usor+ cai multi(pt un incepator)+ rider usor+ rider incepator+ cauciuc tocit+ oarecare lipsa de experienta....

Un cumul nefericit, care se insumeaza mai departe cu norocul fiecaruia.

Nu cred ca baiatul are vreo vina, dumnezeu sa il ierte.

 

Mi-am pus 180 pe spate la F3. Toti prietenii mi-au sarit in cap , ca nu o sa ma mai pot apleca la fel de mult, ca o sa derapeze, bla bla bla. Nu m-a interesat. Dar cand m-am suit pe motor, imi veneau in cap toatechestiile auzite, asa ca am mers circumspect, pana m-am obisnuit. Acum am uitat ca il am.

 

Daca nu imi spunea nimeni nimic si nu citeam nimic nicaieri, sunt convins ca in primul viraj pe la Cheia, raschetam asfaltul(valabil pentru cazul particular eu+motorul meu+plus"stilul meu de mers").

 

Ganditi-va in ce situatie se afla un incepator pe Super-Sport.

 

RIP inca odata si sincer, pentru noi ceilalti, cand dam un sfat, sa ne gandim de 2 ori, iar cand avem un sfat de dat, sa il dam.

 

de acord. orice sfat, orice eveniment mai mult sau mai putin trist trebuie impartasit/comentat pt. ca sansele de a fi "auzit" si luat in seama in plenitudinea lui sunt mereu binevenite. nimeni nu s-a nascut invatat si calea empirica (puterea exemplului) este una dintre cele mai bune.

 

imi pare rau ca am spus astaa tocmai aici...

 

Condoleante familiei si celor apropiati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca s-au mai linistit spiritele si am primit si ceva declaratii de la martori oculari.

Din toate astea am inteles ca nu a fost vorba de accelerare brusca, ridicat putin roata, speriat, franat...... Inseamna ca acolo a fost ceva defectiune tehnica..........

Eu chiar nu le am deloc cu tehnica dar chiar as vrea sa aflu de la cineva care poate sa-si dea cu parerea pe tema asta..... CE FEL DE DEFECTIUNE TEHNICA, CARE NU S-A MAI MANIFESTAT PANA ATUNCI, POATE CAUZA O ASEMENEA MANIFESTARE A MOTORETEI?

 

Chiar cred ca se poate afla ceva folositor celor ramasi in viata din fiecare accident iar in cazul de fata e posibil sa avem de a face cu o defectiune care ni se poate intampla fiecaruia dintre noi oricat de experimentati am fi. Poate aflam ce trebuie sa verificam la motocicleta inainte sa plecam la drum.

 

 

Un tip de defectiune tehnica pe care chiar am auzit pe cineva ca a trait-o a fost ca i s-a blocat roata fata in treapta a 3-a. Explicatia ar fi ca franarea se face prin intermediul unei duze care masoara cam 0,2-0,3 mm in diametru. Daca aceasta duza "gaseste" mizeria care sa o infunde, atunci placutele preseaza pe disc ...rezulta rotatie neconforma roata fata sau chiar blocaj ...

Acum nu zic ca s-ar fi intamplat ceva de genul asta ... si in cazul lui Mihai. Am incercat sa-i raspund lui Radeon printr-o experienta reala petrecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat.

F multe pareri, si mai multe RIP'uri.

Probabil ca acum cateva sapt ,si 'el' era unul dintre cei ce isi dadeau cu pererea la 'necazurile' altora. Si cu ce sa ales? a invatat destul pt a preveni cea ce sa intamplat? se pare ca nu. pacat.

 

Si acum va intreb pe voi ,cei cu 1001 de pareri ............

 

Ati invatat ceva din aceste 24 de pagini? din nesansa lui? din prostia lui?

 

Sau azi va dati cu parerea ca maine sa deveniti statistici?

 

Scrieti mult acum pt ca realizati ca nu o sa mai aveti sansa de a scrie?

 

 

Va intreb : care dintre voi este urmatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un tip de defectiune tehnica pe care chiar am auzit pe cineva ca a trait-o a fost ca i s-a blocat roata fata in treapta a 3-a. Explicatia ar fi ca franarea se face prin intermediul unei duze care masoara cam 0,2-0,3 mm in diametru. Daca aceasta duza "gaseste" mizeria care sa o infunde, atunci placutele preseaza pe disc ...rezulta rotatie neconforma roata fata sau chiar blocaj ...

Acum nu zic ca s-ar fi intamplat ceva de genul asta ... si in cazul lui Mihai. Am incercat sa-i raspund lui Radeon printr-o experienta reala petrecuta.

Inseamna ca, indiferent de vechimea motocicletei, trebuie sa schimbam lichidul de frana al intervalele recomandate de producator.

Incepe sa sune constructiv topicul asta!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este viteza limita pe Kisselef? 50km/ora?

 

credeti ca daca mergea legal si i se bloca roata ,sau facea explozie,sau pur si simlu sarea din sa , murea?

eu nu cred. ce la omorat a fost viteza si nimic altceva.nu mai cautati scuze, pt ca de fapt va scuzati pe voi pt ca faceti exact aceleasi lucruri pe care le faceu cei ce nu mai sunt printre noi acum.

Editat de old school
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat.

F multe pareri, si mai multe RIP'uri.

Probabil ca acum cateva sapt ,si 'el' era unul dintre cei ce isi dadeau cu pererea la 'necazurile' altora. Si cu ce sa ales? a invatat destul pt a preveni cea ce sa intamplat? se pare ca nu. pacat.

 

Si acum va intreb pe voi ,cei cu 1001 de pareri ............

 

Ati invatat ceva din aceste 24 de pagini? din nesansa lui? din prostia lui?

 

Sau azi va dati cu parerea ca maine sa deveniti statistici?

 

Scrieti mult acum pt ca realizati ca nu o sa mai aveti sansa de a scrie?

Va intreb : care dintre voi este urmatorul?

Sir,

Chiar incercam sa transform discutia in ceva constructiv si incepusera sa apara si rezultatele......

De ce nu vrei sa ma ajuti? omul ala a murit si nu il mai putem aduce inapoi dar daca, prin elucidarea cauzelor care au dus la accident, salvam macar un alt om, realizam un MARE LUCRU.

 

Scuze pentru cele 2 posturi consecutive ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este viteza limita pe Kisselef? 50km/ora?

 

credeti ca daca mergea legal si i se bloca roata ,sau facea explozie,sau pur si simlu sarea din sa , murea?

eu nu cred. ce la omorat a fost viteza si nimic altceva.

 

Nu am facut referire la cazul lui Mihai (sry...probabil trebuia sa ne mutam in alt thread)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sir,

Chiar incercam sa transform discutia in ceva constructiv si incepusera sa apara si rezultatele......

De ce nu vrei sa ma ajuti? omul ala a murit si nu il mai putem aduce inapoi dar daca, prin elucidarea cauzelor care au dus la accident, salvam macar un alt om, realizam un MARE LUCRU.

 

Scuze pentru cele 2 posturi consecutive ....

 

 

 

 

 

 

 

Inteleg,dar sti ce ar fi cel mai constructiv?

Sa nu mai scrieti NIMIC. Sa lasati familia si prietenii sa il planga pt omul care a fost si nu motociclistul care vroia sa fie si nu ia reusit.Sa intelegeti ce sa intamplat, de ce i sa intamplat ( si asta nu are legatura cu probleme tehnice ,etc) si cand iesiti la drum, mergeti in asa fel incat sa nu ajugeti sa patiti la fel.

Asta ar fi constructiv. Dar oamenii spun una si fac alta. Nimic constructiv in asta.

Editat de old school
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg,dar sti ce ar fi cel mai constructiv?

Sa nu mai scrieti NIMIC. Sa lasati familia si prietenii sa il planga pt omul care a fost si nu motociclistul care vroia sa fie si nu ia reusit.Sa intelegeti ce sa intamplat, de ce i sa intamplat ( si asta nu are legatura cu probleme tehnice ,etc) si cand iesiti la drum, mergeti in asa fel incat sa nu ajugeti sa patiti la fel.

Asta ar fi constructiv. Dar oamenii spun una si fac alta. Nimic constructiv in asta.

Inca nu s-a stabilit ca a fost vorba despre o eroare de pilotaj, chiar daca circumstantele tind sa ne indrepte catre concluzia asta. Familia isi plange pierderea oricum, comunitatea moto in schimb, trebuie sa invete din acest accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu s-a stabilit ca a fost vorba despre o eroare de pilotaj, chiar daca circumstantele tind sa ne indrepte catre concluzia asta. Familia isi plange pierderea oricum, comunitatea moto in schimb, trebuie sa invete din acest accident.

 

Citesc si ma uimesc. Majoritatea celor ce scriu pe forumuri deabea stau in sa ,dar la drum toti sunt Rossi. Numai experti in asteptarea inevitabilului. Cei ce vor sa invete,au invatat deja citind titlul topicului.Restul,..........la groapa unul cate unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte ! :lol: :)

 

Cateva precizari referitoare la casti PROBIKER: NU VA LUATI!

Eu am varful de gama, 250 EURO, carbon, 1200g, etc, si E O PORCARIE, vajaie aerul inauntru, e facuta aiurea (o marime unica pt toate masurile, difera doar spuma din interior), are dinamica groaznica si cel mai important - desi strang chinga de langa prinderea la buton, mereu se slabeste (material prost, aluneca aiurea) In caz de accident... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P.,chiar nu a intrat nimeni pe forum care-l cunoaste sa ne dea detalii,cine e,cum s-a intamplat,ce varsta avea...in fine...poate prietenii sunt alaturi de familie acum...

Cine era?.....Mihaita...

Cum s-a intimplat?......poate numai Dumnezeu stie

27 ani.....un super baiat

Dumnezeu sa-l ierte :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine era?.....Mihaita...

Cum s-a intimplat?......poate numai Dumnezeu stie

27 ani.....un super baiat

Dumnezeu sa-l ierte :lol: :)

Asta e un post scris doar pentru statistica. Se pare ca super baietii au parte de super bilete free in paradis. Totusi nu asta vrem sa aflam din discutia asta :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, se face vreo intrunire, il conducem pe ultimul drum, etc?

Postati constructiv, vorba lui old_school va rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie, se face vreo intrunire, il conducem pe ultimul drum, etc?

Postati constructiv, vorba lui old_school va rog.

 

Da, chiar si eu as vrea sa stiu. Desi nu l-am cunoscut pe baiat, nu stiu de ce m-a afectat extrem de tare acest accident (ca doar numai statistica de anul asta vorbeste de la sine). Am totusi o cunostinta comuna cu unul dintre cei care erau in coloana ....si poate de aici apropierea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost vorba despre un R6, albastru. Nu a fost vorba despre intrat pe contrasens, intrat in altcineva sau chestii de genul. A fost pur si simplu vorba despre o viteza maxima de 60-70 km/h, despre drum uscat, despre voblaj, redresare, iar voblaj si impact. Si cedeti-ma, pentru ca eram cu el :) :lol:

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Aug 2007 14:53 -------------</small><br/>

Cand e vorba de viata unui om si, mai ales de a unui prieten, nu cred ca stai sa te mai gandesti cum sa te scoti basma curata. Eu eram pe unul din cele 4 motoare. Si nu, nu eram la liniute sau alte tampenii de genul. El nu a avut mai mult de 60-70km/h. Era prima motocicleta din colana. Totul s-a produs in mai putin d 40 sec, totul incepand cu primul voblaj, cu redresarea, din nou voblaj si impactul. Nu era genul de smecheras, care sa incerce fel de fel de faze sa impresioneze, asa ca, incercati sa lasati deoparte comentariile care nu-si au rostul. Il chema Mihai, avea 27 ani, lucra intr-adevar la Porsche Vest. Casca, ca sa nu mai existe iar comentarii aiurea, era legata. Era un probike. Proasta sau nu.....nu i-a folosit la absolut nimic. Dumnezeu sa-l odihneasca!!!

 

Imi pare nespus de rau pentru cele intamplate cu prietenul tau... si eu mi-am pierdut un prieten intr-un accident de motocicleta, avea si el doar 31 de ani... si precum si in cazul tau... toti din jur vociferau ba ca avea 170 ba ca avea "doar" 150.. cand colo el avea abia 60 - 70 ... :moto: ;(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe bruma de experienta acumulata in 25mii km de A. B'ul nu se pune, multi incepatori fac eroarea sa judece ca daca au zeci de mii de km pe 4 roti au experienta.

 

Faptul ca mergi pe ideea ca "oricum nu se va afla ce s'a intamplat" e dezamagitor, orice copil de peste 3 ani incepe sa intrebe DE CE?

Daca nu ne punem probleme nu vom gasi niciodata raspunsuri. Raspunsuri care poate vor salva cateva vieti in viitor daca vor fi citite si procesate (bagate la cap).

Iar atunci nenorociri ca cea de sambata noaptea nu se vor fi intamplat chiar in van. :moto:

 

:)

 

Incercand sa lansam anumite supozitii sau scenarii referitoare la ce s-a intamplat, intuim si putem fixa in minte contexte legate de un anume eveniment, care s-ar putea ca la un anumit moment dat, intr-o situatie delicata, sa realizeze conexiunea pe "firul scurt" intre mintea noastra si reflexe si asta sa ne scoata din impas sau chiar sa ne salveze viata. Mai repede iti aduci aminte de ceva care e legat emotional de un anumit eveniment decat de un paragraf citit intr-o carte sau auzit la un curs. E o chestie mai subtila, nu o simtim, dar, in fine, nu asta conteaza si nu asta trebuie explicat aici. Pana si pentru atat, e util sa incercam sa aflam ce s-a intamplat, sau macar sa incercam sa intuim, daca nu avem ... sau nu ni se dau detaliile necesare pentru a afla. Intelegeti ca nu e vorba de a acuza pe cineva, de a arata cu degetul. Din pacate nu mai e pe cine sa aratam, dar e util pentru noi, ceilalti, sa reusim sa evitam repetarea unor greseli care pe altii i-au costat atat de mult.

Cine ia in brate iarasi (personal, fac alergie !!!!) ideea fatalitatii ("nu vom afla niciodata" , etc., etc.) risca sa repete aceeasi greseala ca si cea facuta de cel decedat si mai mult decat atat, sa nu afle niciodata ca ar fi putut sa evite acest lucru.

 

INCEPETI SA INTELEGETI CA ANALIZA FIECARUI EVENIMENT ARE CA PRINCIPAL SCOP EVITAREA REPETARII LUI SI NU PUNEREA LA ZID A CELUI CARE A FOST IMPLICAT IN EL !!!!

 

Numai bine, tuturor !!!! :lol:

Editat de Placid Demon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...