bh99mes Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 hi everybody! Cred ca toata lumea e foarte bucuros cad deschide topicul asta cu scopul sa arata ce si-a cumparat iara Asa ma simt si eu acuma... Am avut 2 VFR-uri superbe, ultima chiar ca era excelent desi l-am cumparat in stare lovita si incet-incet l-am factu sa fie perfect. Am fcut un pas si mi-am luat iara una zgomotoasa VTR 1000 FireStorm. Mi-am dorit de foarte mult timp motorul asta desi nu am incercat niciodata vreuna. inca nici nu am stiut cum poate fii pozitia de sezut pe ea. asa ca am ramas doar cu visul si imaginatia si am zis ca "va fii cum va fii, incerc" NU regret nici o clipa. nu e asa de comod cum a fos VFR-ul. in schimb e mai usor, mai manevrabil, si mult mai nervos. asta are niste tuninguri in el, ca omu' de la care am cumparat a fost un concurent amator si si mecanic cu un atelier de i-mi pica barbia (in italia). si daca nu ar fii frumos, numa' sunetul ar merita toti banii dar dupa parerea mea deloc nu se poate spune ca e un motor urat as fii curios cum merge un VTR in stare originala, ca asta m-i se pare foarte puternica, cateodata ma si sperie...(daca-s cu prietena in spate se ridica si in a3-a) dar incerc sa fiu atent si prudent cu el...(are sistem de evacuare schimbata, filtru K&N, dynojet, bujii iridium). oricum nu pentru puterea lui m-am indragostit de el, ci de sunetul si de cuplul care o are in el... E o senzatie super interesanta cand incepe sa lucreze la turatii joase (foarte joase). la 100 km/h am 3 mii de ture m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500. oricum, dragostea fata de VFR nu cred ca o sa-mi treaca vreodata, dar deocamdata sunt foarte multumit de VTR A,am uitat sa zic si niste lucruri rele despre ea 1-consuma foarte mult P (cam 10-11 in oras, arafa inca nu l-amincercat) 2- are rezervr foarte mic (16 L) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Mulți KM împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_florin Postat August 12, 2007 Share Postat August 12, 2007 Sa l stapanesti sanatos! Suna bine arrow urile alea ,hmmm??? Cunosc sunetul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 la 100 km/h am 3 mii de ture m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500. vfr-ul era de 750 sau 800, nu? vtr-ul e de 1000 de aici diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 13, 2007 Autor Share Postat August 13, 2007 vfr-ul era de 750 sau 800, nu? vtr-ul e de 1000 de aici diferenta era de 750 normal ca capacitatea face diferenta multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 there's nothing like a V-four Yes, there is: A V-TWIN!!! Sa-l stapanesti sanatos omule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Sa-l stapanesti sanatos... am vrut si eu VTR dar l-am intrebat pe un prieten de consum si am ales gixxer...la asta oricat dau in ea mers peste 10 mii..consum maxim 9...minim 5..salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Mosule, de ce nu-ti iei un Tico, ca ala consuma si mai putin.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 13, 2007 Autor Share Postat August 13, 2007 Mosule, de ce nu-ti iei un Tico, ca ala consuma si mai putin.... scuze, dar nu te inteleg.. t-i se pare ca m-am plans...? sau ce-i cu raspunsul asta arogant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Probabil se referea la adrian91089. Ontopic: Ti-am zis inainte s-o cumperi ca n-o sa te dezamageasca. Sunt curios cum ar fi comparatia cu un TLR Sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute! A, si vrem o inregistrare audio daca se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 14, 2007 Autor Share Postat August 14, 2007 inregistrarea audio incerc cat maui repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 sa-l conduci santos omule salutari cu faru' daca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 hi everybody! Cred ca toata lumea e foarte bucuros cad deschide topicul asta cu scopul sa arata ce si-a cumparat iara Asa ma simt si eu acuma... Am avut 2 VFR-uri superbe, ultima chiar ca era excelent desi l-am cumparat in stare lovita si incet-incet l-am factu sa fie perfect. Am fcut un pas si mi-am luat iara una zgomotoasa VTR 1000 FireStorm. Mi-am dorit de foarte mult timp motorul asta desi nu am incercat niciodata vreuna. inca nici nu am stiut cum poate fii pozitia de sezut pe ea. asa ca am ramas doar cu visul si imaginatia si am zis ca "va fii cum va fii, incerc" NU regret nici o clipa. nu e asa de comod cum a fos VFR-ul. in schimb e mai usor, mai manevrabil, si mult mai nervos. asta are niste tuninguri in el, ca omu' de la care am cumparat a fost un concurent amator si si mecanic cu un atelier de i-mi pica barbia (in italia). si daca nu ar fii frumos, numa' sunetul ar merita toti banii dar dupa parerea mea deloc nu se poate spune ca e un motor urat as fii curios cum merge un VTR in stare originala, ca asta m-i se pare foarte puternica, cateodata ma si sperie...(daca-s cu prietena in spate se ridica si in a3-a) dar incerc sa fiu atent si prudent cu el...(are sistem de evacuare schimbata, filtru K&N, dynojet, bujii iridium). oricum nu pentru puterea lui m-am indragostit de el, ci de sunetul si de cuplul care o are in el... E o senzatie super interesanta cand incepe sa lucreze la turatii joase (foarte joase). la 100 km/h am 3 mii de ture m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500. oricum, dragostea fata de VFR nu cred ca o sa-mi treaca vreodata, dar deocamdata sunt foarte multumit de VTR A,am uitat sa zic si niste lucruri rele despre ea 1-consuma foarte mult P (cam 10-11 in oras, arafa inca nu l-amincercat) 2- are rezervr foarte mic (16 L) in primul ramd multi km fara incidente si i n al doilea rand dupa ce spui ca are pe el'' pot sa fac pariu ca rupe. si unul origial rupe. asta nu mai zic. fac pariu ca sta pe langa..orice vrei tu. de ARROW nu mai zic nimic. algocalmin sa ai la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Aveam un pretin cu Vtr (aveam adica.. el mai a pretinul meu dar nu mai are Vtr) care ne spulbera la fiecare semafor,in sensul ca el era la relanti iar noi ne uitam in turometre sa vedem daca avem motoarele pornite.. E criminala.. se ridica din a 3-a si fara pasager.. m-am dat si io un pic cu ea. e f tare. Diferentele fata de Vfr sunt uriase. M-am dat si cu d'ala.. e mai barca VFR.. nu se compara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat August 17, 2007 Autor Share Postat August 17, 2007 intr-adevar e cea mai buna expresie pentru VFR ca e mai barca asta nu e asa de comod, dar satisfactia care da sunetul si cuplul lui, ma face sa fiu super multumit PS: am mai citit in careva topic ca ai avut un accident...sper ca esti mai bine! asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
787 Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 calatori placute si multi km la bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmc Postat August 18, 2007 Share Postat August 18, 2007 este un vtr firestorm si aici in motru,si ii sta super in portocaliu..din cate stiu eu e de vanzare pe bikeshop la 3800 de euro in caz ca va intereseaza...sunetul e mortal,desi nu ma atrag v twin-urile...problematica faza la cuplu,e mai nervoasa dar asta ii creste consumu,pe cand presupun ca un ss care trage de mai de sus in ture putine are consumu mult mai mic..120 cai parca are stock,la tine presupun ca pe la 140:D sa o stapanesti sanatos si cu prudenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 super tari VTR-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 foarte frumos vtr-ul, probabil ca si cuplul ofera o satisfactie imensa, dar daca mi-ar da cineva una pt un test drive nu cred ca as avea curaj sa ma urc pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Salutare, Nu stiam ca ai deschis si topicul acesta!...Viktor.... oricum vad ca este de foarte mult timp, dar uite ca incep sa fie interesati din ce in ce mai multi pasionati de moto..pt VTR.,,ceea ce ma bucura....pt ca majoritate prefera "liniutza" . Eu sunt mandru ca am una....sper totusi sa mai scoata o varianta mai noua.....Firestorm-ul chiar tuna frumos .... Sper sa apara tot mai multi pasionati de VTR...asa ca..... va sfatuiesc : TRY HONDA VTR FIRESTORM! Numai bine! Editat Mai 3, 2009 de mike1981 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) Salutare, Nu stiam ca ai deschis si topicul acesta!...Viktor.... oricum vad ca este de foarte mult timp, dar uite ca incep sa fie interesati din ce in ce mai multi pasionati de moto..pt VTR. ,,ceea ce ma bucura....pt ca majoritate prefera "liniutza" . Eu sunt mandru ca am una....sper totusi sa mai scoata o varianta mai noua.....Firestorm-ul chiar tuna frumos .... Sper sa apara tot mai multi pasionati de VTR...asa ca..... va sfatuiesc : TRY HONDA VTR FIRESTORM! Numai bine! pasionati or fi destui dar sunt niste namile de motoare si cam greu de stapanit ! nu e chiar asa usor si in plus sunt si cam scumpe Editat Mai 3, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 pasionati or fi destui dar sunt niste namile de motoare si cam greu de stapanit ! nu e chiar asa usor si in plus sunt si cam scumpe asta e parerea ta....namile nu prea cred.... din cauza motorului in V, 2 pistoane, te strecori printre masini mai bine decat cu un motor in 4 linie de 600cmc. De stapanit greu, mie nu mi se pare...au o ciclistica foarte buna...dar poate tu te referi la cuplul motorului....care este practic cel mai mare farmec....acesta impreuna cu un sunet de "furtuna", un "tunet" sa-i zic asa fac ca aceasta motocicleta sa fie deosebita, dar mai are multe alte calitati.... eu am inceput usor pe ea, nu am fortat nota, nu e de joaca cu al ei cuplu....faci slide imediat, sau fuge spatele in curbe daca accelerezi peste masura...dar incet incet s-a rezolvat...Am mers si pe 600, intr-adevar are o greutate mai mica, tragi de el ca de scuter sa se urneasca - turatii mari- , sunet...nimic deosebit - dar....nu se compara cu un V( pt mine). Pretul nu este mare deloc....chiar prea mic dupa parerea mea...mai ales cand vad ca sunt la preturi egale cu una de 600cmc de prin aceeasi ani....dar motoarele in linie se vand mai bine...de aici si pretul destul de mic al motoarelor in V...toti vor cbr, r, gsx, zx...asta e... Asta e parerea mea, iar gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 ca si mike , spun ca sunt ieftine , manevrabile , fiabile , funny si deloc grele . eu merg iara pe 4 in linie si imi doresc foarte mult un VTR inapoi . costa cat un 4L de 600 cmc ptr ca lumea nu le apreciaza si personal am impresia ca nu prea se vand/cauta. pot spune insa ca are un consum nasol,un rezervor nepermis de mic si lumini slabe . in rest ,haleste km pe paine si sa o tot apleci pe curbe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 asta e parerea ta....namile nu prea cred.... din cauza motorului in V, 2 pistoane, te strecori printre masini mai bine decat cu un motor in 4 linie de 600cmc. De stapanit greu, mie nu mi se pare...au o ciclistica foarte buna...dar poate tu te referi la cuplul motorului....care este practic cel mai mare farmec....acesta impreuna cu un sunet de "furtuna", un "tunet" sa-i zic asa fac ca aceasta motocicleta sa fie deosebita, dar mai are multe alte calitati.... eu am inceput usor pe ea, nu am fortat nota, nu e de joaca cu al ei cuplu....faci slide imediat, sau fuge spatele in curbe daca accelerezi peste masura...dar incet incet s-a rezolvat...Am mers si pe 600, intr-adevar are o greutate mai mica, tragi de el ca de scuter sa se urneasca - turatii mari- , sunet...nimic deosebit - dar....nu se compara cu un V( pt mine). Pretul nu este mare deloc....chiar prea mic dupa parerea mea...mai ales cand vad ca sunt la preturi egale cu una de 600cmc de prin aceeasi ani....dar motoarele in linie se vand mai bine...de aici si pretul destul de mic al motoarelor in V...toti vor cbr, r, gsx, zx...asta e... Asta e parerea mea, iar gusturile nu se discuta. tu cunosti mai bine ca mine aceste lucruri , sunt fan 2 pistoane , eu inca visez la un VTR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 F-ul ca F-ul ...sa vezii Sp-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.