Sari la conținut

Fire Storm....


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

hi everybody!

Cred ca toata lumea e foarte bucuros cad deschide topicul asta cu scopul sa arata ce si-a cumparat iara :nono:

Asa ma simt si eu acuma...

Am avut 2 VFR-uri superbe, ultima chiar ca era excelent desi l-am cumparat in stare lovita si incet-incet l-am factu sa fie perfect.

Am fcut un pas si mi-am luat iara una zgomotoasa :moto:

VTR 1000 FireStorm.

Mi-am dorit de foarte mult timp motorul asta desi nu am incercat niciodata vreuna. inca nici nu am stiut cum poate fii pozitia de sezut pe ea. asa ca am ramas doar cu visul si imaginatia si am zis ca "va fii cum va fii, incerc" :moto:

NU regret nici o clipa. nu e asa de comod cum a fos VFR-ul. in schimb e mai usor, mai manevrabil, si mult mai nervos. asta are niste tuninguri in el, ca omu' de la care am cumparat a fost un concurent amator si si mecanic cu un atelier de i-mi pica barbia (in italia).

si daca nu ar fii frumos, numa' sunetul ar merita toti banii :lol: dar dupa parerea mea deloc nu se poate spune ca e un motor urat :D

as fii curios cum merge un VTR in stare originala, ca asta m-i se pare foarte puternica, cateodata ma si sperie...(daca-s cu prietena in spate se ridica si in a3-a) dar incerc sa fiu atent si prudent cu el...(are sistem de evacuare schimbata, filtru K&N, dynojet, bujii iridium).

oricum nu pentru puterea lui m-am indragostit de el, ci de sunetul si de cuplul care o are in el...

E o senzatie super interesanta cand incepe sa lucreze la turatii joase (foarte joase).

la 100 km/h am 3 mii de ture :D m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500.

 

oricum, dragostea fata de VFR nu cred ca o sa-mi treaca vreodata, dar deocamdata sunt foarte multumit de VTR :rock:

 

A,am uitat sa zic si niste lucruri rele despre ea :rock:

1-consuma foarte mult P (cam 10-11 in oras, arafa inca nu l-amincercat)

2- are rezervr foarte mic (16 L)

 

:) :lol:

post-4838-1186897432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 100 km/h am 3 mii de ture :moto: m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500.

 

:moto: :)

 

vfr-ul era de 750 sau 800, nu?

vtr-ul e de 1000

 

de aici diferenta

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

there's nothing like a V-four

 

Yes, there is: A V-TWIN!!!

 

Sa-l stapanesti sanatos omule! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil se referea la adrian91089.

Ontopic:

Ti-am zis inainte s-o cumperi ca n-o sa te dezamageasca.

Sunt curios cum ar fi comparatia cu un TLR :lol:

Sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute!

A, si vrem o inregistrare audio daca se poate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi everybody!

Cred ca toata lumea e foarte bucuros cad deschide topicul asta cu scopul sa arata ce si-a cumparat iara :P

Asa ma simt si eu acuma...

Am avut 2 VFR-uri superbe, ultima chiar ca era excelent desi l-am cumparat in stare lovita si incet-incet l-am factu sa fie perfect.

Am fcut un pas si mi-am luat iara una zgomotoasa :lol:

VTR 1000 FireStorm.

Mi-am dorit de foarte mult timp motorul asta desi nu am incercat niciodata vreuna. inca nici nu am stiut cum poate fii pozitia de sezut pe ea. asa ca am ramas doar cu visul si imaginatia si am zis ca "va fii cum va fii, incerc" :-L

NU regret nici o clipa. nu e asa de comod cum a fos VFR-ul. in schimb e mai usor, mai manevrabil, si mult mai nervos. asta are niste tuninguri in el, ca omu' de la care am cumparat a fost un concurent amator si si mecanic cu un atelier de i-mi pica barbia (in italia).

si daca nu ar fii frumos, numa' sunetul ar merita toti banii :rock: dar dupa parerea mea deloc nu se poate spune ca e un motor urat :D

as fii curios cum merge un VTR in stare originala, ca asta m-i se pare foarte puternica, cateodata ma si sperie...(daca-s cu prietena in spate se ridica si in a3-a) dar incerc sa fiu atent si prudent cu el...(are sistem de evacuare schimbata, filtru K&N, dynojet, bujii iridium).

oricum nu pentru puterea lui m-am indragostit de el, ci de sunetul si de cuplul care o are in el...

E o senzatie super interesanta cand incepe sa lucreze la turatii joase (foarte joase).

la 100 km/h am 3 mii de ture :sick: m-i se pare interesant ca nici VFR-ul nu e un motor foarte turat dar la a aceasi viteza la ala am avut 4500.

 

oricum, dragostea fata de VFR nu cred ca o sa-mi treaca vreodata, dar deocamdata sunt foarte multumit de VTR ;)

 

A,am uitat sa zic si niste lucruri rele despre ea ;)

1-consuma foarte mult P (cam 10-11 in oras, arafa inca nu l-amincercat)

2- are rezervr foarte mic (16 L)

 

:o :cheers:

 

in primul ramd multi km fara incidente si i n al doilea rand dupa ce spui ca are pe el'' pot sa fac pariu ca rupe. si unul origial rupe. asta nu mai zic. fac pariu ca sta pe langa..orice vrei tu. de ARROW nu mai zic nimic. algocalmin sa ai la tine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam un pretin cu Vtr (aveam adica.. el mai a pretinul meu dar nu mai are Vtr) care ne spulbera la fiecare semafor,in sensul ca el era la relanti iar noi ne uitam in turometre sa vedem daca avem motoarele pornite.. :cheers:

 

E criminala.. se ridica din a 3-a si fara pasager.. :o m-am dat si io un pic cu ea. e f tare.

Diferentele fata de Vfr sunt uriase. M-am dat si cu d'ala.. e mai barca VFR.. nu se compara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intr-adevar e cea mai buna expresie pentru VFR ca e mai barca :D

asta nu e asa de comod, dar satisfactia care da sunetul si cuplul lui, ma face sa fiu super multumit :o

 

PS: am mai citit in careva topic ca ai avut un accident...sper ca esti mai bine! :cheers:

 

asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un vtr firestorm si aici in motru,si ii sta super in portocaliu..din cate stiu eu e de vanzare pe bikeshop la 3800 de euro in caz ca va intereseaza...sunetul e mortal,desi nu ma atrag v twin-urile...problematica faza la cuplu,e mai nervoasa dar asta ii creste consumu,pe cand presupun ca un ss care trage de mai de sus in ture putine are consumu mult mai mic..120 cai parca are stock,la tine presupun ca pe la 140:D sa o stapanesti sanatos si cu prudenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

foarte frumos vtr-ul, probabil ca si cuplul ofera o satisfactie imensa, dar daca mi-ar da cineva una pt un test drive nu cred ca as avea curaj sa ma urc pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu stiam ca ai deschis si topicul acesta!...Viktor.... oricum vad ca este de foarte mult timp, dar uite ca incep sa fie interesati din ce in ce mai multi pasionati de moto..pt VTR.:baldy:,,ceea ce ma bucura....pt ca majoritate prefera "liniutza" :wacko:.

 

Eu sunt mandru ca am una....sper totusi sa mai scoata o varianta mai noua.....Firestorm-ul chiar tuna frumos :)....

 

Sper sa apara tot mai multi pasionati de VTR...asa ca..... va sfatuiesc : TRY HONDA VTR FIRESTORM!

 

Numai bine!

Editat de mike1981
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Nu stiam ca ai deschis si topicul acesta!...Viktor.... oricum vad ca este de foarte mult timp, dar uite ca incep sa fie interesati din ce in ce mai multi pasionati de moto..pt VTR. :baldy: ,,ceea ce ma bucura....pt ca majoritate prefera "liniutza" :wacko: .

 

Eu sunt mandru ca am una....sper totusi sa mai scoata o varianta mai noua.....Firestorm-ul chiar tuna frumos :) ....

 

Sper sa apara tot mai multi pasionati de VTR...asa ca..... va sfatuiesc : TRY HONDA VTR FIRESTORM!

 

Numai bine!

 

pasionati or fi destui dar sunt niste namile de motoare si cam greu de stapanit ! nu e chiar asa usor si in plus sunt si cam scumpe

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pasionati or fi destui dar sunt niste namile de motoare si cam greu de stapanit ! nu e chiar asa usor si in plus sunt si cam scumpe

 

asta e parerea ta....namile nu prea cred.... din cauza motorului in V, 2 pistoane, te strecori printre masini mai bine decat cu un motor in 4 linie de 600cmc. De stapanit greu, mie nu mi se pare...au o ciclistica foarte buna...dar poate tu te referi la cuplul motorului....care este practic cel mai mare farmec....acesta impreuna cu un sunet de "furtuna", un "tunet" sa-i zic asa :baldy: fac ca aceasta motocicleta sa fie deosebita, dar mai are multe alte calitati.... eu am inceput usor pe ea, nu am fortat nota, nu e de joaca cu al ei cuplu....faci slide imediat, sau fuge spatele in curbe daca accelerezi peste masura...dar incet incet s-a rezolvat...Am mers si pe 600, intr-adevar are o greutate mai mica, tragi de el ca de scuter sa se urneasca - turatii mari- , sunet...nimic deosebit - dar....nu se compara cu un V( pt mine).

 

Pretul nu este mare deloc....chiar prea mic dupa parerea mea...mai ales cand vad ca sunt la preturi egale cu una de 600cmc de prin aceeasi ani....dar motoarele in linie se vand mai bine...de aici si pretul destul de mic al motoarelor in V...toti vor cbr, r, gsx, zx...asta e...

 

Asta e parerea mea, iar gusturile nu se discuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca si mike , spun ca sunt ieftine , manevrabile , fiabile , funny si deloc grele .

eu merg iara pe 4 in linie si imi doresc foarte mult un VTR inapoi .

 

costa cat un 4L de 600 cmc ptr ca lumea nu le apreciaza si personal am impresia ca nu prea se vand/cauta.

pot spune insa ca are un consum nasol,un rezervor nepermis de mic si lumini slabe .

in rest ,haleste km pe paine si sa o tot apleci pe curbe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e parerea ta....namile nu prea cred.... din cauza motorului in V, 2 pistoane, te strecori printre masini mai bine decat cu un motor in 4 linie de 600cmc. De stapanit greu, mie nu mi se pare...au o ciclistica foarte buna...dar poate tu te referi la cuplul motorului....care este practic cel mai mare farmec....acesta impreuna cu un sunet de "furtuna", un "tunet" sa-i zic asa :baldy: fac ca aceasta motocicleta sa fie deosebita, dar mai are multe alte calitati.... eu am inceput usor pe ea, nu am fortat nota, nu e de joaca cu al ei cuplu....faci slide imediat, sau fuge spatele in curbe daca accelerezi peste masura...dar incet incet s-a rezolvat...Am mers si pe 600, intr-adevar are o greutate mai mica, tragi de el ca de scuter sa se urneasca - turatii mari- , sunet...nimic deosebit - dar....nu se compara cu un V( pt mine).

 

Pretul nu este mare deloc....chiar prea mic dupa parerea mea...mai ales cand vad ca sunt la preturi egale cu una de 600cmc de prin aceeasi ani....dar motoarele in linie se vand mai bine...de aici si pretul destul de mic al motoarelor in V...toti vor cbr, r, gsx, zx...asta e...

 

Asta e parerea mea, iar gusturile nu se discuta.

 

tu cunosti mai bine ca mine aceste lucruri , sunt fan 2 pistoane , eu inca visez la un VTR !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...