Roni Postat Decembrie 22, 2013 Share Postat Decembrie 22, 2013 Eu pana-n primavara vreau sa iau capacul de la motor de pe dreapta, ala de la ambreiaj. E destul de polizat si transpira destul de mult ulei pe acolo. Nou, din pacate, e prohibitiv ca pret (undeva la 230E) asa ca o sa strang ceva banuti dupa sarbatori si o sa caut unul la SH. Vreau sa-i pun si furtunase metalice la frane. Ar trebui sa imi vina si acccesoriile comandate (parbriz, manete, mansoane, semnale, capete de ghidon). Ar mai fi pe lista de cumparaturi un undertrail si un stop din ala pe led cu semnale integrate. Vedem Si crema cremelor (ca tot e polizata pe toate partile si carenele sunt lipite si paralipite) - un set de carene Repsol Replica de pe ebay. Dar asta mai incolo eu nu incep lista cu a mea ca ma ia nitel capul. Cu ambreiajul as incepe ca mai face figuri dar tre sa-l desfac intai sa vad ce ar trebui inlocuit. cu vremea asta ... nici pe net nu-mi arde de motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_marian61 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 salutare vtr-isti! ca tot e "primavara" afara,am inceput sa intocmesc lista de cumparaturi pt "revergorarea" bestiei...ce tip de ulei folositi?unii ii pun 10w-40,altii 15w-50...sa fie sintetic sau semisintetic? multumesc anticipat si hai cu vara aia odata:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Eu am un bidon de 15W-50 semisintetic pregatit pentru primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 salut! manualul spune 10w40, iar in general am observat ca multi recomanda semi sintetic , ca sa functioneze bine amreiajul, se presupune ca ar patina daca nu. eu am avut motorex sintetic ultimul schimb si nu am avut probleme cu ambreiajul, desi am completat peste un litru in 6000 km. am pentru primavara castrol semi-sintetic 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Tot cam asa mi-a mancat si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 cine v-a vandut vrajeala aia cu semisintetic (chipurile ca altfel patineaza ambreiajul)? vreau sa vad o sursa oficiala sau o explicatie, nu doar "am auzit ca..." aveti grija la cine plecati urechea, mai nou toti is ''mecanici'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 mai omule, la fel cum tu vii aici si iti dai cu parerea, la fel si pe alte forumuri eu am citit ca ala e recomandat, nu am chef sa iti dau nici o explicatie! auzi acolo, cine ne-a vandut vrajeala...nu e nici o vrajeala, altii poate au avut probleme, daca vrei ii crezi sau nu. dar hai totusi sa ne exprimam mai civilizat, ca nu e greu, pe bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 ti-a vorbit foarte civilizat. dar aparent tu esti o p1.zda de forum care se simte ofensata cand cineva i se adreseaza. atunci ia si pune manuta si fa cum zic ''aia pe forumuri '' . nu inteleg de ce mai intrebi pe aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Eu am un bidon de 15W-50 semisintetic pregatit pentru primavara. My bad, 10W-40 am. Motul 5100. Pana acum am mers cu BelRay 10W-40, tot semi, si a fost ok. Vad cum se comporta si cu Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_marian61 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 My bad, 10W-40 am. Motul 5100. Pana acum am mers cu BelRay 10W-40, tot semi, si a fost ok. Vad cum se comporta si cu Motul. cam la asa ceva ma orientasem si eu,dar zic sa intreb si "batranii" ... multam pt rasp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Nu e cam 'subtire' vara, 10W-40 ul? avand in vedere ca VTR ul se cam incinge? mai ales in oras...Eu foloseam 15W-50.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 cum spuneam, manualul de utilizare specifica 10w40, si nu se incinge deloc, cel putin al meu nu trece de 90 de grade Adrian, iarta-ma daca am inteles gresit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 andrei: nu-ti trece de 90 nici in oras, vara? mi se pare cel putin bizar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Salutare Domnilor, ....Vesnica problema cu uleiul......ce ulei punem......Motul.....Motorex.....Castrol......5-10-etc ,daca am uitat vreunul....Parerea mea e ca problema vine din faptul ca cei mai multi dintre noi si-au cumparat VTR-ul sau orice alta motocicleta la mana a doua , inclusiv subsemnatul.Cineva spunea foarte bine ca Romania este inca, din pacate, piata motocicletelor de 1500 de euro. Ceea ce vreau sa spun este ca nu cunoastem uzura REALA a motorului. Daca eu as fi luat motocicleta de noua utilizand-o RATIONAL ( si asta nu inseamna " ca mosii " ) si cu toate schimburile la zi nu as fi pus in ea decat ceea ce recomanda constructorul, adica 10 W 40. Dupa ce am luat-o SH am pus Motul 15W50 de frica uzurii. In cei aproape 4500 de Km pe care i-am facut in vara asta nu a papat nici un gram de ulei, ambreiajul si cutia s-au comportat foarte bine. Acum stau cu indoiala ca poate trebuia sa pun 10 W 40 .... Cel mai bine este sa respecti indicatiile constructorului, deoarece el recomanda uleiul care realizeaza pelicula optima in functie de tolerantele, ajustajele, materialele etc utilizate in proiectare si care contribuie in mare parte la pretul final al motocicletei ( toti stiu sa faca motoare foarte bune, insa trebuie sa le si vinzi, sa atingi segmentul de piata vizat ) , plus experienta sa de zeci de ani. Una peste alta, diferentele de calitate sunt foarte mici intre producatorii de uleiuri, chiar si cele dintre sortimente - 10W40, 15W50.( vascozitate, onctuozitate, etc ) Parerile pe care le auzim despre unul sau altul dintre uleiuri sunt in mare parte subiective, relative la gradul de uzura a motorului fiecaruia. Dar deh,....cine se baga sa schimbe cel putin segmentii, ca sa nu mai zic de alezat, honuit, etc, ca nici nu mai ai unde sa le faci cum trebuie, sau de inlocuit tot ce trebuie, pana la blocul motor....cheltuiala mare nenica, as aca mai "ingrosam" putin uleiul . Nu mi-o luati in nume de rau, ma inscriu din pacate, dar numai dpdv financiar in aceeasi categorie, cu sufletul sunt in alta parte....vise... seara buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreibax Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 nu , chiar nu trece de 90, desi se simte intre picioare caldura de la cilindrul din spate...in schimb sv-ul ce il aveam inainte mai trecea si de 100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 honda-i honda, aproape toata caldura din motor se transforma in lucru mecanic, de nici nu urca apa peste 90 de grade. sau merge ventilatorul ala in nestire (vara in oras). serios acum, cere sfatul unui mecanic, sau asigura-te cumva ca asa e in mod normal la tipul tau de motor. sa nu fie ceva in neregula, ca si mie mi se pare un pic ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai eu am indicator analog, nici eu nu cred ca urca asa de mult... vara imi sta intotdeauna la jumatate, dar cand ies afara si incep sa o alerg este sub. Cand e cald, imi sta si mie peste jumatate, dar niciodata nu a ajuns pe rosu sau pe aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Eu pe RSV am 2 ventilatoare (unu pe fiecare radiator) si sunt asezate pt o racira mai eficienta ca la VTR si cu toate astea, am atins si 97 grade, in oras...... Bag mana-n foc ca VTR ul sare de 99/100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i_alex Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 La VTR-ul meu ventilatorul porneste la 104 grade C (aratate pe bord, nu masurate ) iar temperatura maxima la care a ajuns vreodata a fost de 106 grade C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 la ulei cred ca tine foarte mult si de uzura motorului. Nu neaparat cat e de vechi (is satul de replici de genul: pune bah mai gros ca-i motor vechi din '97). Eu am pus motorex si mi se pare ca-l cam mananca desi motorul nu scoate fum si nici calamina la evacuare. Am folosit in trecut Castrol full sintetic la un motor unde producatorul recomanda ulei mineral: n-a mancat gram de ulei, cutia mergea brici, motorul se racea ok si aveam 20 km/h in plus la acelasi regim de turatii. Mai depinde si cum folosesti mobra: daca te tragi cu el pe pista in forje sau daca mergi decent un drum de Bucuresti-Brasov ca sa admiri peisajul Hai cu vara s-avem bataturi in maini de la acceleratie nu de la lopata de zapada, intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 intrebare de neam-prost, ca am tot cautat pe net dar nu am gasit nici un raspuns concret: de la ce vine VTR ... F ? V Twin Race ... F ...ireStorm? Bine, glumesc Nu inteleg nici eu, e o problema cu "F"-ul ala la mai multe modele... CBR 600F, GSX-F, CB-F samd... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Subtila faza cu aia 20 km/h la aceleasi turatii, din cauza uleiului bun. e de bine sau de rau ca nu ma prind? subtilitatea mea e 0 ca-i 4 dimineata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Hai sa gandim logic! Daca o miscare de rotatie se transmite la roata spate prin roti dintate, cum e posibil ca, numai din cauza uleiului, sa ai la aceeasi turatie a motorului viteze diferite? Singura piesa care ar putea influenta ar fi ambreiajul in cazul in care cu un ulei ar aluneca si cu altul nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Bine, glumesc Nu inteleg nici eu, e o problema cu "F"-ul ala la mai multe modele... CBR 600F, GSX-F, CB-F samd... Female Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 e de bine sau de rau ca nu ma prind? subtilitatea mea e 0 ca-i 4 dimineata ) nu-i nici de bine nici de rau, e ceva in genul 'ai spart tablele' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.