Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Aici se vorbeste strict de VTR care e cel mai slab din clasa lui...

 

Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce criterii iei in considerare.. Eu personal as alege oricand VTR F in loc de TL 1000S (in formele lor stock).

La suspensie sunt ambele cam la fel:TLu e mai bun pe fata,dar pe spate e praf.

Vtr-ul e mai bun la capitolul frane.

TL-ul are injectie avand un plus la capitolul consum,dar Vtr-ul e mai fun,mai ales daca are si dynojet.

Daca as fi avut bani,le-as fi pastrat pe amandoua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ma amuza felul cum ai comentat :)

TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are :))))

 

Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma amuza felul cum ai comentat :)

 

TL e mai bun pe fata, iar spatele e praf. TL e praf. E ca si cum ai spune, are roata pe fata, dar pe spate n-are :))))

 

Singurul,dar singurul lucru bun la TL este motorul :)

La Vtr era cam barca furca fata.Se rezovla cu niste arcuri progresive

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena.

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena.

pai sunt ingesuite :)) sa nu mai umble rumani :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt ingesuite :)) sa nu mai umble rumani :))

:)) am enuntat mai devreme cateva chestii care mi-au provocat sila. sunt inghesuite sa nu umble nimeni, doar sa se strice inainte, devreme. Plus ca, eu vb de intretinere nu de reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite ca m-a prins "iarna" nepregatit....

...

 

rezervor pe rosu, bateria inca pe mobra, mobra si lantu jegoase dupa ce m-a prins o ploaie.

 

sper sa mai prind o zi uscata sa apuc s-o spal, sa spal si sa gresez lantul, sai fac plinul si presiunea...ca de-acum s-a cam terminat cu plimbarie, nici prin oras nu prea mai mere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ca tu, dar eu m-am zbatut sa o repar, streseaza omul la service sa o faca, hai cu piesele, m-am dat peste cap sa fac rost de bani, alea alea si acum e gata de vreo doua saptamani si nu am avut cum sa o iau acasa :))

Cred ca o sa imi bage la ea taxa de garare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metale, fugi azi ca nu stii cand mai prinzi! :D

azi am scos-o si eu la aer :)


» Post actualizat in 07 Nov 2014 12:46

salutare veteristi!

 

am observat ca dupa o perioada de timp sau prin oras, nu mereu... imi amorteste/am dureri la inchietura mainii stangi, ceea ce e ciudat, ca la restul mobrelor (choppere/nakeduri) daca imi obosea vreo mana, era dreapta, din cauza acceleratiei, FOARTE rar stanga, gen cand era super aglomerat in oras si frecam ambreiajul mereu.

 

Si-mi pica fisa.... stiu ca mobra asta a fost picata pe stanga si stiu ca semighidonul e revopsit (ca se vede), deci fostul proprietar l-a schimbat, dar oare n-a stiut ca semighidonul de '97-'00 e diferit de '01-0'5??? se pare ca nu...ca m-am uitat din mai multe unghiuri si am dibuit pana la urma... pe stanga am semighidon de model '97...diferente e asa de mica incat nu prea se observa cu ochiul liber...dar atat de mare incat in anumite conditii (inca nu stiu care) incat se simte la mana ca disconfort :)

 

vtr01_bars.jpg

 

Deci, daca aveti/stiti pe cineva cu semighidon stanga de model '01-'05, vreo dezmembrare ceva....dati de stire.

 

 

PS: Daca vreti o pozitie mai confortabila, englezii veteristi se pare ca prefera sa monteze semighidoane de VFR (cel mai bine cica se potrivesc de 98-01)...ma bate si pe mine gandul sa incerc si nu e scump daca le iei SH din dezmembrari

 

http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=24303&sid=f75c572356783a9968ddd18c06f578dd

 

http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=20722

 

031.jpg

 

 

 

SAU....cum o sa fac eu cand o sa ma plictisesc de carene, kit de ghidon normal de la ABM 360 eur (link) sau LSL, dar mult mai scump (sau doar clema de peste jug, ca-i mai ieftina link 160 eur)

 

2967456.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cand brachezi ghidonul stanga sau dreapta nu lovesc alea-n carena, acolo sus la oglinda?

Interesanta asta cu semighdoanele de VFR, hai ca m-ai facut curios. Vad ca pe ebay nu-s prea scumpe. Poate fac transformarea-n iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la unii atinge, la altii nu...

la semighidoanele de VFR nu e chiar bolt-off-bolt-on, tre' niste mici modificari, dar sunt nimicuri (gen pus ceva in plus la opritorul ghidonului)

vezi pe topicurile alea + ca mai sunt si altele pe forumul ala....

 

la conversia de ghidon normal...in functie de ce ghidon alegi, tre' sa tai mai mult sau mai putin din carena frontala, de sus, unde se termina urechiusele alea spre tine :), dupa ce treci de oglinzi


» Post actualizat in 10 Nov 2014 06:33

de exemplu, la semighidoanele de VFR800, ca sa nu ai nicio problema, tre' sa tai asa...

 

10155207_10152547478256843_6698072427384

 

daca nu, iti dai faza lunga cand brachezi maxim :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci te caci in ea de treaba :)

Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci te caci in ea de treaba :)

Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort.

Am avut vtr si am avut ocazia ca sa conduc si un vfr.Nu mi s-a parut absolut nici-o diferenta.Vrei confort si putere,iti iei Fjr:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Am avut vtr si am avut ocazia ca sa conduc si un vfr.Nu mi s-a parut absolut nici-o diferenta.Vrei confort si putere,iti iei Fjr:P

 

daca nu ai vazut nici o diferenta intre VTR si VFR inseamna ca le-ai condus degeaba... mi se pare hilara afirmatia ta...

 

Nu vezi nici o diferenta cand bagi mana-n gaz intr-a IIa la VTR fata de cand bagi mana in gaz la VFR 800 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...