Roni Postat Octombrie 26, 2014 Share Postat Octombrie 26, 2014 (editat) lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena. Editat Octombrie 26, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 lucrurile jenane la honde nu tin de ciclistica sau fiabilitate, ci de cat de complicata e gandita intretinerea. Am cel putin ca exemplu vtr, f4i si varadero. Sa mergi cu ele e o placere, la mentenanta sunt de toata jena. pai sunt ingesuite ) sa nu mai umble rumani ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 27, 2014 Share Postat Octombrie 27, 2014 pai sunt ingesuite ) sa nu mai umble rumani ) ) am enuntat mai devreme cateva chestii care mi-au provocat sila. sunt inghesuite sa nu umble nimeni, doar sa se strice inainte, devreme. Plus ca, eu vb de intretinere nu de reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 28, 2014 Share Postat Octombrie 28, 2014 VTRul e destul de aerisit. De CRF nici nu mai vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 uite ca m-a prins "iarna" nepregatit.... ... rezervor pe rosu, bateria inca pe mobra, mobra si lantu jegoase dupa ce m-a prins o ploaie. sper sa mai prind o zi uscata sa apuc s-o spal, sa spal si sa gresez lantul, sai fac plinul si presiunea...ca de-acum s-a cam terminat cu plimbarie, nici prin oras nu prea mai mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 Tu ca tu, dar eu m-am zbatut sa o repar, streseaza omul la service sa o faca, hai cu piesele, m-am dat peste cap sa fac rost de bani, alea alea si acum e gata de vreo doua saptamani si nu am avut cum sa o iau acasa ) Cred ca o sa imi bage la ea taxa de garare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Octombrie 30, 2014 Share Postat Octombrie 30, 2014 anul asta chiar a venit iarna pe nepregatite, cel putin cu ninsoarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Octombrie 31, 2014 Share Postat Octombrie 31, 2014 metale, fugi azi ca nu stii cand mai prinzi! azi am scos-o si eu la aer » Post actualizat in 07 Nov 2014 12:46salutare veteristi! am observat ca dupa o perioada de timp sau prin oras, nu mereu... imi amorteste/am dureri la inchietura mainii stangi, ceea ce e ciudat, ca la restul mobrelor (choppere/nakeduri) daca imi obosea vreo mana, era dreapta, din cauza acceleratiei, FOARTE rar stanga, gen cand era super aglomerat in oras si frecam ambreiajul mereu. Si-mi pica fisa.... stiu ca mobra asta a fost picata pe stanga si stiu ca semighidonul e revopsit (ca se vede), deci fostul proprietar l-a schimbat, dar oare n-a stiut ca semighidonul de '97-'00 e diferit de '01-0'5??? se pare ca nu...ca m-am uitat din mai multe unghiuri si am dibuit pana la urma... pe stanga am semighidon de model '97...diferente e asa de mica incat nu prea se observa cu ochiul liber...dar atat de mare incat in anumite conditii (inca nu stiu care) incat se simte la mana ca disconfort Deci, daca aveti/stiti pe cineva cu semighidon stanga de model '01-'05, vreo dezmembrare ceva....dati de stire. PS: Daca vreti o pozitie mai confortabila, englezii veteristi se pare ca prefera sa monteze semighidoane de VFR (cel mai bine cica se potrivesc de 98-01)...ma bate si pe mine gandul sa incerc si nu e scump daca le iei SH din dezmembrari http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=24303&sid=f75c572356783a9968ddd18c06f578dd http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=20722 SAU....cum o sa fac eu cand o sa ma plictisesc de carene, kit de ghidon normal de la ABM 360 eur (link) sau LSL, dar mult mai scump (sau doar clema de peste jug, ca-i mai ieftina link 160 eur) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 Pai si cand brachezi ghidonul stanga sau dreapta nu lovesc alea-n carena, acolo sus la oglinda? Interesanta asta cu semighdoanele de VFR, hai ca m-ai facut curios. Vad ca pe ebay nu-s prea scumpe. Poate fac transformarea-n iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 7, 2014 Share Postat Noiembrie 7, 2014 la unii atinge, la altii nu... la semighidoanele de VFR nu e chiar bolt-off-bolt-on, tre' niste mici modificari, dar sunt nimicuri (gen pus ceva in plus la opritorul ghidonului) vezi pe topicurile alea + ca mai sunt si altele pe forumul ala.... la conversia de ghidon normal...in functie de ce ghidon alegi, tre' sa tai mai mult sau mai putin din carena frontala, de sus, unde se termina urechiusele alea spre tine , dupa ce treci de oglinzi » Post actualizat in 10 Nov 2014 06:33de exemplu, la semighidoanele de VFR800, ca sa nu ai nicio problema, tre' sa tai asa... daca nu, iti dai faza lunga cand brachezi maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Deci te caci in ea de treaba Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Deci te caci in ea de treaba Daca tii neaparat la o pozitie mai confortabila, mai bine vinzi VTR-ul si-ti iei un VFR si ai terminat balciul cu adaptari, decupari si balarii. Pierzi la capitolul fun dar castigi la economie si confort. Am avut vtr si am avut ocazia ca sa conduc si un vfr.Nu mi s-a parut absolut nici-o diferenta.Vrei confort si putere,iti iei Fjr:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 @GBV: daca colegu e fan Honda, lasa-l atunci in zona Blackbird sau PanEuropean Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Am avut vtr si am avut ocazia ca sa conduc si un vfr.Nu mi s-a parut absolut nici-o diferenta.Vrei confort si putere,iti iei Fjr:P daca nu ai vazut nici o diferenta intre VTR si VFR inseamna ca le-ai condus degeaba... mi se pare hilara afirmatia ta... Nu vezi nici o diferenta cand bagi mana-n gaz intr-a IIa la VTR fata de cand bagi mana in gaz la VFR 800 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Sint multi care merg doar drept, curbele sint doar himere. La 70/h sint deja in ultima treapta de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 daca nu ai vazut nici o diferenta intre VTR si VFR inseamna ca le-ai condus degeaba... mi se pare hilara afirmatia ta... Nu vezi nici o diferenta cand bagi mana-n gaz intr-a IIa la VTR fata de cand bagi mana in gaz la VFR 800 ? Omul se referea la pozitie.La asta m-am referit. Vfr-ul(vtec) mi s-a parut cam lesinat si nu m-a surprins cu nimic,asa cum se zice.Parca tragea un pic mai tare cel simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) Eu am mers cu prima generatie de VFR800. Nu m-a excitat cu nimic - docila, corecta, confortabila. In schimb, VTR-ul e o motocicleta pe care fie o iubesti, fie o urasti. Cam la fel e cu toate V-urile mari. Editat Noiembrie 10, 2014 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 vfr750 de prin '93-'94 mi-a placut dar tot nu trage la fel de violent ca V2-ul. Sa laud si eu vtr-ul acum ca-i pus la iernat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Nu e nimic de laudat.Asta e adevarul:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Problema e ca in ture mai mari e flasc, pe cand VFR-ul inca mai are de unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Ala de 1200 poate.Pana la 200 vfr-ul ii vede doar stopul spate,vtr-ului Editat Noiembrie 13, 2014 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 (editat) Ala de 1200 poate.Pana la 200 vfr-ul ii vede doar stopul spate,vtr-ului Merg pe VFR si stiu ce poate si am mers si pe VTR sa stiu cam ce poate, nu mi se pare asa mare diferenta decat la cuplu in ture mici, in rest nu mi s-a parut nimic wow. Editat Noiembrie 13, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Problema e ca in ture mai mari e flasc, pe cand VFR-ul inca mai are de unde Pana ajungi la viteza unde sa conteze turele mari, VFR e pus cu botu pe labe ) Nu confunda V4 de pe VFR cu unu de pe Desmosedici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Da, dar cine-si ia VFR, cu siguranta nu o sa il intereseze top speedul si rapoartele... Asta am zis si eu, VFR-ul e o motocicleta corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 (editat) VFR-ul e o motocicleta corecta. Mai ales la distributia aia pe cascada de pinioane. Tragi de mobra aia pana vomiti si tot nu-ti sare de la punct VFR e pt oameni mai chill, VTR e mai exploziva. Thunder Byte - pe a mea am da-to unui prieten sa faca o tura, el fiind obisnuit sa schimbe "sus". A revenit cumatru' dupa 10 minute galben la fata si mi-a spus ca intre vitezele 1-3 nu a putut s-o tina pe 2 roti calumea; numai pe cea din spate ) O fi el VTR-ul panarama la mecanica dar bicicleta, motorul si cutia fac toti banii Editat Noiembrie 14, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.