Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Cam chain / Lantul de distributie: 68 eur (1 bucata)

 

Cam Chain Tensioner / intinzatorul : 48 eur (1 bucata)

 

n-am gasit si patinele, cautati voi.

 

le puteti da un mail cu shippingul. Stiu ca am facut un schimb de mailuri cu ei (pe vremea cand aveam VTR ul) si fac si shipping in RO

 

Si mai sunt si alte site-uri....



Ce va sparge la distributie nu e pretul la piese, ci manopera. Acu nu cred ca se baga fiecare sa-si rezolve singur distributia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SalutareAm schimbat numai intinzatoarele, fara patine si lant. Am pus intinzatoare automate de origine.Piesele+manopera=700RON. Mi le-a adus si montat un prieten al celui de la care am cumparat motocicleta care aparent a lucrat la reprezentanta Honda inainte ca aceasta sa se desfiinteze si care acum are, sau este asociat la un alt service pe la Trapezului.Montajul a fost OK si zgomotul a disparut.In alta ordine de idei nu este foarte complicat sa schimbi chiar intreaga distributie. Conditiile de baza sunt spatiul si sculele potrivite, apoi putina indemanare si bineinteles cateva informatii esentiale din manualul de reparatii care de cele mai multe ori este ignorat.Hai ca mai tine putin si vremea :)

 

A, si bineinteles, sa ai timp, rabdare, si sa nu te grabesti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Man,

 

din ce stiu eu se cam invarte in jurul a 150 E.

 

Placutele de ambreiaj sunt cam 60 de lire, garniturile pentru cilindrul de ambreiaj sunt cam 20 si arcurile vreo 15. Total: 95 lire. Pe ebay.co.uk. La care mai adaugi transportul.

 

Fa-i o intrebare lui Ottoman, ca si eu l-am tot pus sa-mi caute preturi pentru diverse la motocicleta si cred ca-ti gaseste repede un kit bun. Acum am inteles ca au si ceva reduceri. Apoi te mai interesezi si prin alte parti, ca nah, acum e sezon mort, nu stii de unde sare iepurele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare. Mersi pt infos, pe la 150EUR gasisem si eu pe net. As vrea sa pun nou cand o fi, deocamdata doar ma interesez sa vad ce bujet aloc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana-n primavara vreau sa iau capacul de la motor de pe dreapta, ala de la ambreiaj. E destul de polizat si transpira destul de mult ulei pe acolo. Nou, din pacate, e prohibitiv ca pret (undeva la 230E) asa ca o sa strang ceva banuti dupa sarbatori si o sa caut unul la SH.

Vreau sa-i pun si furtunase metalice la frane. Ar trebui sa imi vina si acccesoriile comandate (parbriz, manete, mansoane, semnale, capete de ghidon).

Ar mai fi pe lista de cumparaturi un undertrail si un stop din ala pe led cu semnale integrate. Vedem :) Si crema cremelor (ca tot e polizata pe toate partile si carenele sunt lipite si paralipite) - un set de carene Repsol Replica de pe ebay. Dar asta mai incolo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana-n primavara vreau sa iau capacul de la motor de pe dreapta, ala de la ambreiaj. E destul de polizat si transpira destul de mult ulei pe acolo. Nou, din pacate, e prohibitiv ca pret (undeva la 230E) asa ca o sa strang ceva banuti dupa sarbatori si o sa caut unul la SH.

Vreau sa-i pun si furtunase metalice la frane. Ar trebui sa imi vina si acccesoriile comandate (parbriz, manete, mansoane, semnale, capete de ghidon).

Ar mai fi pe lista de cumparaturi un undertrail si un stop din ala pe led cu semnale integrate. Vedem :) Si crema cremelor (ca tot e polizata pe toate partile si carenele sunt lipite si paralipite) - un set de carene Repsol Replica de pe ebay. Dar asta mai incolo :)

:) eu nu incep lista cu a mea ca ma ia nitel capul. Cu ambreiajul as incepe ca mai face figuri dar tre sa-l desfac intai sa vad ce ar trebui inlocuit. cu vremea asta ... nici pe net nu-mi arde de motoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salutare vtr-isti! ca tot e "primavara" afara,am inceput sa intocmesc lista de cumparaturi pt "revergorarea" bestiei...ce tip de ulei folositi?unii ii pun 10w-40,altii 15w-50...sa fie sintetic sau semisintetic? multumesc anticipat si hai cu vara aia odata:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

manualul spune 10w40, iar in general am observat ca multi recomanda semi sintetic , ca sa functioneze bine amreiajul, se presupune ca ar patina daca nu. eu am avut motorex sintetic ultimul schimb si nu am avut probleme cu ambreiajul, desi am completat peste un litru in 6000 km. am pentru primavara castrol semi-sintetic 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

cine v-a vandut vrajeala aia cu semisintetic (chipurile ca altfel patineaza ambreiajul)?

vreau sa vad o sursa oficiala sau o explicatie, nu doar "am auzit ca..."

 

aveti grija la cine plecati urechea, mai nou toti is ''mecanici'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai omule, la fel cum tu vii aici si iti dai cu parerea, la fel si pe alte forumuri eu am citit ca ala e recomandat, nu am chef sa iti dau nici o explicatie! auzi acolo, cine ne-a vandut vrajeala...nu e nici o vrajeala, altii poate au avut probleme, daca vrei ii crezi sau nu. dar hai totusi sa ne exprimam mai civilizat, ca nu e greu, pe bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ti-a vorbit foarte civilizat. dar aparent tu esti o p1.zda de forum care se simte ofensata cand cineva i se adreseaza.

 

atunci ia si pune manuta si fa cum zic ''aia pe forumuri '' . nu inteleg de ce mai intrebi pe aici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un bidon de 15W-50 semisintetic pregatit pentru primavara.

My bad, 10W-40 am. Motul 5100. Pana acum am mers cu BelRay 10W-40, tot semi, si a fost ok. Vad cum se comporta si cu Motul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Domnilor,

 

....Vesnica problema cu uleiul......ce ulei punem......Motul.....Motorex.....Castrol......5-10-etc ,daca am uitat vreunul....Parerea mea e ca problema vine din faptul ca cei mai multi dintre noi si-au cumparat VTR-ul sau orice alta motocicleta la mana a doua , inclusiv subsemnatul.Cineva spunea foarte bine ca Romania este inca, din pacate, piata motocicletelor de 1500 de euro.

Ceea ce vreau sa spun este ca nu cunoastem uzura REALA a motorului.

Daca eu as fi luat motocicleta de noua utilizand-o RATIONAL ( si asta nu inseamna " ca mosii " ) si cu toate schimburile la zi nu as fi pus in ea decat ceea ce recomanda constructorul, adica 10 W 40.

Dupa ce am luat-o SH am pus Motul 15W50 de frica uzurii. In cei aproape 4500 de Km pe care i-am facut in vara asta nu a papat nici un gram de ulei, ambreiajul si cutia s-au comportat foarte bine. Acum stau cu indoiala ca poate trebuia sa pun 10 W 40 ....

Cel mai bine este sa respecti indicatiile constructorului, deoarece el recomanda uleiul care realizeaza pelicula optima in functie de tolerantele, ajustajele, materialele etc utilizate in proiectare si care contribuie in mare parte la pretul final al motocicletei ( toti stiu sa faca motoare foarte bune, insa trebuie sa le si vinzi, sa atingi segmentul de piata vizat ) , plus experienta sa de zeci de ani.

Una peste alta, diferentele de calitate sunt foarte mici intre producatorii de uleiuri, chiar si cele dintre sortimente - 10W40, 15W50.( vascozitate, onctuozitate, etc )

Parerile pe care le auzim despre unul sau altul dintre uleiuri sunt in mare parte subiective, relative la gradul de uzura a motorului fiecaruia.

Dar deh,....cine se baga sa schimbe cel putin segmentii, ca sa nu mai zic de alezat, honuit, etc, ca nici nu mai ai unde sa le faci cum trebuie, sau de inlocuit tot ce trebuie, pana la blocul motor....cheltuiala mare nenica, as aca mai "ingrosam" putin uleiul :).

Nu mi-o luati in nume de rau, ma inscriu din pacate, dar numai dpdv financiar in aceeasi categorie, cu sufletul sunt in alta parte....vise...

 

seara buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

honda-i honda, aproape toata caldura din motor se transforma in lucru mecanic, de nici nu urca apa peste 90 de grade. sau merge ventilatorul ala in nestire (vara in oras).

serios acum, cere sfatul unui mecanic, sau asigura-te cumva ca asa e in mod normal la tipul tau de motor. sa nu fie ceva in neregula, ca si mie mi se pare un pic ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu am indicator analog, nici eu nu cred ca urca asa de mult... vara imi sta intotdeauna la jumatate, dar cand ies afara si incep sa o alerg este sub. Cand e cald, imi sta si mie peste jumatate, dar niciodata nu a ajuns pe rosu sau pe aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...