Roni Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 (editat) n-am o chimie cu moto asta, ma supara la ea si ce as trece cu foarte mare usurinta la alte modele mi se pare un paradox: un motor foarte calumea dar facut in bataie de joc, nush: prinderi choke din plastic, vas de preaplin la antigel care-i din plastic (e normal) DAR pus la baza V-ului sprijinit pe-un pinten metalic care in scurt timp il crapa si demontezi inutil de-ti vine rau s-ajungi la el, releu de incarcare "incuiat" sub codita, cabluri puse ampoolea de tre sa desfaci capace si suruburi pana vomiti, pompa frana spate prinsa de scarite rider pe care ca sa le dai jos trebuie sa desfaci bascula de motor, pompe frana/ambreaj la care stai o grama de timp inutil sa le aerisesti, filtrul de aer cu gatul prins sub cadru de care tragi cu grija ca altfel cauti altu' de schimb, carena coditei prinsa la baza in 2 urechiuse din fibra cat o verigheta (la prima cazatura de pe loc se duce dracu'), far din plastic turnat cu totul (se crapa nitel si nu te suferi, trebuie sa cumperi altul cu totul)etc ... sunt chestii pe care la multe moto mai vechi nu le-am intalnit, iar evolutia tehnologica ma incanta prea putin comparativ cu inconvenientele unei intretineri usoare. Nota 10 la ce mobra e, nota 2 cu "treci acasa" la management mecanic Editat August 25, 2014 de Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Asta ca te-a mancat pe tine sa iti bagi nasul in ea. Ideea e ca faci treaba asta odata si dupa aia ai scapat. Releul ce daca e sub codita, doar nu umbli in fiecare zi la el? PE ala l-ai desfacut, l-ai schimbat si aia e, nu mai ai treaba acolo. Aerisit frane & shit... pai asta faci odata pe an. Farul turnat e ca la orice vitezana din generatia aia - pe mine ma deranjeaza ca nu e prind de cadrul de bord, ci e prins pe carena. Si eu am schimbat suportul de scarita si am schimbat si pedala de frana. Bine, impropriu spus eu, ci mecanicul, si intr-adevar, e ceva bataie de cap, dar pana la urma, dupa cum spuneam mai sus, astea nu-s operatiuni de facut in fiecare weekend. Le-ai facut odata si alea sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 sunt eu mai principialist de felul meu asa e, nu e o operatiune de facut prea des (eu am facut-o pt ca moto era stata de ceva vreme si vroiam sa ma asigur ca e in starea in care prezinta incredere). Releul ala nu-i bai cu schimbatul, doar ca e pus sa se coaca si unul nou e suta de euro ... logic vorbind, trebuie sa te chinui sa gasesti un loc atat de nepotrivit, de nenatural pt un releu care la randul sau produce caldura. Si mai sunt cateva chestii de genul. Oricum, vara asta n-as fi umblat cu ea pt ca a plouat f des, iar eu am urat de ploaie si cand vad stropisorii aia desenati la rubrica meteo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Roni, tu erai azi pe la Salajan, in jurul pranzului, cu ea fara carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_marian61 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Salutare vtr-isti Cum reglez farul sa bata mai sus?multumesc anticipat pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Man, sincer habar nu am. Teoretic ar trebui sa aibe niste suruburi de ghidare pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Roni, tu erai azi pe la Salajan, in jurul pranzului, cu ea fara carene? scuze pentru delay, eu fusei in concediu si n-am fost prin Buc. Nu am iesit cu a mea pt ca nu am RCA si oricum suntem "certati", i-am facut o proba pe la sf lui august sa vad cum merge si cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Pai ce-ti facu de v-ati suparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 filmele mele cu mecanica de la moto mai noi mobra merge foarte bine, nici nu avea mari chestii inainte dar acum merge mai bine. Nu sunt eu cel mai mare mester, insa cred ca ma incadrez mai degraba la sectiunea clasice/vechituri/babe etc ... care merg pe principiul "simple is the best" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 @ Metal, Roni are dreptate, am detinut 2 motoare din astea, identice ( 97 si 00) si desi nu am skill uri de mecanic,am asistat mereu cand mi-a umblat cineva prin ea (si ocazional,la chestii banale,am umblat si eu) si confirm ce spune RONI: is facute ca dracu. Sa te fereasca sa trebuiasca sa umbli prin ea, la motor,sau etc... Dintre toate V2 urile din generatia ei,e cea mai slabuta (din toate punctele de vedere). Si ca frana,si ca suspensie, si ca motorizare. PUNCT. Pt un pasionat hardcore (cum sunt unii pe superhawk forum, in SUA), se poate face din ea o motoreta destul de misto, cu o fata completa de 929/954 (furci/juguri/etrieri/pompe frana/etc), + alt amortizor spate + ceva tweak la carburatie. Dar asta doar daca-ti place la nebunie Firestorm-ul, altfel, pt posibilitatile din RO, iei un RSV (cum am facut eu) si da mucu la VTR din toate unghiurile posibile si imposibile (culmea,chiar si la consum si la fiabilitate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Bai, chiar aseara am fost cu ea la mecanic si i-a dat carburatoarele jos - se rupsese un cacatel de la soc si cand trageam socul dimineata pleca numai cu cilindrul din spate. Mecanicul chiar nu s-a plans de asta, chiar se minuna ca e suficient spatiu de lucru. La bujii, cand s-au schimbat, s-a ajuns destul de usor, distributia se face relativ usor si ea... Pana mea, ai ridiat rezervorul, ai scos airbox-ul si ai acces la tot motorul. Asta intentionez si eu sa fac la iarna - furca de 1000RR cu tot ce inseamna asta (roata, discuri, etrieri, semighidoane, frana, etc). Daca nu gasim de 1000RR, poate luam de altceva, dar cu etrieri radiali. Plus distributia si supapele. Nu tin neaparat sa am RSV, VTR-ul mi se pare mult mai confortabil, nu am nevoie de superbike pursange pentru mers la munca si ocazional cate o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 @ Metal, Roni are dreptate, am detinut 2 motoare din astea, identice ( 97 si 00) si desi nu am skill uri de mecanic,am asistat mereu cand mi-a umblat cineva prin ea (si ocazional,la chestii banale,am umblat si eu) si confirm ce spune RONI: is facute ca dracu. Sa te fereasca sa trebuiasca sa umbli prin ea, la motor,sau etc... Dintre toate V2 urile din generatia ei,e cea mai slabuta (din toate punctele de vedere). Si ca frana,si ca suspensie, si ca motorizare. PUNCT. Pt un pasionat hardcore (cum sunt unii pe superhawk forum, in SUA), se poate face din ea o motoreta destul de misto, cu o fata completa de 929/954 (furci/juguri/etrieri/pompe frana/etc), + alt amortizor spate + ceva tweak la carburatie. Dar asta doar daca-ti place la nebunie Firestorm-ul, altfel, pt posibilitatile din RO, iei un RSV (cum am facut eu) si da mucu la VTR din toate unghiurile posibile si imposibile (culmea,chiar si la consum si la fiabilitate). La franare e peste TLu.Etrierii aia tokico sunt "spuma" franarii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Bai, chiar aseara am fost cu ea la mecanic si i-a dat carburatoarele jos - se rupsese un cacatel de la soc si cand trageam socul dimineata pleca numai cu cilindrul din spate. Mecanicul chiar nu s-a plans de asta, chiar se minuna ca e suficient spatiu de lucru. La bujii, cand s-au schimbat, s-a ajuns destul de usor, distributia se face relativ usor si ea... Pana mea, ai ridiat rezervorul, ai scos airbox-ul si ai acces la tot motorul. Asta intentionez si eu sa fac la iarna - furca de 1000RR cu tot ce inseamna asta (roata, discuri, etrieri, semighidoane, frana, etc). Daca nu gasim de 1000RR, poate luam de altceva, dar cu etrieri radiali. Plus distributia si supapele. Nu tin neaparat sa am RSV, VTR-ul mi se pare mult mai confortabil, nu am nevoie de superbike pursange pentru mers la munca si ocazional cate o plimbare Nu vreau sa discut iar despre RSV, ca-mi sar vreo 10 in cap (inutil), insa RSV este una dintre cele mai comode superbike uri (si asta ti-o pot confirma multi). La VTR ai alta pozitia la semighidoane, care-s mai inalte,si e logic sa-ti para mai comoda. Sa stii ca in esenta, eu le-am gasit pe ambele la fel de comode/incomode. La RSV o poti ridica/cobora in juguri dupa bunul tau plac, pt a-ti altera pozitia in sa (eu personal o coborasem la maxim). Crede-ma, la VTR e o ingramadeala acolo la motor,dupa ce ridici rezervorul si airboxul,de-ti vine acru. Cine spune ca ai loc,sau ca e ok,inseamna ca n-a mai lucrat pe alte motoare.... Motivul pt care ridic in slavi RSV ul,nu este pt ca vai,am avut unul,si gata, ce-am avut eu, e bun. Nu. Daca RSV ar fi costat cat un VTR SP, atunci n-as mai fi sugerat la nimeni, insa nu pot sa nu sugerez RSV ca varianta mult mai buna fata de TLS/TLR/VTR, atata timp cat e la un pret modic,iar tehnic e superioara... Eu o luasem cand era 2700-2800 eur, acum vad ca sunt la 1400/1500/1800 eur (si din poze, PAR in mintile lor). De ce nu ai lua o motocicleta superioara, la aceeasi bani,daca ai avea de ales? (zic asta pt un potential client,nu pt unul care are deja VTR). Oricum ala galben pe care l-am avut (al doilea, din 97), care acu e la vanzare cu 1500 ,si e rosu mi s-a parut printre cele mai misto motoare pe care le-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 Mitul distributiei pacatoase de VTR loveste din nou. Azi m-a lasat pe circuitul de la Tg. Secuiesc cand mai aveam 3 viraje sa ies. Trosc, apoi sunet de fier pe fier, sunet metalic. Zilele astea sa o desfac si sa o duc la mecanic, vedem care-i verdictul - ori reparam, ori punem alt motor cu totu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 20, 2014 Share Postat Septembrie 20, 2014 nu e mit, e realitate! si nu doar la vtr, ci la mai milte honde. intinzatoare manuale si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 (editat) ia-ti alta motoreta mai bine..... in ''straiele'' ei stock,vtr nu prea ai ce face pe circuit. Suspensii si frana total inadecvate.... Editat Septembrie 21, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 La "performantele" mele de circuit, VTR-ul e numai buna E funbike-ul ideal. Spune-mi tu, Adriane, cand ai mers cu VTR-ul si ai avut nevoie de niste suspensii mai ferme sau niste frane mai brutale. Eu ma descurc ok cu franele, sunt aceiasi etrieri ca si pe 954, suspensia e destul de moale cat sa nu ma rupa la drum mai lung. Mai e cale lunga pana cand o sa zic ca am scos tot ce am putut din VTR si musai imi trebuie R1 sau GSXR-1000. Un Tuono din prima generatie imi face cu ochiul, dar parca nu m-as arunca la italience prea curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 21, 2014 Share Postat Septembrie 21, 2014 depinde de la om la om chestia cu suspensiile si franele. degeaba-s de pe 954 daca sunt pe o motocicleta mai grea si cu suspensii inferioare. dar unii se dau mai tare, altii mai incet, altora doar li se pare ca se dau tare s.a.m.d. cat despre "italience", desi pare ca fac misto de tine, motorul de rsv ingroapa motorul de vtr la fiabilitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 (editat) ma asteptam sa bata vtrul la performante dar nu la fiabilitate... Editat Septembrie 22, 2014 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 La "performantele" mele de circuit, VTR-ul e numai buna E funbike-ul ideal. Spune-mi tu, Adriane, cand ai mers cu VTR-ul si ai avut nevoie de niste suspensii mai ferme sau niste frane mai brutale. Eu ma descurc ok cu franele, sunt aceiasi etrieri ca si pe 954, suspensia e destul de moale cat sa nu ma rupa la drum mai lung. Mai e cale lunga pana cand o sa zic ca am scos tot ce am putut din VTR si musai imi trebuie R1 sau GSXR-1000. Un Tuono din prima generatie imi face cu ochiul, dar parca nu m-as arunca la italience prea curand. Spre rusinea mea, cand aveam VTR,eram incepator (A fost prima motoreta),deci iti dai seama,n-aveam cu ce sa compar. Acum,dupa cativa ani,si 2-3 motorete si ceva experienta,am alta parere despre VTR. Decat sa ma duc sa ma ''plimb'' cu ea pe circuit,mai bine ma dau sportiv pe curbe pe la munte undeva... Bine,exagerez, ideea e ca VTR e pt mers asa,sportiv, nu e o motoreta sa te dai la ea ca la un gsx-r sau altceva... Cu mici modificari poate deveni o mobra la care sa te dai,dar nu stock.. Sau daca tot tii neaparat stock,sa-ti fie setate suspensiile de cineva, pt masa ta, frane upgradate,si ceva facut la suspensia fata (ca-i cam barcuta) Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 depinde de la om la om chestia cu suspensiile si franele. degeaba-s de pe 954 daca sunt pe o motocicleta mai grea si cu suspensii inferioare. dar unii se dau mai tare, altii mai incet, altora doar li se pare ca se dau tare s.a.m.d. cat despre "italience", desi pare ca fac misto de tine, motorul de rsv ingroapa motorul de vtr la fiabilitate... Da, motorul de RSV e ok, ce e pe langa el nu prea-mi inspira incredere. Nu stiu de ce, probabil de la miturile astea cum ca italiencele sunt facute cu picioarele. Pe de alta parte, daca nu ma insel, si VTR_ul tot in Italia e facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 sigura chestie cu adevarat deranjanta la RSV este fragilitatea sistemului de pornire. dar daca ai bateria bine incarcata mereu, deci trebuie sa ai grija si la incarcare (sa porneasca 'la sfert'), nu pica nici ala cu una cu doua...dar de pica, cica e vreo 600 nou...SH e loterie. altfel e foarte fiabila motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 sigura chestie cu adevarat deranjanta la RSV este fragilitatea sistemului de pornire. dar daca ai bateria bine incarcata mereu, deci trebuie sa ai grija si la incarcare (sa porneasca 'la sfert'), nu pica nici ala cu una cu doua...dar de pica, cica e vreo 600 nou...SH e loterie. altfel e foarte fiabila motocicleta. Majoritatea vorbiti din ''citite', eu vorbesc din experienta (ca am avut). Problema in sine nu este fragilitatea sistemului de pornire, ci mai degraba sistemul de incarcare. Daca pui mufele alea pe direct sau daca schimbi conectorii cu altii mai sanatosi, asiguri o incarcare eficienta a bateriei. Ca sa ai bateria incarcata bine mereu, trebuie sa ai o incarcare eficienta,nu? ca ea nu se incarca singura, de la soare Iar vis a vis de sistemul de pornire, e un rulment unic-sens, un sprag clutch, care se poate remedia foarte usor si foarte foarte ieftin (exista N tutoriale si postari pe forumuri). In general se strica arcul ala ce trece prin rulment. Daca vrei piesa noua,costa vreo 80 euro (nu 600 eur, sau alte fabulatii).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Da, fiecare cu chihitele ei... Din segmentul asta, recunosc ca mi-ar placea o Cagiva Raptor 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 22, 2014 Share Postat Septembrie 22, 2014 Da, fiecare cu chihitele ei... Din segmentul asta, recunosc ca mi-ar placea o Cagiva Raptor 1000 slabuta mai bine un S4R sau Tuono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.