H3llriderr Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 H3llriderr , VTR tau galben e cel ce a venit la arc miercurea trecuta ? al meu e cel rosu care era vizavi . si mai erau inca doua , unul negru mat si parca inca un VTR rosu , parcat pe aceeasi latura cu tine . a fost si mielu , am impresia . dap , io eram , mai vazusem si io inca 2 ala negru si al tau , daca erai in fata mea , si parca am mai vazut unu cand pleca.., data viitoare poate stam la o vorba ps: vreau si eu top case dap , io eram , mai vazusem si io inca 2 ala negru si al tau , daca erai in fata mea , si parca am mai vazut unu cand pleca.., data viitoare poate stam la o vorbaps: vreau si eu top case a.. lotru , nu shti daca te-am mai intrebat .. nu vinzi topcase care a fost pe motoreta mea lotru , nu shtiu daca te-am mai intrebat , nu vinzi topcase care a fost pe motoreta mea si inca o intrebare , cattrebuie sa fie presiunea in roti? aia pe spate a luat un cui si a incepu sa se lase , ma duc la vulcanizare cu ea si tre sa shtiu care e presiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 9, 2008 Autor Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) Mike! ai grij sa fie oflinda exact ca originalul, ca nu numai distanta intre gauri conteaza, ci si partea interioara, ca daca nu are "distantierul" ala, atunci suprafata se strange exact de plastic (de carena) si se crapa. e important ca sa se intalneasca fier cu rier, deci sa nu fie distanta intre oglinda si consoala in care e filetul. sper ca ai inteles ce explic, ca e cam complicat de scris Iar presiunea din roti tre' sa fie 2,9 infata si 2,5 in spate vezi Mike, cam asa zic. deci tre' sa aiba distantierul ala, ca altfel surubul strange prea tare si crapa plasticul Editat Iulie 9, 2008 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 Mike! ai grij sa fie oflinda exact ca originalul, ca nu numai distanta intre gauri conteaza, ci si partea interioara, ca daca nu are "distantierul" ala, atunci suprafata se strange exact de plastic (de carena) si se crapa. e important ca sa se intalneasca fier cu rier, deci sa nu fie distanta intre oglinda si consoala in care e filetul. sper ca ai inteles ce explic, ca e cam complicat de scris Iar presiunea din roti tre' sa fie 2,9 infata si 2,5 in spate vezi Mike, cam asa zic. deci tre' sa aiba distantierul ala, ca altfel surubul strange prea tare si crapa plasticul Salutare, multumesc pt sfaturi baieiti, care ajunge la arc...poate...makr ...cei din Bucuresti sa ne vedem pe-acolo...k as veni si...si ne cunoastem. presiunea in roti eu stiam ceva de ...1.8 pe fata si 2 pe spate.????......sper k n-o dau in bara ... numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 9, 2008 Share Postat Iulie 9, 2008 (editat) si mie mi se pare ciudat 2.9 in fata . stiam ca tre sa fie mai mica decat spatele poate ai vrut sa zici 2.3 fata Editat Iulie 9, 2008 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 pana mea ,eu bag 2.2 fata si aproape 2.5 spate . merge singura cu caucioacele umflate asa . H3llriderr , ai luat motoreta lui Florin de la care am cumparat suport de topcase si nu topcase . nu l-am montat inca ptr ca nu am avut de carat bagaje multe cu el pana acum dar nu-l vand . plus ca nu mai arata asa sport cu fieratania aia pusa acolo pe codita . daca ma razgandesc si vand motoreta te anunt si poate-l iei tu . ati fost la Arc ? eu am fost pe la 5 ,stat juma de ora si valea acasa (la bere ,evident) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Presiunea cauciucurilor: 2,5 - fata 2,9 - spate Daca ai cauciucuri noi, cu cat sunt mai uzate, cu atat scazi din presiune.. Nu e bine sa le lasi prea desumflate afecteaza consumul, acceleratia, viteza si manevrabilitatea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 2.2 pe fata si 2.4 pe spate, presiune recomandata de majoritatea producatorilor de anvelope! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 10, 2008 Autor Share Postat Iulie 10, 2008 (editat) scuze, vroiam sa scriu chiar invers (2,9 spate si 2,5 fata) o intrebare proasta ce e ARC? tot vad ca srieti, dar nu-mi pot imagina ce e sau cum e... ma gandesc ca e mult mai fain pe la voi prn bucuresti! eu in 15 mninute am traversat orasul (oradea) si nici nu suntem VTr-isti, doar eu Editat Iulie 10, 2008 de bh99mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 pana mea ,eu bag 2.2 fata si aproape 2.5 spate .merge singura cu caucioacele umflate asa . H3llriderr , ai luat motoreta lui Florin de la care am cumparat suport de topcase si nu topcase . nu l-am montat inca ptr ca nu am avut de carat bagaje multe cu el pana acum dar nu-l vand . plus ca nu mai arata asa sport cu fieratania aia pusa acolo pe codita . daca ma razgandesc si vand motoreta te anunt si poate-l iei tu . ati fost la Arc ? eu am fost pe la 5 ,stat juma de ora si valea acasa (la bere ,evident) . k , am inteles , la arc am fost pe 7 , ce sa fac de la 5 asta e arc , si acolo unde am incercuit se strang motociclistii in fiecare miercuri , intalnirea saptamanala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 10, 2008 Share Postat Iulie 10, 2008 Salutare, Viktor, hai in Bucuresti .....te muti la noi....sa ne strangem mai multi.... imi pare rau...dar nu am ajuns la arc...mai greu cu job-ul meu...dar in fine....hai ..pe bune...sa ne cunoastem cu totii la arc...nici saptamana viitoare n-o sa pot veni k sunt pe la suceava....dar peste 2..poate ne vedem cu totii...ce ziceti? apropo: concluzia cea mai buna la presiunea in roti kre este?...sa stiu si eu sigur...k eu acum merg cu 1.8 fata, 2 spate; dar uitandu-ma acum inntr-o carte a ei de pe net...scrie ceva de genul 2.5 fata, 2.9 spate., e ok? .....numai bine! ps. viktor...ai aflat ceva de carena inferioara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 11, 2008 Autor Share Postat Iulie 11, 2008 asta e arc , si acolo unde am incercuit se strang motociclistii in fiecare miercuri , intalnirea saptamanala mike, deja m-i rusine dar chiar ca am uitat, dsar proobabil ca nici nu prea umblu acuma cu motoru' ca mai am de cheltuit sa cumpar un kit lant si cauciuc pe spate, dar deocamdata nu am bani iar presiunea la mine e 2,5 in fata si cu putin mai mult in spate si se comporta foarte bine (dar cum a mai spus inca cineva, ca conteaza mult si starea cauciucului. cel din fata e nou, asa ca e presiune max.) daca mai pui in ele, o sa observi ca parca merge singur in curbe. asa cum e acuma, sunt sigur ca e destul de greu sa mergi in curbe, trebe sa tii tu din muschi incearca sa mai bagi pana la cel putin 2,2 fata si 2,5 spate Ps: am notat acuma in telefon sa trec pe la batranu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 11, 2008 Share Postat Iulie 11, 2008 maine am zburat la mare . care va bate gandul de altceva decat Ciolpani , va astept sa dilim ceva beri in Vama ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 maine am zburat la mare . care va bate gandul de altceva decat Ciolpani , va astept sa dilim ceva beri in Vama ! am fost io in vama , da de joi , am venit azi la 3 dim , si acu sunt la munca daca anunti tarziu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 las' ca mai e timp . am bagat presiune in roti ptr prima data 2,4 fata si 2,6 spatele . imi place cum se misca insa prima portiune de A2 ,aceea cu dale de beton pana in km 36 mi s-a parut infern . parca mai mult de atata nu imi vine sa bag , mai e si cald rau afara , mai am si un dop in cauciucul cel (aproape) nou de pe spate ... trebuie sa i schimb uleiul . voi mergeti cu 15w50 vara ? as ramane tot la motul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 14, 2008 Autor Share Postat Iulie 14, 2008 si eu tot 15w40 de la MOTUL bag... am mai auzit de la niste prieteni, ca Castrol ar fii mai bun, dar nu stiu ce sa zic...nu m apricep asa de bine sa am parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Iulie 14, 2008 Share Postat Iulie 14, 2008 las' ca mai e timp . am bagat presiune in roti ptr prima data 2,4 fata si 2,6 spatele . imi place cum se misca insa prima portiune de A2 ,aceea cu dale de beton pana in km 36 mi s-a parut infern . parca mai mult de atata nu imi vine sa bag , mai e si cald rau afara , mai am si un dop in cauciucul cel (aproape) nou de pe spate ... trebuie sa i schimb uleiul . voi mergeti cu 15w50 vara ? as ramane tot la motul . bai sigur nu avem acelas motor? ca si eu am dop pe spate in cauciucul meu apoape nou ,l-am pus chiar inainte cu 2 ore sa plec spre mare , aveam un cui si incepea sa se desumfle , si 15 50 ulei si eu tot 15w40 de la MOTUL bag...am mai auzit de la niste prieteni, ca Castrol ar fii mai bun, dar nu stiu ce sa zic...nu m apricep asa de bine sa am parere cred ca am repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 (editat) Salutare dragilor si scuze ca nu am mai apucat sa postez o vreme aici, dar mi-am mai luat o Honda, Africa Twin de data asta, si in ultima vreme m-am dat mai mult cu ea. Ca sa incerc sa raspun catorva dintre intrebari: - presiune cauciucuri: 2.5 fata, 2.9 spate cu caucioace noi (daca scade presiunea mult veti avea probleme grave de manevrabilitate) - Vibratia aia in ghidon la franari puternice poate fi de la rulmentii din coloana de directie, putin probabil sa ai discul stramb - vara: ulei 15W50 semisintetic (recomandat, si nu full sintetic. V-urile se simt cel bine su semi). Eu folosesc Motul si sunt multumit - in oras pe caldurile astea e criminal... te frige la picioare ceva de spaima - consum... 7-8 afara, 10-12 in oras, fara nici un fel de tunning si cu carburile sincronizate, dar asta in regim de mers agresiv. Nevasta-mea scoate cu aceeasi motoreta 6 afara 8-9 in oras - mi-am schimbat cauciucurile si mi-am pus Dunlop 208 RR. Exceptionale pe uscat, de maxim kko pe ploaie - mi-am schimbat si rulmentul de la coloana de directie. Am pus in locul celui original - uzat destul de rau - un set de rulmenti "racing" conici (singurii pe care i-am gasit). Se simt foarte bine, mai bine decat cei originali, dar trebuie stransi mai des - probabil se si uzeaza mai rapid. - problema cu intinzatorul de lant: face bube numai cel de la cilindrul fata, care fiind orientat in sus, nu are ungere buna si face condens. Il scoti la 10-15.000 km, verifici, cureti, pui la loc si totul e minunat. - oglinzi: eu am pe a mea de R1 cumparate de la louis si se vede mult mai bine in ele decat in cele originale pentru ca au bratul mai lung, fara a depasi totusi capetele ghidonului. - a mea mananca ulei... multicel. 150-200 ml la 1000 km. Din cate am citit e normal sa se intample asta cand apare ceva uzura. Se recomanda schimbarea semeringurilor de pe supape (FARA RECTIFICAREA CHIULASELOR!) Cam asta ar fi. Bafta maxima si asfalt uscat! P.S. Motoreta mea e acum in Brasov la nevasta-mea, deci daca vreti sa faceti o adunare de VTR-isti pe acolo, dati un semn sa o anunt si pe ea sa mearga. P.P.S. Daca aveti nevoie sa cumparati diverse, incercati cu maxima incredere http://www.wemoto.co.uk/ sau http://www.davidsilverspares.co.uk/ Editat Iulie 17, 2008 de mielu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 asa mielule , f. bune sfaturile tale . oglinzile R1 s-au bobit direct pe gauri sau ai facut ceva mestereala ? cat ai dat pe ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 Salutare, Hai k si eu am disparut pt cateva zile, dar m-au trimis de la munca pe la Suceava ...asta e....fara job nu se poate. Eu am facut schimbul de ulei in februarie si am bagat 10-40W Motul factory line- double ester---sincer park s-a mai lasat motorul fata de anul trecut cnd aveam 15-50W in ea; acum se intinde mai mult in turatii....si eu am auzit la fel k semisintetic se simte mai bine V-ul, dar am zis sa fiu sigur, iar in carte zice k pot sa pun si de-asta. Vibratiile sunt doar in maneta de frana nu in tot ghidonul, si....da, e de la un disc, k am atins cu el o bordura cnd am cazut anul trecut. Intr-adevar trebuie si eu sa schimb rulmentii de la jug, nu am joc mare, din contra i-am lasat anul trecut un pic de joc pentru k ghidonul mergea in trepte...oare cat or costa?.... Cauciuce eu am pus Michelin Pilot Power fata-spate noi, super bune atat pe uscat cat si pe ploaie...dar cre k am mers cu ele cu presiune destul de joasa....mi s-a parut mie ceva ciudat...dar o sa ma duc sa mai bag in ele.....nu prea luam curbele cum trebuie...tre sa recunosc.... Iata ce mai am eu nevoie la motor: bord(eu am de-ala japonez cu 190km/h si nu se aprinde nici becul de benzina, iar trip-ul nu mai merge..mm); oglinzi-neaparat;----dar, problema cu banii...sper k la anul sa-i aduc numai bucurii:)....anul asta ma descurc cum pot.........k am in cap o gramada(capete de ghindon; manerele - k au inceput sa alunece...).. Nu prea am timp sa ma plimb cu ea.....iar in bucuresti...e un rahat...ma enerveaza...prin aglomeratia asta si cu toti cretini....am cazut odata din cauza unui bou, nu mai vreau.... Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iulie 17, 2008 Share Postat Iulie 17, 2008 @LOTRU: oglinzile le-am luat de pe Louis (in catalog la ei ziceau ca sunt de R1) si s-au potrivit perfect. Si dau si bine in peisajul general. Daca imi aduc bine aminte, astea sunt: cod articol Louis 10028027 - oricum, inainte sa comanzi sa verifici distanta dintre suruburile de prindere. @Mike: rulmenti costa 27 GBP (plus parca vreo 7-8 lire transport) http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=25299qqq25618 Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 le-am vazut la louis. nush cum dreq dar imi plac mai mult astea ale mele ,chiar de ma mai foiesc pe sha sa vad calumea in ele . ati fugit toti VTR-istii ? sunteti la mare toti , ha ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 hi all! suntem noi, numa' nu prea ne plimban (cel putin eu nu) ca tre' sa-mi cumpar kit lant, ca pinionul din spate deja arata ca un disc de frana nici nu se mai vad dintii voi ce pinioane aveti? 16 cu 41? ca eu am avut kit de 520 cu 16-43 (cel din spate cu 43 e putin mai bun in oras, sare putin mai usor, numai bineinteles pierde un picutz din viteza finala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike1981 Postat Iulie 22, 2008 Share Postat Iulie 22, 2008 hi all! suntem noi, numa' nu prea ne plimban (cel putin eu nu) ca tre' sa-mi cumpar kit lant, ca pinionul din spate deja arata ca un disc de frana nici nu se mai vad dintii voi ce pinioane aveti? 16 cu 41? ca eu am avut kit de 520 cu 16-43 (cel din spate cu 43 e putin mai bun in oras, sare putin mai usor, numai bineinteles pierde un picutz din viteza finala) Salutare, Trebuie sa-mi numar dinti....nu m-am uitat ce fel de kit am.....dar al meu e nou.....si nu e nevoie de altu........ Am rezolvat problema cu discurile de frana....le-am reparat....aveau ceva bataie..din port-disc....si s-a remediat usor.....acum simt frana cu nu am simtit-o pana acum....... Ai mai aflat ceva de carena, Viktor?....scuze k te stresez..... p.s: am vazut un VTR galben cu carena inferioara, tobe de carbon in fata scari unui bloc din zona dristor.....si eu stau pe-acolo....care sunteti? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Iulie 22, 2008 Autor Share Postat Iulie 22, 2008 a, inca ceva! nu stiu daca v-am mai spus sau nu, dar motorul are o "bataie" interesanta, ceeace se aude doar in mers cam intre 2-5 mii de ture (cred ca cu Mike am vb asta) cand accelerez. iar pe langa asta deja si ambreiajul are un zgomot destul de tare (are 64.000km). stiti voi, cand trag ambreiajus, tace.... deci am mers la mecanic sa intreb ce parere are de bataia aia. l-a ascultat si m-ia spus ca cateva dintre arcurile care sunt in discul de ambreiaj, sunt deja slabe si cand incepe sa prinda, alea au un joc... pai eu nu mai stiu ce sa zic....voi ce parere aveti? s-ar putea sa fie asta? pe de alta parte, acum 3 saptamani am desfacut motorul, ca m-am gandit sa ma uit la pastilele de la tacheti (am fost sigur ca deja nu e cum trebe dupa atatia km) si fiecare e parca acuma a iesit din fabrica cele de la evacuare 0,30 (in mod normal tre' sa fie 0,31, dar nu am masurator de 0,01) iar cele de la admisie 0,15 (normal tre' sa fie 0,16). lanturile de distributie sunt ca noi! nicio uzura sau intindere... m-am mirat dar bineinteles sunt bucuros ca am un motor cu 64.000 km care e aproape perfect! VTR FOR LIFEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :lol: de mult nu am avut poza nou despre iubita mea iata una: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 te chinui mult sa tii jantele alea polishate curate ? nu ti se pateaza suprafata aia lucioasa la orice udatura ? azi mi-a aratat baiatu' de la benzinarie un cui in cauciuc . am zis hait , nu-l scot ca raman aici . e jumatate de cui subtirel ce a intrat piezis si , scotandu-l , mi-am dat seama ca a patruns cum trebuie . adica scapa aer , putin dar scapa . sa ma f*t in ele de strazi jegoase , este deja al 2-lea dop pe cauciucul asta si are inca multa carne pe el . am sa ma gandesc acum mereu la asta la viteze mari ... mai stii , poate e mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.