Sari la conținut

Vtr 1000 F


bh99mes
 Share

Postări Recomandate

H3llriderr , VTR tau galben e cel ce a venit la arc miercurea trecuta ?

 

al meu e cel rosu care era vizavi .

si mai erau inca doua , unul negru mat si parca inca un VTR rosu , parcat pe aceeasi latura cu tine .

 

a fost si mielu , am impresia .

 

dap , io eram , mai vazusem si io inca 2 ala negru si al tau , daca erai in fata mea , si parca am mai vazut unu cand pleca.., data viitoare poate stam la o vorba

ps: vreau si eu top case :blbl:

 

 

dap , io eram , mai vazusem si io inca 2 ala negru si al tau , daca erai in fata mea , si parca am mai vazut unu cand pleca.., data viitoare poate stam la o vorba

ps: vreau si eu top case ;) a.. lotru , nu shti daca te-am mai intrebat .. nu vinzi topcase care a fost pe motoreta mea :angryfire:

 

 

lotru , nu shtiu daca te-am mai intrebat , nu vinzi topcase care a fost pe motoreta mea :P

 

si inca o intrebare , cattrebuie sa fie presiunea in roti?

aia pe spate a luat un cui si a incepu sa se lase , ma duc la vulcanizare cu ea si tre sa shtiu care e presiunea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mike! ai grij sa fie oflinda exact ca originalul, ca nu numai distanta intre gauri conteaza, ci si partea interioara, ca daca nu are "distantierul" ala, atunci suprafata se strange exact de plastic (de carena) si se crapa. e important ca sa se intalneasca fier cu rier, deci sa nu fie distanta intre oglinda si consoala in care e filetul. sper ca ai inteles ce explic, ca e cam complicat de scris :angryfire:

 

Iar presiunea din roti tre' sa fie 2,9 infata si 2,5 in spate

 

 

 

 

vezi Mike, cam asa zic. deci tre' sa aiba distantierul ala, ca altfel surubul strange prea tare si crapa plasticul

post-4838-1215617323_thumb.jpg

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mike! ai grij sa fie oflinda exact ca originalul, ca nu numai distanta intre gauri conteaza, ci si partea interioara, ca daca nu are "distantierul" ala, atunci suprafata se strange exact de plastic (de carena) si se crapa. e important ca sa se intalneasca fier cu rier, deci sa nu fie distanta intre oglinda si consoala in care e filetul. sper ca ai inteles ce explic, ca e cam complicat de scris ;)

 

Iar presiunea din roti tre' sa fie 2,9 infata si 2,5 in spate

 

 

 

 

vezi Mike, cam asa zic. deci tre' sa aiba distantierul ala, ca altfel surubul strange prea tare si crapa plasticul

 

Salutare,

 

multumesc pt sfaturi baieiti, care ajunge la arc...poate...makr ...cei din Bucuresti sa ne vedem pe-acolo...k as veni si...si ne cunoastem.:P

 

presiunea in roti eu stiam ceva de ...1.8 pe fata si 2 pe spate.????...:angryfire:...sper k n-o dau in bara :blbl:...

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana mea ,eu bag 2.2 fata si aproape 2.5 spate .

merge singura cu caucioacele umflate asa .

 

 

H3llriderr , ai luat motoreta lui Florin de la care am cumparat suport de topcase si nu topcase .

nu l-am montat inca ptr ca nu am avut de carat bagaje multe cu el pana acum dar nu-l vand .

plus ca nu mai arata asa sport cu fieratania aia pusa acolo pe codita .

daca ma razgandesc si vand motoreta te anunt si poate-l iei tu .

 

ati fost la Arc ?

eu am fost pe la 5 ,stat juma de ora si valea acasa (la bere ,evident) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea cauciucurilor:

2,5 - fata

2,9 - spate

Daca ai cauciucuri noi, cu cat sunt mai uzate, cu atat scazi din presiune..

 

Nu e bine sa le lasi prea desumflate afecteaza consumul, acceleratia, viteza si manevrabilitatea.. :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.2 pe fata si 2.4 pe spate, presiune recomandata de majoritatea producatorilor de anvelope!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, vroiam sa scriu chiar invers ;) (2,9 spate si 2,5 fata)

 

o intrebare proasta :P ce e ARC? tot vad ca srieti, dar nu-mi pot imagina ce e sau cum e... :blbl:

 

ma gandesc ca e mult mai fain pe la voi prn bucuresti! eu in 15 mninute am traversat orasul (oradea) si nici nu suntem VTr-isti, doar eu :angryfire:

Editat de bh99mes
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana mea ,eu bag 2.2 fata si aproape 2.5 spate .

merge singura cu caucioacele umflate asa .

 

 

H3llriderr , ai luat motoreta lui Florin de la care am cumparat suport de topcase si nu topcase .

nu l-am montat inca ptr ca nu am avut de carat bagaje multe cu el pana acum dar nu-l vand .

plus ca nu mai arata asa sport cu fieratania aia pusa acolo pe codita .

daca ma razgandesc si vand motoreta te anunt si poate-l iei tu .

 

ati fost la Arc ?

eu am fost pe la 5 ,stat juma de ora si valea acasa (la bere ,evident) .

 

k , am inteles , la arc am fost pe 7 , ce sa fac de la 5 :angryfire:

 

asta e arc , si acolo unde am incercuit se strang motociclistii in fiecare miercuri , intalnirea saptamanala

post-11016-1215697683_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Viktor, hai in Bucuresti :angryfire:.....te muti la noi....sa ne strangem mai multi....

 

imi pare rau...dar nu am ajuns la arc...mai greu cu job-ul meu...dar in fine....hai ..pe bune...sa ne cunoastem cu totii la arc...nici saptamana viitoare n-o sa pot veni k sunt pe la suceava....dar peste 2..poate ne vedem cu totii...ce ziceti?

 

apropo: concluzia cea mai buna la presiunea in roti kre este?...sa stiu si eu sigur...k eu acum merg cu 1.8 fata, 2 spate; dar uitandu-ma acum inntr-o carte a ei de pe net...scrie ceva de genul 2.5 fata, 2.9 spate., e ok?

 

:P.....numai bine!

 

ps. viktor...ai aflat ceva de carena inferioara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e arc , si acolo unde am incercuit se strang motociclistii in fiecare miercuri , intalnirea saptamanala

 

 

:angryfire:

 

 

mike, deja m-i rusine ;) dar chiar ca am uitat, dsar proobabil ca nici nu prea umblu acuma cu motoru' ca mai am de cheltuit sa cumpar un kit lant si cauciuc pe spate, dar deocamdata nu am bani :P

 

iar presiunea la mine e 2,5 in fata si cu putin mai mult in spate si se comporta foarte bine (dar cum a mai spus inca cineva, ca conteaza mult si starea cauciucului. cel din fata e nou, asa ca e presiune max.)

daca mai pui in ele, o sa observi ca parca merge singur in curbe. asa cum e acuma, sunt sigur ca e destul de greu sa mergi in curbe, trebe sa tii tu din muschi :blbl:

incearca sa mai bagi pana la cel putin 2,2 fata si 2,5 spate

 

Ps: am notat acuma in telefon sa trec pe la batranu' :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine am zburat la mare .

 

care va bate gandul de altceva decat Ciolpani , va astept sa dilim ceva beri in Vama !

am fost io in vama , da de joi , am venit azi la 3 dim , si acu sunt la munca

 

daca anunti tarziu ... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las' ca mai e timp .

 

am bagat presiune in roti ptr prima data 2,4 fata si 2,6 spatele .

imi place cum se misca insa prima portiune de A2 ,aceea cu dale de beton pana in km 36 mi s-a parut infern .

 

parca mai mult de atata nu imi vine sa bag , mai e si cald rau afara , mai am si un dop in cauciucul cel (aproape) nou de pe spate ...

 

trebuie sa i schimb uleiul .

voi mergeti cu 15w50 vara ?

as ramane tot la motul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot 15w40 de la MOTUL bag...

am mai auzit de la niste prieteni, ca Castrol ar fii mai bun, dar nu stiu ce sa zic...nu m apricep asa de bine sa am parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las' ca mai e timp .

 

am bagat presiune in roti ptr prima data 2,4 fata si 2,6 spatele .

imi place cum se misca insa prima portiune de A2 ,aceea cu dale de beton pana in km 36 mi s-a parut infern .

 

parca mai mult de atata nu imi vine sa bag , mai e si cald rau afara , mai am si un dop in cauciucul cel (aproape) nou de pe spate ...

 

trebuie sa i schimb uleiul .

voi mergeti cu 15w50 vara ?

as ramane tot la motul .

 

bai sigur nu avem acelas motor? ca si eu am dop pe spate in cauciucul meu apoape nou ,l-am pus chiar inainte cu 2 ore sa plec spre mare , aveam un cui si incepea sa se desumfle , si 15 50 ulei

 

 

 

si eu tot 15w40 de la MOTUL bag...

am mai auzit de la niste prieteni, ca Castrol ar fii mai bun, dar nu stiu ce sa zic...nu m apricep asa de bine sa am parere

cred ca am repsol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragilor si scuze ca nu am mai apucat sa postez o vreme aici, dar mi-am mai luat o Honda, Africa Twin de data asta, si in ultima vreme m-am dat mai mult cu ea. Ca sa incerc sa raspun catorva dintre intrebari:

- presiune cauciucuri: 2.5 fata, 2.9 spate cu caucioace noi (daca scade presiunea mult veti avea probleme grave de manevrabilitate)

- Vibratia aia in ghidon la franari puternice poate fi de la rulmentii din coloana de directie, putin probabil sa ai discul stramb

- vara: ulei 15W50 semisintetic (recomandat, si nu full sintetic. V-urile se simt cel bine su semi). Eu folosesc Motul si sunt multumit

- in oras pe caldurile astea e criminal... te frige la picioare ceva de spaima

- consum... 7-8 afara, 10-12 in oras, fara nici un fel de tunning si cu carburile sincronizate, dar asta in regim de mers agresiv. Nevasta-mea scoate cu aceeasi motoreta 6 afara 8-9 in oras

- mi-am schimbat cauciucurile si mi-am pus Dunlop 208 RR. Exceptionale pe uscat, de maxim kko pe ploaie

- mi-am schimbat si rulmentul de la coloana de directie. Am pus in locul celui original - uzat destul de rau - un set de rulmenti "racing" conici (singurii pe care i-am gasit). Se simt foarte bine, mai bine decat cei originali, dar trebuie stransi mai des - probabil se si uzeaza mai rapid.

- problema cu intinzatorul de lant: face bube numai cel de la cilindrul fata, care fiind orientat in sus, nu are ungere buna si face condens. Il scoti la 10-15.000 km, verifici, cureti, pui la loc si totul e minunat.

- oglinzi: eu am pe a mea de R1 cumparate de la louis si se vede mult mai bine in ele decat in cele originale pentru ca au bratul mai lung, fara a depasi totusi capetele ghidonului.

- a mea mananca ulei... multicel. 150-200 ml la 1000 km. Din cate am citit e normal sa se intample asta cand apare ceva uzura. Se recomanda schimbarea semeringurilor de pe supape (FARA RECTIFICAREA CHIULASELOR!)

 

:baldy: Cam asta ar fi. Bafta maxima si asfalt uscat!

 

P.S. Motoreta mea e acum in Brasov la nevasta-mea, deci daca vreti sa faceti o adunare de VTR-isti pe acolo, dati un semn sa o anunt si pe ea sa mearga.

 

P.P.S. Daca aveti nevoie sa cumparati diverse, incercati cu maxima incredere http://www.wemoto.co.uk/ sau http://www.davidsilverspares.co.uk/

Editat de mielu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa mielule , f. bune sfaturile tale .

 

oglinzile R1 s-au bobit direct pe gauri sau ai facut ceva mestereala ?

 

cat ai dat pe ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Hai k si eu am disparut pt cateva zile, dar m-au trimis de la munca pe la Suceava :kiss:...asta e....fara job nu se poate.

 

Eu am facut schimbul de ulei in februarie si am bagat 10-40W Motul factory line- double ester---sincer park s-a mai lasat motorul fata de anul trecut cnd aveam 15-50W in ea; acum se intinde mai mult in turatii....si eu am auzit la fel k semisintetic se simte mai bine V-ul, dar am zis sa fiu sigur, iar in carte zice k pot sa pun si de-asta. Vibratiile sunt doar in maneta de frana nu in tot ghidonul, si....da, e de la un disc, k am atins cu el o bordura cnd am cazut anul trecut. Intr-adevar trebuie si eu sa schimb rulmentii de la jug, nu am joc mare, din contra i-am lasat anul trecut un pic de joc pentru k ghidonul mergea in trepte...oare cat or costa?.... Cauciuce eu am pus Michelin Pilot Power fata-spate noi, super bune atat pe uscat cat si pe ploaie...dar cre k am mers cu ele cu presiune destul de joasa....mi s-a parut mie ceva ciudat...dar o sa ma duc sa mai bag in ele..:cheers:...nu prea luam curbele cum trebuie...tre sa recunosc....

 

Iata ce mai am eu nevoie la motor: bord(eu am de-ala japonez cu 190km/h si nu se aprinde nici becul de benzina, iar trip-ul nu mai merge..mm); oglinzi-neaparat;----dar, problema cu banii...sper k la anul sa-i aduc numai bucurii:)....anul asta ma descurc cum pot.....:lol:....k am in cap o gramada(capete de ghindon; manerele - k au inceput sa alunece...)..

 

Nu prea am timp sa ma plimb cu ea.....iar in bucuresti...e un rahat...ma enerveaza...prin aglomeratia asta si cu toti cretini....am cazut odata din cauza unui bou, nu mai vreau....:P

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@LOTRU: oglinzile le-am luat de pe Louis (in catalog la ei ziceau ca sunt de R1) si s-au potrivit perfect. Si dau si bine in peisajul general.

Daca imi aduc bine aminte, astea sunt: cod articol Louis 10028027 - oricum, inainte sa comanzi sa verifici distanta dintre suruburile de prindere.

@Mike: rulmenti costa 27 GBP (plus parca vreo 7-8 lire transport) http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=25299qqq25618

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am vazut la louis.

 

nush cum dreq dar imi plac mai mult astea ale mele ,chiar de ma mai foiesc pe sha sa vad calumea in ele .

 

ati fugit toti VTR-istii ?

sunteti la mare toti , ha ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all! :laugh:

 

suntem noi, numa' nu prea ne plimban (cel putin eu nu) ca tre' sa-mi cumpar kit lant, ca pinionul din spate deja arata ca un disc de frana :crack: nici nu se mai vad dintii :laugh:

voi ce pinioane aveti? 16 cu 41?

 

ca eu am avut kit de 520 cu 16-43 (cel din spate cu 43 e putin mai bun in oras, sare putin mai usor, numai bineinteles pierde un picutz din viteza finala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hi all! :laugh:

 

suntem noi, numa' nu prea ne plimban (cel putin eu nu) ca tre' sa-mi cumpar kit lant, ca pinionul din spate deja arata ca un disc de frana :crack: nici nu se mai vad dintii :10:

voi ce pinioane aveti? 16 cu 41?

 

ca eu am avut kit de 520 cu 16-43 (cel din spate cu 43 e putin mai bun in oras, sare putin mai usor, numai bineinteles pierde un picutz din viteza finala)

 

Salutare,

 

Trebuie sa-mi numar dinti....nu m-am uitat ce fel de kit am.....dar al meu e nou.....si nu e nevoie de altu...:laugh:.....

 

Am rezolvat problema cu discurile de frana....le-am reparat....aveau ceva bataie..din port-disc....si s-a remediat usor.....acum simt frana cu nu am simtit-o pana acum...:lol:....

 

Ai mai aflat ceva de carena, Viktor?....scuze k te stresez.....

 

p.s: am vazut un VTR galben cu carena inferioara, tobe de carbon in fata scari unui bloc din zona dristor.....si eu stau pe-acolo....care sunteti? :lol:

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, inca ceva!

 

nu stiu daca v-am mai spus sau nu, dar motorul are o "bataie" interesanta, ceeace se aude doar in mers cam intre 2-5 mii de ture (cred ca cu Mike am vb asta) cand accelerez. iar pe langa asta deja si ambreiajul are un zgomot destul de tare (are 64.000km). stiti voi, cand trag ambreiajus, tace....

deci am mers la mecanic sa intreb ce parere are de bataia aia. l-a ascultat si m-ia spus ca cateva dintre arcurile care sunt in discul de ambreiaj, sunt deja slabe si cand incepe sa prinda, alea au un joc... pai eu nu mai stiu ce sa zic....voi ce parere aveti? s-ar putea sa fie asta?

pe de alta parte, acum 3 saptamani am desfacut motorul, ca m-am gandit sa ma uit la pastilele de la tacheti (am fost sigur ca deja nu e cum trebe dupa atatia km) si fiecare e parca acuma a iesit din fabrica :crack:

cele de la evacuare 0,30 (in mod normal tre' sa fie 0,31, dar nu am masurator de 0,01) iar cele de la admisie 0,15 (normal tre' sa fie 0,16).

lanturile de distributie sunt ca noi! nicio uzura sau intindere...

m-am mirat dar bineinteles sunt bucuros ca am un motor cu 64.000 km care e aproape perfect!

 

VTR FOR LIFEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :laugh: :laugh: :lol: :lol: :10:

 

 

 

de mult nu am avut poza nou despre iubita mea :D

iata una:

post-4838-1216737356_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te chinui mult sa tii jantele alea polishate curate ?

 

nu ti se pateaza suprafata aia lucioasa la orice udatura ?

 

azi mi-a aratat baiatu' de la benzinarie un cui in cauciuc .

am zis hait , nu-l scot ca raman aici .

e jumatate de cui subtirel ce a intrat piezis si , scotandu-l , mi-am dat seama ca a patruns cum trebuie .

adica scapa aer , putin dar scapa .

 

sa ma f*t in ele de strazi jegoase , este deja al 2-lea dop pe cauciucul asta si are inca multa carne pe el .

am sa ma gandesc acum mereu la asta la viteze mari ... mai stii , poate e mai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...